On se jännä juttu :)

Kyllä voi pienikin asia saada pelastettua koko päivän,kuin mukava ja puhelias kassarouva. :) Aamulla olin vähän myrtsinä,mutta tosiaan tuo ihana juttelu kaupan kassalla sai taas hyväntuuliseksi.
Jotku ihmiset ovat kuin luotuja asiakaspalvelutyöhön,mutta valitettavasti tähänkin on poikkeuksia.Joillakin myyjillä on hymy niin tiukassa,että sitä ei saa ulos edes puristamalla.
Tietysti meitä asiakkaita on monenlaisia ja joskus metsä vastaa, niinkuin sinne huutaa.

Oletkos sinä minkä sorttinen asiakas? Usein mollataan juuri myyjiä,mutta ei se asiakaskaan aina osaa käyttäytyä.

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No mä oon tämmönen kuivakka kurppa vaan joten ei siinä paljon juttu lennä... Jos kassa hymyilee ja pyrkii jutustelun tasolle koen tilanteen äärettömän ahdistavaksi.

      Tai sitte en;)

    • kaupassakävijä

      Se oli siksi niin tyytyväinen,kun minä panin sitä peppureikään takahuoneessa.

      • Tällä palstalla on tuo peffa aika suuressa roolissa...:P


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tällä palstalla on tuo peffa aika suuressa roolissa...:P

        Puutostila aiheuttaa häiriökäyttäytymistä. Lehdistä luin...


      • Ai...Joo,se voi kyllä varmaankin aiheuttaa vaikka mitä.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai...Joo,se voi kyllä varmaankin aiheuttaa vaikka mitä.

        Hemmetti..Tiiä enää ees mitä mun oli oikeasti tarkoitus tuohon kirjoittaa...:D


      • olis_asiaa
        toljanter kirjoitti:

        Puutostila aiheuttaa häiriökäyttäytymistä. Lehdistä luin...

        paikkaansa pitää. iteltäniki lensi vaatteet päältä tässä pari päivää sitten. palstalla virtuaalisesti. vähä jäi kumminkin heikonlaiseksi huomio jota tavoittelin :)


      • olis_asiaa kirjoitti:

        paikkaansa pitää. iteltäniki lensi vaatteet päältä tässä pari päivää sitten. palstalla virtuaalisesti. vähä jäi kumminkin heikonlaiseksi huomio jota tavoittelin :)

        Lensi.....Oisit ottanu hitaasti,niin ehkä oisit saanu paremmin odottamaltasi suunnalta huomiota.. ;)


      • olis_asiaa
        tinttu-liina kirjoitti:

        Lensi.....Oisit ottanu hitaasti,niin ehkä oisit saanu paremmin odottamaltasi suunnalta huomiota.. ;)

        pitäis kait rekata nimmari et sais huomiota. tiedä sitte olisko musta ees kilpailemaan ton palstan alfauroksen kanssa ;) mitä hittoa ne sitä meidän keijutyttöä sille koko aika tuppaa...


      • olis_asiaa kirjoitti:

        pitäis kait rekata nimmari et sais huomiota. tiedä sitte olisko musta ees kilpailemaan ton palstan alfauroksen kanssa ;) mitä hittoa ne sitä meidän keijutyttöä sille koko aika tuppaa...

        Tonttuako meinaat? Jokuha tuol kirjoitti, että on nii kuiva tyyppi.. no on se vähän..;))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tonttuako meinaat? Jokuha tuol kirjoitti, että on nii kuiva tyyppi.. no on se vähän..;))))

        Tinttu hei, nyt tais tulla aika alfauroksen TIUKALLE puhuttelulle:)


      • olis_asiaa
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tonttuako meinaat? Jokuha tuol kirjoitti, että on nii kuiva tyyppi.. no on se vähän..;))))

        no sitä meinaan. vähä oon mustasukkanen ku meidän keijutyttö olikin vastannut sille mut ei mulle. laitas tinttuliina se tonttus aisoihin tai käske olemaan vieläki kuivempi ;)


      • olis_asiaa kirjoitti:

        pitäis kait rekata nimmari et sais huomiota. tiedä sitte olisko musta ees kilpailemaan ton palstan alfauroksen kanssa ;) mitä hittoa ne sitä meidän keijutyttöä sille koko aika tuppaa...

        Rekkaa ihmeessä, ei kait tässä mitään kilpailijoita tarvi olla:)

        Keijutyttöä tupataan kait mulle kun palstan seiskalehden toimittajat ei muitakaan nimiä täältä irti saa.


      • olis_asiaa kirjoitti:

        no sitä meinaan. vähä oon mustasukkanen ku meidän keijutyttö olikin vastannut sille mut ei mulle. laitas tinttuliina se tonttus aisoihin tai käske olemaan vieläki kuivempi ;)

        Saako siitä mukamas vieläki kuivemman?? :D


      • toljanter kirjoitti:

        Tinttu hei, nyt tais tulla aika alfauroksen TIUKALLE puhuttelulle:)

        Tulee tiukat paikat vai? :))


      • olis_asiaa
        toljanter kirjoitti:

        Rekkaa ihmeessä, ei kait tässä mitään kilpailijoita tarvi olla:)

        Keijutyttöä tupataan kait mulle kun palstan seiskalehden toimittajat ei muitakaan nimiä täältä irti saa.

        realisti? mut sitte varmaan huutais jo yökkiskin. pannaan rekkaus harkintaan. joku parempi nimmari pitäis vaan kehittää :)


      • olis_asiaa kirjoitti:

        no sitä meinaan. vähä oon mustasukkanen ku meidän keijutyttö olikin vastannut sille mut ei mulle. laitas tinttuliina se tonttus aisoihin tai käske olemaan vieläki kuivempi ;)

        Kyllä mun intressit on ihan muualla kuin tuossa ihan kivassa keijutytössä:)


      • Lauantaitunnustus
        toljanter kirjoitti:

        Kyllä mun intressit on ihan muualla kuin tuossa ihan kivassa keijutytössä:)

        Pettäisin akkaani saman tien tuollaisen nuoren pimun kanssa sen enempiä harkitsematta.


      • Liian_kallista
        Lauantaitunnustus kirjoitti:

        Pettäisin akkaani saman tien tuollaisen nuoren pimun kanssa sen enempiä harkitsematta.

        Mutta riittäisivätkö rahasi elättämiseen, autokoulun maksamiseen ja opintojen rahoittamiseen? Voisi loppujen lopulta olla köyhemmälle melko kallis pano.


      • Järkihomma
        Liian_kallista kirjoitti:

        Mutta riittäisivätkö rahasi elättämiseen, autokoulun maksamiseen ja opintojen rahoittamiseen? Voisi loppujen lopulta olla köyhemmälle melko kallis pano.

        Kaupankäyntisuhde saattaa silti voittaa normirakkaussuhteen, koska kumpikin osapuoli hyväksikäyttää toistaan.


      • SuhdeAnalyytikko
        olis_asiaa kirjoitti:

        pitäis kait rekata nimmari et sais huomiota. tiedä sitte olisko musta ees kilpailemaan ton palstan alfauroksen kanssa ;) mitä hittoa ne sitä meidän keijutyttöä sille koko aika tuppaa...

        Tällainen "teidän keijutytön" kommentti löytyy yhdestä ketjusta. Mieti nyt aivan rauhassa että miksi epäillään ja miksi tupataan. Kehuuko Toljanteria palstalla kukaan? Vastaus on ei kehu eikä tarvikkaan kehua. Hänen kommenttinsa eivät ole yhtään parempia kuin meidän muidenkaan. Allaoleva puhe on seurausta siitä, että Toljanter kampailee kotonaan keijutytön takkutukkaa ja hoitelee muutenkin. Sen takia sinuun ei riitä kiinnostusta. Usko huviksesi.

        "Mulla melkein henki salpaantuu... Mulla ei ole mitään toljanteria vastaan. Päinvastoin. Mun mielestä hän on tosi mukava ja sympaattinen mies ja kaikki hänen mielipiteensä ovat fiksuja ja hyvin perusteltuja :DDD Toljanter saa sanoa mua vapaasti ihme yökkikseksi tai miksi ikinä vain haluaa :))"


      • Linkki_että_uskot
        SuhdeAnalyytikko kirjoitti:

        Tällainen "teidän keijutytön" kommentti löytyy yhdestä ketjusta. Mieti nyt aivan rauhassa että miksi epäillään ja miksi tupataan. Kehuuko Toljanteria palstalla kukaan? Vastaus on ei kehu eikä tarvikkaan kehua. Hänen kommenttinsa eivät ole yhtään parempia kuin meidän muidenkaan. Allaoleva puhe on seurausta siitä, että Toljanter kampailee kotonaan keijutytön takkutukkaa ja hoitelee muutenkin. Sen takia sinuun ei riitä kiinnostusta. Usko huviksesi.

        "Mulla melkein henki salpaantuu... Mulla ei ole mitään toljanteria vastaan. Päinvastoin. Mun mielestä hän on tosi mukava ja sympaattinen mies ja kaikki hänen mielipiteensä ovat fiksuja ja hyvin perusteltuja :DDD Toljanter saa sanoa mua vapaasti ihme yökkikseksi tai miksi ikinä vain haluaa :))"

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13516576#comment-78710101


      • Kukapa_tietää
        SuhdeAnalyytikko kirjoitti:

        Tällainen "teidän keijutytön" kommentti löytyy yhdestä ketjusta. Mieti nyt aivan rauhassa että miksi epäillään ja miksi tupataan. Kehuuko Toljanteria palstalla kukaan? Vastaus on ei kehu eikä tarvikkaan kehua. Hänen kommenttinsa eivät ole yhtään parempia kuin meidän muidenkaan. Allaoleva puhe on seurausta siitä, että Toljanter kampailee kotonaan keijutytön takkutukkaa ja hoitelee muutenkin. Sen takia sinuun ei riitä kiinnostusta. Usko huviksesi.

        "Mulla melkein henki salpaantuu... Mulla ei ole mitään toljanteria vastaan. Päinvastoin. Mun mielestä hän on tosi mukava ja sympaattinen mies ja kaikki hänen mielipiteensä ovat fiksuja ja hyvin perusteltuja :DDD Toljanter saa sanoa mua vapaasti ihme yökkikseksi tai miksi ikinä vain haluaa :))"

        No kovin kiihkeästi puolustaa. Olisko silti jotain?


      • Selvää_pässinlihaa
        SuhdeAnalyytikko kirjoitti:

        Tällainen "teidän keijutytön" kommentti löytyy yhdestä ketjusta. Mieti nyt aivan rauhassa että miksi epäillään ja miksi tupataan. Kehuuko Toljanteria palstalla kukaan? Vastaus on ei kehu eikä tarvikkaan kehua. Hänen kommenttinsa eivät ole yhtään parempia kuin meidän muidenkaan. Allaoleva puhe on seurausta siitä, että Toljanter kampailee kotonaan keijutytön takkutukkaa ja hoitelee muutenkin. Sen takia sinuun ei riitä kiinnostusta. Usko huviksesi.

        "Mulla melkein henki salpaantuu... Mulla ei ole mitään toljanteria vastaan. Päinvastoin. Mun mielestä hän on tosi mukava ja sympaattinen mies ja kaikki hänen mielipiteensä ovat fiksuja ja hyvin perusteltuja :DDD Toljanter saa sanoa mua vapaasti ihme yökkikseksi tai miksi ikinä vain haluaa :))"

        Suutuspäissään tuumannu tietty näyttää takuilleen saksia ja Toljanteri on sanonut asiaan 'iksun ja hyvin perustellun mielipiteen' että että...


    • Minä kyllä aina tervehdin kassaneitiä. :)

      • Voi Kittie kiva ku sinäkin tulit.:) Onkos sua vastaan tullu koskaan kivikasvokassaa?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Voi Kittie kiva ku sinäkin tulit.:) Onkos sua vastaan tullu koskaan kivikasvokassaa?

        Ei nyt tule mieleen, mutta pariin myrtsiin bussikuskiin olen törmännyt..


      • Kittiechihu2 kirjoitti:

        Ei nyt tule mieleen, mutta pariin myrtsiin bussikuskiin olen törmännyt..

        :)) Mietin äsken,että on se varmaan vaikeeta olla asiakaspalvetyössä ainakin silloin,kun itsellä on tosi huono päivä.Joutuu väkisin yrittää olla iloinen,vaikka kuinka nyppisi.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :)) Mietin äsken,että on se varmaan vaikeeta olla asiakaspalvetyössä ainakin silloin,kun itsellä on tosi huono päivä.Joutuu väkisin yrittää olla iloinen,vaikka kuinka nyppisi.

        Olipas yllättävä kommentti! Mulle on muodostonut semmoinen käsitys että tinttu on aina hyvällä tuulella;)


      • toljanter kirjoitti:

        Olipas yllättävä kommentti! Mulle on muodostonut semmoinen käsitys että tinttu on aina hyvällä tuulella;)

        Oho...:)) Oikeesti jos mun pitäisi olla asiakaspalveluhommissa,niin mä en kyllä pystyisi näyttelemään hyväntuulista. Niin valitettavaa kuin se onkin myöntää,mut ku se on totta.


      • olis_asiaa

        asiasta toiseen ja kolmanteen. sanokaas et ootteko tavanneet toisianne livenä? elikkä onko tiedossanne toistenne henkilöllisyys? tää ei mulla muuten olis mieleen juolahtanu mut ku palstalla kirjoittaa yksi kiva tyttö jonka tosielämän tuttavapiiriin tahtoisin kuulua ;) elikkä kuinka homman hoitelitte? paljastiko toljanter ensiks itsensä teille naisille vai miten asiassa etenitte? vähä mallia ajattelin ottaa :)


      • olis_asiaa kirjoitti:

        asiasta toiseen ja kolmanteen. sanokaas et ootteko tavanneet toisianne livenä? elikkä onko tiedossanne toistenne henkilöllisyys? tää ei mulla muuten olis mieleen juolahtanu mut ku palstalla kirjoittaa yksi kiva tyttö jonka tosielämän tuttavapiiriin tahtoisin kuulua ;) elikkä kuinka homman hoitelitte? paljastiko toljanter ensiks itsensä teille naisille vai miten asiassa etenitte? vähä mallia ajattelin ottaa :)

        Ollaa vaan palstakavereita.


      • olis_asiaa
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ollaa vaan palstakavereita.

        sanos mikä tohon tonttuun on menny? mites noin meidän keijutyttöä vastaan hyökkää :(


      • olis_asiaa kirjoitti:

        sanos mikä tohon tonttuun on menny? mites noin meidän keijutyttöä vastaan hyökkää :(

        Ainaha se on ollu omituinen...:))) Ei vaa ihan vakavasti, nii tuskin mitään ketään vastaan, mutta kirjoituksella oli ehkä tarkoitus kertoa se, että yökkis on täysin vieras ihminen hänelle.Ei siis ole koskaan nähnyt edes kyseistä ihmistä.Onhan tuota jauhettu jo niin kauan...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ainaha se on ollu omituinen...:))) Ei vaa ihan vakavasti, nii tuskin mitään ketään vastaan, mutta kirjoituksella oli ehkä tarkoitus kertoa se, että yökkis on täysin vieras ihminen hänelle.Ei siis ole koskaan nähnyt edes kyseistä ihmistä.Onhan tuota jauhettu jo niin kauan...

        Niin on jauhettu, ja ei yökkis siitä varmaan suutu että tonttu kommentoi asiaa. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :)) Mietin äsken,että on se varmaan vaikeeta olla asiakaspalvetyössä ainakin silloin,kun itsellä on tosi huono päivä.Joutuu väkisin yrittää olla iloinen,vaikka kuinka nyppisi.

        No joo, mutta jos on asiakaspalvelutyössä, eikö siinä opi kasvattamaan pinnaa? Minulle on pari äkäisenä olevaa bussikuski äksyillyt syyttä suotta..


      • Kittiechihu2 kirjoitti:

        No joo, mutta jos on asiakaspalvelutyössä, eikö siinä opi kasvattamaan pinnaa? Minulle on pari äkäisenä olevaa bussikuski äksyillyt syyttä suotta..

        Voihan siinä pinna kasvaa,mutta jos on itsellä oikein huono päivä,niin jaksaako sitä silloin vaan hymyillä...:)


    • Tissifriikki

      Isorintainen kanssarouva,neiti on aina ilo silmälle.Runsaspovi antaa aihetta keskusteluun.

      • Ai,että alat juttelemaan jos on isotissinen nainen..No,..mikäs siinä. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai,että alat juttelemaan jos on isotissinen nainen..No,..mikäs siinä. :)

        Tylsää jos mies pelkkiä rintoja katsoo naisessa..


      • Kittiechihu2 kirjoitti:

        Tylsää jos mies pelkkiä rintoja katsoo naisessa..

        Kyllä siinä varmaan joutuu välillä katsoa vähän ylöspäinkin. :))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe