Winx Club Kausi 6

winxfani

Hei kaikki! Oon tehnyt pari keskustelua winxeistä jo, mutta nyt mulla on huippua asiaa! Nimittäin löysin 6 kauden joitakin jaksoja suomeksi!
Seikkailin jotenkin ja löysin sivuston jonka nimeä en muista kuitenkaan, mutta siellä oli suomeksi jaksoja :) Itse olen katsonut englanniksi ja enkuksihan niillä on kivemmat äänet mutta jos joku tahtoo katsoa suomeksi niin tässä linkki kolmanteen jaksoon: http://vk.com/video240670692_171273067?list=79678763bc6cea0264
Jos linkki ei toimi, kokeile kirjoittaa hakuun jotain Winx Klubi kausi 6, jos ei löydy laita perään VP. Toivottavasti oli apua :)

23

4219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • winx

      ne olivat tosi hyviä aloin tykkäämän winxistä yhtäkkiä. Ja tykkään myös mia ja minästä onko mia ja minässä toista kautta?

    • winxfani

      Hehe kiva et tykkäät winxeistä :D En tiedä, en ole itse katsonut Mia ja minää :/

    • outohyyppä

      Pienempän fanitin iha sikan Winxei ja tykkäsin Toosi paljo Musasta. Sitte huomasi että kutoskausi oli alkanu ja aloin taas kattoo winxei. Mut sitte ku Riven lähti... Olin sille Eei! Kosk se oli mun mielestä kiva (varmaa tykkäsin siitä Musan kautta) Mä nii haluisin et se palais ja Riven ja Musa palais yhtee. En tiiä kuulostanko tämmöseltä tyypiltä joka tekee kärpäsestä härkäsen mut mua ainaki ärsyttää Rivenin lähtö...

      • winxx

        muakin ärsyttää rivenin lähto! :( no, musahan tapas 7 kaudella uuden pojan, orlandon :/


    • Nemskuwinx

      Oon kattonu winxin 1-7 kaudet ja oli tosi hyviä jos kehtaisitte kysyy multa kysymyksii winxistä,kehtaisitteko?

      • Winxfanii

        Kun menin tolla linkillä tuohon osoitteeseen, hain winx ja katoin suomeksi niitä jaksoja niin 14 ja olikohan 22 niin puuttui täysin??


      • Anonyymi

        Tietääkö kukaan mistä löytäis winxin 6kauden. Ku oon kattonu 5 kauden mut en 6kautta


    • Sesterwinx

      JEE KOHTA TULEE NETFLIXIIN WORL D OF WINX!!!haluun kattoo sen niin heti kun winx on paras mutta sitä ei oo vielä tullu

      • Winxfani

        Nii tuli mut ei tuu sirenix kaudests uutta kautta se harmittaa ):


      • winxeli

        minäkin yritän katsoa niitä mutta se ei onnistu


    • Winxlover

      Mulla se ei anna kattoa ja noita ja vaikka mä oon 12 ni mä rakastan winxejä iästä huolimatta

    • OriginalWinxClubFan

      Mistä näkis Winx Clubin 6 ja 7 kauden? Ite oon kattonu Netflixistä 1-5 kaudet mut ainakaa ittellä ei löydy 6 ja 7 sieltä :/

    • Mille111

      Miks riven lähti kuka tietää??? Se oli kiva tyyppi😢

    • Winxfani

      Eiks se 6 kausi vois jo tulle sinne netflixiin kun en jaksa oottaa,enkä viittii alkaa kattoo mitään syöpäsii nettisivustoja josta tulee tyyliin virus

    • Anonyymi

      Onks sul mitää hajuu mis on winx club kauden 6 jakso 1????

      • Anonyymi

        Oon itekki ettiny


      • Anonyymi

        Löytyykö 6 kautya suomeksi enöö mistään tai 7 mut 8 kausi on C morella


      • Anonyymi kirjoitti:

        Löytyykö 6 kautya suomeksi enöö mistään tai 7 mut 8 kausi on C morella

        Okei kiva tietää et löytyy sieltä!


    • Anonyymi

      Cmore winx clubi kausi 6 laitakaa

    • Anonyymi

      Löytyykö näitä mistään enää dvdnä? Edullisesti siis. Katsoin kuinka 2. tuotantokaudesta maksettiin netissä vastikään 60 euroa 😮

    • Anonyymi

      Netflixin Fate: The Winx Saga oli kanssa yllättävän hyvä. Animaatiosarja toimi hyvin "oikeillakin" näyttelijöillä. Ekassa kaudessa vain 6 jaksoa, eikä tokassakaan tule olemaan kuin 8.

    • Anonyymi

      Mistö löydän 7 kauden

    • Anonyymi

      Oon ite kattonu kaudet 1-5 täysin youtubesta mutta 6 ja 7 kaudesta löytyy vaan jotain pätkää et jos joku saattaa tietää mistä vois kattoa suomeks edes 6 kauden ilmasella niin saa vinkata!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe