Tänään vielä mietin sua, mutta..

satutettujaloukattu

Rakastin sua niin paljon ja sä satutit mua, jätit tavalla jota en olisi uskonut susta. Tänään vielä iltamyöhään olet ajtuksissani mutta tiedä, olen päässyt yli susta. Tiedän, että ehkä jo kadut, tai ainakin tulet vielä katumaan päätöstäsi. Et ehkä koskaan tule sitä myöntämään, mutta se olisikin turhaa sillä en ota sua takas. Ansaitsen ja löydän vielä jotain paljon parempaa, naisen jonka tunteisiin voin luottaa. Sä tuut vielä huomaamaan, mua aidompaa tai parempaa miestä et tule löytämään. Se on nyt myöhäistä katua, se on kerrasta poikki, en haikaile sun perään enää huomena. Vaikka revitkin minut palasiksi ja rikoit sydämeni, minä tässä silti voitin. Tiedän sen, Ansaitsen parempaa ja vielä sen löydänkin, en etsi, se tulee vastaan kun on tullakseen, mutta sinä et sitä ollut. Teit elämäsi suurimman virheen kun jätit mut, aidan toisella puolella ei ole vihreämpää ruohoa, sen tulet näkemää. Joku päivä sen tajuat ja silloin on myöhästä jo. Aivan liian myöhäistä. kiitos ja hyvästi.

7

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvääjatkoa

      Kannattaa miettiä ne syyt miksi on tullut jätetyksi, kertoiko hän sinulle, mitä hän suhteelta halusi ja yrititkö joustaa omista menoistasi ja antaa hänelle aikaasi? Ikävä kyllä joskus joutuu käymään läpi sen, että mitä itse tein suhteen eteen? Vaikka vakuutat olevasi aito ja hyvä mies niin ne on ne teot, mitkä puhuu. Jos olet tullut jätetyksi jonkun toisen vuoksi, niin hänhän tässä se raukka on, kun ei puhunut ajoissa tuntemuksistaan ja osannut erota, ennen kuin meni tekemään sen pahimman, mutta siinä mielessä ole onnellinen, että pääsit eroon epärehellisestä ihmisestä ja siten ansaitset parempaa.

    • koitos

      Niin on minutkin jätetty ja riipaisee ,mutta menee varmasti ohi ajan kanssa .
      Kun nyt ei odota heti kaikki olevan kunnossa ja tunteita kaikkia mahdollisia tulee mieleen ,mutta
      niin on tultavakin sillä tavalla tapahtuu paraneminen ,eikä juokse niitä pakoon antaa tuntua .
      Minun mielestä jätetty kumminkin selviää paremmin kun ei ole niin paljon ainakaan syyllisyyttä
      käsiteltävänä kun jättäjällä ,ainakin jos itse tietää miten on ollut suhteessa mukana.
      Suhde mikä on perustunut johonkin muuhun kuin totuteen ei ole mikään suhde ja se saa
      loppua ,ajattelenpa jo näin ,että hyvä kun jätti sain selvyyden missä mennään .

      • Missä maailmassa sie elät? en saa selvää tosta tekstistä...


    • yksin-42

      Tää on kuin mun tarina mutta toisin päin mies jätti 16v jälkeen ilman mitään selitystä. Mutta vikoja löytyy kummastakin meillä se vaan oli puhumattomuusa kun ei osannut puhua asioita vaan päätyi vaan raukkamaisesti ilmottaa että tää oli tässä. Pohjalle mentiin ja ylös on 8kk aikana rämmitty. No ihan vielä ei ole tasanen pohja mutta parempaan päin mennään taakse katsomatta. Katuuvarmasti joskusmutta ei ole mun pään vaiva enään. Ehkä on vaan ajateltava että parempaa on tulossa jokiselle joka on eronnut. kyllä se vakka kannen löytää. Hän ei ollut se oikea koska lähti se joka on oikea ei ikinään satuta toista näin kovasti. Olen sitä mieltä ettei pas..an perään kannata kauheen kauaksi aikaa jäädä ihmettelee. Kannattaa työstää itseään ja unohtaa se toinen. rikotusta tulee ehjempi ja rikottu oppii rakastamaan vielä (toivon vahvasti näin) Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Jokainen ero kasvattaa ihmistä itsenäistymään tulemme joskus huomaamaan mikä näittenkin asioiden tarkoitus oli. Jaksamista sinulle moni työstää samoja ongelmia tällä hetkellä emme todellakaan ole ainoot.

    • winkyeye

      Itse minut on jätetty törkeällä tavalla kaikista vaikeimmassa elämäntilanteessa kuin nalli kalliolle.

      Uskon kuitenkin, että on paljon parempi olla jätetty, kuin jättäjä. On paljon hienompaa että itse olisi ollut valmis työstämään asioita, rakastamaan, jatkamaan kuin häipyä muka vihreämpien ruohojen perään. Jätettyä sattuu, mutta se onkin ainoa asia jota joutuu työstämään. Jättäjän vastuulla on toisen ihmisen satuttaminen, ja se vastuu siitä että kyllä harmittaa jos joskus katuukin päätöstään luopua jostakin ihmisestä. Jätetty on vapaa syyllisyydestä ja vastuusta, se on kaikki jättäjän kuormaa.

      Usein jätetty myös pääsee suuren tuskansa jälkeen paljon paremmin suhteesta yli, kuin jättäjä, sillä jätetyllä ei ollut vaihtoehtroa, jättäjällä oli.

      On PALJON parempi olla jätetty kuin jättäjä, usko pois. Asia ei ole sinun käsissäsi joten elämällä oli sinulle jotakin parempaa tieodssa, usko pois :)

    • päve6

      Ketä tarkoitat.

    • tsemppiäsinne

      Pidä toi mutta älä ala vihaamaan ja epäilemään kaikkia naisia.silloin tulee vielä pahempaa sotkua puolin ja toisin. Kun miettii järjellä suurimman osan aikaa ja tunteella vain pienen osan pärjää eroista yli.Joku syy on hyvä antaa jos toinen ei ole niin epäkypsä että sanoo jotain ilkeää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe