Onko noloa

Sudkr

Onks se outoa et oon kohta 16 v poika enkä oo vielkään suudellu ketään?

17

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puddipuddi

      Ei ole :)

    • Ettätälläin

      Itse olen jo 17 enkä kertaakaan suudellut.

      • mummeliini34

        Rakas poika, ei ole yhtään noloa se suutelemattomuus..Sitten joskus n. 20 v:n päästä se voisi olla ehkäpä ongelma...Mutta älä sure nyt ja elä vain päivä kerrallansa....


    • rento_rambo

      Häh? Kun törmäät vaimoosi, et voi olla suutelematta koska hän vaatii sitä.
      Siihen asti, nauti elämästäsi joka päivä.
      Suudelma ei ole tärkeää vaikka sitä monesta tuutista sairaalloisesti tarjotaan malliksi.
      Se malli on virheellinen. Minä en alistu muiden toiveuniin. Menen silloin kun en voi väistää.

    • Kdkdjfkf

      Minun ensisuudelmani oli vasta 16vuotiaana :) T. 18v tyttö

    • Pessis

      Ei ole noloa. Jossain mielessä jopa ihan fiksuakin.

      Kyllä sä ehdit aloittaa ne parisuhdedraamat vähän myöhemminkin.

      • fdsfdssdf

        Nyt olisi mielenkiintoista kuulla, että missä mielessä se on fiksua? Ei suutelu vaadi mitään parisuhdedraamoja. Ja ne draamatkin voi kokea jo nuorena, eipähän tarvitse viiltää ranteita auki, jos myöhemmässä elämässä sattuu vastoinkäymisiä.


    • vanhustäällä

      Ei ole noloa. Minä ensisuutelin 24-vuotiaana ja siitä alkoi pitkä seurustelusuhde. Nyt olen jo naimisissa mutten kylläkään sen ensimmäisen kanssa. Joten hyvin ehdit vielä.

    • Mies-22v

      Itse suutelin ensimmäisen kerran muistaakseni 19-vuotiaana. Sitten kun pääset baari-ikään on naissuhteiden solmiminen paljon helpompaa kuin tuossa iässä jolloin pitäisi olla vähintäänkin sosiaalisesti suosittu ja saada kutsuja kotibileisiin että saisi ensimmäistäkään naiskokemusta.

      • vanhustäällä

        En suosittele baareissa käyntiä. Muutenkin on paljon parempi tutustua naisiin selvin päin. Humalassa suutelukaan ei tunnu juuri miltään.


    • 16vuotiastyttö

      Ei miust oo noloo. Ite en oo suudellu kertaakaa. Kaveripiirissäni moni on jo suudellut, mutta ei haittaa yhtää. Sen kerkee myöhemminkin.

    • Ltr

      Te jotka olette jo suudelleet, niin kertokaa miltä se tuntuu.

      • suudelmaproffa

        Se tuntuu aluksi tavalliselta ihokosketukselta, sitten lämpimältä ja kostealta, sitten alkaa tuntua myös tuolla alempana jännältä. Tämä viimeksimainittu saattaa muodostua jopa pääasialliseksi tuntemukseksi, jos suudelmaa jatketaan ja myös kielet otetaan mukaan leikkiin. Mutta pikaisessa suukossa tuntuu vain kiva pieni huulten kosketus toisiinsa, joka saa aikaan mielihyvähormonien erityspiikin ja piristää.


    • jessusonhienomies

      no minä suutelin jo tarha ikäisena ja tytöt seiso jonossa, tarhatädit jonon perällä.

    • nihhhhhhhhhhh

      Jos et ole vielä suudellut niin veikkaan ettet ole myöskään vielä kertaakaan harrastanut seksiä? No jos olet tällä hetkellä 16 niin tuo on VIELÄ normaalia kunhan tilanne ei ole sama esim. vielä kahden vuoden päästäkin. Kuitenkin suosittelen tekemään kaikkesi että saisit niitä kokemuksia tyttöjen kanssa koska vuodet kuluvat oikeasti tosi nopeasti ja muuten olet kohta katkeroitunut, totaalikokematon parikymppinen kirjoittamassa naisvihamielisiä viestejä nettiin ja lukemassa Henry Laasasen teorioita markkina-arvosta.

      Olen itse 24v neitsyt"mies" - toki olen muutaman kerran suudellut naista mutta kertaakaan en ole yhdynnässä ollut. Voin omasta puolestani kertoa ettei todellakaan ole mitään herkkua olla ikäiseni naisasialuuseri ja tiedostaa että itseäni jopa 12 vuotta nuorempia tyttöjä korkataan mopopoikien toimesta.

    • Sudkr

      Kiitos kaikille vastauksisya:) En arvellu tähän tulevan näin monta:o
      Mutta kiitoos:)

    • tulinvainhuutelemaan

      kyllä on! häpeä sinä saatanan wowia raidaava burgeri

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe