Venevakuutus

Kaikkeentörmää

En nyt viitsi mainostaa mitään mutta kerronpa erikoisen tapahtuman.
Olin viime viikolla ennen veneen vesillelaskua uusimassa veneeni vakuutusta.
Netissä tämä mukavasti tapahtuu. Niin luulisi. Kaikki meni hyvin kun täytettiin veneen tietoja.
Jostain syystä tämän kyseisen yhtiön nettisivut alkoivat udella myös minun tietoja. Täytin ne tietenkin kuuliaisena ihmisenä mahdollisimman rehellisesti. Kaiken tämän jälkeen sain ilmoituksen yhtiöstä jossa kerrottiin vakuutusmaksun olevan hieman kalliimpi koska sairastan verenpainetautia. Eipä ole ennen tämmöstä tapahtunut. Onneksi asia ratkesi yhtiötä vaihtamalla.

12

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asfdö

      Taisi olla suuri ja mahtava Pohjola

      • noinkohan

        Viime vuonna siirsin venevakuutuksen Pohjolaan. Eivät ne mitään minusta kyselleet.


      • Saaristossa30vuotta
        noinkohan kirjoitti:

        Viime vuonna siirsin venevakuutuksen Pohjolaan. Eivät ne mitään minusta kyselleet.

        Pohjolasta sitten minäkin otin. Ei tosiaankaan kyselty mitään ja oli huokeakin muihin verrattuna.


    • kaikkeasattuujatapahtuu

      Pohjola on siirtynyt asiakkaiden riskianalyyseihin.

      Pitikö tieto edes paikkaansa vai onko järjestelmä täysin sekaisin ?

    • totuusEsille

      Jos juttu tuntuu valeelta, sillä on hyvät mahdollisuudet olla sitä. En usko kirjoitusta koska se olisi todella helppo tarkastaa kunhan kirjoittaja kertoisi missä osoitteessa lomake löytyy.

      Ei vakuutusyhtiö pahastu siitä, että sitä mainostetaan hyvässä tai pahassa. Kyseessä on kuluttajan informoiminen.

      Siihen asti, kun linkki laitetaan, pidä aloittajaa säälittävänä olentona, joka valehtelee saadakseen huomiota.

      • 0987654

        Mistähän noin yleisesti ottaen kannattais vene vakuutus ottaa vai kannattaako ottaa ollenkaan


      • usavene

        Oolandiasta...!


      • vakuutusohje
        0987654 kirjoitti:

        Mistähän noin yleisesti ottaen kannattais vene vakuutus ottaa vai kannattaako ottaa ollenkaan

        Yleisesti ottaen vakuiutus ei kannata koska vakuutus laskee paljonko vahinkojen korvaaminen maksaa ja pistää siihen päälle omat katteensa. Halvempaa on maksaa vahingot itse.

        Vakuutus voi kuitenkin olla välttämätön niille riskeille, joita ei itse pysty ottamaan. Eli omavastuu suureksi ja vakuuta vain ne riskit, joiden toteutumista et itse kestä. Silloin et vakuuta turhia asioita.


      • fdsytre97654
        vakuutusohje kirjoitti:

        Yleisesti ottaen vakuiutus ei kannata koska vakuutus laskee paljonko vahinkojen korvaaminen maksaa ja pistää siihen päälle omat katteensa. Halvempaa on maksaa vahingot itse.

        Vakuutus voi kuitenkin olla välttämätön niille riskeille, joita ei itse pysty ottamaan. Eli omavastuu suureksi ja vakuuta vain ne riskit, joiden toteutumista et itse kestä. Silloin et vakuuta turhia asioita.

        Heh.
        Itselläni muutaman satasen vakuutuksella korvattiin 10.000€ vahinko.


    • höpöhöpöjuttu

      Tämä juttu ei pidä paikkaansa, joku vain haluaa purkaa pahaa oloaan.

      • tulevanettipotilas

        Kyllä tämä voi aivan hyvin olla esimerkki elävästä elämästä. Vakuutusyhtiöt ovat jo alkaneet perustaamaan omia sairaaloitaan, joten seuraavaksi heidän on aloitettava laajat potilastietojen keruutoimet.

        Meistä alkaa olla aika mittavat tiedot tuolla bittiavaruudessa ja kun kerran erehtyy ruksaamaan väärän boxin jossakin lomakkeessa niin ne on monessa paikassa luettavana.


      • MiesSanojenTaakse
        tulevanettipotilas kirjoitti:

        Kyllä tämä voi aivan hyvin olla esimerkki elävästä elämästä. Vakuutusyhtiöt ovat jo alkaneet perustaamaan omia sairaaloitaan, joten seuraavaksi heidän on aloitettava laajat potilastietojen keruutoimet.

        Meistä alkaa olla aika mittavat tiedot tuolla bittiavaruudessa ja kun kerran erehtyy ruksaamaan väärän boxin jossakin lomakkeessa niin ne on monessa paikassa luettavana.

        Elävästä elämästä on, mutta sen sijaan että se kertoisi vakuutusyhtiöistä, se kertoo huomionkipeästä ihmisestä.
        Onneksi epäilykset on helppo osoittaa aiheettomiksi kertomalla mikä vakuutusyhtiö on kyseessä. Ihan vastaavasti, jos ei kerro, voi osoittaa että tämäkin on huomionkipeä ressu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe