vaihdatteko aina wc-pöntön

gkdp

Kun ostatte käytetyn asunnon niin vaihdatteko aina wc-pöntön vai tyydyttekö käyttämään samaa wc-pönttöä johon edellinen asukas on vääntänyt kakit? Itse vaihdan aina wc-pöntön ja otan tämän myös huomioon kustannuksissa,lisäksi muita välttämättömiä vaihtokohteita ovat suihku, saunan lauteet, vaatekomeroiden hyllyt etc. Ei väliä vaikka asuntoja olisi vain vuoden vanha, käytrtty on käytetty ja otan nämä kustannukset huomioon ostohinnassa, myyjä saa maksaa ne.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osittainymmärrän

      Eikä niitä hyllyjä voi pyyhkiä? Ahteriakaan ei vaihdeta jokaisen sontimisen jälkeen.

    • wwddd

      Mä luulen että olet itse jotenkin aikas paskainen ja tiesmitä kakkea vessassa vääntelevä kun tuollaisia edes mieleesi tulee. Mä en usko että tavallisten ihmisten kylppärien ja vessojen ja vaatehyllyjen käyttöihin liittyy mittään niiin erityisen saastaista ettenkö minä voisi niitä näiden jälkeen käyttää, toki yleensä sentään pesen hyllystöt kun asuntoon muutan.

    • ok-grillimajuri

      Yleensä nuolen wc pöntön reunat puhtaaksi ennen muuttoa.

    • jjhni

      Miksi pitää ostaa käyetty asunto, jos sen käyttö ahdistaa. Osta uusi.

      • wc-pyttyyn-asioiva

        Aloittaja käyttänee vaippoja ? Ihmisten ilmoilla kulkiessaan kun ei voine käyttää yleisövessoja. Töissäki, jos edes on... Niin joutuu panttaamaan tarpeitansa tai sitten kusemaan ja paskomaan housuunsa/vaippoihin. Käy sääliksi niitä jotka joutuvat tuon kanssa olemaan tekemisissä. Ostaisitko tuolta käyttämänsä auton ? :-D


    • F42.2

      => gkpd varaa aika terveyskeskuksesta. Selitä tuo tuntemuksesi terveyskeskuslääkärille. Saat lähetteen jatkotutkimuksiin.

    • hmmjooo

      Kun muutimme kaksi vuotta sitten nykyiseen niin ei kyllä tullut mieleen vaihtaa pöntöt kolmesta wessasta. Kahdesta vaihdoin isuimet mutta keskikerroksen kannen desinfioin. On arvokas jalopuu (tammi) istuin.

    • Minäsanon

      Minä jos joudun käymään huoltoaseman vessassa, niin otan aina kustannuksissa huomioon pöntön hinnan. Samoin hotellissa ym. Siksipä en poistukaan kotoa muuten kuin pari omaa pönttöä ja asentajaa mukana. Kalliiksihan se tulee mutta pidänkin persettäni kuninkaallisena. Vaadin sille lentokoneessakin ykkösluokan lipun, vaikka itse matkustaisin turistiluokassa.

      • omakas

        Mikset laita hotellia ja lentoyhtiötä maksamaan vaihtokuluja?


    • SiistiSiili

      Vaihdan aina myös seinät ja lattiat sekä ikkunankarmit. Ällöttää niin ajatella, että ovat silsaisilla jaloillaan kävelleet minun parketeillani. Ovat melko varmasti avanneet ja sulkeneet ikkunoita ja ovia vessassa käynnin jälkeen eivätkä ole desinfioineet käsiään - joten ainakin kahvat on vaihdettava. Myös liesi, jääkaappi ja astianpesukone on vaihdettava, sekä keittiön, saunan ja kylppärin hanat, luonnollisesti myös sähkönkatkaisimet. Lattialistojen alla on edellisten asukkaiden roskia ja pölyä, ne otan pois, desinfioin paikat ja laitan uudet.

      Minkähänlaisia asuntoja sinä ostelet, jos vessanpytyn hinta on otettava hinnassa huomioon? Minusta se ei ole asunnonostossa mikään erityinen kustannus.

    • omakas

      Minä otan huomioon auton sovittamisen uuden talon sävy- ja tyylimaailmaan. Uuden auton minulle maksaa myyjä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1937
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1629
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1569
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1507
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1455
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1347
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1256
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1187
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1128
    Aihe