Miks naiset aina rakastuu renttuihin...

vääryttäperkele

Sellasiin jokka vaihtaa naista kuukaude välei ja haluaa vaan pillua eikä tälläseen joka menis maailman ääriin jos nainen niin haluaa...

7

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18369258

      Mietin samaa :DD vastauksia ootellessa :D

      • vastaaaan

        Ite en oo renttujen perään, vaan haluaisin rehellisen ja yhden naisen miehen.


    • tyttö-00

      Itse -00 tyttönä sanoisin, että luotettavat pojat taitavat vaikuttaa yleensä rauhallisilta, jopa alistuvilta --joihin en ainakaan itse ihastuisi kovin helposti. Rentut taas on niin sanotusti arvaamattomia ja haastavia :'3

    • 16v

      Ei onnistusi multa. En vaan voi ajatella mitään inhottavampaa ominaisuutta jätkässä. Sellaset sarkastiset höpöttäjät on jostain syystä ihan superkivoja ^^ Mutta vaikka oliski sarkastinen, jolloin voi vaikuttaa äkäseltä (ei tosin mulle koska sarkasmi on vaan se juttu. Ainaki ite elän sen voimalla XD) niin silti kiva ja luotettava. Siinä on ihan mahtava luonne ♥

    • Jcfkkn

      Olisko joskus niinkin päin, että kun mies huomaa, että hänessä on paljon hyviä ominaisuuksia, millä naiset hurmaantuvat, hän alkaa käyttää tilaisuutta hyväkseen. Ehkä sinäkin alkaisit, jos vain.

    • 02tytsyyy

      No mä vihaan niit jotka haluu vaa pilluu. Mut muute tommosii renttuihi ainaki tämmösii mun ikäsii semmosii(12-13v.) nii siks ku ne on yleensä suositumpii ja niitä on helpompi lähestyy. Ei oo yhtä ujoi. Ja sit usein komeempii. Tosi kaikis toi ei päde

    • nahkatakkinentyttö--

      Ite tyttönä voin sanoo että ei ne monet tytöt viehätä, päin vastoin; ainakin itteeni viehättää jätkät jotka omistautuu, ehkä jopa omiikin vähän.... Muistuttaa aina et oon sen tyttö ja et kuulun sille :3 ja se asenne: et ei kysy et "voitko tulla mun kaa leffaan" vaa on sillee "sä muute tuut mun kaa leffaan :3"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe