Yksinäinen 16v tyttö

someonelonelyheart

Masentaa olla viikonloput kotona pikku sisarusten kanssa, kun muut ikäiseni ovat bilettämässä.Olen ujo ja mulla on vaikeuksia tutustua uusiin ihmisiin.Monet haluaisivat varmaan tutustua muhun, ja mä niihin mutta menen ihan lukkoon sosiaalisessa tilanteessa.Olen introvertti.Tahtoisin välillä nauttia elämästä, tuntea olevansa hyväksytty ja rakastettu, nauraa.Pitää hauskaa ja jakaa asioita ikäisteni kanssa, eikä aina olla pikku sisarusten tai vanhempien seurassa.En saa itseni takia poika ystävää tai kavereita, koska olen introvertti ja huono luomaan ihmis suhteita.Tahtoisin tuntea eläväni joskus, en aina itkeä yksinäisyyden ja erilaisuuden takia.Toinen syy, miksen saa kavereita on se, että olen oman polun kulkija.En kulje massan mukana, enkä oikein ole kiinnostunut nyky nuorten musiikista ynm jutuista, viihdyn hyvin yksin ja olen kiinnostunut eri asioista.Onko muita saman ikäisiä, jotka tuntevat olevansa yksinäisiä tai erilaisia?

10

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etiäppäin

      Olet jo 16-vuotias, hyvä! Elämä aukeaa sinulle monella ihmeellisellä tavalla, kunhan vain uskallat vähän itsekin avautua ja tulla vastaan. Ihan heti tänään käypä tekemässä profiili Suomi24-treffeihin. Vuorokaudessa saat kymmeniä viestejä, joissa (toivon mukaan) samanikäiset tai muutamaa vuotta vanhemmat yksinäiset pojat haluavat tutustua sinuun. Onnea matkaan ja muista uskaltautua monille treffeillekin, aina julkisella paikalla toki!

      • kaunis.oma.polku

        ON kai maailmassa nyt parempaakin fiksulle nuorelle kuin mennä tekemään joku treffiprofiili! Tuon sortin nuorista sukeutuu fiksuja nuoria aikuisia, kunhan löytävät itsensä ja tavoitteensa. Ei kantsi teeskennellä jotakin mitä ei oikeesti ees halua.


    • mikäkiire

      Introvertit ovat hiljaisia ja varautuneita, minkä kovaääniset ekstrovertit usein sekoittavat itseluottamuksen puutteeseen. He toimivat usein älyä tai logiikkaa vaativissa tehtävissä, mutta painottavat vähemmän sosiaalista vuorovaikutusta ja ihmissuhdetaitoja.

      16 vuotias on vielä lapsi, eikä parisuhteeseen ole kiirettä. Opiskelkaa ja hankkikaa hyvä ammatti. Tämän jälkeen voi katsella perheen perustamista. Netissä pitäisi olla K18 kielto treffipalstoille, ja se siellä myös taitaa olla.

      • asfdafsafsd

        Päin vastoin. Nuoruus ei kestä ikuisesti, se on paras aika opetella niitä ihmissuhteita. Nettideiteistä ei varmaan kannata yrittää, mutta ihan muista syistä kuin siitä että "on lapsi": 16-vuotias on yleensä erittäin seksuaalinen olento.

        Opiskella ja duunia ehtii tekemään milloin tahansa.


    • oppeliini1

      oletko kiinnostunut valokuvauksesta? se on homma jota voi tehdä muiden kanssa, eikä tarvitse kalliita välineitä. Kännykän kamera toimii hyvin. Googeloi saman alan harrastajia ja voit heistä saada mielenkiintoisia kavereita. Netissä käy kuvien vaihto/katselu!

      On totta että joidenkin suurin ilo elämässä on biletys "koska se kuuluu nuoruuteen". Me jokainen olemme omia erilaisia yksiloitä, biletystkään ei sovi kaikille, oli sitten nuori tai vanha!
      Sinä kaipat henkisesti jotain korkeatasoisempaa, kysy opettajiltasi mitä he voisivat ehdottaa.

    • Vooieii

      Oisin voinu ite kirjottaa ton. Aika sama tilanne. Oon kans 16v tyttö ja tosi ujo tai en ujo, mutta kuitenki muiden mielestä ujo. Ois kyl tosi kiva tutustuu jotenki tai ees jutella vähä lisää :-)

    • PikkuPaha99

      Sama ongelma. Ei oo yhtään ystäviä, sit istun vaan päivät himassa koneella. Tai on mulla koulukavereita, mutta noh.. ei niiden kanssa tuu oltua ikinä, ne on vaan niitä koulukavereita. Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää vaan istuu täällä kotona koneella, ois ees joku nettisivu mist vois kattoo, et onko omal paikkakunnal samanlaisii hiirulaisii, oi voi.

    • Kaverinetsijä

      Oon ite just samanlaisessa tilanteessa. Mulla ei oo ollu neljään vuoteen ainuttakaan ystävää jolle vois jutella tai jonka kanssa vois olla vappaa ajalla. :( Oon yrittäny jo pitkän aikaa ettiä netistä kavereita mutta en oo vielä onnistunu löytään. :( Joten jos alottaja tai kuka tahansa muu yksinäinen haluais tutustua toiseen yksinäiseen niin vastatkaa jotaki. Oon siis 16v poika. En jaksa nyt kertoa enempää itestäni :/

      • kaveritonmyös

        kerro toki jotain lisää itsestäsi! :)


      • Kaverinetsijä

        En oikeen tiiä mitää kertoisin itestäni :/ Oon tällä hetkellä lukiossa ja koulu mennee ihan hyvin. Koulussa on joitaki kavereita mutta sitten vappaa ajat mennee aina yksinään kotona istuessa :( Mulla ei oo mittään harrastusta, mutta oon kuitenki yleiskiinnostunut lähes kaikesta maholisesta. Tykkään lukea kirjoja, kattoa elokuvia ja tv-sajoja, kuunnella musiikkia ja oikeestaan tykkään tehä kaikea mahollista mitä voin yksinään tehä. Mua alkaa masentaa tämä että ei oo kettään kenen kanssa vois jutella näistä asiosta ja se onkin suurin syy miks nytten etin täällä kaveria :S Mutta lopulta oon kuitenki tosi tylsä ihminen ja siks harva tykkää jutella mulle tai olla mun kaa ja siks oon yksinäinen :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe