Mitä te naiset vaaditte mieheltä

sanokaanyt

Minkälaisia vaatimuksia teillä naisilla on miehille. Profiilin vaatimukset yleensä on niin tai näin ja ne ei sitten pidäkkään paikkansa kun kirjoittelee. Naisten vaatimukset vaihtelee viikottain, jos profiilin mukaan on sopiva niin se ei sitten todellisuudessa ole niin kun tutustuu.

43

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asajgfisj

      Oletko kenties ruma tai tylsä?

    • kirjakerhorules

      Eikä naiset ole rumia ja tylsiä. Naisia kiinnostaa se väkivaltainen mies joka ryyppää ja hakkaa. Eipä ole tylsää naisilla kun pitää olla varuillaan koko ajan ettei henki lähde.

      • kirjat_sucks

        Voi luoja!!! Lopettakaa jo toi lässytys et naiset haluu sen hakkaavan alkoholisti paskan!! Naiset haluavat sen tavallisen, suunsa auki saavan (siis sosiaalista lahjakkuutta tarkoitan), miehen näköisen ja oloisen perus äijän.. Ja nyt taas kaikki mä olen sellanen, mut ku en va kelpaa yyy yy, teille: teissä on jokin, sitä ei vaan osaa pukea sanoiksi. Samalla tavalla kun kohdatessa ihmisiä, joidenkin kanssa ei vaan juttu luista, on vaivautunutta jne..Se EI tarkoita, että ihmisessä olisi ulkoisesti vikaa tai muutenkaan. Esimerkki: mies on komee (tietää sen itsekkin), opiskelee gradua vaille valmis, kahvilalla ollessa hän haluaa hakea santsin, se maksaa saman kun eka kuppi joten hän alkaa työharjoittelijalle valittamaan kahvin kylmyydestä ja ties mistä, minua hävetti niin etten tiennyt alkaakko itkeä, muutoinkin hän pelkäsi koskea minuun koska minulla oli ollut flunssa 2vkoa sitten! Emme nähneet toiste. Ulkonäöllä on merkitystä, sitä en kiistä ("sisäinen" kauneus ei pelkästään riitä), mutta kumppanin haussa merkkaa niin moni muukin asia, joten lopetetaan tästä aiheesta keskustelu! -kiitos-


      • älä_välitä
        kirjat_sucks kirjoitti:

        Voi luoja!!! Lopettakaa jo toi lässytys et naiset haluu sen hakkaavan alkoholisti paskan!! Naiset haluavat sen tavallisen, suunsa auki saavan (siis sosiaalista lahjakkuutta tarkoitan), miehen näköisen ja oloisen perus äijän.. Ja nyt taas kaikki mä olen sellanen, mut ku en va kelpaa yyy yy, teille: teissä on jokin, sitä ei vaan osaa pukea sanoiksi. Samalla tavalla kun kohdatessa ihmisiä, joidenkin kanssa ei vaan juttu luista, on vaivautunutta jne..Se EI tarkoita, että ihmisessä olisi ulkoisesti vikaa tai muutenkaan. Esimerkki: mies on komee (tietää sen itsekkin), opiskelee gradua vaille valmis, kahvilalla ollessa hän haluaa hakea santsin, se maksaa saman kun eka kuppi joten hän alkaa työharjoittelijalle valittamaan kahvin kylmyydestä ja ties mistä, minua hävetti niin etten tiennyt alkaakko itkeä, muutoinkin hän pelkäsi koskea minuun koska minulla oli ollut flunssa 2vkoa sitten! Emme nähneet toiste. Ulkonäöllä on merkitystä, sitä en kiistä ("sisäinen" kauneus ei pelkästään riitä), mutta kumppanin haussa merkkaa niin moni muukin asia, joten lopetetaan tästä aiheesta keskustelu! -kiitos-

        "Lopettakaa jo toi lässytys et naiset haluu sen hakkaavan alkoholisti paskan!! "

        Täällä on vaan toi yks katkera itsesäälinen nyyhkytrolli joka on jo vuoskaudet hokenu tota samaa joka ketjuun ja tekee joka päivä muutaman uuden alotuksen hakkaavista alkoholi "jännämiehistä" joihin muka kaikki naiset ihastuu ja näitä ne vaan haluaa :) eli kannattaa jättää nämä sen höpinät vaan omaan arvoonsa.


    • nainenkertoonyt

      Varmaan aivan liikaa vaatimuksia, mites muutenkaan. Minä kyllä pystyn listaamaan enemmän varmaan näitä mieleen tulevia huonoja puolia, ihan jo kokemustenkin kautta. Mutta laitetaan tähän nyt jotain. Miehen tulisi olla kaikin puolin normaali, en vaan kestä enkä edes halua yrittää sietää miestä joka olisi edes henkistä väkivaltaa käyttävä, narsisti, patologinen valehtelija, liian pervo, pettäjä. Pahimpina näistä piirteistä pidän pettämistä ja valehtelua koska se jättää ihmiseen jäljet ja todella ikävät muistot toisesta. Olen kohdannut myös todella epäsosiaalisia ja hiljaisia miehiä, joten nyt uutena vaatimuksena on myös se ettei mies olisi niin hiljainen että minusta tuntuu kuin seinille puhuisin (olen itsekin hiljainen mutta en niin). Ylihiljainen ihminen ei esimerkiksi vastaa kun kysyy jotain ja haluaa olla vaan omissa oloissaan vastaten parhaimmillaankin yhdella sanalla. Mykkäkoululaisten kanssa ei jaksa leikkiä parisuhetta, kokemusta on.

      • Juuri nuo samat piirteet ovat totaalisia turn-offeja naisessakin. Toisaalta myös "oman äänensä rakastaja" on sietämätön kumppani, koska sellainen vie kaiken tilan (space) taukoamattomalla pulputuksellaan. Sitten kun on päädytty samaan talouteen, on vielä tv:n, pelien ja netin orjat, joiden todellisuus tuntuu olevan ruudun toisella puolella, eikä kumppani ole enää muuta kuin häiriötekijä siinä katatonisessa nirvanassa.


    • atännä

      Raitis, itsestään huolehtiva ja paljon monipuolista liikuntaa harrastava (jolloin kroppa (ja pääkin usein) on kunnossa), sinkku tai eronnut, suurin piirtein oman ikäiseni, joka on selvinnyt entisistä suhteistaan. Eli sellaista, jonka kanssa voisin kuvitella perusasioiden olevan kunnossa.
      Jos Asiat, joista et syty -kohdassa lukee selkeästi exän "vikoja" (ihan normi ominaisuuksia joita löytyy jokaiselta joskus), niin kaveri on liian jämähtänyt ja etsii vain pakonomaisesti seuraa pahaan oloonsa.
      Voihan sitä profiilia täydentää myöhemminkin, ja hyväkin että näin on.

      Oikeassa elämässä kritteerit eivät sitten välttämättä menekään samalla tavalla. Kun tapaat ihmisen, et vielä tiedä hänestä mitään. Silloin olemuksella on suurin vaikutus, ja jos ne kemiat natsaavat, saa olla paljon enemmän vikojakin. Netissä en lähtisi lihavan sohvaperunan kanssa ulos, mutta livessä voisinkin, jos muut asiat olisivat kohdillaan.

    • Kilttis

      En sit varmaan kelpaa koska en puhu sekunnin välein. Naiset halua ain sosiaalisen jolla paljon kavereita ja kova meno koko ajan päällä. Rauhallinen mies ei kelpaa joka tykkää välillä olla hiljaakin. En mä sano et olisin hiljainen, ei vaan ole ketään kenen kanssa puhua. Just ne baari tyypit on naisten mieleen eikä ne tyypit ketkä käy kalassa kuten minä.

      • fdsfgd

        Missä sun kaverit on? Tai siis onko niitä?


      • 1234-5678-
        fdsfgd kirjoitti:

        Missä sun kaverit on? Tai siis onko niitä?

        Etkö kuullu, niistä tuli kaikista juoppoja joten kiltti mies ei halua sellaisten kanssa kaveerata.


      • jokumiesvaan
        fdsfgd kirjoitti:

        Missä sun kaverit on? Tai siis onko niitä?

        Mitä nainen niillä miehen kavereilla tekee? Mikä ihmeen kriteeri se on olevinaan? Hankkikoon omia kavereita, jos sellaisia kaipaa. Itse pärjään ilmankin.


    • löytäjäsaapitää

      Normaali työssä käyvä mies. Ei tarvitse olla rikas, mutta raha-asiat kunnossa oleva ihminen. Ei tarvitse olla treenattu kroppa, mutta ei myöskään kaljamahaa. Sen verran itseäni isompi, että kainaloon mahtuu ;) Tykkäisi joskus lähteä seuraksi matkalle. Ei häiritsevän mustasukkainen. Onhan näitä "vaatimuksia", mutta ei mielestäni mahdottomia kuitenkaan. Tuntuu, että miehillä on enemmän vaatimuksia naisista.

      • jhgjhggjg

        Juuri tuolla tavalla naiset aina väittävät, ettei ole mitään erityisiä vaatimuksia, mutta todellisuudessa pakit lävähtää kuitenkin heti, jos miehessä ei ole kemiaa. Niin pinnallisia naiset ovat.


      • normivaateet

        Kemiaa pitää löytyä!! Kuka nyt haluaisi seksiä ihmisen kanssa jota ei halua, sinäkö?
        Nyt jollain tavalla mielessäsi menee kemia ja pinnallisuus riippuvaisiksi toisistaan. Näin ei missään tapauksessa ole. Kemia tarkoittaa kahden ihmisen välistä vetovoimaa ei mitenkään löytyykö sitä toisesta? Ja se ei ole riippuvainen mitenkään ihmisen ulkoisista ominaisuuksista jos noin ajattelet.


    • sanonvaan

      Loppujen lopuksi kaikki naiset haluaa samanlaisia miehiä jolla on tyä, paljon rahaa, komea ulkonäkö,hyvä itsetunto, sosiaalinen suosittu jolla kaveri armeija. Nainen saa olla ruma, laiha, lihava, itsetunnoton narsistin ex yksinhuoltaja ja miehen pitää hyväksyä nainen sellaisena kuin on.

      • Edwardo_ja_ristiaallokko

        Hyvin tiivistetty. Itekki olen joutunut muokkaamaan ulkoista olemusta tiettyyn muottiin sopivammaksi, mutta jollain itsekunnioituksella ja tyylillä kuitenkin. Naiset ei vaan ymmärrä oikein hyvän päälle ja tämä varjokuva, jota itestäni luon on itestäkin perseestä. Mutta tuheron saanti sen kertoo, että kannattaa.

        Jotenka paskapuheet naisten halusta persoonallisiin, omiin itseihinsä, miehiin siis voisi ainakin lopettaa ensimmäiseksi.


      • normivaateet

        Ikävää että olet katekorisoinut kaikki naiset samaa pulkkaan.
        Missä sinä naisiin tutustut? Jos esim. baareissa niin moni nainen ei edes käy niissä kun ovat liian pinnallisia paikkoja.
        Itse en vaadi mitään mainitsemisiasi asioita toisessa.


    • tavallinenduunaritar

      Miksi ei voi haluta ihmistä jolla on työ? Minusta se vain kertoo, että ihmisillä on elämä kunnossa. Sillä taas ei ole merkitystä mitä tekee työkseen, ihan sama onko siivooja vai johtaja. Jos ihminen on ollut jotain 20 vuotta työttömänä niin kyllä se kertoo jo jotain. Jo pelkästään työttömän ja työssä käyvän arkirytmi on täysin erilainen. Tämän kokeneena voin sanoa, että ei kiitos! Jokainen elättäköön itse itsensä.

    • mnainennn

      1. Pituus yli 180cm
      2. Rikollistausta/muuten superjännä jonka elämä on seikkailua
      3. Hurmaava/söpö, muita miehiä paremman näköinen
      4.tumma tukka
      5.keskitasoa älykkäämpi....
      noi nyt ekana tuli mieleen enkä niistä tingi!

    • Dubhe

      Miestoivumuslista:
      - käy töissä/opiskelee
      - vapaa
      - keho hoikka - pyöreähkö
      - korkeintaan keskipituus
      - parta plussaa, ei sheivaa
      - osaa lukea, kirjoittaa, puhua ja kuunnella - tämä on paha!

    • epofhöje

      No riippuu siitä minkä takia on työtön. Elämässä tulee vaikeuksia välillä. En tahtoisi duracell pupua, joka vetää itsensä piippuun vain näyttääkseen hyvältä muiden silmissä. Tietty jos on löytänyt ammatin jossa viihtyy, niin plussat sille. En silti odota, että miehellä pitää olla auto jne. Apostolin kyydillä pysyy varsi kunnossa.

    • hfdkjs

      Työttömyys myöhemmin ei maailmaa kaada mutta kumppanin soisi olevan tutustumisvaiheessa tukevasti työelämässä jos opinnot on jo takana. Työttömyys on kuitenkin asia, joka useimmille tuo kurjuutta ja ahdistusta elämään eikä sellaista ehdoin tahdoin rupea elämäänsä haalimaan.

      • weewwewerrre

        Mitä kurjaa työttömänä olossa on? Suomessa valtio maksaa elämisen. Itse kadehdin työttömiä, mutta en kehtaa irtisanoutua, koska sitä olisi hankala selitellä tutuilla ja etenkin kumppaniehdokkaille.


    • työtönsinkku

      Olen työtön. On ollut kolmet yt neuvottelut ja monoa tuli aina vaikka yhdessä paikassa olin 11 vuotta duunissa niiin kylmästi potkut ja nuoremmat sai jäädä. Naisen on helpompi saada töitä kun miehen. Yritäppä saada töitä vaikka ruohonleikkaajana niin ei saa.

    • Nainen35

      Vaadimme pitkää komeaa miestä, renttua joka pettää, pahoinpitelee, haukkuu ja kohtelee huonosti. Sellaisia miehiä meillä naisilla on aina ollut.

    • normivaateet

      Ehdoton vaatimus alulle on kirjoitustaito ja kyky sitä kautta tuoda itseään ja ajatuksiaan esille.
      Toisina vaatimuksina on alko-ongelmaton, tupakoimaton, vapaa.
      Muina vaateina tulee halu pitää itsestään huolta jotta toimintakyky ja terveys eivät olisi uhattuina.
      Vielä miehen ulkonäön tulee olla itselle mieluisa. Tällä en tarkoita komeaa !!!!
      Alun jälkeen vaatimukset kasvavat. Arvostaako naista ihmisenä? Keskustelutaito ja -halu?
      Lopuksi vielä punnitaan miten toimintatapani, vapaa-ajanviettoni, harrastukseni, mielenkiinnonkohteeni kohtaavat tuon toisen kanssa.
      Ja vaikka kaikki nämä kohtaisivat tyydyttävällä tasolla omat vaateeni, lopulta tärkein asia on löytyykö kemiaa?

      • naiset-nirsoja

        Ei ihme että olet sinkku


      • normivaateet

        Kyllä jokaisella ihmisellä pitäisi olla itselle sopivat vaatimukset, Turha sellaisen kanssa on alkaa kirjoitella joka ei itselle sovi. Eikö sinulla ole omia vaateita? Kelpaako kuka vaan? Mielestäni omat vaateeni eivät ole mitenkään nirsoilua vaan realistisia kun ajattelee jatkoa.
        Jos mielestäsi jokin kohta on nirsoilua niin kertoisitko mikä?
        Ja tottakai olen sinkku mielummin kuin seurustelisin ihmisen kanssa joka ei itselleni sovi.
        Etkö sinä sitten?


      • nngnhngnhg
        normivaateet kirjoitti:

        Kyllä jokaisella ihmisellä pitäisi olla itselle sopivat vaatimukset, Turha sellaisen kanssa on alkaa kirjoitella joka ei itselle sovi. Eikö sinulla ole omia vaateita? Kelpaako kuka vaan? Mielestäni omat vaateeni eivät ole mitenkään nirsoilua vaan realistisia kun ajattelee jatkoa.
        Jos mielestäsi jokin kohta on nirsoilua niin kertoisitko mikä?
        Ja tottakai olen sinkku mielummin kuin seurustelisin ihmisen kanssa joka ei itselleni sovi.
        Etkö sinä sitten?

        Mihin ulkonäköä ja kemiaa tarvitaan niin ankarasti? Etsit ilmeisesti seksiseuraa, et parisuhdetta.


      • sivustasanon

        Sivusta kommentoin että minulle parisuhteeseen kuuluu seksikin. Silloin toisen tarvitsee olla miellyttävä ja kemioiden kohdata.


      • atännä
        nngnhngnhg kirjoitti:

        Mihin ulkonäköä ja kemiaa tarvitaan niin ankarasti? Etsit ilmeisesti seksiseuraa, et parisuhdetta.

        No huh-huh. Mikä se sellainen parisuhde on, jossa ei ole seksiä? Ystävyys?


      • normivaateet
        nngnhngnhg kirjoitti:

        Mihin ulkonäköä ja kemiaa tarvitaan niin ankarasti? Etsit ilmeisesti seksiseuraa, et parisuhdetta.

        Mitenkään en ymmärtäkseni painottanut ulkonäön merkitystä.
        Kemioiden kohtaamisen merkitystä painotan.
        Seurustelusuhteeseen tosiaankin kuuluu minunkin kohdallani seksi eikä sitä ole jos toinen ei sytytä minua.


      • naiset-nirsoja
        normivaateet kirjoitti:

        Kyllä jokaisella ihmisellä pitäisi olla itselle sopivat vaatimukset, Turha sellaisen kanssa on alkaa kirjoitella joka ei itselle sovi. Eikö sinulla ole omia vaateita? Kelpaako kuka vaan? Mielestäni omat vaateeni eivät ole mitenkään nirsoilua vaan realistisia kun ajattelee jatkoa.
        Jos mielestäsi jokin kohta on nirsoilua niin kertoisitko mikä?
        Ja tottakai olen sinkku mielummin kuin seurustelisin ihmisen kanssa joka ei itselleni sovi.
        Etkö sinä sitten?

        Minun kriteerit on kohtuulliset toisin kuin naisilla. Jos miehen kriteerit sopii naiselle niin ei naiset halua kuitenkaan tutustua koska naiset ei pidä miehen naamasta tai mies on 4 senttiä liian lyhyt


      • normivaateet
        naiset-nirsoja kirjoitti:

        Minun kriteerit on kohtuulliset toisin kuin naisilla. Jos miehen kriteerit sopii naiselle niin ei naiset halua kuitenkaan tutustua koska naiset ei pidä miehen naamasta tai mies on 4 senttiä liian lyhyt

        Kerrohan nyt selvästi mikä kriteereistäni on mielestäsi kohtuuton?


    • EtsiväN

      Millaista miestä minä etsin:
      - Sinkku. Yllätys.
      - Suurin piirtein oman ikäiseni eli 18-28 (oma ikä 21). Vaikka ikä on loppupeleissä vain numeroita voin rehellisesti sanoa etten viehäty isäni ikäisistä miehistä ja minun on hankala kuvitella yhteistä tulevaisuutta miehen kanssa joka on ihan eri elämäntilanteessa kuin minä.
      - Kohtuullisen lähellä, max 100 km. Toiset ovat onnellisia kaukosuhteessa, minä en. Kokeiltu on.
      - Omaa silmää miellyttävä, tietysti. Toistaiseksi tämä ei koskaan ole noussut ratkaisevaksi tekijäksi sillä en tosiaan vaadi komeaa miestä vaan sellaista jota nyt sietää katsella. Makuni on laaja eikä esim. pitkätukka, rillit tai edes pieni ylipaino haittaa. Kuvan ei ole pakko olla profiilissa koska itsellänikään ei ole.
      - Savuton tai max satunnaispolttaja. En vaan voi sietää tupakan hajua, saati ettäkö haluaisin suudella tupakoitsijaa. Alkoholin käyttö kohtuudella on ok ja jopa suotavaa.
      - Samanhenkisyys. Yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja arvoja. Ei tarkoita että miehen pitäisi olla itseni kopio, ehei, mutta jos toinen on pelkkää pikaruokaa mättävä perussuomalainen penkkiurheilija niin kyllä meiltä aika äkkiä loppuisi puheenaiheet ja yhteinen tekeminen.

      Kaikki muut kohdat paitsi tuon ulkonäön (oletan sen olevan itsestäänselvyys) olen maininnut profiilissani. Eipä noita kovinkaan moni tunnu lukevan kun yhteydenottoja satelee miehiltä jotka täyttävät juuri ja juuri yhden kohdan tai eivät sitäkään.

      • 13plus2

        Tommosia miehiähän nyt löytyy kaksitoista tusinaan. Ellet asu jossain täysin korvessa. Ei luulisi olevan vaikeaa valikoida rusinat pullasta ja käydä treffeillä tsekkaamassa miten livenä toimii.


      • EtsiväN
        13plus2 kirjoitti:

        Tommosia miehiähän nyt löytyy kaksitoista tusinaan. Ellet asu jossain täysin korvessa. Ei luulisi olevan vaikeaa valikoida rusinat pullasta ja käydä treffeillä tsekkaamassa miten livenä toimii.

        Suurin ongelmahan onkin tuo viimeisin kohta. Valtaosa miesten profiileista (varmasti myös naisten, mut en minä niitä selaa) on niin ympäripyöreitä ettei niistä saa kunnon kuvaa toisesta. Kun sitten laitan viestiä sille yhdelle tusinasta niin tämähän puhuu puuta palturia miellyttääkseen ja vasta keskimäärin kuukauden tapailun jälkeen paljastuukin ettei mies ollekkaan mitä väitti eikä meillä ole niin pätkääkään samanhenkisyyttä. Yritä siinä sitten löytää kunnon parisuhde, treffeillä on tullut käytyä runsaasti viimeisen kahden vuoden aikana mutta eipähä oo vieläkään lykästänyt.


    • aonap

      Pitkäkestoista panoa ja isolla kul`lilla

      • normivaateet

        Taidat olla mies?
        Monelle naiselle ei noilla ole mitään merkitystä. Valitettavan moni mies luulee niin.
        Jos et ymmärrä asiaa niin ota selvää miten suurin osa naisista saa orgasmin tai mitä seksi pitää sisällään.


    • ajattelinvaan-kolmesti

      Monilla naisilla on narsisti juoppo mies vaikka sanovat että sellaista ei haluan niin kuitenkin naisilla sellainen on. Naiset on ottaneet päinvastaisen ihannemiehen eli rentun. Nettideiteissä just naiset ei meihin kunnollisiin miehiin edes halua tutustua.

      • ajattele-lisää

        Millä tavalla profiilistasi ilmenee että sinä olet kunnollinen mies?


    • Nojaa

      No tässä minun vaatimukseni.

      1. Mies isompi kuin minä. Lyhyempi/hoikempi ei vain sytytä millään tasolla. Ylipaino taas ei ole mikään kynnyskysymys. Mieluummin mies saakin olla tavis kuin joku huippuunsa trimmattu.
      2. Elämä edes jollakin tasolla hallinnassa. Mikään uratykki ei tarvii olla, mutta kunhan jotakin elääkseen tekee, tai edes ponnistelee saadakseen niitä töitä.
      3. Tupakoimaton, koska se haju vaan on sietämätön.
      4. Menneisyytensä kanssa sinut, ja muutenkin pääkoppa kunnossa. Mitään katkeraa valitusta siitä "miten kaikki naiset sitä ja tätä, ja se eksä aina sitä ja tätä..." en vain kerta kaikkiaan jaksa kuunnella!
      5. Käytöstavat ja sosiaalinen lahjakkuus ovat ehdottomia. En katsele miestä, joka purkaa ongelmansa muihin, tai kohtelee muita huonosti.
      6. Siisteys. Kunhan mies pitää huolta hygieniastaan, niin ulkonäöllä ei ole niin suurta merkitystä.

      Varmaan olen liian vaativa.

      • Nojaa

        No? Kummasti ei ole se mielestään kiltti mies (lue: katkera ja naisvihaaja) vastaamassa tähän kommenttiini. Pelkkä provohan se tietysti onkin. :D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe