sulhanen bodaa

jenn1s

Sulhaseni on alkanut bodaamaan, ei käy vakityössä. Kaikki ajatukset hänellä pyörii vain oman kehonsa ympärillä. Ennen hän ei ollut tuollainen. Mentiin joitain vuosia sitten kihloihin, olen jo nelikymppinen ja kihloihin mennessäni olisin halunnut perheen hänen kanssaan, nyt harmittaa että menin kihloihin, ikää on jo sen verran ettei tän ikäisenä viitsi lapsia tehdä. Yksinäisyys pelottaa ja lähteminen..ja olisinko vielä onnettomampi yksin?
Miten hän on voinut muuttua noin paljon , onko meillä mitään yhteistä?

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älyhoisano

      Jos ei ole työtä eikä tuloja niin älkää missään nimessä tehkö lapsia tänne kärsimään ja naapurien elätettäviksi.

      • kannattavaako

        Kuis musta tuntuu että aloittaja elättää haihattelijamiehensä 99 %:sesti?


    • jenn1s

      Juu, ei tehdä ja olen jo liian vanhakin siihen omasta mielestäni. Olen pettynyt että miehelle tärkeämpää on oma ulkonäkö kuin perhe. Bodaamisern menevän ajan kun voisi käyttää töiden etsimiseen tai opiskeluun. Olen myös liian vanha saamaan lapsia kenenkään toisenkaan kanssa ja nyt potuttaa kun olen roikkunut tässä suhteessa. Mies väittää ettei ole kiinnostunut muista naisista vaikka on alkanut yhtäkkiä bodaamaan paljon, mutta mä en sitä usko! Tuntuu että kaikki sen puheenaiheetkin ja mielenkiinto on vaan siinä bodaamisessa ja mua ei voisi vähempää kiinnostaa...

      • rupsahtamisenpelko

        Vaikuttaa, että miehelläsi on ikäkriisi. Jos on samaa ikää kuin sinä, niin 50 alkaa olla lähellä. Se on vakava paikka miehelle, kun huomaavat rupsahtamisen alkavan. Ja jos elämällä ei ole muuta sisältöä, kuten työ tai lapset, niin seuraukset voivat olla juuri tuollaiset. Toki on hyvä, jos pitää kunnostaan huolta, mutta jos elämään ei mahdu muuta, niin kurjaa on tuollainen elämä läheiselle ihmiselle.


    • 7167

      Mitähän tuo "bodaus" tarkoittanee? Tähtääkö hän kisoihin? Onko todella kyse bodauksesta vai vain "bodauksesta" kuten useimmilla?
      Onko näkyviä tuloksia?
      Millä hän rahoittaa oheiskustannukset kuten syömisen ja ravintolisät sekä mahdolliset steroidit?

      Vaikka bodarisi aivan oikeasti bodailisikin niin se ei ole kokopäiväistä työtä ainakaan harrastajatasolla.

      Mikä olisi vaihtoehtoinen tapa käyttää aikaa? Sinun palvelemisesi, juopottelu tai joku muu?
      Mainitset työnhaun tai opiskelun. Kuntoilu ei estä niitä.

      Tuttavapiirissäni on yksi pariskunta jossa mies, 4-kymppinen, juoksee jokainen kesä ainakin yhden maratonin. Heppu kun lähtee lenkille, menee rouva usein naapurin eukon kanssa kaljoille. Kaiken täytyisi pyöriä rouvan navan ympärillä.

      Minä olen onnellisessa asemassa kahdessakin mielessä. Olen eläkkeellä ja vaimoni kannustaa varauksetta minun "bodailuani" joka on lähinnä perinteistä punttisaliharjoittelua 5 - 6 kertaa viikossa, saliaika yhteensä noin 10h/viikko.
      Vaikka olisin töissäkin niin tuon verran aikaa liikenee harrastukseen.

      • Jenn1s

        Työn etsimen, opiskelu tai yrityksen perustaminen olisi kannattavampaa, olen siitä sanonut hänelle. Saa hän toki käydä salilla, niin minäkin käyn , mutta kohtuus kaikessa. Ei kai hän kisoihin tähtää, vaikka hyviä tuloksia on tullut..Onko sulla vainosi kanssa yhteisiä harrastuksia tai hyvä kommunikaatio tuon salilla käymisesi lisäksi, vai jääkö aikaa?


      • 7167
        Jenn1s kirjoitti:

        Työn etsimen, opiskelu tai yrityksen perustaminen olisi kannattavampaa, olen siitä sanonut hänelle. Saa hän toki käydä salilla, niin minäkin käyn , mutta kohtuus kaikessa. Ei kai hän kisoihin tähtää, vaikka hyviä tuloksia on tullut..Onko sulla vainosi kanssa yhteisiä harrastuksia tai hyvä kommunikaatio tuon salilla käymisesi lisäksi, vai jääkö aikaa?

        "Saa käydä" särähtää korvaani. Onko harrastaminen luvan varaista? Kyllä tai ei? Meillä ei tuollainen perusasetelma tulisi kuuloonkaan. Ei puoin eikä toisin. Mikään ei ole "saa" takana!

        Kommunikointi toimii. Yhteisiä harrastusia ovat mm. toimiminen samassa urheiluseurassa ja paikallisessa puolueosastossa. Yhteinen kiinnostus urheiluun ja vuosittaiset yhteensä ka. 4kk:n matkat ovat rutiinia.
        Nyt, tunnin kuluttua, vaimoni lähtee normaalille 1,5:n tunnin lenkilleen entisen työkaverinsa kanssa ja minä menen salille. Tänään on koukistajapuolen päivä vatsa. Lisänä rinnallevetoja ym. hauskaa maun mukaan mutta tänään ei raskaasti.


      • Jenn1s

        Salilla käyminen ei olekaan se pääongelma vaan ärsyttävä lisä, töihin menosta ei mies ole kiinnostunut maan!


    • Kilttis

      Olen ollut työtön 3,5 vuotta ja koko sen ajan olen käynyt salilla. En bodaa vaan treenaan ja pidän kunnosta huolta. Nasiltahan aina löytyy valittamisen aihetta jos mies jotain harrastaa. Pitäis kai työttömänä vaan makailla kotona ja siitäkin nainen valittaisi. Monet naiset on tyytyväisiä kun mies on kotona vaan ja juopottelee, sellaisia miehiä naiset kotiinsa ottaa, nainen ei ole ikinä tyytyväinen teki mies mitä tahansa.

      • 7167

        Aloitin itse 3:n, päivittäin juopotellen vietetyn työttömyysvuoden jälkeen.
        Ryyppäämiseni pysyi sen verran aisoissa, ettei vaimoni sanonut siitä mitään.
        Talous oli kunnossa enkä häiriköinyt.
        Elämäntapa alkoi vaikuttamaan häiritsevästi mieskuntooni. HÄLYTYS!


    • yhteinen.harrastus

      Bodauksesta on helppo innostua ja se voi alussa olla juuri tuollaista että homma menee överiksi mutta ei se loputtomiin kestä.
      Oletko itse kokeillut käydä salilla miehesi kanssa?

      • eläkeukko

        saattaisit vaikka yllättyä, kun miehesi sanoisi ettei nyt ainakaan samalle salille.
        Jospa miehesi tyytyy vaan keppijumppaan. Siinä kun ei tarvitse popsia kuin yhdenlaisia lihaksen kasvattajia


      • Jenn1s

        Olen kanssa ajatellu että saattaa olla alkuinnostusta..mut kuka tietää..Käyn samalla salilla kuin hän, mutten yhtä usein, harrastan ja teen myös kaikkea muuta. Me ei juuri jutella kun ollaan siellä salilla. Hän tosin on vaihtamassa salia...Tykkään harrastaa mm. ulkoilua liikuntaa ja kulttuuria.


    • MentulaB

      Jätä moinen narsisti. Löydät kyllä paremman ja mielenkiintoisemman miehen.

    • Margareeta

      Sulhasesi ei niin suinkaan huonossa harrastuksessa ole, jos vaikkakin voimme moittia siitä, että itserakkauden siemen on saanut hiukan taimea alulleen. Lietkö hieman mustasukkainen innokkaalle harrastajalle, joka ei kotona viihdy enää niin kuin ennen.
      Sulhasesi vakiintumaton työ käsittä ilmeisesti määräaikaisia työsuhteita ja pätkätöitä? Kuitenkin syytä iloita, että jotakin työtä on ja siitä voi poikia pysyvää työsuhdetta.
      Mitä tulee lasten hankintaan, niin vielä ei ole liian myöhäistä, nelikymppinenkin voi tulla raskaaksi yrittämisellä. Nyt kun miehesi on hyväkuntoinen, niin olettaa sopii, että hän jaksaisi olla juonessa mukana.
      Jos olet onneton lapsettomuudesta, niin kyllä terve ihminen yhden tai kaksi lasta pystyy elättämään normaalioloissa.
      Ei tarvitse olla rikas, vaan tavallinen ihminen. Onni ja hyvä perhe-elämän on muustakin kuin rahasta kiinni. Työpaikkojen pysyvyys ei ole kiveen kirjoitettuna kenelläkään nykyaikana, joten sen ei pidä antaa pelästyttää.
      Rakkaus, uskollisuus, itsekuri, rauhallisuus, tyytyväisyys, hyvä moraali ja tavoitteet, selkeät päämäärät ja periaatteet, empatia, käytännöllisyys, hyväntahtoisuus, siinä eväitä lapsen kasvatukselle vaatimattomissakin oloissa.

      • Jenn1s

        Kauniisti sanottu, mutta mä en halua että mun lapset ja me ollaan köyhiä ja joudutaan kuuntelemaan juttuja hauiksien kasvusta koko aikaa..


      • Margareeta
        Jenn1s kirjoitti:

        Kauniisti sanottu, mutta mä en halua että mun lapset ja me ollaan köyhiä ja joudutaan kuuntelemaan juttuja hauiksien kasvusta koko aikaa..

        Toki soisin sinulle rikkaan miehen kaikki ihanat palvelut ja lahjat ja paljon lapsia!
        Nelikymppisenä on aikaa niukasti lapsien tekoon, luonto on niin sen järjestänyt, ettei ikääntyneenä itämistä tapahdu helpolla.
        Kriittiset viisi vuotta korkeintaan, ja pari lasta voit saada, kun teet ne peräkanaa. Tai sitten keinohedelmöityksellä useampi munasolu kasvamaan, kolme taitaa olla rajana kerralla...
        Rikastumisen alku olisi pitänyt tapahtua kymmenen vuotta sitten... rikastujat aloittavat yleensä jo nuorena päättäväisen toimintansa talouden parissa ja ovatkin tarkkoja ja saitoja rahojensa vaalijoita.
        Mitä jää jäljelle nelikymppisellä, joka ei ole rikastunut: vaatimattomammat tavoitteet ja ne pari suloista lasta, jos Luoja sen suo.
        Jos saat lapsia, niin he vievät aikasi ja kiinnostuksesi, että sinulle on se ja sama, puhuuko mies hauiksistaan vai ei.
        Hänen hauiksiaan voinet kuitenkin onnistuneesti hyödyntää esim. siivousapuna ja kaikessa nostelemisessa.


      • Jenn1s

        En tarkoita että rikas täytyy olla , mutta aktiivisesti etsiä työtä ja mahdollisuuksia, jos bodaaminen menee ansainnan edelle, niin ei kaikki ole ok. Tasapainoa täytyy olla ja ennen kaikkea vastuuntuntoa raha-asioissa. Ai vaatimattomat tavoitteet jää jäljelle jos ei ole rikastunut? Itse kroisosko se sieltä kirjoittaa? Ihmisillä voi olla monenlaisia syitä taloudelliseen tilanteeseen, siihen on voinut vaikuttaa huono terveys jne..Kyllä hyvä parisuhde voi olla lapsienkin kanssa ja siihen ei pelkät hauiksetiksen pullistelut riitä!


      • Margareeta

        Vaatimattomat tavoitteet voivat olla onni ihmiselle! Vaatimattomuudella tarkoitan tavallista elämänlaatua, käytettyä autoa, kerrostaloasuntoa parvekkeella.
        Jos talous on minnuksella nelikymppisenä ja on luottokorttivelkaa ym. ulosoton asiaa hoidossa, niin eläkeikään mennessä saattaapi rikastuminen jäädä haaveeksi. Valittaen tämän totean.
        Mutta silloinpa on otettava puukauha kauniiseen käteen ja hyväksyttävä tilanne, että ei lähde kasvamaan Suomen rikkain ihminen ellei onni potkaise yllättäen. Rikas täti jättää perinnön tai saa rahapelivoiton?
        Sitäpä toivomme jokainen.
        Nyt tulemme ytimeen! Sinua harmittaa, että miehelläsi ei ole vakituista työtä ja hän tekee vain satunnaisia töitä? Eli talouteen ei tule riittävästi rahaa? Eikä miekkonen edes ajatuksissaan panosta taloutenne kartuttamisen eteen.
        Se harmittaisi kyllä jokaista naista.
        Silloin vain mies vaihtoon, jos vaihdettava osuisi kohdalle, sellainen jolla olisi pankkitilit pulleina kuin kevätsammakot. Niitä gentlemanneja vain harvassa on.


    • timanttiporaaja

      Minä poraan töissä mutta ei sillä naisia saa kiinnostumaan vaikka tienaan 4000 kuussa

    • Jenn1s

      Mä en kestä enään sulhasen bodaamista. Rakastuin 4 vuotta sitten häneen, kun hän oli hoikka ja terveesti liikunnallinen, eikä kiinnittänyt noin paljoa huomiota ulkonäköönsä. En ole koskaan tykännyt kehonrakentajista, mutta mies on nyt alkanut käymään 2 krt päivässä salilla, eikä mene töihin, se jurppii mua ja se lihasten jatkuva esittely tuntuu narsistiselle .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1505
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1302
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe