Ruoan määrä osastolla

gjblnl

Oon siis nyt osastolla, ja se ruoan määrä on järkyttävä... Varmasti jotain 2500-3000 kcal. Ja ruoka on 5 kertaa päivässä. Eikö kaloreita olisi hyvä olla max 2000? Jos jatkan syömistä tällä tavalla niin musta tulee ylipainoinen, koska mun peruskulutus on 1700! Tää on niin epäreilua! Mun pitäisi itse saada päättää paljonko painan, mitä se muille kuuluu??? Oon lihonut melkein 2 kiloa 3 päivässä! Ja esim. maidon määrä... Tänään sain yhteensä LITRAN maitoa! Normaalisti se on 6 dl, mutta nyt sain murojen ja välipalankin kaa maitoa. Eikä se maito aina edes ollut rasvatonta! Ja leipää on pakko syödä 3 viipaletta päivässä ja 2 hedelmää. Ja siinä oli lisäkkeet ja iltapala, niiden lisäksi on iso lounas ja päivällinen ja viel aamupala. Oon kyl syönyt kaikki, koska haluan pois, mutta lihoon hirveeks läskiksi! Pakko oli purkaa vähän...

5

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihonnut

      Kuinka paljon painat ja kuinka pitkä olet? Missä olet hoidossa?

      • aloittaja_

        Painan tällä hetkellä n. 45.5 kg ja oon 178 cm pitkä. Osaston nimeä en viittisi kertoa.


    • järkyttävää
    • Laihuliini

      Laihdutus saattaa liittyä autismiin
      http://assijorinat.blogspot.fi/2014_06_02_archive.html
      palstalla todetaan:

      Professori Simon Baron-Cohen Cambridgen yliopistossa tutki testein 66:ta 12–18-vuotiaista anorektista tyttöä. Anorektisten tyttöjen empatian piirteiden testitulokset ovat saman kaltaisia kuin autistisisilla pojilla. Vaikka anoreksia ja autismi ovat hyvin erilaisia, sekä autistit että anorektikot keskittyvät paljon itseensä, ja molemmilla on taipumus kiinnostua ilmiöiden yksityiskohdista.

      Baron-Cohenin mukaan tutkimus viittaa siihen, että tyttöjen autismia ei ole ehkä nähty yhtä selvästi kuin poikien, koska se on peittynyt laihdutuksen taakse. Laihduttajaa voitaisiin ohjata jonkin muun aiheen pariin, jotta huomio saataisiin pois omasta kehosta.

    • asiastajotaintietävä

      Tuo on kuule aika vähän. Mulla se oli 5000-6000kcal/vrk hoidon alussa n.4kk ja en ensin edes lihonut vaan paino jopa laski ensimmäisen kuukauden aikana. Ja 2vuotta meni paranemiseen, eikä minusta tullut lihavaa, ei edes ylipainoista. Olen nykyisin ihan normaalipainoinen, jopa lihaksikkaampi ja kiinteämpi kuin aikaisemmin. Ja nykyäänkin kulutan normipäivinä n.3200kcal/vrk. Kehosi kerää vain nestettä, kun hormonit ampuu yli kehon rakentaessa kudoksia takaisin. Jatkat vain, kyllä se lähtee liikkeelle ajan kanssa. Lopeta se marmatus ja ala popsia, kunhan järkesi palaa alkaa mieleen tulla muutakin kuin syöminen ja laihdutus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe