8 kivestä, 3 kivespussia

villiyö

Apua mikä yö!
Tämä oli kyllä aika painajainen. Olin siis uuden "rakkaani" luonna jokseenkin ahdistuneena. En tiedä mitä hahuilin ja tein, mutta asia eteni petiin asti. Yllättäen mies ei ollutkaan ulkonäöllisesti viehättävä. Hänen kasvonsa, hiuksensa muuttuivat kokoajan eikä hän mielyttänyt mua. Päästiin tosi aktiin asti. Totesin että miehellä on kaksi elintä ja kolme kivespussia. Kysyin niistä ja hän sanoin kiveksiä olevan 8 sekä että kän on yksiverinen?. Mitä lie tarkoittaa. Normi pili oli hieman surkastunut, mutta navasta tuleva vasta olikin aikamoinen.. sinne se slurpahti takaisin piiloon. Pienikin kosketus sai miehen tolaltaan mielihyvästä, mutta itse käsipeli ei tehnyt minkäänlaista vaikutusta.. kysyi ilkeästi milloin olen viimekis tehnyt miehelle käsijuttuja.. et en varmaan vuoteen.
No, löysin viikiskarvoja naamastani.. en saanut talossa rauhaa, joten päädyin kylpytakissa koulunpenkille meikkipussukani kanssa. Siinä eturivissä luennolla, vähintään 40 silmäparin tuijottaessa, katsoin karvojen nyppimisen ja meikkamisen luontevammaksi, kuin miehen talossa.
No, sitten soi palohälytin (testi), joku muu hälyjärjestelmä aktivoitui myös ja sitten menin vessaan ( yllättäen kännisssä), kun palovesisuihkut aktivoituivat. Siinä pyörin pöntön päällä pää pyöryksissä yrittäen väistellä pisaroita. Selvisin ihmenkaupalla melkein kuivana.. menin pesee käsiä ja höpöttää tyhmiä, kunnens huomaan kaksi miestä sen samaisen kopin edessä konsultoimassa. Lattia kun lainehtii liikaa, että he oisivat voineet avata lattiassa olevan luukun, joka johti johonkin cooliin paikkaan.. sit heräsin ja halusin kamalasti olla raskaana :O
Mitkä hälärit yrittää varoittaa mua ja mistä?

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikaaelokuvajännitystä

      unesi on senkaltainen, että kannattaa muistella millaisia elokuvia olit katsellut ennen unennäköäsi, koska uni on niinkin sekava, että siihen näyttäisi sekoittuvat elokuvien synnyttämiä mielikuvia ja aivot sitten yrittävät selvittää niitä johonkin järjestykseen ja erottaa niitä todellisuudesta.

    • vilkasmielikuvitus

      Kiitos vastauksesta. Uni oli ehkä enneuni. Elämäni kääntyi juuri päälaelleen ja valmiit suunitelmat muuttuuvat uusiksi. Salaisuuteni paljastui ja joudun pitämään matalaa profiilia. Olenhan nyt aika puhuttu omissa piireissä. Toisaalta aukee uudet ovet, ehkä. feikit hälärit unessa..toivottavasti myös todellisuudessa, ehkä selvin ehjin nahoin. Luulen, että luukku symboloi sitä..kohta on aika avata ovi tuntemattomaan ja kohdata uusi alku :D
      Alan uskomaan enneuniin koko ajan vahvemmin..ihmismieli on aikamoinen.

    • Kuten itsekin huomasit unen lopussa, uni viittaa toiveeseen tulla raskaaksi.
      En tiedä kuka kumppanisi on, mutta asenteesi häntä kohtaan ei unessa ole kovin luottava.
      Kahdeksan kivestä, yksiverinen, sukuelin surkastunut.

      Luku kahdeksan (tai neljä) voisi viitata entisiin kumppaneihin joko omiisi taikka hänen. Surkastunut elin viittaa suorituskyvyn puuttumiseen. Yksiverinen on minulle arvoitus, et varmaankaan viittaa rodullisiin ominaisuuksiin. Voisi viitata hiustenväriin.

      Navasta tuleva elin viittaa selkeästi napanuoraan, eli vauvaan ja sen aikaansaamiseen.
      Käsipeli voisi viitata siihen, että ajattelet miehesi masturboivan mieluummin kuin olevan kanssasi. Siten hän vaikeuttaa lapsen saamista.

      Viiksikarvat voivat viitata varttumisen kokemukseen. Et ole nuori enää vaikka koulunpenkillä olisitkin - taikka koulunpenkillä istuviin nähden olet viiksiä kasvattava ja niitä nyppivä keski-ikää lähestyvä nainen.

      Jostain syystä koit itsesi ehostamisen luontevammaksi koulussa kaikkien edessä kuin kotonasi. Voisiko tämä liittyä raskaaksi jäämisen haluun? Mikäli et saa kotona mitä haluat, voit tehdä ja saada sitä muuallakin.

      Hälytys ja kännisssä olo voisi viitata olosuhteisiin, jossa arvostelukykysi on rajoittunut. Keitä nämä kaksi miestä ovat, en tiedä? Liittyvätkö ne raskaaksi tulemisen haluusi, kenties.
      Sanoisin, että unessa kerroit itsellesi, että viimeiset hetket tulla raskaaksi ovat käsillä. Miehesi on saamaton nahjus asian suhteen, mutta onneksi et ole pelkästään hänen varassaan. Suhtaudut kuitenkin hyvin varautuneesti ajatukseen muiden miesten käytämisestä tähän tarkoitukseen.

      Painajaiset ja oudot unet syntyvät usein kun niiden näkijä kokee ristiriitaisia tunteita. Tässä tapauksessa haluat ehkä jatkaa parisuhdetta miehen kanssa, joka ei kykene tarjoamaan sinulle haluamaasi. Haluat kenties lopettaa suhteen, mutta et tiedä miten. Kyseessä on kertomasi mukaan uusi suhde. Kenties uusi suhde toistaa vanhaa kaavaa?

      Kiitos, että jaoit erikoisen unesi.

      • vilkasmielikuvitus

        Kiitos tulkinnasta :D


    • Mitään enneunia ei ole.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe