Miksi samat naiset ovat deittipalstoilla vuodesta

ymmärrystä

Kysymys on naisille, koska teillä on valta täällä. Saatte paljon viestejä, mutta miehet eivät juuri lainkaan. Ja vastaukseksi ei kelpaa, että miestarjonta on niin huonoa, koska en usko siihen ollenkaan.

19

59

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luulenpa.vaan

      Liian suuret vaatimukset ja liian paljon vaihtoehtoja josta syntyy nirsous? Näin luulen minä.

      Still think the perfect man is out there? Author Lori Gottlieb wants you to think again. In wake-up call “Marry Him,” she argues that women should get realistic about love and settle in marriage. Here is an excerpt.
      A new store has opened. A Husband Store!? There’s a sign at the entrance:
      You may visit the Husband Store only once. There are six floors, and the value of the products increases on each successive floor. The shopper can choose any item from a particular floor, or go up to shop on the next floor, but she cannot go back down except to exit the building.
      So, a woman goes into the store. On the first floor the sign on the door reads:
      Floor 1: Men Who Have Good Jobs.
      “That’s nice,” she thinks, “but I want more.” So she continues upward, where the sign reads:
      Floor 2: Men Who Have Good Jobs and Love Kids.
      She’s intrigued, but continues to the third floor, where the sign reads:
      Floor 3: Men Who Have Good Jobs, Love Kids, and Are Extremely Handsome.
      “Wow,” she thinks, but feels compelled to keep going.
      Floor 4: Men Who Have Good Jobs, Love Kids, Are Extremely Handsome, and Help Equally with the Housework.

      “It can’t get better than this!” she exclaims. But then a voice inside her asks, “Or can it?” She goes up and reads the sign.
      Floor 5: Men Who Have Good Jobs, Love Kids, Are Extremely Handsome, Help Equally with the Housework, and Have a Great Sense of Humor.
      Having found what she’s looking for, she’s tempted to stay, but something propels her to the sixth floor, where the sign reads:
      Floor 6: You are visitor 42,215,602 to this floor. There are no men on this floor. This floor only exists to prove that women are impossible to please. Thank you for shopping at the Husband Store.

    • DeittiAkka

      Ei naisilla ole sen enempää valtaa mitä miehilläkään.
      Se ei sitten ole naisten vika jos osalle miehistä riittää se, että nainen hengittää ja reikä löytyy. Luonteesta viis tai peräti ulkonäölläkään ei kuulemma ole joillein miehille mitään väliä. Tuolla ajattelutavalla naiselle riittää dildo aivan hyvin..

      Harvalle miehelle kelpaa susiruma ja sairaalloisen ylipainoinen pahansisuinen nainen? Niin, ei kelpaa sellaiset miehetkään tervejärkisille tavisnaisille! Mies voi olla mukava muuten mutta ilkeä perusluonne riittää pilaamaan paketin tai todella heikko itsetunto.
      Ei kelpaa sellainenkaan minulle. Eikä sellainen jonka kanssa ei ole mitään yhteistä. Pidän kovasti mm.kalastuksesta, käyn vaelluksilla ja omistan pienen mökinkin. Viihdyn kotona paljon vapailla. Ei oikein ole ikäluokastani löytynyt seuralaista enkä vielä papparaisiin aio tyytyä reilu kolmekymppisenä. Toive olisi vanheta jonkun sopivan kanssa yhdessä. :)

      En ole mikään missi tai tyrmäävän kaunis, tiedän. En etsi mitään yleisesti komeaksi luokiteltua mutta omaa silmääni pitää miellyttää. Kuten toivoisin myös miehen pitävän juuri minun tyyppisistä naisista.. Perushoikka, liikkuvainen ja kohtuu tuloinenkin olen vaan en tuntisi oloani mukavaksi liian hyvätuloisen miehen kanssa. Joten nekin joudun jättämään muille naisille, raha yleensä kuulemma kelpaa joten ei ole pois sekään miehiltä jos en heitä "huoli". Löytävät takuulla innokkaita naisia lompsansa putsaamaan. ;)

      Tiedän jossain olevan juuri minulle sopivan miehen mutta ei ole vielä tullut vastaan. Jatkan etsimistä. Viimeksi kun kolahti niin se kesti yli 15 vuotta kunnes elämä tuli väliin. Ehkäpä olenkin niin ns.nirso koska tiedän mitä hyvä ja toimiva parisuhde voi olla parhaimmillaan. Huonompaan ei pitäisi kenenkään "tyytyä" ikinä..

      • deittiukko

        Heh, hoikalle kalastusta harrastavalle kolmekymppiselle töissäkäyvälle "tavisnaiselle" löytyisi varmasti deittikumppani vaikka vuoden jokaiselle päivälle. Jos tuollaiseen profiiliin törmäisiin niin viestiä laittaisin aivan varmasti minäkin. Joten silmät auki ja avoimin mielin mars treffeille tapaamaan oikeasti niitä ihmisiä siellä nettiprofiilien takana! Eikä laiteta miestä vaihtoon vaikka viestittelyvaiheessa paljastuisikin esim. että hänen lempiruokansa ei ole sama kuin sulla....


      • miesvm_1967x

        DeittiAkka on kuudennessa kerroksessa XD


    • thaöhtaöh

      Niin, mitäpä pahaa siinä on, jos on mieluummin ilman miestä kuin tyytyy johonkin joka ei oikeasti kolahda? Naisilla tämä ajattelu lienee yleisempää kuin miehillä, joten siitä sitten tämä tilanne. Miehetkin etsivät täydellistä, mutta puhkeavat ruikuttamaan useammin palstalla, kun sitä täydellistä ei kohdalle löydy. Miehillä on siis "pakko saada", kun naiset ovat valmiita olemaan yksinkin, jos sopivaa ei löydy.

      • titityyy

        Osuit asian ytimeen.


    • ikisinkkunainenko

      Voi vaikka olla siellä deitillä vaikkei sitä käytä. Tapailin yhtä miestä muutaman kerran ja kun siitä ei tullut mitään palasin takasin deittimaailmaan, profiilini oli koko ajan siellä valmiina minua odottamassa. Moni varmaan tästä miettii koko ajan minun siellä olleen. Ja kyllä mieluummin on siellä deitillä jos ei sopivaa miestä löydy. Minua ei haittaa yksinolo, en vaihataisi sitä "kunhan olis ees joku" juttuun alkuunkaan. Miksi ihmeessä? Ei niitä sinulle sopivia miehiä tuosta vaan löydy. Viimeksi olin yksin viisi vuotta ennekuin löysin kiinnostavan.

    • seliseli15

      Nähtävästi kysymyksen aloittajakin on vuosikausia siellä ? Jokaisella on omat syynsä.

    • Samat miehet myös. Ohitan heidät heti. Max 6kk voi roikkua siellä herättämättä epäilyksiä :D
      Täytyy sanoa, että tänään suomi24 treffit tarjonta 36-37v. miesten osalta oli erittäin houkutteleva....

      Täytyyhän siellä itsekin roikkua vuosia, jos huomaa muiden roikkuvan? :O

    • Itselleni vastaan tuli alkuviikosta ex-mieheni joka tajutessaan vastapuolella olevan minä alkoi ihan törkeyksiä latelemaan. Ex- mieheni noin 4 v sitten roikku täällä ollessaan yhdessä kanssani hokien minulle rakkautta ja tapaili muita naisia löytäen ja jättäen minut ja lapsemme kuin nalli kalliolle samana päivänä 11 v jälkeen selänkääntötempulla "sen oikean omakotitalollisen" jonka kanssa asustaa edelleen salaa avoliitossa yhteiskunnalta, etsii siis uutta uhria sporttisena miehenä :). elipä kannattaa vähän kuulostella kun alatte tapailee, kyseessä on pahoinpitelevä, herkästi raivokohtauksia saava narsisti joka tykkää kun nainen maksaa kaikki menot. Rikas mies siis mutta erittäin pihi, lapsemme menotkin minä maksoin kaiken ja talouden menot aikanaan.

    • vvvvxxxzx

      palasin treffipalstalle kun pitkä suhde loppui äkistään välimatkan pidennyttyä ja huomaan että kävin treffeillä saman tyypin kanssa kuin 10 vuotta sitten eli akka on siis etsinyt sitä oikeaa kymmen vuotta elämästään ja ei vieläkään löydä oikeaa

      • uusiosinkkunako

        Mistä tiedät olleen sinkkuna, samaahan sinusta voi ajatella kuka vaan.


    • Kuinkas

      Onko jossakin joku sääntö, että profiili pitää olla suljettuna, jos ei ole aktiivisena haku päällä? Kai on ihan tavallista, että joku saattaa olla kymmenenkin vuotta sinkkuna?

    • mistäsejohtuu

      en tiedäkkään mutta tarkasteltuani naisia alueellani siellä roikkuu 40 pros samoja akkoja kuin vuonna 2005

      • dfghuioiuhui

        Voihan olla ettei ne edes halua miestä itselleen. Ajan kuluksi silloin tällöin kirjoittelevat.


    • mistäsejohtuu

      ja nupiksi eräs nainenlaittoi kuvansa ja kertoi että ei käy enää ravintoloissa ja muutama suhde eron jälkeen heeheheheheheh tunsin naisenkuvista ja juuri se ravintolasta joka lauantai lähtenyt nainen jota kaikki painoi viikseen, heheh hehe seurasin sivusilmällä sitä 2005-2010 erässä tanssiravintolassa kaverikin painoi sitä ja kertoi että oli hanakka siihen hommaan

    • Hakkaatattiisi

      Kyllähän nainenkin saa seksiä haluta siinä kuin mieskin,ei se ole miesten etuoikeus..Ihme kirjoitus tykkäs siitä hommasta.
      Kaverit hoiteli?mikäs ihme runkkari siellä marisee ja moittii taisit jäädä ilman vaikka haluja olisi ollu??

    • enrunkkaa

      ei en jääny ilman silloin enkä nytkään. vaan en kaikkea hamehelmaa joka liikkuu pane joku roti se on minunkin maussa. suosin hieman erilaisempia naisia.

    • DeittiAkka

      Ei naisilla ole sen enempää valtaa mitä miehilläkään.

      Se ei sitten ole naisten ominaisuudet: osaa joskus hengittää ja reikä löytyy. Luonteesta viis tai peräti ulkonäölläkään ei kuulemma ole j- mitään väliä. Tuolla ajattelutavalla naiselle riittää homondildo aivan hyvin.. kun kukaan ei sitä Kiinanperän kissanpaskanaamaa enää itselleen ota.
      1yönseksiä nämä naiset harrasvat vaikka Hakkaraisen kanssa, kunhna on humalasssa tarpeeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe