Kesätyöntekijä kulli kovana

kesähessuuuu

Olin juuri palannut armeijasta ja etsiskelin itselleni työpaikkaa loppukesäksi. Heinäkuussa sellaista ei kuitenkaan enää ollut helppo löytää. Näin kuitenkin lehdessä ilmoituksen, jossa etsittiin apupoikaa erääseen pikkufirmaan. Soitin firmaan ja sain sovittua työhönottohaastattelun jo samalle päivälle.
Saavuin paikalle hyvissä ajoin ja etsin henkilöä nimeltä Mäkinen, jonka luo minun oli puhelimessa käsketty mennä. Löysinkin oven, jossa luki Ritva Mäkinen – Toimitusjohtaja. Painoin ovisummeria ja pian vihreä valo syttyi ja astuin sisään. Nainen oli noin 40-vuotias, mutta hyvin säilynyt ja hyväkroppainen. Esittelin itseni ja hän teki samoin. Hän pyysi minua istumaan vastapäätä pöytäänsä ja käski puhutella itseään Ritvaksi. Kävimme läpi aikaisempia työpaikkojani ja muita perusasioita minusta. Hän kertoi, että yrityksessä työskenteli hänen lisäkseen viisi naista ja nyt he tarvitsivat miestä avukseen.
Ritva sanoi että hyvältä näyttää ja että saisin työpaikan, mutta hänen oli ensin tarkastettava että olin kunnossa ja kykeneväinen työhön. Hän pyysi minua riisumaan vaatteeni, ihmettelin hiukan, mutta tein työtä käskettyä jättäen vain bokserit jalkaani. Hän käski minun tulla seisomaan eteensä. Siirryin sinne ja hän alkoi tunnustella kehoani, käsiä, selkää, vatsaa, sitten hän siirtyi rintaani ja alkoi hieroa nännejäni. Minulla alkoi kovettua ja tietysti Ritva huomasi sen. Hän kiskaisi bokserini nilkkoihin ja tarttui kyrpääni kysyen -Mikäs tämä täällä on? Katsotaanpa onko se riittävän iso pystyäkseen hoitamaan työn?
Hän alkoi imeä kaluani samalla pallejani hyväillen. Olin kuin puulla päähän lyöty. Toisaalta halusin lähteä, mutta hän oli taitava ja teki todella hyvää työtä. Aloin tuntea orgasmini lähestyvän, mutta juuri silloin hän lopetti ja sanoi: -Nyt on sinun vuorosi. Täytyyhän minun työnantajanasi tietää käytännön kielitaitosi. Hän pudotti hameensa ja silloin huomasin ettei hänellä ollut lainkaan alkkareita.
Hän asettui tuolille ja minä hyökkäsin hänen jalkoväliinsä. Hän painoi päätäni kosteaa mätästään vasten, samalla huutaen: -Nuole, poika nuole!
Hetken häntä nuoltuani hän ilmoitti haluavansa nuorta kyrpää. Aloin painaa häntä nuoruuden innolla ja nussimme kauan eri asennoissa, sitten alkoi armoton huuto, Ritva tuli ja minä pumppasin kyrpääni hänen supistelevaan pilluunsa. Tunsin orgasmini olevan lähestymässä ja vetäisin kankeni ulos Ritvan pillusta. Hän alkoi runkata kaluani ja pian laukaisinkin mällini hänen suuhunsa....

0

1616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        138
        1955
      2. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        27
        1908
      3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        23
        1858
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        85
        1650
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        62
        1448
      6. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        20
        1266
      7. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        37
        1163
      8. Avaa sydämesi mulle

        ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
        Ikävä
        38
        1160
      9. Söpö lutunen oot

        Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
        Ikävä
        11
        1158
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        10
        1137
      Aihe