menkkamokat

menkat

Tytöt kertokaa teijän menkkamokii et jos on tullu veret housuu, tai sitee ohi. Mul on kaks. Ekojen menkkojen aikana olin koulus ja koht yks kaveri sannoo et sun housuis on läikkä.. oli vähä kyl noloo.. ja kerran kotona makasin sohval nii veret persvakoo pitki housuille ja sit ku lähin siit sohvalt nii äiti vaa et pitäskö sun käyä vaihtaa housut xD en tullu enää koko loppu päivänä alakertaan..

26

3137

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joopajiåetihooo

      Olin uimassa niin tuli sit Thea vaiheessa semmonen ihana viiva perää! :D

    • kissajakoira

      Koulus kesken tunnin englannin tunnin ja tuolii jäi läikkä XD laitoin sen tuolin vaa pöydä alle äkkii ja lähin luokast reppu perseen edes XD onneks oli liikkahousut mukaa ja kävin vaihtamas

    • 17vpoikq

      Nämähän on mielenkiintoisia juttuja :D

      • Boeka

        Niin on.Mukava vaa ku ei itellä noita menkkoja oo


    • noloo

      Auditoriossa oli tilaisuus 1-6 luokkien ja sit vaa lähetää lopus pois kävelee luokkiinpäin ja kaveri vaa sille et: "istuiks sä tossa?"... "sulla alko vissii menkat" :'D" jaaaa tuoliin jäi kivan kokonen läikkä :/

    • Gococonuts

      Kerran ku tulin koulusta pyörällä nii naapuriluokkalaiset nauro mulle mut en sillon tajunnu sitä. Kotona sitte huomasin et housut oli ihan veressä :D. Mulla oli viel tosi vaaleet housut.

    • hyikauheetasäikähin

      seiskal enne tt tuntia tunsin et menkat alko ja ku en osannu ennustaa sitä nii ei ollu mit siteit mukana nii sitte koko tt tunnin yritin istuu sillee etteivaa tulis läpi ja olin koko tunnin siin varmaa naama iha punasena!mut onneks se oli viimene tunti nii pääa kotii laittaa sitee:0

    • seiskaluokkalainen

      Olin kaupassa ostamassa tamponeja ihan pokkana ja joku vanha mummeli tulee kysymään : "Voi kulta pieni et sinä noita tarvi ne on aikuisille." Ja mä oon sillee, joo kiitos tiedosta mä tiedän, oon käyttäny ennenki... jes just näin ....

      • Anonyymi

        Eikä! 😆🤭


    • noloinmaailmassaa

      moi mun nimi on henna ja mä aattelin ny kertoo teille mun kolme nolointa menkka mokaa joka voi gjärkyttää teitä eli teen nyt sillee te ykkösestä kolmosee eli kolmone on noloin !

      1. olin kotona ja mun kaks kaverii tuli myös meille lenita ja minja. mun piti siivota huone ja kaverini auttoivat minua, minun vaate läjäni ole lattialla ja kaverini keräsivät niitä vaatteita kunnes näkivät veriset alus vaatteeni ja alkoivat nauraa se oli tosi noloa!

      2. oli uusivuosi menin poikaystävälleni pharjuunb ja siellä menin mun poika ystäväni kanssa saunaan alasti... noh veri alkoi valua valkoisille lauteille en huommannut kunne poikaystäväni huomautti minulle

      3. olin koulussa ja oli juuri tt tunti ja puhuttiin menkoista.. noh sinä aikana verialkoi valua ja minulla oli legginssit housuina joten en voinut mennä vessaan koska muuten kaikki huomaisivat... noh istuin tarmokkaasti vielä 20 minuuttia kunnes menkka haju levisi luokkaan.. olin ihan punainen... noh vihoin tunti loppui ja jäin istumaan paikoilleni kunnes oppilaat lähtisivät mutta tt openi tuli kysymään alkoiko sinulla menkat

    • Tervey

      Tän muistan varmaan lopun ikäni, olin poikaystävän luona yökyläs ja nukuin poikkiksen vieressä, no herään mulla on kauheen märkä tunne(ne oli alkanu jo toissa päivänä), no lähen siinä vessaan ja poikkiksen vanhemmat ei ollu kotona vaan sen sisarukset. Meen vessaan.... Ei jumaliste mikä järkytys se oli

    • Verimörkö03

      Oon vähän myöhäs, mut mun noloin juttu on se kun olin isillä ja siellä oli mun pikkusisarukset ja isin naisystävä joka asuu siellä.
      Niin mulla oli menkat ja varsin runsaat sellaset niin ei ollut kun yks side mukana niin tungin aamulla mun housuihin läjän vessapaperii ja silti tuli läpi isin auton penkille😂

    • JokuNuorivaan

      Olin kesäleiril kavereitten kanssa ja siel oli mun ihastuskin :D Mulla oli toppi ja shortsit ja me mentiin mun kavereitten kanssa hiekkarannalle ku oli vapaata ja me ehittäiin olla siinä vähän aikaa ku mä sit nousin ja menin kokeilen vettä et onks se lämmintä ja sit ku käännyin niin mun kaverit oli vaan silleen et sul on alkanu menkat ja sit samal hetkel mun ihastus ja sen kaverit käveli sielt takaa tulee ja mulle tuli ihan sika hoppu takas leiriin mun kavereitten kanssa. Mikä parasta se leiri kesti viikon ja ne oli mun ekat menkat eli mul ei ollu siteitä. Jouduin pyytää leirin apuohjaajilta siteitä 😂😂 [noloo] 😂😂 Ja sit mun ihastus kysy ku tultiin takas rannalle et mikä mul oli shortseissa ku peittelin niitä😂😂

    • 01tyttöXD

      Menkat läpi liikuntahallissa. Sain katseita ja jotku pojat tuli sanoo et mul on tullu läpi sit kiireenvilkkaa vessaan ja kiva veriläntti siinä :)

    • Oon mies ni mul ei oo koskaa ollu menkkoja.

      • Anonyymi

        Ymmärrän.


    • Anonyymi

      Mä kerran laitoin tamponnin tunnilla kaveri katto sitten tunnin jälkeen vedin housut polvi tarpeisiin ja se mun kaveri katto että se tampooni meni hyvin

      • Anonyymi

        Siis minkälainen tunti se oli etätunti vai ihan koulussa vai olikse ees koulutunti lainkaan vai mikä tunti


    • Anonyymi

      No siis mun pikkusisarus huomas sen et rapistelit vessassa🤣🤣🤣 kauhee noloo sit se kysy multa ( se o kuus) et mitä sä siel rapistelit ja äitikin katto mua silleen et🤔 vaik se tiesi et mul on ne ... Vähä hävetti

    • Anonyymi

      No ei mulla vielä muutaku et aamulla aivastin ja levis lakanoille…

    • Anonyymi

      Jätin mun verisen siteen vahingossa vessaan kun en muistanut laittaa sitä roskiin ja sitten mun isoveli kuulutti siitä kaikille 🙈

    • Anonyymi

      Oli koulu-uinti päivä. Jota on uudestaan ens kuussa. Siis mulla oli alkanut menkat maanantaina uudestaan. (Eli mul alko ekat lokakuus, marraskuus jätti välist ja nyt joulukuus alko uudestaa.) Tiesin sen ofc mut en sanonut koska vanhemmat oli lomal ja meit hoiti joku muu. Ne tuli keskiviikkona takas. Sillonkaa mul ei ollut aikaa kertoo niille et mulle on ne kosk koko ajan siel oli joku muuki mun vanhempien kanssa. :(
      No torstaina eli tänää, nukuin pommiin lol (ekaa kertaa btw) ja heräsin 8.10. Heh..kouluun piti mennä just 8.10.. kosk se alkaa 8.30. No huomasin aamulla et mulla oli tullu vähä jotai verta siteesee ja luulin et ne oli ihan loppumassa( mankat siis) joten otin siteen pois kokonaan enkä laittanut uutta koska oli koulu-uintia. Luulin et ne loppus. Menin kouluun sit mentiin bussiin ja tunsin ku jotain tuli ulos ”sieltä”. Ajattelin mielessäni et voi kunpa ne ei oo menkat, ei oo menkat. Sit päästiin ulos bussista ja pukkariin. Sit ku otin pikkarit pois huomasin et ne oli täynnä verta. Olin ihan sillee et mitä teen. Piilotin ne sillee et kukaa ei huomais et niis on verta. Ja thank god mul oli mustat Adidaksen housut. Hehe. Kukaan ei nähny et mul oli menny läpi. Onneks. No sit mentii suihkuun ja sieltä ei sillo tullu verta. Onneks again. Mentii uimaa…ei mitää. Sit saunaan.. no istuin siellä mun bestiksen vieres ja siel oli pari muutaki luokkalaist. Sit tunsin jotai ja katoin vähä jalkoihin ni näin verta siin saunan ”penkillä” tai mikä se onkaan. Just mun alla..ouch..heh. Sit jossai kohtaa tultii pois ja siihe jäi sitä verta. Mut siel oli vanhus ni en viitsinyt yrittää ottaa sitä pois. Yritin kyl nousta ylös sillee et se veri jäis muhun kii eikä siihe lauteel tai sihe. Sit menin ulos ja sitä verta tuli vähä lattialle…(noloooo). Menin suihkuu ja sit tuli sinne verta ja mun bestis oli sillee ”sullahan ei pitänyt olla menkat enää” XD. sit olin sillee ”juu luulin et ne loppus”. Sit se yks nais ope meijä koulust tuli kysyy et ”Alkoiko sulla kuukautiset?” Sit mä vaa oon sillee umm kai. Kaikki vanhukset vaa katto mua, ni ne näköjää tiesi. Näin ku joku niistä vanhuksista sano sille nais Opel jotai ni arvasin et nyt ne näki sen veren. Sit se nais ope sano ”et onks sulla sidettä. Jos on niin mee vaihtaa vaatteet ja laita side ja sit tuut kattoo muita sinne altaan lähelle”. Sanoin vaa et joo on mul tuun sit sinne. Menin vaihtaa ja jouduin käyttää verisii pikkareit, mut hei ainaki mul oli side siin :). Siel mun vieres oli joku aikuinen ni yritin vaa ottaa sillee et se ei nää ja laittaa sen siel kaapin sisällä. Sillee et mun kädet on sen kaapin sisäl ”piilossa” ja laitan siteen siel pikkareihi ja sit päälle ne ja vaatteet. Done. Sit menin kattoo muita ja joo. Päästiin pois ja bussiin ja sit me vähä puhuttiin siitä menkka”mokasta”. Sellasta :). Luulin oikeesti et kuolisin nolouden varsinkin ku mun aivot on sillo iha sekasi. Jos tiiät mitä tarkotan (eli ku tunteet on voimakkaita ja vaihtuu nopeesti) . Mut yllätys yllätys mua ei nolottanut enää yhtään ees sillo ku menin vaa kattoo ku muut ui. Eikä nytkään. Mun mielestä se oli oikeestaan hauskaa ku tapahtu sillee. Mut sanoin kaikil tytöil et joo se oli tosi noloo ja nauroin. Se oli myös mun eka menkka”moka”. :))) joten olin iloinen siitä myös. Voin olla aika outo ku sanon noin —_— Mut siis olin iloinen jo siitä ku valkovuoto alko pari vuot sitte. Joo ku menkat alkaa oon sillee ” no voi *****” mut ei ne oikeestaan niin hirveen kamalia oo. Jos kestää nähdä verta ja tuntea sen ku se tulee ulos ni on hyvä. Jos et kestä sitä tai et se on vaa ” hyi” ni um voi ehkä olla hankalaa elää sillee. Jos ajattelee sitä. Mut hei siihe tottuu. :)) ja mäki oon vast 12. Hauska muisto jäi ;))! Onnee kaikil jos ees luet näit.

    • Anonyymi

      No vittu. Maailman "paras" tapa/hetki alkaa menkat oli mulla! Oli musan tunti ja noh.. kun nousin hakemaan nuotteja mietin miksi kaikki kattoo mua niin vaivaantuneesti. No vasta kun se 2h musa tunti päättyi ja nousin huomasin mitä oli käynyt. Oli housut ja penkki aivan ver**sä! Kiva kun koko luokka kattoo siinä vaan hiljaa järkyttyneenä ja ihastukseni myös. No siinä koitan paniikissa puhdistaa penkkiä ja mikä parasta siellä oli openi lisäksi 4 harjoittelijaa seuraamassa tuntia. No siellä kun musan ope ja harjoittelijoista 3 oli miehiä niin se yks nais harjoittelija tajuaa tilanteen ja auttaa putsaamaa antaa mulle jonkun siteen (jota en kyl osannut laittaa) ja mun pitääkin lähteä kotiin. Sehän oli hyvä 7lk eka musan tunti. Sit ku asun niin kaukana koulustani et äiti ei heti ehtinyt tulla hakemaan nii ootan joku melkein 1h siinä koulun pihas sitte. kun äiti pääsee hakemaan niin tänään äidillä oli kotonamme sossujen kanssa palaveri ja he odottavat kun jo siinä ovella. Ja ei kai sii oli melkein 3h palaveri ja siinä ootan verisissä housussa ku kehannu mennä kamppeita vaihtamaan kauan kun nyt olin paikalla piti munkin vähän siinä osallistua keskusteluun kun sanoin vaan että oli pää kipeä niin piti lähteä. Kiva päivä

    • Anonyymi

      Voi ei! Teidän kaikkien jutut kuulostaa niin kauheita!😭

    • Anonyymi

      Joskus kävi niin, että oli vuotanut siteestä hieman ohitse ja housuihin oli tullut selvästi erottuva veriläikkä, vaikka ei nyt ollutkaan kovin iso. Mulla oli vielä silloin valkoiset/todella vaaleat housut päällä ja tottakai tämä sattui vielä koulussa.
      Ihmeen vähän siitä kuittia tuli, mutta tuli kuitenkin ja oli hiton nolo. Vielä kun mulla ei ollut vaihtohousuja mukana ja koulua oli 2-3 oppituntia jäljellä.
      Onneksi mulla oli sopiva takki mukana, minkä sai kietaistua vyötäisille niin, että peitti pepun ja sitä kautta menkkaläikän.
      En ole sen jälkeen käyttänyt vaaleita housuja menkkojen aikaan ja vaihdoin myöskin siteet isompiin.

    • Anonyymi

      Mulla on tullut ihan kunnolla läpi 5-luokalla enkunluokan valkoselle penkille. Oli iltapäivä ja aattelin että siivooja siivoaisi sen ennen seuraavaa päivää. No seuraavana päivänä meen luokkaan ja se läntti on edelleen siinä… joku luokkalainen siitä taisi jotain sanoa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe