Veneily touko-kesäkuussa

VenereissuaSuunnitellaan

Mistä kannattaisi vuokrata vene, purje tai moottori, touko-kesäkuussa. Parinviikon keikkaa ollemme suunnitelleet Pattikselta Koh Changin suntaan.

Voitteko suositella jotain vuokraajaa.

4 hengen porukka, vuokrahenkilökunnaksi ainakin kapteeni.

41

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skönäri

      Vision Marine, Kippari tulee aina taikuissa mukaan. Maaliskuussa käytimme tuota firmaa. Googleta.

    • skönellevaan

      Ihan pienellä paatilla ei vesille kannata lähteä näin sadekausien välissäkään. Pahin aika toki on lokakuussa, mutta kesäkuussakin voi tuulla hetkittäin 20 m/s, joka tuottaa aavalla merellä 4 m korkean aallon.

      • Touko/kesäkuussa Pattayalla on kuumakausi. Todella harvinaista myrskyt kuumalla kaudella. Sadekausi elo/lokakuussa Pattayalla siihen aikaan ne kovat tuulet rajoittuu. Vuodessa on vain yksi sadekausi.


      • sadevesiviemärit

        Oltiin 2003 heinäkuussa Pattiksella ja Jompparin Soi 5 tulvi iltapäivisin niin, että autot eivät kääntyneet sille kadulle ja jalan ei uskaltanut kulkea, ei tiennyt mihin putoaa.

        Pattaya Maratonin juoksijatkin olivat läpimärkiä niin sateesta kuin hiestäkin. Toki Soilla oli silloin viemäriremppa käynnissä.


      • Viimemaaliskuussa2xsatoi

        Ei se sitä tarkoita ettei sadekauden ulkopuolella voi sataa. Onhan Helsingissäkin ollut lumettomia talvia. Merille lähtiessä kannataa tarkaistaa aina sääennusteet. Itse olen ollut vuosien varrella Pattayalla touko-kesäkuussa eikä pisaraakaan ole satanut.


    • jakalaatulee

      Tuossa yksi esimerkki retkikohteeksi:

      http://www.siamgreatadventures.com/2015/03/4-days-3-nights-gas-field-fishing-trip-17-20-03-2015/?lang=fi

      • VenereissuaSuunnitellaan

        Kiitos vinkistä, vaikuttaa mielenkiintoiselta merialueelta.

        Kiitos !


    • isojahyvättilat

      Vieläkö hotelliJussilla on vene ?

      • tulevaanheti

        On myyty pois. Veneitä löytyy toki Changilta vuokralle.


      • kenenomistuksessa

        Ei taida löytyä enää koko hotelliakaan ?


      • uudetvetäjät

        Sofia Garden Resort toimii kuten ennenkin.


    • tuusiepaatil
      • KiittiLinkeistä

        Egyptissä maksoi koko päiväksi noin 15 metrinen jahti miehistöineen sapuskoineen 300 euroa. Veivät sinne minne käskettiin ja näytettiin kartasta. Oli hieno päivä. Tuollaista settiä ajatellut järkkää Pattayallekin. Kiitos linkistä.
        Uskoisin että suunnilleen tuollaiseen rahaan homma järjestyy Pattayallakin. Tytöt tietty messiin.


      • hullujanne

        ei saa johan isommalla venellä mene 300 e polttoaineeseen.


      • isollaRahalla
        KiittiLinkeistä kirjoitti:

        Egyptissä maksoi koko päiväksi noin 15 metrinen jahti miehistöineen sapuskoineen 300 euroa. Veivät sinne minne käskettiin ja näytettiin kartasta. Oli hieno päivä. Tuollaista settiä ajatellut järkkää Pattayallekin. Kiitos linkistä.
        Uskoisin että suunnilleen tuollaiseen rahaan homma järjestyy Pattayallakin. Tytöt tietty messiin.

        Epyktissä ei saa kuin Sika Amalia reiäntäytettä, vaan sitäkin vain rahalla.


    • Kirkkovenekäyttöön

      Eräs tuntemani arabi kertoi vuokranneensa jokunen vuosi sitten suuren kirkkoveneen yöksi, kertoi joukolla soutaneensa sillä. Vuokraaja oli suomalaismiehen thaimaalainen vaimo, jota kutsui miestään lelppaksi. Kuulemma muuttivat sittemmin Hua Hiniin, joten saman paatin vuokraus ei Pattayalla enää onnistu.

      • 13131313--

        Onpa Lerpalla hyväntahtoinen vaimo, kun ison porukan altavastaajaksi lähtee. Toisaalta itse pidän pienistä kanooteista, niillä on hyvä meloa.


      • LerppaPattiksella
        13131313-- kirjoitti:

        Onpa Lerpalla hyväntahtoinen vaimo, kun ison porukan altavastaajaksi lähtee. Toisaalta itse pidän pienistä kanooteista, niillä on hyvä meloa.

        Lerpalle on samantekevää minkäkokoinen vene on, Pattayaltakin joutui poistumaan, kun baaritytöt alkoivat hänet nähtyään kuiskimaan, tuolla se kyvytön faranki menee taas ladyboyta etsimään.


      • Lerppa_Matkalla

        Ei baaritytöt mitään tyhmiä ole.

        Lerpan kaltainen saita mulkero kun astuu baariin Pattayalla ja yrittää juoda omasta eväspullostaan salaa nurkkapöydässä vihaisesti irvistellen juttusille tulevalle tarjoilijalle, niin lähtöhän sieltä tulee eikä asiaa baariin uudestaan ole. Lerppa poistuu H-sanaa mutisten.

        Saita Lerppa pälyilee vihoissaan ympärille ja miettii että miten noilla muilla resuperseillä on varaa istua tuolla ja tilailla kalliilla juomia.

        Lerppa puristelee vyölaukussa olevaa vanhaa resuista nahkalompakkoa, jossa on muutama ryttyinen 20 bahtin seteli ja Food Courtin alennuskuponki ja haalistunut valokuva suomalaisesta läski-almasta, nuoruuden rakkaudesta.

        Siispä lerppa suunnistaa nettiin, vetää tajunnan laajentajia naamariin ja keksii itselleen elämiä Chiang Maissa, Phuketissa ja Hua Hinissa. Kohta on onneksi Hiekkaharjun festarit niin Lerppa kuulee ne palvelutalon parvekkeelle, mutta sekään ei poista pienen miehen lihavaa katkeruutta.


      • 654767567657

        Resuperse taas thaimaan tuntemuksesi loistaa, täällä voi lähes joka baarissa vetää omasta pullosta, siis sinä et ole koskaan käynyt täällä, reppana...

        todellinen asiantuntija, eräs hyvä thaikkuystäväni järjesti juhlat songranin kunniaksi muutamille tutuilleni ja hänen frendeilleen, hän oli varannut 20 ihmisen tilat keskeltä hua hiniä yhdestä raflasta, kutsunyt minut, vaimoni oman vaimonsa, isänsä ja äitinsä sekä muutaman minun ja hänen kavereitaan illalla partyihin, hän kävi vuokraamassa hin lek fain viinakaupasta kaksi isoa laatikkoa jotka täytti jäillä, ja brenkulla ja bissellä, jokainen otti juotavat noista boxeista, ne loppu puolenyön aikaan, ja kaveri kävi hakemassa viereisestä 7/11 täydennystä, eikä ostettu tippaakkaan brenkkua tuosta raflasta... on siinä meillä resuperse, täällä jokainen juo omasta pullosta, oletko koskaan edes käynyt täällä, niin täällä huassa kuin pattayalla, minulla on näistä matkoista yli 30 vuoden kokemus, eikä koskaan ole kieletty vetämään omista, resuperse.

        Sitä paitsi minulla in ihan uusi lompakko 100% nahkaa, käsintehty ei mitään kiinnalaista paskaa, maksoi markkinoilla 100baht.


      • 654767567657

        Reppana voit jopa ostaa brenkkua 7/11 ja viedä pullon baariin, jos haluaa dokata vaikka chivasta osta pullo ja vie se baariin missä haluat istua maksat vain soodaveden baarille, olet sinä poju reppana.


      • Älähöpötälerppa
        654767567657 kirjoitti:

        Reppana voit jopa ostaa brenkkua 7/11 ja viedä pullon baariin, jos haluaa dokata vaikka chivasta osta pullo ja vie se baariin missä haluat istua maksat vain soodaveden baarille, olet sinä poju reppana.

        Lerppa nyt puhutaan kahdesta eri asiasta. Sovitut juhlat ovat eri asia kuin se että kampeat yksin johonkin vaikka Beer Gardenin kaltaiseen mestaan.

        Voithan sä kokeilla Pattayalla mennä vaikka suomibaariin ja täräyttää oman potun pöytään ja sanoa että tuos poju mulle soodaa.

        Kerro sitten miten kävi. Minä tiedän sen miten siinä käy, mutta sinä et.


      • 654767567657

        Resuperse suomibaarit ja nuo sinun mestat ei pahemmin kiinnosta, pattayalla ei olekaan kuin 2800 baaria, ja sinä reppana käyt syömässä porsaanluita joita isotissinen huono palkkainen sinulle eteenkantaa, reppana... jos ei ole pesemässä vuokra mopoasi ja juomassa suomibaareissa ja noissa ns. mestoissa ja tuo mesta kuluu 17 vuotiaan pojan kollin sanavarastoon, siinä meillä on todellinen parisuhdeasiantuntija, voi helvetti mikä idiootti...

        Reppana minä tiedän mitä puhun, olen käynyt thaimaassa sadoissa jopa tuhansissa baareissa ja ravintoloissa, jos jos haluan viedä mukana oman pullon se ei 100% varmuudella muodostu minkäänlaiseksi ongelmaksi missään, kilpailu on niin saatanan kovaa että tärkeintä on saada asiakkaita sisään, koska tyhjäpaikka ei kiinnosta ketään, kokeile osta brenkkupullo 7/11 ja mene lähimpään baariin ja jätä pullo tarjoilijalle, kirjoita siihen nimesi, ja sano että tuo sinulle siitä paukun, varmasti toimii... reppana älä esitä kokeneempaa mitä todellisuudessa olet, resuperse.


      • muneitartte
        654767567657 kirjoitti:

        Resuperse suomibaarit ja nuo sinun mestat ei pahemmin kiinnosta, pattayalla ei olekaan kuin 2800 baaria, ja sinä reppana käyt syömässä porsaanluita joita isotissinen huono palkkainen sinulle eteenkantaa, reppana... jos ei ole pesemässä vuokra mopoasi ja juomassa suomibaareissa ja noissa ns. mestoissa ja tuo mesta kuluu 17 vuotiaan pojan kollin sanavarastoon, siinä meillä on todellinen parisuhdeasiantuntija, voi helvetti mikä idiootti...

        Reppana minä tiedän mitä puhun, olen käynyt thaimaassa sadoissa jopa tuhansissa baareissa ja ravintoloissa, jos jos haluan viedä mukana oman pullon se ei 100% varmuudella muodostu minkäänlaiseksi ongelmaksi missään, kilpailu on niin saatanan kovaa että tärkeintä on saada asiakkaita sisään, koska tyhjäpaikka ei kiinnosta ketään, kokeile osta brenkkupullo 7/11 ja mene lähimpään baariin ja jätä pullo tarjoilijalle, kirjoita siihen nimesi, ja sano että tuo sinulle siitä paukun, varmasti toimii... reppana älä esitä kokeneempaa mitä todellisuudessa olet, resuperse.

        Sä oot kyllä säälittävyyden huippu.majuri todistelee netissä tuntemattomille miten kova jätkä mä oilein olen.


      • 555555555
        654767567657 kirjoitti:

        Resuperse suomibaarit ja nuo sinun mestat ei pahemmin kiinnosta, pattayalla ei olekaan kuin 2800 baaria, ja sinä reppana käyt syömässä porsaanluita joita isotissinen huono palkkainen sinulle eteenkantaa, reppana... jos ei ole pesemässä vuokra mopoasi ja juomassa suomibaareissa ja noissa ns. mestoissa ja tuo mesta kuluu 17 vuotiaan pojan kollin sanavarastoon, siinä meillä on todellinen parisuhdeasiantuntija, voi helvetti mikä idiootti...

        Reppana minä tiedän mitä puhun, olen käynyt thaimaassa sadoissa jopa tuhansissa baareissa ja ravintoloissa, jos jos haluan viedä mukana oman pullon se ei 100% varmuudella muodostu minkäänlaiseksi ongelmaksi missään, kilpailu on niin saatanan kovaa että tärkeintä on saada asiakkaita sisään, koska tyhjäpaikka ei kiinnosta ketään, kokeile osta brenkkupullo 7/11 ja mene lähimpään baariin ja jätä pullo tarjoilijalle, kirjoita siihen nimesi, ja sano että tuo sinulle siitä paukun, varmasti toimii... reppana älä esitä kokeneempaa mitä todellisuudessa olet, resuperse.

        No mites ne Lerpan eiliset kirjoituksi Hua Hin lentokentän laajennuksesta? Et todellakaan tiedä mistä kirjoitat, ai niin sähän puhut etkä kirjoita palstalle, persläpi.
        Mutta totta tuo oman pullon kanssa voit mennä baariin mutta et olut pullon kanssa, ja jotain sun täytyy myös tilatakin siellä baarissa. Taitaa tuo Hooters jotenkin vituttaa suo, siellä muuten saa muutankin safkaa kuin porsaan luita, persläpi. Mutta sehän on aivan liian kallis mesta sulle.


      • JompparinE

        Voi mennä mutta asia pitää sopia ja kyseessä ei voi olla pelkkä juomabaari. Ei kukaan halua spurgua baarinsa nurkkaan kännäämään omia juomiaan ja tilaamaan vain yhden sodan. Silloin pitää syödä ja olla ryhmää. Lerpan kaltaiset spurgut karkoittaa maksavat asiakkaat.
        Sitten kun seurueen lasku on tuhansia bahteja niin omat juomat ovat tervetulleita.
        Lerppa harrastaa samaa kuin Chiang Main aviomies eli niputtaa kaikki kirjoittajat yhdeksi.
        Se johtuu siitä että Lerppa ja "thain aviomies" on sama tollo.
        Jaa että oikein "tuhansissa ravintoloissa" on Lerppa käynyt ja siitä todisteena Food Courtin 55 bahtin kuitti ja valokuva katukeittiön halpisannoksesta.


      • 654767567657

        Resuperse miksi jotenkin erotella heikkolahjaisia, ihanko totta tarjoileeko isotissiset vuokra mopojen pesun yhteydessä muutakin kuin porsaanluita, sinusta reppana ei ainakaan sitä maksavaa asiakasta löydy, paitsi sen hetken kun vakuuttelet vuokramorsiamelle olevasi varakas kiinteistönomistaja, jonka ainoa omaisuus on vuoden 90 mallinen vanha transitti, mutta kuten totesit että ei ne vuokramorsiametkaan niin tyhmiä ole että eivät heikkolahjaisuutasi huomaisi, senhän on jo suomalaiset siiderivalaat huomanneet ja laittaneet poikkeuksetta ulkoruokintaan, kun kerran vuodessa pääset kahdeksi viikoksi paratiisiin, ja lopun ajan vedät suomessa halvinta koffin kusta ja maksalaatikkoa.

        Tuo herätti valtavan naurunpurkauksen kun luin ääneen kommenttisi, "Silloin pitää syödä ja olla ryhmää" sinulle se on helppoa tässäkin palstalla on kolme ryhmäläistäsi, reppana.

        Terveisiä täältä fame ravintolasta, kantapaikkani kuten Kalen ennen kuolemaansa, täällä on paljon suomalaisia, kirjoita vaan lisää resuperse niin ei meiltä naurunaiheet lopu, reppana.

        Tuo sinun logiikkasi on hieman tyhmän sorttinen, olet rekisteröinyt ainakin viisi käyttämääni nikiä, luuletko että lopetan kirjoittamisen sen takia resuperse.
        Ja muista reppana että saat vain sitä mitä olet tilannut, ja korkojen kanssa, persläpi.


      • Lerpan_Laiffia
        654767567657 kirjoitti:

        Resuperse miksi jotenkin erotella heikkolahjaisia, ihanko totta tarjoileeko isotissiset vuokra mopojen pesun yhteydessä muutakin kuin porsaanluita, sinusta reppana ei ainakaan sitä maksavaa asiakasta löydy, paitsi sen hetken kun vakuuttelet vuokramorsiamelle olevasi varakas kiinteistönomistaja, jonka ainoa omaisuus on vuoden 90 mallinen vanha transitti, mutta kuten totesit että ei ne vuokramorsiametkaan niin tyhmiä ole että eivät heikkolahjaisuutasi huomaisi, senhän on jo suomalaiset siiderivalaat huomanneet ja laittaneet poikkeuksetta ulkoruokintaan, kun kerran vuodessa pääset kahdeksi viikoksi paratiisiin, ja lopun ajan vedät suomessa halvinta koffin kusta ja maksalaatikkoa.

        Tuo herätti valtavan naurunpurkauksen kun luin ääneen kommenttisi, "Silloin pitää syödä ja olla ryhmää" sinulle se on helppoa tässäkin palstalla on kolme ryhmäläistäsi, reppana.

        Terveisiä täältä fame ravintolasta, kantapaikkani kuten Kalen ennen kuolemaansa, täällä on paljon suomalaisia, kirjoita vaan lisää resuperse niin ei meiltä naurunaiheet lopu, reppana.

        Tuo sinun logiikkasi on hieman tyhmän sorttinen, olet rekisteröinyt ainakin viisi käyttämääni nikiä, luuletko että lopetan kirjoittamisen sen takia resuperse.
        Ja muista reppana että saat vain sitä mitä olet tilannut, ja korkojen kanssa, persläpi.

        Sinut tuntien Lerppa, tiedän että jos olisit yhtään missään ravintolassa niin olisit laittanut jo kuitista kuvan.

        Kukaan täysipäinen ei Thaimaassa ravintolassa seurassa ollessaan kirjoittele Suomi24 palstalle herjojaan. Tuon pituinen rimpsu vie sinulta vartin kirjoittaa, koska olet vajavainen, Olet Suomessa ja sillä selvä. Älä viljele satujasi mistään "Fame" ravintoloista. Kävit Suomeen lähtiessäsi syömässä Food Courtissa ja siinä se on sinun ravintolakokemuksesi Hua Hinista. Piste.

        En rekisteröisi koskaan tuollaisen veivikaulahinurin nimimerkkiä. Älä kuvittele sellaista. Se olisi imartelua sinua kohtaan.

        Lerppa. Olet yksinäinen mielisairas mulkero. Älä edes yritä analysoida muiden elämää. Se menee aina pieleen nuo analyysisi.

        Laita joku puurokauha perseeseen siellä hoitokodissa niin koet hieman erotiikkaa ennen iltapuuroa.


      • 5555555555
        654767567657 kirjoitti:

        Resuperse miksi jotenkin erotella heikkolahjaisia, ihanko totta tarjoileeko isotissiset vuokra mopojen pesun yhteydessä muutakin kuin porsaanluita, sinusta reppana ei ainakaan sitä maksavaa asiakasta löydy, paitsi sen hetken kun vakuuttelet vuokramorsiamelle olevasi varakas kiinteistönomistaja, jonka ainoa omaisuus on vuoden 90 mallinen vanha transitti, mutta kuten totesit että ei ne vuokramorsiametkaan niin tyhmiä ole että eivät heikkolahjaisuutasi huomaisi, senhän on jo suomalaiset siiderivalaat huomanneet ja laittaneet poikkeuksetta ulkoruokintaan, kun kerran vuodessa pääset kahdeksi viikoksi paratiisiin, ja lopun ajan vedät suomessa halvinta koffin kusta ja maksalaatikkoa.

        Tuo herätti valtavan naurunpurkauksen kun luin ääneen kommenttisi, "Silloin pitää syödä ja olla ryhmää" sinulle se on helppoa tässäkin palstalla on kolme ryhmäläistäsi, reppana.

        Terveisiä täältä fame ravintolasta, kantapaikkani kuten Kalen ennen kuolemaansa, täällä on paljon suomalaisia, kirjoita vaan lisää resuperse niin ei meiltä naurunaiheet lopu, reppana.

        Tuo sinun logiikkasi on hieman tyhmän sorttinen, olet rekisteröinyt ainakin viisi käyttämääni nikiä, luuletko että lopetan kirjoittamisen sen takia resuperse.
        Ja muista reppana että saat vain sitä mitä olet tilannut, ja korkojen kanssa, persläpi.

        Onpa hieno ravintola kun ei edes omia sivuja netistä löydy. Taitaa Fame ravintola Hua Hinissä olla numeromiehen unta. Kaikilla huippuravintoloilla on jopa Thaimaassa omat nettisivut.


      • 654767567657

        Resupese vastaan taas kahdelle heikkolahjaiselle kerralla, reppana... Kännykkä on mukava laite sillä voi kirjoitella viestejä ihan joka paikassa, mistä pääsee nettiin, ja famessa netti on vielä ilmainen, reppana... piste reppana. mistä resuperse olet saanut käsityksen että olen suomessa, en ole olen hua hinissä, heräsin puoli kahdeksalta eilen satoi koko illan, keittelen aamukahvia, pidän nescafe goldista, aluksi hieman vierastin näitä murukahveja, mutta nyt en viitsi enää turata suodatinpussien kanssa, ja kahvikin makuun olen tottunut, vaimo nukkuu vielä.

        Joo eilen tuli istuttua famessa puoleen yöhön, oli mukava jutella vaihteeksi suomea, reppana..
        Se on muuten vanha mr. dan, muutti nimensä muutama kuukausi sitten, ja tosiaankaan en tarvitse etsiä sen tietoja netistä, kun olin siellä.

        Mitä taas tulee oman pullon kuljettamiseen baarista toiseen, sitä voi toki tehdä kuten kerroin, halusin hieman selvittää tiedättekö mitään asiasta, se toimii joka paikassa mutta saattavat haluta muutaman satasen tarjoilupalkkion, eikä kukaan heikkolahjaisista asiasta maininnut, joten eittämättä tulee johtopäätös että reppana, et tiedä Thaimaan matkailusta hevon paskaa.

        Puurokauha on hankala työntää perseeseen mutta jatka resuperse vain harrastuksiasi, en minä tuomitse sinua, mutta minulla ei ole tarvetta moiseen, sinulla on kohta herätys hoitaja tuo päivän lääkkeet ja niin se elämä jatkuu kaltaistesi parissa, reppana.

        Tuon vieläkin naurattaa "Tuon pituinen rimpsu vie sinulta vartin kirjoittaa, koska olet vajavainen, Olet Suomessa ja sillä selvä. Älä viljele satujasi mistään "Fame" ravintoloista. Kävit Suomeen lähtiessäsi syömässä Food Courtissa ja siinä se on sinun ravintolakokemuksesi Hua Hinista. Piste." vainoharhasi on huomattava, kannattaa mainita asiasta hoitohenkilökunnalle, eikä työtää sitä kauhaa perseeseesi, olet sinä poju todellinen resuperse.

        Tuo kannattaa vielä mainita että minulla on ravintola kokemuksia thaimaasta 100% varmuudella enemmän kuin sinulla, minun ongelma on vain se että jos löydän huippu ravintolan käyn siellä useasti, en edes viitsi etsiä uusia, hinnat on suurin piirtein samat joka paikassa, joten hieman typerää, hin lek faissa on pienen pieni viiden pöydän ravintola jonka jokainen ruoka-annos on laadukkaampi kun sinun isotissisen huonopalkkaisen tarjoilemat porsaanluut, jos ei ole pesemässä vuokramopoasi, olet sinä poju todellinen sekopää juttuinesi ja harhoinesi.


      • 40x
        654767567657 kirjoitti:

        Resupese vastaan taas kahdelle heikkolahjaiselle kerralla, reppana... Kännykkä on mukava laite sillä voi kirjoitella viestejä ihan joka paikassa, mistä pääsee nettiin, ja famessa netti on vielä ilmainen, reppana... piste reppana. mistä resuperse olet saanut käsityksen että olen suomessa, en ole olen hua hinissä, heräsin puoli kahdeksalta eilen satoi koko illan, keittelen aamukahvia, pidän nescafe goldista, aluksi hieman vierastin näitä murukahveja, mutta nyt en viitsi enää turata suodatinpussien kanssa, ja kahvikin makuun olen tottunut, vaimo nukkuu vielä.

        Joo eilen tuli istuttua famessa puoleen yöhön, oli mukava jutella vaihteeksi suomea, reppana..
        Se on muuten vanha mr. dan, muutti nimensä muutama kuukausi sitten, ja tosiaankaan en tarvitse etsiä sen tietoja netistä, kun olin siellä.

        Mitä taas tulee oman pullon kuljettamiseen baarista toiseen, sitä voi toki tehdä kuten kerroin, halusin hieman selvittää tiedättekö mitään asiasta, se toimii joka paikassa mutta saattavat haluta muutaman satasen tarjoilupalkkion, eikä kukaan heikkolahjaisista asiasta maininnut, joten eittämättä tulee johtopäätös että reppana, et tiedä Thaimaan matkailusta hevon paskaa.

        Puurokauha on hankala työntää perseeseen mutta jatka resuperse vain harrastuksiasi, en minä tuomitse sinua, mutta minulla ei ole tarvetta moiseen, sinulla on kohta herätys hoitaja tuo päivän lääkkeet ja niin se elämä jatkuu kaltaistesi parissa, reppana.

        Tuon vieläkin naurattaa "Tuon pituinen rimpsu vie sinulta vartin kirjoittaa, koska olet vajavainen, Olet Suomessa ja sillä selvä. Älä viljele satujasi mistään "Fame" ravintoloista. Kävit Suomeen lähtiessäsi syömässä Food Courtissa ja siinä se on sinun ravintolakokemuksesi Hua Hinista. Piste." vainoharhasi on huomattava, kannattaa mainita asiasta hoitohenkilökunnalle, eikä työtää sitä kauhaa perseeseesi, olet sinä poju todellinen resuperse.

        Tuo kannattaa vielä mainita että minulla on ravintola kokemuksia thaimaasta 100% varmuudella enemmän kuin sinulla, minun ongelma on vain se että jos löydän huippu ravintolan käyn siellä useasti, en edes viitsi etsiä uusia, hinnat on suurin piirtein samat joka paikassa, joten hieman typerää, hin lek faissa on pienen pieni viiden pöydän ravintola jonka jokainen ruoka-annos on laadukkaampi kun sinun isotissisen huonopalkkaisen tarjoilemat porsaanluut, jos ei ole pesemässä vuokramopoasi, olet sinä poju todellinen sekopää juttuinesi ja harhoinesi.

        Ooh... Ilmainen netti! Voi onnen päivää! Lerpalla siis ei vieläkään ole kännykässä nettiä vaan etsiskelee ilmaista Wi-Fiä ympäri kyliä.

        Missäs tuo "Fame" sijaitsee? Onko se katuruokala kun sitä ei tunne netti lainkaan?

        Chumphonissa on Fame, joka on maailman surkein rafla. Siellä äärettömän epäystävällinen henkilökunta räplää kännyköitään ja kokee asiakkaat vihollisina ja häiriötekijöinä. Tuovat väärät annokset ja väärät laskut ja sitten alkaa hirmu riita.

        Kerroit aiemmin että syöt siellä missä thaimaalaisetkin eli mahdollisimman halvalla.

        Tuo lausunto ei sovi lainkaan taasen tähän nyt sanomaasi että etsitkin huippuravintoloita ja syöt sitten siellä huippuravintolassa aina vaan. Jos kerta syöt aina vaan samassa / samoissa "huippuravintoloissa", niin miten sinulla on kokemusta "tuhansista ravintoloista"?

        Jos syöt "huippuravintoloissa" aina vaan niin miten sinä sitten esittelet Food Courtin ja katukeittiön annoksia.

        Ristiriitaisuudet tulee silmille jokaisessa kertomuksessasi, eikä jutuissasi ole uskottavuus aspektia lainkaan.

        Hooters on edelleen maailmakuulu ja yksi maailman suosituimmista jenkkiruoka-raflaketjuista. Fame ei ole, jos sellaista on edes olemassa. Thaikuilla on tapana antaa joku lempinimi ravintolalle. Ilmeisesti tuo sinun "huippuravintola Fame" on jokin kioski johon on tussilla kirjoitettu Fame oveen.

        Hua Hinissa on todella surkea ravintolatarjonta. Siellähän ei saa päivällä edes ruokaa juuri mistään ja mihinkään kuponkiruokalaan ei ainakaan meikäläinen mene. Se on kuin söisi pakastettua-mikroruokaa. Ei mitään makua, mutta sopii varmasti Herra Lerpan kukkarolle hienosti.


      • IlmainenWifiHienoako

        Vai on Mr danin baari nyt Fame. Mutta Lerppa kirjoitit aiemmin ketjussa ettei Suomibaarit kiinnosta ja sitten kehuskelet Fame baaria jonka omistaja on puppelipoika pohjanmaalta. Olet siis kaltaistesi seurassa. Mutta hyvä olet seurassa jossa osaat keskustella niin että ymmärrät mistä puhutaan, englantiahan et osaa etkä thainkielltä väitätithän että num on maito suomeksi.


      • IlmainenWifiHienoako kirjoitti:

        Vai on Mr danin baari nyt Fame. Mutta Lerppa kirjoitit aiemmin ketjussa ettei Suomibaarit kiinnosta ja sitten kehuskelet Fame baaria jonka omistaja on puppelipoika pohjanmaalta. Olet siis kaltaistesi seurassa. Mutta hyvä olet seurassa jossa osaat keskustella niin että ymmärrät mistä puhutaan, englantiahan et osaa etkä thainkielltä väitätithän että num on maito suomeksi.

        Lerppa on myös kertonut ettei viihdy suomalaisten kanssa vaan amerikkalaisten kanssa.
        Lerppa itse haukkui oman viinapullon baariin viejää joskus resuperseeksi ja köyhäksi pummiksi. Kun hänelle kerrottiin että se on mahdollista tietyissä tapauksissa niin nyt hän kertoo jo sitäkin tarinaa omanaan. Katukeittiöt vaihtui huippuravintoloihin hetkessä.

        Kaikkea se krapula laittaa jotkut valehtelemaan ja keksimään.


      • 654767567657

        Resuperse paskat minä sinun uskottavuus aspekteista,reppana.


    • PattayanTietotoimisto

      Vahvistettujen tietojen mukaan Lerpan yksi suuri syy Hua Hiniin muuttoon oli siellä olevat Aasian parhaat ladyboyapajat. Lerppa oli riisipussilla yrittänyt lahjoa seuraa itselleen, mutta ei kelvannut korvaukseksi, joten oli pakko siirtyä Lek Faihin, jossa sillä sai jo houkuteltua mukaansa toimintakykynsä rajoilla olevia.

      • NeitsytHinttiBodariMaija

        Huomaattehan mun ongelman......

        Lukekaa aloitus..... ja sitte toi mun yllä oleva.

        MITEN LIITTYI ALOITUKSEEN ???????????


      • sekyseleehuutamalla
        NeitsytHinttiBodariMaija kirjoitti:

        Huomaattehan mun ongelman......

        Lukekaa aloitus..... ja sitte toi mun yllä oleva.

        MITEN LIITTYI ALOITUKSEEN ???????????

        Lerppa veti herneen nenäänsä, kun totuus vanhusrahjuksesta kerrottiin, huutamalla piti asiasta lisää kysyä.


    • muneitartte

      NUMERO KETÄ SÄ TÄÄLLÄ YRITÄT VAKUUTELLA JA MIKSI.

    • Porinpojat

      Heippa Lerppa!
      Meitä olisi tulossa neljän kokemattoman pojan seurue Hua Hiniin ja kohteliaimmin kysyisimme, voisitko vuokrata vaimosi kirkkovenettä yöksi meille? Näin saisimme opeteltua ensikertalaisina thaikirkkoveneen soutua, sen jälkeen hankkisimme kyllä omat vuokrakanootit jokainen, mutta tuon yön aikana oppisimme thaisoudun alkeet, emmekä nolaisi siellä jo ennestään olevaa suomalaismainetta enempää.
      Laitoin kyselyn tänne, koska olet yleensä aina näillä Pattaya palstoilla.

      • 65656765755

        tänne vaan yhteystietosi niin palaamme asiaa...


      • Porinpojat
        65656765755 kirjoitti:

        tänne vaan yhteystietosi niin palaamme asiaa...

        Hai sie Lerppa!
        Minä olen Allan Hagert, Porin Hagerteja ja toiset sukulaispoikiani. Halpojen Finnairin lentojen aikaan saavumme. Katselen Kuninkaan suvun kaukaisille jälkeläisille sopivia hotelleja, kunhan saan varauksen tehtyä, ilmoitan heti sinulle,
        Lämpimät kiitokset avustasi jo etukäteen.
        Terveisin Allan, Manne ja kaverit, te`aves bahtalo!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1907
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1539
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1499
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1477
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      150
      1415
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1350
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1307
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1239
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1147
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1108
    Aihe