Tiina jylhällä transkokemusta?

haluanisot

Facebookissa on nyt pyörinyt paljon mainosta tiinan uudesta kreikan klinikasta ja ollut ihan hyviä rintaleikkaustarjouksia, onko kellään kokemuksia? Onkohan trans kokemusta?

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkjlljl

      Jylhä etsii jatkuvasti klinikoita tai lääkäreitä jotka suostuvat leikkaamaan hänen välittämiään potilaita. Yksi ja toinen on lopettanut kun on huomannut Jylhän toistuvat konkurssit.
      Ilmeisesti minkäänlaista kokemusta ei ole tiedossa transsukupuolisten osalta ja toisaalta epäilyttää minkälainen ammattitaito on polkuhinnalla leikkaavalla kirurgilla. Transnaisen rintaleikkauksissa tarvitaan erityisosaamista ja kokemusta.
      Tallinnasta löytyy päteviä kirurgeja jotka ovat perehtyneet mm. transnaisten rintaleikkauksiin, mutta he eivät tee enää yhteistyötä Jylhän kanssa, muut välitysfirmat Suomessa välittää edelleen potilaita näille kirurgeille.

      • kiinnostaisi

        Voisiko noista Tallinnan pätevistä kirurgeista laittaa vinkkiä, keitä ovat?


      • lklkjl
        kiinnostaisi kirjoitti:

        Voisiko noista Tallinnan pätevistä kirurgeista laittaa vinkkiä, keitä ovat?

        Ei tällaisella avoimella anonyymipalstalla. Saat nimen kun otat yhteyttä mm. Trasekiin, tai esimerkiksi Puuterin suljetulla alueella.


    • amadella

      Minä kävin siellä kreikassa tiinan kautta. Vasilis oli tosi mukava ja symppis lääkäri. Mulla kaswvoi hormoneilla rinnat b-kuppiin, saatiin laitettua 500cc implantit.. oon tosi tyytyväinen niiden muotoon ja kokoon :)

      • kysynvaan

        Tuliko kunnon kiitorata?


      • mullekkintisut

        Minäki oon suunnitellu silareita. Minkä merkkisiä implantteja siellä Jylhän kreikan klinikalla saa?


      • htggfxfcgc
        mullekkintisut kirjoitti:

        Minäki oon suunnitellu silareita. Minkä merkkisiä implantteja siellä Jylhän kreikan klinikalla saa?

        Ei Jylhän hinnoilla saa kunnollisia.


    • amadella

      Mulle laitettiin jylhällä muistaakseni silimedit, sellaset polyuteraaniset. Ne on kuulema tosi hyvät jja oon kyl ollu tyytyväinen.. Ei oo kapseloitunu tai mitää :)

      • Halpamerkki

        Kun joskus pitää poistaa niin on melkoista repimistä kun ovat kasvaneet kiinni kudoksiin (vaahtomainen pinta).


      • N22

        Kaikki rintaimplantit kiinnittyy omiin kudoksiin. Jos ei kiinnity niin se on vähän huonompi juttu sitte :D. Tuohon merkkiin en ota mitään kantaa kun sitä en tunne.

        Itse kävin hiljattain liettuassa ja voin suositella. Pienellä google työllä varmasti löytää kirurgin. Tunnettu ja taitava kirurgi kyseessä. Ja on kokemusta trans-naisiata.


      • Selvä_ohje
        N22 kirjoitti:

        Kaikki rintaimplantit kiinnittyy omiin kudoksiin. Jos ei kiinnity niin se on vähän huonompi juttu sitte :D. Tuohon merkkiin en ota mitään kantaa kun sitä en tunne.

        Itse kävin hiljattain liettuassa ja voin suositella. Pienellä google työllä varmasti löytää kirurgin. Tunnettu ja taitava kirurgi kyseessä. Ja on kokemusta trans-naisiata.

        Ainakin vuosia sitten valmistajista Mentor ja leikannut klinikka edellytti kapseloitusmistakuun voimassaolemiseksi että rintoja hierotaan ahkerasti ettei implantit tartu kiinni. Omat Mentorini on tuolta ajalta ja jälkitarkastuksessa tarkastettiin että implantit liikkuu. Ei ole tullut kapseloitumista.
        Myös Thaimaassa tuo hierominen oli ainakin silloin käytössä. Hoitajat tekivät hieronnan sairaalassa heti leikkauksen jälkeen ennen kotiutumista.


      • N22

        Juu tosiaan vuosia sitten tuota harrastettiin. Nykyään kirurgit järjestäin sanovat sen olevan vanhanaikainen ja tarpeeton tapa, joka tekee pikemminkin hallaa kuin hubaa. Hierontaa käytettiin enempi sileäpintaisten implanttien kanssa. Nykyään käytetään enemmän karheapintaisia implantteja, jolloin oman kudoksen kiinnittyminen rintaan on helpompaa. Tästä voisi kirjoittaa monta sivua, mutta jos lisätietoa kaipaat niin sitä on netti täynnä.

        Kapseloituminen rupeaa olemaan ongelma vasta siinä vaiheessa kun kapselikuori alkaa kovettua ja kutistua esim. tulehduksen johdosta eli rintaan muodostuu kapseli konstraktuura. Kapselin muodostus taas on keholle luontaista ja keho tekee jokaisen sinne laitetun vierasesineen ympärille kapselin, jolla se eristää vierasesineen kudoksista. Kapseli konstraktuura on hyvin paljon todennäköisempää sileäpintaisella kuin karheapintaisella implantilla. Siksi juuri kukaan ei enää käytä sileäpintaisia implantteja

        Itselläni on mentorit myös eikä näitä kukaan ole käskenyt hieroa eikä niitä klinikallakaan hierottu. En asiasta edes kysynyt kun tiedän sen tarpeettomaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe