R-room, entinen takuuvälitys

tytyväinenasiakas

Minulla ei ainkaan ole ollut mitään ongelmia kummankaan toimiston kohdalla. Asun kolmannessa kohteessa tämän välittäjän kautta ja ei ongelmia. Jos toimisto siirtää vakuutta jollekkin vuokranantajalle, niin silloinhan on jotain korvattavaa tai asia on vietävä viranomaisille. En oikein jaksa uskoa, että kyseinen toimisto vakuuksilla korvaa vuokranantajlle mitään ilman kunnon perusteita.

116

19043

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huijattuvuokranantaja

      Näköjään Knuuttila itse on trollannut tuon viestin. On näet vaikea kuvitella että joku asiakas, siis vuokranantaja tai vuokralainen, olisi voinut välttyä ko. firman huijaukselta.

      • Anonyymi

        Epäluotettava, töykeä ja painostava. Kiertäkää kaukaa!


    • RRoom

      Sain huonoa palvelua tuosta firmasta R-room Knuuttila. Lisäksi oli vaikea saada takuuvuokria takaisin.

      Pyysin vuokranantajan katsomaan asunnon ja tuo mukava mies tuli paikalle. sanoi, että on mukava nähdä asunto ja seurata sen kuntoa. Minulla oli mukana lappu, johon hän kuittasi asunnon olevan ok.

      Lopulta väännön jälkeen sain vuoravakuudet takaisin.

      Mutta kun minulle annettiin vuorkavakuuden postisiirtolomake, niin saaja oli R-room. Kun sitten rahat vihdoin palautettiin, niin Tuli Knuutilan omalta tililtä.

      Tarkoittaa siis sitä, että rahat ovat hänen tilillään kasvamassa korkoa. Tai olisiko sijoitettuna paremmin. Vosiko siitää johtua, että palautusta ei tule tai ainakin kestää....

      Haluatko sinä antaa 2kk vuokravakuuden välittäjän tilille. Eikö olisi parempi, että olisi vuokranantajalla tai pankkivakuustilillä?

      • Anonyymi

        Knuutmark Petri Knuuttila. Saa tuomion pian kun jäi kiinni konkurssimenettelyssä. Todellinen typerys.


    • R-kioski

      Sehän ei edes ole mikään -room, vaan kioski.

    • arajärvilapinniemestä

      Huvittavia nämä kommentit ns huijatuilta ihmisiltä, jotka väittävät tulleensa huijatuksi, mutta piiloutuvat nimimerkin taakse, joka antaa luonnollisesti mahdollisuuden valehdella, muttei roomille tai knuuttilalle mahdollisuutta puolustautua nimimerkin kirjoittajan asiaa kohtaan. Itse olin vuokralla kyseisen toimiston kautta asunnossa, eikä mitään ongelmaa vakuuden takaisin saamisen kanssa. Mutta se taisikin johtua siitä, että en ollut aiheuttanut mitään vahinkoa asunnolle tai asunnon omistajalle.

    • takuuvalistus

      Menikö kaikki, kun ei edes 339€ löydy?

      Tmi Knuutmark Petri Knuuttila
      Tampere
      Velkoja: Keskinäinen Työeläkevakuutusyhtiö Varma
      Summa: 339€

    • Kalevi9999

      En enää koskaan vuokraa yhtään mitään tuon firman kautta.

      • hermotmeni

        Sama täällä! Koko toiminta perustuu kusetukseen. Ensinnäkin, 18 kk sitoutuminen, kuka voi tietää mitä sattuu siinä ajassa, sairastuu, eroaa, menee työ jne. R-Room vie vielä epäonnen lisäksi takuuvuokran! Knuuttila sählää vuokranantajan ja vuokralaisen välissä, aiheuttaa sotkua, epäsopua. Asioita on vaikea hoitaa, välittäjä asettuu rahat saatuaan vuokranantajan edun valvojaksi, toisin sanoen oman edun valvojaksi. Käytös on epäkohteliasta, suorastaan uhkailua ja riidan haastamista. Jos vuokralainen tekee jonkin virheen, on syytä pidättää rahaa takuuvuokrasta, jonka maksaa takaisin, jos tykkää. Asunnon normaali kuluminen unohdetaan, vuokranantajaan ei saa ottaa yhteyttä, kun asiat pitää kulkea välittäjän kautta. Lisälaskutusta ottaa normaalista hommansa hoitamisesta jne. tästä tulisi pitkä kirjoitus....pysytelkää kaukana


    • ei.enää

      Itse sain takuuvuokran takaisin vasta yli kuukauden päästä ja useamman kysely viestin jälkeen lopulta takuuvuokrat tuli tilille. Luulin jo että mä en näe rahojani enää. Onneks pääsin pois. Ja joo maksoin r-roomin nimellä ja knuuttilan tililtä tuli takas. Ja kovasti kyseli asuntonäytössä, että onko takuuvuokra rahat koska tilillä ja kun sanoin et joo on mulla ne tilillä nii maksussa oli hirveä kiire. Eli jossain ne korkoa on kasvattaneet...

    • Paasilinna

      Kiertäkää kaukaa tämä firma. Kävin taannoin katsomassa erästä kohdetta, josta kiinnostuin. Ihmettelin jo ennen näyttöön menoa, mikä ihme on tämä 18kk sitoutuminen - jollaista en ole koskaan aikaisemmin nähnytkään. Kohde oli kuitenkin kiinnostava, ja ajattelin käydä katsomassa - näytössä on hyvä paikan päällä kertoa että oma vaatimus on ettei suostu tuollaisiin ehtoihin. Monta asuntoa olenkin vuokrannut niin että vuokranantaja joustaa vaatimuksistaan. Hyvä vuokralainen kun myös vaatii.

      Yllätys olikin suuri kun tämä mies osoittautui hankalaksi ensi kosketuksesta lähtien. Ei antanut suunvuoroa ja piti yllä jatkuvaa yhden miehen showta ettei kukaan kerkiäisi kysyä mitään. Sitten kun lopuksikin pääsi tiedustelemaan asioista joihin halusi selkoa (tämä ihme konsepti 18kk sitoutumisesta), ukko päättää ammattiloukkaantua siitä että asiaa edes kysyy, ja lähtee hyökkäämään sanallisesti takaisin.

      Todella epäkohtelias ja töykeä kaveri! Ei tulisi mieleenkään olla tämän kaltaisten toimijoiden kanssa missään tekemisissä.

      • Kalevanlinna

        Ei jumalauta, en kauniimmin sano! Vieläkö tämä sama huijari jatkaa tätä sirkusta Tampereella?! Edellisen kommentin kirjoittaja voisin olla minä, niin hemmetin tutulta kuulostaa. Kaleva vuonna 2007 oma kokemus. Tämä huijari kävelee mennen tullen vuokranantajan yli ja kyttää vuokranmaksua, vaikkei siinä olisi minkäänlaista ongelmaa. Harrasti kotirauhan häirintää lähettelemällä uhkausviestejään klo 20 aikaan illalla. Ja takuuvuokra jäi saamatta takaisin. Nousee savu päästä, kun lukee näitä samanlaisia tarinoita vielä yli 10 vuotta oman paskajuttuni jälkeen!


      • Anonyymi
        Kalevanlinna kirjoitti:

        Ei jumalauta, en kauniimmin sano! Vieläkö tämä sama huijari jatkaa tätä sirkusta Tampereella?! Edellisen kommentin kirjoittaja voisin olla minä, niin hemmetin tutulta kuulostaa. Kaleva vuonna 2007 oma kokemus. Tämä huijari kävelee mennen tullen vuokranantajan yli ja kyttää vuokranmaksua, vaikkei siinä olisi minkäänlaista ongelmaa. Harrasti kotirauhan häirintää lähettelemällä uhkausviestejään klo 20 aikaan illalla. Ja takuuvuokra jäi saamatta takaisin. Nousee savu päästä, kun lukee näitä samanlaisia tarinoita vielä yli 10 vuotta oman paskajuttuni jälkeen!

        Miten olisi joukkokanne?


    • Kallista-tyhjäkäyntiä
    • Halpaa

      En enää ole tämän tyypin kanssa missään tekemisissä.

      Välityspalkkio on tiettävästästi halvempi vuokranantajalle kuin muilla mutta kyllä luulisi vuokranantajankin kiinnostuvan siitä mitä rahallaan saa.

      Perusrehellistä toimintaa.....

    • Tiilir

      Seuraan säännöllisesti ihan mielenkiinnosta, koska tuo huijari-Knuuttila saa liiketoimintakiellon ja mahdollisesti myös petostuomion. Mutta näyttääpä vuodesta vuoteen kelpottelevan, ja uusia huijattavia aina löytyy. Onpa varsinainen koijari!

    • Melkeinhuijatut

      Meilläkin oli jo vuokrasopimuksen allekirjottamista vaille vuokrattu asunto kyseisen tyypin kautta. Jo itse vuokrasopimus alkoi epäilyttää ja nimenomaa vuokravakuuden maksu r-roomin tilille. Onneksi luettiin muiden kokemuksia ko. tyypistä... Yritettiin etsiä tätä ”vuokraisäntää” netistä, ei löytynyt. Soitettiin vuokrantajan puhelinnumeroon, joka vuokrasopimuksessa luki ja yllätysyllätys numeroon ei saanut yhteyttä. Soitettiin vielä 02:seen ja kyseltiin henkilöä oisoitteella, joka myös luki vuokrasopimuksessa. Ei löytynyt. Myös vuokrasopimuksen allekirjoittaminen sähköpostin välityksellä ei anna kauheen luotettavia viboja. En voi todellakaan suositella erittäin pimeetä toimintaa.

    • vuokranantaja

      OLen todella tyytyväinen R roomin toimintaan. Pari kertaa vuokralainen on myöhästynyt vuokranmaksussa, mutta kun Knuuttila on heillä käynyt avustajiensa kanssa, on vuokra tullut heti tilille. Häädötkin on tehty nopeasti tai ainakin nopeammin kuin käräjät ja vallesmannit sen olisivat tehneet.
      Mielestäni se, että Knuuttila jättää palauttamatta vuokravakuuden, on monesti oikein siihen palveluun nähden, jonka saan. Nopeaa ja kätevää, vaikka ei ihan lainmukaan menekkään. Ja saanhan sen R roomin ison konjakkipullon joka jouluksi.
      Suosittelen kaikille vuokranantajille.

      • Ranetiili

        Samoin täällä. R Room Knuuttila on paras laittamaan kuriin kukkoilevat vuokralaiset. Vuokrat tulevat tilille ja vakuudet jaamme keskenämme. Jollei niin Knuuttilan ns. kaverit käyvät tapaamassa vuokralaista ja taas alkavat asiat sujua. En ikinä vaihda. Suosittelen siis minäkin muillekin vuokranantajalle.


      • Anonyymi

        Todellinen trollaus taas a la Knuutila itse.


    • pikkasenpiikissä

      Kaiken hyvän keskellä Petri on unohtanut lakisääteiset velvoitteensa verottajalle ja eläkeyhtiölle:
      Tmi Knuutmark Petri Knuuttila

      31.08.2018 - 15867€ (Verohallinto)
      04.01.2017 - 339€ (Keskinäinen Työeläkevakuutusyhtiö Varma)
      29.04.2016 - 16724€ (Verohallinto, Sisä-Suomen perintäyksikkö)
      11.01.2016 - 1168€ (Keskinäinen Työeläkevakuutusyhtiö Varma)

      • Akiströmberg

        Miksi Pete huolehtisi noista maksuista, kun ei hän huolehdi juuri mistään muustakaan? Paitsi tietysti asiakkaiden, siis vuokralaisten ja vuokranantajien uhkailusta.


    • Perttianterohenrikki

      Petri on hyvä mies ja R-Room on aina hoitanut velvoitteensa. Tällä palstalla vaan käy kaikenkarvaisia luuserivonkaajia, joilla ei alunperinkään olisi ollut varaa maksaa takuuvuokraa. Nyt sitten halutaan jälkikäteen elvistellä, että olisi muka ollut varaa vuokrata jotain. Terveisiä teille yömajaan. Huh huh!

    • ulosotossa

      Miten aina hoitanut velvoitteensa ? Verottajalla ulosotossa n. 16.000 euroa veroja ? Ulosotossa myös eläkemaksuja.

    • Perttianterohenrikki

      Kateellisten höpöhöpöä. Älä viitsi tunkea virheellisiä "tietojasi", kateellinen molo.

      • ulosotossa

        Jokainen voi esim. protestilista.com sivuilta tarkistaa yrityksen julkiset maksuhäiriöt


    • Perttianteroheikki

      Turha mainostaa feikkisivustoasi täällä. com.com = pom.pom

    • ulosotossa

      Ei ole minun sivusta. Jokainen voi jokatapauksessa tarkistaa julkiset maksuhäiriöt vaikka Suomen Asiakastieto Oy:stä. Vai väitätkö sitäkin minun yritykseksi ?

    • turkulainen

      Eihän se, että maksuhäiriösi on kirjattu Asiakastietoon, tarkoita, että se olisi sinun yrityksesi. Älä tyrkytä muita sinun sivusta, kiitos.

    • ulosotossa

      Ei kyse ole minun luottotiedoista, vaan Tmi Knuutmark Petri Knuuttila

      31.08.2018 - 15867€ (Verohallinto)
      04.01.2017 - 339€ (Keskinäinen Työeläkevakuutusyhtiö Varma)
      29.04.2016 - 16724€ (Verohallinto, Sisä-Suomen perintäyksikkö)
      11.01.2016 - 1168€ (Keskinäinen Työeläkevakuutusyhtiö Varma)

    • Jälkiviisas

      Ei jumalauta. Mä oon paraikaa vuokralla r-roomin kautta. Sitten kun tästä vielä joku päivä muutan, niin taidan ottaa kans pari kaveria mukaan irtisanomisilmoituksen toimituksen yhteydessä.. Tää knuutila voi ite valita et maksaako vakuuden vai hommaako niillä rahoilla uudet polvet.

      • Puolimielixx

        Kannattaa todellakin KAIKKI äänittää ja pitää oikeuksistaan kiinni!!!
        Ihan vaan vinkkinä, helpolla ET tule pääseen. Kehotan oikeasti varomaan ja miettiin super huijarin kanssa joka liikkeen.
        Enkä viitsi kertoa mitä kaikkia sanoja Knuuttilasta haluaisin käyttää.Tämä äijä sietäisi saada jo iltapäivälehden kanteen.
        Jollainhan tuo toiminta pitää saada loppumaan!!


    • eijumalaautahölmöjä

      Valitse itse uudet aivot, niin ei tarvitse kavereita vaivata. Voit sitten myöhemmin leikkiä polvileikkejä ja sukkahousuja kavereitten kanssa.

      • Anonyymi

        Ystävällisin terveisin,
        Petri K.


    • Utelias2

      Oliko Knuutmark protestilistalla pari päivää sitten ?

    • turhanutelias

      Etkö osaa lukea vai miksi kysyt tyhmiä? Satoiko maanantaina lunta??????

      • Lunta_ja_Protesteja

        Maanantaina satoi lunta ja Knuutmark oli protestilistalla


    • onneksioppii

      2011 vuokrannut tän ääliön kautta hatanpäältä asunnon. Maksoimme 3:kkn takuuvuokran. Lähteissä asunnosta oli löytynyt takin vetoketju ja banaanikärpäsiä. Takuuvuokran takaisin maksusta tapeltiin vuodenpäivät ja esitti kaikenmaailman siivouslaskuja. Meillä loppusiivouksen oli käynyt kumminkin tekemään ammattisiivooja. Vetoketju löytyi vaatekaapista. Silloin oli nuori ja tyhmä eikä tajunnut viedä juittua oikeusteitse maaliin. Pelkkää pahaa sanottavaa!!!!!!!

      • Anonyymi

        Tehdään joukkokanne?


    • Homott

      Kertokaa nyt kannattaako ton kautta mitään vuokrata vai pitääkö ottaa kavereita mukaan kirjottamaan vuojrasoppari?

    • Lupasin-maksaa-takaisin

      Kaikki te joilla on vuokravakuudet R-roomin tilillä, niin kannattaisiko huolestua tuosta, että firmalla on mm verovelkoja ja muuta vastaavaa kymmeniä tuhansia.

      Tarkoittaa sitä,että firma on menossa konkurssiin.

      Uskotko saavasi vuokratakuut takaisin.

      Knuutila Petri
      vuokravälitys
      vuokralainen
      vuokranantaja
      Kusetettu vuokralainen

    • Julius333

      Ei hitto,
      Mulla on 1.500,- R-roomin tilillä.

    • Julius333äiti

      Ei hitto Julius, sie et 1.500,- koskaan nähnytkää.

    • Anonyymi

      Kyllä ne rahat takaisin saa mikäli tuo ruoska menee konkurssiin 😂😂😂😂🙈

      • Anonyymi

        Mistä rahat saa takaisin, jos Knuuttila on käyttänyt ne ?


    • Anonyymi

      Knuuttila, totuus tekee kipeää.
      Lopeta jo ihmisten törkee huijaaminen ja enemmänkin uhkailua kuin normaalia muistuttavat yhteydenotot

    • Anonyymi

      Karavaani kulkee ja rakit räksyttää

    • Anonyymi

      Aivan hirvee pulju. Vie todellakin koko takuuvuokran kun ei oo kuulemma ees yritetty siivota (siivosin 5 tuntii). Knuutila on on aivan täyttä....... Jos on muutaas näitten asuntoihin kannattaa hommata lakimies valmiiksi, sillä sitä tulee tarvitaan.

    • Anonyymi

      Itse muutin asunnosta pois 30.6.2019 ja vakuusrahat tulivat tuosta n. 2 viikon jälkeen tilille. Olisi varmaan tullut nopeamminkin, mutta vuokranantaja ei ehtinyt aiemmin tarkastamaan asuntoa. Mielestäni 2 vko on ihan kohtuullinen aika vakuusrahojen palauttamiselle.

      • Anonyymi

        Valehtelet


    • Anonyymi

      Mulla ollut kyseinen firma vuokra välittäjänä viimeiset 10 vuotta eikä mitään ongelmia oo ollu. Johtunee siitä että mulla on ollu kaks niin hyvää vuokralaista ettei ole tarvinnu paljon apua pyydellä. Vuokra korotukset on sujunut ongelmitta ja myös vuokravakuuden palauttaminen kun on kerran vaihtunut vuokralainen.

    • Anonyymi

      Minusta rehti ja reilu tyyppi tuo Petri Knuuttila. Aina ollut hyvin ystävällinen ja iloinen henkilö.

      Ihmettelen todellakin miksi hänta syytetään jatkovasta ja jo vuosien ajan ja vielä monesta suunnasta töykeäksi, uhkailevaksi, rahoja pimittäväksi ja muutenkin epämiellyttäväksi.

      • Anonyymi

        Ajatteletko, että nämä kaikki kirjoittajat ovat asiattomia ja Petrin toiminnassa ei ole mitään virheitä ? Ei savua ilman tulta ?


    • Anonyymi

      En ole tyytyväinen.
      Olen hyvin pettynyt uohon R-roomin toimintaan.

      Kokemukseni on hyvin negatiivinen.

      • Anonyymi

        Et ole kokemustesi kanssa yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole kokemustesi kanssa yksin.

        Kiitos kannatuksesta, mutta en kaipaa wannabe -pösilöjä sympatispoimaan. Get your own life ! Jos et ymmärrä, kysy äidiltä-


    • Anonyymi

      Oletko tyytyväinen äitiisi? Entä naapurisi, onko hän tyytyväinen äitiisi? Vai onko kokemukset negatiivisia?

      • Anonyymi

        Vahva kannanotto. Olen sinusta ylpeä.
        t. äitisi


      • Anonyymi

        Paska firma tää r room. Tota ukkoa pitäs tunti lätkiä turpaan ja toinen perseeseen. Terve Knuutila, meneeks bisnekset hyvin, kun uliset suomi 24?


    • Anonyymi

      Äitini on edesmennyt. Mutta kyllä, hän oli hyvä äiti.
      Opetti minulle mm hyviä tapoja.

      R-roomin negatiiviset kokemukset olen esittänyt korrektisti. Sinun tapa lähestyä on hieman omituinen.

      Uskon tietäväni kuka olet.

    • Anonyymi

      R-room on aivan päällikkö, ei mitään valittamista. Tää palsta vaan kerää kaikki sairaat valittaan. Ensin mussuttaa joku kylähullu ja sit hangaroundit kerääntyy kupille möliseen ja joku tuo vielä äitinsäkin mukaan.

      • Anonyymi

        Kyllä näin on.

        Petri Knuuttila, R-room ja Knuutmark ovat parhaita.

        On todella ikävää, että henkilöä ja hänen firmaansa on arvosteltu niin rankasti ja vielä niin kovin monen ihmisen toimesta. Kateellisa riittää.

        Jos joltain on jäänyt takuurahat saamatta, niin pitääkö siitä rutista.

        Tosiasia on, että jostain syystä R-roomin vuokralaisista suuri osa on aivan sikoja ja näiden törppöjen kuuluukin menettää rahansa vuokravälittäjälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näin on.

        Petri Knuuttila, R-room ja Knuutmark ovat parhaita.

        On todella ikävää, että henkilöä ja hänen firmaansa on arvosteltu niin rankasti ja vielä niin kovin monen ihmisen toimesta. Kateellisa riittää.

        Jos joltain on jäänyt takuurahat saamatta, niin pitääkö siitä rutista.

        Tosiasia on, että jostain syystä R-roomin vuokralaisista suuri osa on aivan sikoja ja näiden törppöjen kuuluukin menettää rahansa vuokravälittäjälle.

        Tää tuskin olisi oikeudessa jos asiat olisi noin niinkuin väität? Ikävä asia Petrin perheelle ja lapsille saada tietää että oma isä on ansainnut petoksella ja varkauksilla rahaa.


    • Anonyymi

      En suosittele R-Roomin palveluita kenellekkään.

      Tässä muutama vinkki, jos joudut suhmurointeihin mukaan, koska en ole selvästi ainut, joka on hänen valta-BDSM-leikkeihin päässyt mukaan:

      - äänitä kaikki puhelut

      - käy kommunikointi sähköposteilla, joista jää todisteet "mustaa valkoiselle"

      - älä lähde hänen provokaatioihin mukaan, vaan toimi asiallisesti

      - jos Knuuttila uhkailee perintämaksuilla, ylimääräisen kuukauden vuokrilla yms. niin ole yhteydessä asianajajaan. Hänen käyttämät kepposkonstit eivät ole lainpitäviä ja hän tietää tämän myös itse. Taktiikkana tuntuu olevan, että se joka huutaa kovempaa voittaa, joka ei nyt tässä meidän yhteiskunnassa onneksi päde.

      - jos käyt paikan päällä Hallituskatu 25:ssa, niin ota mukaan ulkopuolinen todistaja ja äänitä keskustelut, jotka käyt kasvotusten. Itse en hölmöläisenä tehnyt näin ensimmäisellä kerralla ja Pepe lauleskeli entisten asiakkaittensa nimiä (etu- sekä sukunimi) yhdistäen niitä osotteisiin, joissa hänen entiset asiakkaat ovat asuneet ja kommentoi heidän elinolojaan. Törkeyden lisäksi tässä rikottiin yksityisyyssuojalakia, jonka varmasti henkilö, joka on ollut alalla 21 vuotta, tietää olevan olemassa.

      - ennen muuttoa ota fyysinen kopio kuntotarkistuslomakkeesta ja kuvaa kämpästä jokainen nurkka. Omalla kohdalla tämä oli "hävinnyt" ja selitys oli, että olivat siirtyneet vuotta aikaisemmin sähköiseen palveluun, mutta jostain kumman syystä sain kuitenkin vuokrasopimuksen tehdessäni paperisen version.

      - vuokralaisen ei tarvitse esittää vaihtoehtoista päivää näytölle, jos se ei sovi sinulle, vaikka Petsku näin väittäisi.

      - Pepe yrittää saada sanottua viimeisen sanan ja suokaa tämä hänelle, kunhan pidätte kiinni oikeuksistanne - pääsette vähemmällä. Ehkä se täyttää jotain koloa sielusta.

      - ja vielä viimeisen kerran - älkää lähtekö hänen höyryhattuiluihin ja provokaatioihin mukaan. Pysykää rauhallisina ja asiallisina sekä ottakaa omista oikeuksistanne selvää. Itse sain ilmatteeksi lakiapua Pepen röyhkeyden takia, jonka avulla sain hoidettua muuttoni, niin kuin sen kuuluu tapahtua.

      Kaveri on röyhkeä ja töykeä, joka nyt ilmenee jo tämän ketjun vastauksissa, joissa mennään kuolleisiin omaisiin asti. Nätisti sanottuna tämä on ala-arvoista. Pinnan kireyteen toki saattaa vaikuttaa 32 519€ veromätkyt, 2818€ mätkyt työeläkevakuutus firma Varmalle sekä 233€ perintäfirma Intrumin mätkyt. Vähemmästäkin olisi "pelko perseessä". Nämä tiedot ovat ostettavissa asiakastieto.fi noin 7€ hintaan. Tosiaan vaikka kaveri olisi ollut 21 vuotta alalla, niin eipä ole ainakaan oppinut maksamaan veroja sinä aikana. Asiat voi tehdä aivan päin vittua sekä epäasiallisesti vaikka 50 vuotta.

      Älkää lähtekö täälläkään Pepen provoihin. Saatte vain kierroksia ja otsasuonien sykkimistä itsellenne, joka ei palvele ketään. Tamperekin on pieni paikka ja jutut liikkuu nopeasti sekä tämä keskustelupätkä ehkä myös kertoo Iso-P:n käytös- ja menettelytavoista. Eiköhän tämä pulju mene konkkaan seuraavan vuoden sisään.

      • Anonyymi

        No tässä taas yksi varttitasoa edustava henkisesti järkkynyt toope, siis Iso-T.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tässä taas yksi varttitasoa edustava henkisesti järkkynyt toope, siis Iso-T.

        "henkisesti järkkynyt toope" ???

        Minusta tuosta kirjoituksesta käy ilmi, että tyyppi tuntee asian, osaa perustella ja kirjoittaa selvästi.

        Tuo sinun kommenttisi ei ole vastaavaa tasoa.

        Arvostelee vahvasi mutta asiallisesti seuraavaa oikeustoimihenkilöä:
        Petri Knuuttila, Knuutmark, R-room


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "henkisesti järkkynyt toope" ???

        Minusta tuosta kirjoituksesta käy ilmi, että tyyppi tuntee asian, osaa perustella ja kirjoittaa selvästi.

        Tuo sinun kommenttisi ei ole vastaavaa tasoa.

        Arvostelee vahvasi mutta asiallisesti seuraavaa oikeustoimihenkilöä:
        Petri Knuuttila, Knuutmark, R-room

        Oletko Toopen kaveri?


      • Anonyymi

        Just sain asunnon esittely kaukajärveltä r-roomilta ja nyt kun luin niin todella epäluotettava, ihan kuin jotain mättää tässä. Harmittaa kumminkin asunto niin hyvällä sijainnilla.
        Oks taa kumminkin isokin firma kun on aika paljon vuokrattavia asuntoja ympäri Tamperetta.


      • Anonyymi

        mitä Knuuttila ja r-roomilla on yhteistä. Sama henkilö vai jotenkin tekevät yhteistyötä netistä kaivelin jotain tietoja mut lopputulos tuli siihen et
        Elinkeinoharjoittelija perustettu v. 98
        Joku välitys firma mut miks sitten hänen tilille maksetaan vuokravakuuden?
        Onko vuokran antaja kumminkin joku toinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä Knuuttila ja r-roomilla on yhteistä. Sama henkilö vai jotenkin tekevät yhteistyötä netistä kaivelin jotain tietoja mut lopputulos tuli siihen et
        Elinkeinoharjoittelija perustettu v. 98
        Joku välitys firma mut miks sitten hänen tilille maksetaan vuokravakuuden?
        Onko vuokran antaja kumminkin joku toinen?

        Hyvää pohdintaa. Kuvastaa tiedonhaluasi ja sitä, että olet palstalla tärkeä pohtija! Sinulle sopinee, että muut voimme jatkossa kutsua sinua Iso-P:ksi (isosti Pohtiva).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää pohdintaa. Kuvastaa tiedonhaluasi ja sitä, että olet palstalla tärkeä pohtija! Sinulle sopinee, että muut voimme jatkossa kutsua sinua Iso-P:ksi (isosti Pohtiva).

        Jännä että esimerkiksi Aamulehti tai muukaan media ei ole yhtään penkonut tätä R Roomin toimintaa. Kaveri on kuitenkin tunnettu tekijä Tampereella päin.

        Miksi saa vuodesta toiseen jatkaa toimintaansa?


    • Anonyymi

      Jännä, kun toisista on kaikki jännää. Vähän kateeksi käy, kun osaa jännittää ihan kaikkea.

    • Anonyymi

      Oli paljon ongelmia. Ei lainkaan hyvä suoritus R-roomilta.
      En voi suositella.

    • Anonyymi

      Knuuttila oli Open Marketilla, nyt nimi hävinnyt nettisivuilta. Mikäs on tilanne nyt, vaihtuuko ala vai mitä käy?

      • Anonyymi

        Openmarket Tampere (Beaset Oy) on konkurssissa


    • Anonyymi

      Ei kyllä jäänyt hyvä maku suuhun tuosta suhmuroinnista. Vuokrasopimusta allekirjoittaessa sanottiin, että häneen ollaan yhteydessä, mutta kun tuli ongelmaa asunnossa pitikin olla yhteydessä itse omistajaan. Mikään ei hoidu R-roomin kautta ja lopulta olimmekin aina yhteydessä itse omistajaan. Vuokrasopimuksen irtisanomisen jälkeen tuli yhtäkkiä uhkaava soitto R-roomista, että joudummekin maksamaan vielä ylimääräisen kuukauden vuokran. No onneksi asunnon omistaja on oikein mukava ihminen ja hänen kanssaan teimme suoraan kirjallisen sopimuksen irtisanomisesta, mutta kyllä jäi R-roomin toiminta vituttaan.

    • Anonyymi

      Onko velkojat perässä, kun toimisto muuttaa kuukauden välein eri paikkaan ? Hallituskatu, Postitorvenkatu, Pyhäjärvenkatu, missähän kesäkuussa ?

    • Anonyymi

      Mulla kans ongelma saada takuuvuokra takaisin. Knuuttila väittää että asunto epäsiisti yms. Minulla valokuvat ja ihmisiä todistajana. Vien asian oikeuteen. Myös kuulin,että Knuuttila käyttänyt vuokravakuuksia omiin juttuihin ja sitten ei ole ollut varaa maksaa vakuuksia takaisin..ja joutunut keksimään erilaisia juttuja ettei tarvisi maksaa..paljon näyttää olevan verovelkojakin...

    • Anonyymi

      On näköjään poistettu välitysliikerekisteristä,eikä saa enää harjoittaa välitystoimintaa..

      • Anonyymi

        ???


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        On se nykyään välitysliikerekisterissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se nykyään välitysliikerekisterissä.

        Oikeudenkäynti asiasta on kesken


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeudenkäynti asiasta on kesken

        On se silti välitysliikerekisterissä. Tai oli kun katsoin viikko sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se silti välitysliikerekisterissä. Tai oli kun katsoin viikko sitten.

        Asia ei ole vielä lainvoimainen kun teki valituksen, siksi on vielä rekisterissä. Kehoitankin menemään suoraan poliisin tai kuluttajariitalautakunnan juttusille jos hänen kanssaan on ongelmia.
        Tekee kaikille poismuuttaville samanlailla. Väittää asunnon olevan epäsiisti vaikka asunto olisi siisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia ei ole vielä lainvoimainen kun teki valituksen, siksi on vielä rekisterissä. Kehoitankin menemään suoraan poliisin tai kuluttajariitalautakunnan juttusille jos hänen kanssaan on ongelmia.
        Tekee kaikille poismuuttaville samanlailla. Väittää asunnon olevan epäsiisti vaikka asunto olisi siisti.

        Ei ole enää rekisterissä. Kämppiä välityksessä kuitenkin.

        https://vasa.avi.fi/


    • Anonyymi

      ???

    • Anonyymi

      Kyllä kannattaa sitten oikeasti olla tarkkana!!!!!!!!
      Mulla oli vuokralla kyseisen sällin kautta kämppä Tampereen keskustasta tai no läheltä keskustaa asuin perheeni kanssa vuoden kaksi tässä osoitteessa ei mitään ongelmaa ikinä paitsi kerran kun muutimme pois osoitteesta.,,,, asunto kuulemma epäsiisti kaapeissa näkyy käytön jälkiä ymsyms vaikka näin ei ollut no hän laittoi minulle 2900€ laskun missä ei ollut mitään tolkkua no jätin maksamatta ja kävelin poliisi asemalle viikko tämän jälkeen olin lähtemässä illasta kauppaan entisen asuntoni lähistölle saavuin sinne niin knuutila seurasi minua kahden iso kokoisen miehen kanssa ja tuli jutulle ja tokaisi että nyt olisi parempi ruveta maksamaan käskin ottaa gorillat mukaan ja suksimaan vittuun tai saa tilata volvollensa hinaukseen ja itsellensä ambulanssin no ennenkun käsirysy alkoi kyseisen kauppaketjun vartija sattui paikalle ja soitti paikalle poliisit ja sen jälkeen kaveri menetti lupansa harjoittaa asuntokauppaa/vuokraamista!!!! TARINAN OPETUS ON SE ETTÄ ÄLÄ ANNA MINKÄÄNLAISTEN IHMISTEN IKINÄ HYPPIÄ SILMILLESI OLI GORILLAT TAI EI TÄSSÄ IHANASSA SUOMEN MAASSA YLEENSÄ LAKI KYLLÄ VOITTAA TUOMMOISET PIKKU KIKKELISET VÄLITTÄJÄT!

    • Anonyymi

      Laitoin mailia aluehallintovirastolle:
      Hei

      T:mi Knuutmark Nimi, Y-tunnus 1482460-9 on poistettu välitysliikerekisteristä.

      Kyseinen yritys kuitenkin ilmeisesti harjoittaa edelleen välitystoimintaa:
      https://r-room.fi/
      https://www.vuokraovi.com/yritykset/pirkanmaa/r-room-tampere/889

      Tietoni voivat olla virheellisiä, koska r-room ei ilmoita Y-tunnusta tai firman nimeä missään, mutta ainakin aiemmin Nimi on tätä toiminimeä ja puhelinnumeroa käyttänyt.

      Tämä vain tiedoksi teille, jos haluatte ryhtyä toimenpiteisiin.

    • Anonyymi

      Ja tämä oli heillä jo oma-aloitteisesti valvonnassa.

    • Anonyymi

      KKV 19.07.2021 asetettu konkurssiin
      Velallinen asetettu konkurssiin

    • Anonyymi

      Mitenköhän mahtaa nyt vuokravakuudet saada pois. Petri, jos olet lukemassa, kerro mikä tilanne.

      • Anonyymi

        Käräjäoikeus on määrännyt konkurssipesän hoitajaksi asianajajan Mika Ala-Uotilan (asianajotoimisto Mika Ala-Uotila Oy). Konkurssipesänhoitaja vastaa toiminnanharjoittajan hallinnosta konkurssiin asettamisen jälkeen. Asiaan liittyvissä tiedusteluissa voi olla yhteydessä pesää hoitavaan asianajotoimistoon. Asianajotoimistoon voi olla yhteydessä puhelimitse (03) 3421 110, tai sähköpostilla [email protected].


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käräjäoikeus on määrännyt konkurssipesän hoitajaksi asianajajan Mika Ala-Uotilan (asianajotoimisto Mika Ala-Uotila Oy). Konkurssipesänhoitaja vastaa toiminnanharjoittajan hallinnosta konkurssiin asettamisen jälkeen. Asiaan liittyvissä tiedusteluissa voi olla yhteydessä pesää hoitavaan asianajotoimistoon. Asianajotoimistoon voi olla yhteydessä puhelimitse (03) 3421 110, tai sähköpostilla [email protected].

        Soittelin juuri itse asiasta lakitoimistolle. He pyysivät toimittamaan vuokrasopimuksen ja kuitin maksusta. Käytännössä sanoivat että vuokranantaja on vastuussa takuuvuokran maksusta ja vuokranantaja sitten perii konkurssipesältä näitä takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soittelin juuri itse asiasta lakitoimistolle. He pyysivät toimittamaan vuokrasopimuksen ja kuitin maksusta. Käytännössä sanoivat että vuokranantaja on vastuussa takuuvuokran maksusta ja vuokranantaja sitten perii konkurssipesältä näitä takaisin.

        Voi vituttaa asiakkaita. Ei varmaan lähde mukaan seuraavaan firmaan…


    • Anonyymi

      Jumankauta että olen onnellinen, että tämä ******* saatiin VIHDOIN JA VIIMEIN pois huijaamasta ihmisiä. Yritti pimittää minun vuokravakuuteni lähemmäs kymmenen vuotta sitten ja homma jatkui samaan tyyliin ja näköjään pahempana koko tämän ajan. Levitin tuttavapiirissä sanaa ja varoittelin tästä äijästä, koska toiminta oli todella omituista. Oudointa oli tietenkin tämä, että vuokravakuudet ei ikinä menneet asunnon omistajalle, mutta hän kuitenkin maksoi ne minulle takaisin. Oli todella vanha ihminen, joten ilmeisesti helposti kusetettavissa. Kävi kyllä sääliksi. Miten lie paljon häneltä kiskottukaan vuosien mittaan.

    • Anonyymi

      https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000008280310.html

      Tamperelaisen vuokravälittäjän konkurssi jätti ison joukon vuokranantajia hankalaan tilanteeseen – vakuuksia hukassa, poliisi tutkii epäiltyä törkeää kavallusta

      Sisä-Suomen poliisin mukaan tapauksen esitutkinta on alkuvaiheessa.

      • Anonyymi

        Tässä maailmassa on ilmeisesti sittenkin vielä oikeutta jäljellä. Tunnistin tuon paskaläjän ja huijarin välittömästi, kun Aamulehdessä tuon artikkelin näin tänään. Löytyy ne suitset tällekin hevoselle, saatana.


    • Anonyymi

      Mikähän tilanne mahtaa olla. Ilmeisesti Poliisi tutkii törkeästä kavalluksesta. Lisätietoja?

      • Anonyymi

        Joko oikeusoppinut sanoi, että kolme vuotta on minimi ehdottomana


    • Anonyymi

      Tämä oli pitkä prosessi.

      Petri harrastaa Facen mukaan kovasti urheilua. Jos kalterit kalahtavat lukkoon, niin uskon ettei tuollaisen komean pojan tarvitse olla yksinäinen. Ei lainkaan.

      Seksielämän aktiivisuus voi tulla kovana yllätyksenä.

    • Anonyymi

      Ja Peten äitille terveisiä. Tuskin muiden lapsien äidit on maksanut poikasi matkaa, kuten myöskään ruokailuja ravintolassa.

      • Anonyymi

        Huh ei voi käsittää. Petri on ala-astekaverini isoveli, joten siten koko perhe etäisesti tuttu. Ihme, että on saanut jatkaa niin kauan, eikä oke siemmin viety poliisille.


    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan miten poliisitutkinta etenee?

    • Anonyymi

      Taitaa olla poliisilla kädet täynnä tämän jutun kanssa!

      • Anonyymi

        Pete on laskuvarjojääkärikillan rahastonhoitaja. Jäsenet antavat siis rahaa hänen huomaansa. Petehän ainakin ymmärtää rahan päälle...


    • Anonyymi

      Asianajaja oli arvoinut poliisitutkinnan kestävän 1-2 vuotta.

      • Anonyymi

        Joko Pete on päässyt linnanherraksi? Siellähän sitten kivat sedät pitävät hauskaa ja Pete pääsee ilonpitoon mukaan, halusi tai ei.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kysyin asianajajalta (pesänhoitaja) tällä viikolla "Onko Tmi Knuutmarkin juttu edennyt vai vieläkö poliisitutkinta on kesken ?"
      Asianajaja vastasi: "On kesken vielä. Y.t. Mika Ala-Uotila."
      Syyskuussa Hän vastasi: "Poliisitutkinta on kesken. Se vienee aikaa 1 – 2 vuotta."

    • Anonyymi

      Pete on nyt palkattu myyntimieheksi Elevent Groupiin. Firma myy tanssiesityksiä erilaisiin tilaisuuksiin. Toimitusjohtaja on Helena Ahti-Hallberg. Pete esittelee sivustolla itseään mainitsematta rikostaustaansa tai edes uraansa vuokra välittäjänä.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe