Tällaista ei ole

KyllästynytN

- Älykäs (eritt. tärkeä piirre, osaa keskustella politiikasta, historiasta, puhuu muita kieliä)
- Rakastaa matkutelua (erittäin tärkeä!)
- Ei ole nationalisti.
- Ei ole fundamentalisti.
- Ei ole väkivaltainen.
- Ei ole liian mustasukkainen/kyttääjä/stalkkaaja
- Pitää itsestään huolta (siisti pukeutuminen, urheilu)
- Ei ole luonteeltaan kateellinen tai ilkeä.
- Ymmärtää että minulla on myös omaa elämää enkä ole kenkään kodinkone/pillu/pentukone vaan että minulla on kunnianhimoa ja päämääriä elämässä.(---> miltein mahdotonta tällaista on löytää)
- Pitää kissoista
- Ei ole Don Juan ( horoja höyläävä aids-potilas) vaan osaa pitää alapäänsä kurissa.
- Ei seksuaalikieroutumia
- Omaa myös omaa elämää, kuten minäkin.
- Mielummin hieman erakkoluonne kuin ylisosiaalinen teinipoika.
- Ei pukeudu muodinmukaisesti vaan omaa oman tyylin.
- On myöskin kunnianhimoinen ja elämässä muutakin päämääriä kuin alistettu vaimo, pari kakaraa ja perunamaa jossain puskassa.


Tällaista ei ole--> ostan koiran.

69

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KyllästynytN

      Matkustelua... prk!

    • kissanpissattaja

      Paras kissa; kuollut kissa.

      • KyllästynytN

        Paras kissanvihaaja: Luoti kallossa verilätäkössä makaava entinen kissanvihaaja.


      • lorita

        eikö listallasi ollut "ei väkivaltainen"...? Sinä ilmeisesti olet?


      • VäkivaltainenEläinaktiv

        Minä tulla ja tappa sinä kissanvihaaja!


    • 17 oikein 16:sta. Mulla on nimittäin se puuttuva koirakin. ;)

    • Edwardon_vaaliapaja

      Hyvä yritys päällänsä toverit...

      Mihin ulkonäkö jäi? Luulen että olet tavannut tuommosia miehiä melko nipun elämäsi aikana, kun omakin kaveripiiri on tuommosia täynnä. Älykkyys toki on suhteellista sekin.

      • KyllästynytN

        Ulkonäöllä ei niin väliä, kunhan pitää itsestään huolta eikä ole senästärepäisty kuten joku Soini. Ihan tavallinen, urheilua harrastava, siististi pukeutuva mies.

        En ole montaa tällaista tavannut.


      • Edwardo_ja_sata_jänistä
        KyllästynytN kirjoitti:

        Ulkonäöllä ei niin väliä, kunhan pitää itsestään huolta eikä ole senästärepäisty kuten joku Soini. Ihan tavallinen, urheilua harrastava, siististi pukeutuva mies.

        En ole montaa tällaista tavannut.

        Oukkei. Ite ja kaverini tosiaan asutaan Helsingissä, vaikkei tokikaan olla täällä synnytty. Aatemailma punavihreä, muttei mitään mallia Kallio. Minustakaan ne Kallion oman pierun haistelijat eivät ole järin fiksuja, vaikka aatemaailma muuten olisikin kohdillaan.

        Komeita ja symppiksiä ku ollaan myös, niin halunnet varmaan liittyä joskus seuraan?


    • hohhoijaaata

      Taas näitä..vaatimuksia ja vaatimuksia, mutta ei ymmärretä ja hyväksytä sitä, että miehilläkin niitä vaatimuksia on.. :D

      • KyllästynytN

        Itsestäni:
        1. Olen älykäs ( monet luonnehtivat minua näin) olen mukana politiikassa, tunnen historiaa, kulttuuria, puhun useita kieliä. Tunneälykkyys sitten on eri asia...
        2. Olen kunnianhimoinen ja elämässä eteenpäin menevä.
        3. Olen hieman erakko ja nautin myös omasta seurastani. En ole mikään kikattava pintaliitäjä--> tämä voi olla positiivinen tai negatiivinen piirre, riippuu siitä, kuka arvioi. Töissä olen tietenkin perussosiaalinen mutta sukujuhlat ynnä muut kissanristijäiset jätän väliin (juoruämmien takia enimmäkseen)
        4.Olen itsenäinen
        5. Nautin matkustelusta
        6. En ole kiertopalkinto vaikka ottajia olisi. Kunnioitan itseäni.
        7. en ole nationalisti
        8. En ole fundamentalisti, en kuulu kirkoon.
        9. En ole mustasukkainen/väkivaltainen tai mulle pahaa tahtova
        10. Olen eläinrakas
        11. Ulkonäöltäni sanotaan vaikka näin, että ihmiseltä näytän.


      • Älykkö
        KyllästynytN kirjoitti:

        Itsestäni:
        1. Olen älykäs ( monet luonnehtivat minua näin) olen mukana politiikassa, tunnen historiaa, kulttuuria, puhun useita kieliä. Tunneälykkyys sitten on eri asia...
        2. Olen kunnianhimoinen ja elämässä eteenpäin menevä.
        3. Olen hieman erakko ja nautin myös omasta seurastani. En ole mikään kikattava pintaliitäjä--> tämä voi olla positiivinen tai negatiivinen piirre, riippuu siitä, kuka arvioi. Töissä olen tietenkin perussosiaalinen mutta sukujuhlat ynnä muut kissanristijäiset jätän väliin (juoruämmien takia enimmäkseen)
        4.Olen itsenäinen
        5. Nautin matkustelusta
        6. En ole kiertopalkinto vaikka ottajia olisi. Kunnioitan itseäni.
        7. en ole nationalisti
        8. En ole fundamentalisti, en kuulu kirkoon.
        9. En ole mustasukkainen/väkivaltainen tai mulle pahaa tahtova
        10. Olen eläinrakas
        11. Ulkonäöltäni sanotaan vaikka näin, että ihmiseltä näytän.

        Hei Älykäs ! Kiitos kun kerroit itsestäsi :)
        Mikä on poliittinen kantasi?
        Arvailen että kuulut Vihreisiin.
        Olet ehkä 40 v. Mitä harrastat ?


      • KyllästynytN

        Huomaa ylläoleva sarkasmi: Saatan silti olla IHAN helevetin TYHMÄ ;)


      • Älykkö

        Kommenttisi kertoo sinusta jo kaiken :)


      • EverythingAndMore

        Bööö!


    • Hm...15/17.

      Rakastan kyllä kissoja, mutta olen aika pahasti allerginen. -1 piste

      Olen ekstrovertti, mikä tarkoittaa, että lataan patterini sosiaalisen kanssakäynnin kautta. En hakeutumalla pois ihmisten luota. -1 piste.

      Ei tällä nyt niin väliä ole, koska olen naimisissa, mutta huomiona vaan. Kuvailemiasi ihmisiä on. On sitten ihan toinen asia ovat he vapaana sinkkumarkkinoilla. Ne harvat, jotka ovat vapaana otetaan markkinoilta pois kauan ennen kuin he eksyvät minnekään kaikille avoimille deittisivustoille.

      Tämä on todellisuus, johon olen herännyt tämän kevään aikana. Ne parhaat kumppanit löytyvät jostain ihan muualta kuin deittisivustoilta. Ne löytyvät julkisuudelta suljetuista yhteisöistä ja harrastuspiireistä, joissa ihmiset tuntevat toisensa pintaa paremmin. Tai jos eivät tunne juuri nyt, niin mahdollisuudet tutustua kaikessa rauhassa ovat huomattavasti paremmat.

    • nationalistinen

      ..kielten osaaminen ei ole älykkyyden merkki. Osoittaa vaan, että on kielellisesti lahjakas. On lisäksi melko ämmämäinen ominaisuus miehessä...mikäs siinä, jos viherpiipertäjä tossukkaa haet. Tosimies taitaa kunnolla vain rakkauden kieltä, joka ilmaistaan teoilla, ei sanoilla..

      • KyllästynytN

        Kyllä mielstäni on osa älykkyyttä. Oma älykkyysosamääräni on testattu ja ylittää kevyesti keskivertojampan (ihan olematta röyhkeä). Miten niin ämmämäinen piirre? Onko tuo jotenkin sukupuolisidonnaista? mielestäni mielummin vaikka vähän herkkä ja tunteitaan näyttävä mies kun joku vitun "ToiminnanMies pate" joka tulee, rakastelee ja hakkaa sut ja ajaa vielä mopoautolla sun päältä.


      • KyllästynytN kirjoitti:

        Kyllä mielstäni on osa älykkyyttä. Oma älykkyysosamääräni on testattu ja ylittää kevyesti keskivertojampan (ihan olematta röyhkeä). Miten niin ämmämäinen piirre? Onko tuo jotenkin sukupuolisidonnaista? mielestäni mielummin vaikka vähän herkkä ja tunteitaan näyttävä mies kun joku vitun "ToiminnanMies pate" joka tulee, rakastelee ja hakkaa sut ja ajaa vielä mopoautolla sun päältä.

        ".. ja ajaa vielä mopoautolla sun päältä" Ihana kommentti!
        Eikä se kielten osaaminen todellakaan mikään "ämmämäinen" piirre ole, vaikka en itse puhukaan kuin kolmea kieltä (jos savon-, kehon- ja "rakkaudenkieliä" ei lasketa). Mutta onhan se ymmärrettävää, että älykkyys herättää kateutta ja katkeruutta. Ei pidä toisaalta tuomita vähemmän älykkäitä ja kyvykkäitä, sillä kukaan ei ole saanut geenejään valita. Geenit eivät toisaalta vapauta myöskään tyhmyyksien tekemisen vastuusta. Jokainen voi vaikuttaa omiin tekoihinsa ja valintoihinsa ja kantaa niistä myös vastuun. Oli sitten enemmän tai vähemmän älykäs.


      • JonnaHeiskanenN

        Kielten osaaminen kuuluu mielestäni ihan yleissivistykseen. Ei kukaan nykymaailmassa pärjää puhumalla vain yhtä kieltä.


      • blörbs

        Nationalisti taitaa itse olla joku kateellinen persu joka osaa vain suomea ja joten kuten ruotsia. Ihmeellisen katkeralta kuulosti: Ei ole tainnut paljon koulunkäynti aikanaan maittaa.


    • Parillinen

      Tämähän on ihannepalsta. Se ei tarkoita, että heti, kun joku ei täytä kaikkia vaatimuksiani tai ihanteena pitämiäni ominaisuuksiani, niin niin hylkään. Ihanne tarkoittaa (siinä vaiheessa, kun en vielä ole löytänyt kumppania), millaisesta haaveilen. Todellisuus lyö usein pahasti päin näköä: rakastunkin aiemmin julistamieni ihanteiden vastaiseen toisen sukupuolen edustajaan.

      Näin se elämä onneksi menee. Ja, jos ei ole valmis nöyrtymään omien tunteidensa edessä, jää osattomaksi = miehettömäksi.

    • HUomannut223

      Mitä jos iskisit silmäsi välillä muihinkin kuin niihin nahkatakkisiin nakkikioskiuhoajiin? Naiset tosin ovat paljon esteettisempiä ja hormonit säätelevät käyttäytymistä.

    • löytyypäs

      Itseasiassa mä sovin täydellisesti. Ja noi asiat olen kuullut mun paljon vanhemmalta naiseltani, tai ainakin osan. Enkä usko olevani ainut vastaavanlainen maanpäällä. Jännintä tässä oli se, että kun kuulin noi piirteeni, en kaikkia ottanut vastaan, mutta ajan päästä huomasin, että nainen puhui totta ja tarkoitti sitä. Mukavalta tuntuu olla 8 vuotta vanhemman naisen mieltymyksen kohde. Ja lisään, että pidän kissoista paljon, mutta en sellaista voi ottaa, kun olen allerginen. :o), mutta siitä listassa ei puhuttu. :o)

      • KyllästynytN

        Onneksi olkoon naisellesi! Onko sinulla kenties veljeä?


      • löytyypäs

        Pahoittelen...ei. Mutta kieltämättä olen otettu, että naiseni pitää minua aika saaliina. :o) Mutta toisaalta tuo nainen ei etsinyt minua tuon listan mukaan. Ei sinnepäinkään. Vaan enemmän siksi, että olen kuulemma niin läsnä, kun olen läsnä. Kuulemma saatan olla monelle tällätavoin liikaakin ja huomasin sen edellisessä suhteessa. Vaikka olin kaikella tapaa hyvä naiselle, niin hän ei suorastaan kestänyt sitä...tukahdutin hänet. Että kyllä mä pidän oikeesti ihan muita asioita tärkeempinä, sit kun johonkuhun rakastuu. Siis pitäähän ihmisen kanssa viihtyä. Mutta jotain kompromissejakin tekee, jos kemiat kolahtaa. Esimerkiksi tuo nykyisen kanssa oleva ikäero ei haittaa. Kun en minä tarvitse vaimoa, siivoajaa, ruuanlaittajaa, vaan naista.,,korjaan...Naista...isolla ännällä. :o) Tuohon haarukkaan sopii jo monta. :o)


    • kylkylkylläMä

      Jooo, tuollaista ei olekaan. Ja jos olisikin niin miesparka pysyisi varmaan aika kaukana noin ahtaiden raamien laatijasta :-)

    • laskdjaf

      Mulla oli, mutta oli homo :(

      • KyllästynytN

        Näin voi käydä, sisko.


      • löytyypäs

        Tuohon täytyy sanoa, että sekoitetaanko tässä se, että seksuaalinen suuntautuminen ja feminyys/maskuliinisuussuhde ihmisessä on sama asia...
        En ajattele, että aloittaja olisi lesbo vaikka ei tykkää juoruämmistä esmerkiks...


      • KyllästynytN

        Tää on kyl jännä juttu sinänsä koska huomaan ihastuvani hieman neitimäisiin femina-miehiin. ja nämä puolestaan minuun. Taidan olla vähän karu naiseksi ;D


      • löytyypäs

        Heh. Jos sä olet sopivan äijämäinen! :o)


      • löytyypäs

        No jospa joku äijämäisempi osais tulla ns. kaapista ja löytäisit sen. :o) Mä uskoisin, että monet isäksi tulleet ovat hieman pehmenneet tai sanotaanko ennemmin löytäneet herkemmän puolen itsestään ja osaisivat sen kanavoida oikein. Nykyään naiset saattaa nujertaa tälläiset ja sit ne rahjäävät kaljakuppiloissa tai sit tekevät kuin minä...eroavat. katselevat itseään peilistä ja tekevät asialle jotain. Mä olen ainakin perkeleen tyytyväinen nykyisin itseeni. Se kumpuaa muuallekin. Lapset tykkää musta, ystävät, sukulaiset, tää nainen ja sopa exä. :o)


      • KyllästynytN

        Minusta pehmeys ei ole mihessä luotaantyöntävää- päinvastoin!

        Olen aina inhonnut uhoavia, huonostikäyttäytyviä "tosimiehiä" jotka eivät itseään sivistä ja mielenkiinnonkohteet välillä: autot, (anteeksi nyt) pillu, baareilu ( pieninä määrinä ok), kännissä örveltäminen, "miesten hommat" (siis mitkä hommat?).


      • löytyypäs

        Niin. No jokaisella tuntuu olevan omat mieltymyksensä. Minusta sinä vaan olet rehellinen. Sinä puutut asioihin jo nyt, etkä vasta sitten kun asuu yhdessä ja alkaa kuristamaan toista johonkin muottiin. Tuolla noi kirjoitukset pitävät sua julmana, jopa itsekin taisit laittaa. Toisaalta se on raskas tie ja auraa kanditaatteja edestä, mutta eipähän jää epäselväksi...tosin saattaa siinä joku takertua yksityiskohtiin. Luulen, että saattaisit jostain antaa periksi, jos ihminen muuten sopii sinulle. Ehkä sun kannattas enemmän listaa muokata sellaiseen luonnetyyliseksi...noi tuollaiset yksityiskohtaisuudet kuten kissasta pitäminen tai matkustusinto ei ole kovin hirmuisia kynnyskysymyksiä esimerkiks.


    • 4842

      Itselleni puolitoista miinuspistettä:

      - Rakastaa matkutelua (erittäin tärkeä!) -1p (Matkustelu on OK.)
      - Pitää kissoista. -1p (Kyllä, mutta olen allerginen.)

    • jukupetteri

      ... Voi juku. Et varmaan löydä koskaan tuommosta, koska järkevät ihmiset ( tuo ihanteesi) osaa karttaa sinua...

      • KyllästynytN

        Kyllä minä haaviini tuollaisen vielä nappaan.


    • quatti

      16/17, ainut miinus että en ole himo matkustelija. Mutta tosiaan nämä "fiksut ja viisaat" eivät välttämättä ole se sosiaalisesti vilkkain ryhmä, tai kulje niinkän valtavirran mukana. Heräsikin kysymys että millaisissa paikoissa olet itse odottanut tuollaiseen törmääväsi, missä itse liikut?

    • KyllstynytN

      Itse liikun yliopisto-piireissä. Muutoin aika suppeaa. Ulkomailla, usein ystävikseni tulevat ihmiset ovat jotenkin valtavirrasta poikkeavia, taiteellisia, ulkomaalaisia, eritt. älykkäitä, joitain erikoistaitoja omaavia. Korkeassa asemassa yhteiskunnallisesti tai vaikka ihan tavallisia duunareita, joiden ajtusmaailma on laaja. Baareissa en tykkä nuokkua, en koe saavani niistä irti yhtikäs mitään.

      • löytyypäs

        No vaikka nykyään on rajattomasti paikkoja ja medioita ihmisten löytymiseen, ei se sen helpommaksi ole tullut. Tää nettimaailmakin tuo ongelmansa perinteiseen fyysiseen tapaamiseen. Ennen tutustuttiin jos naamavärkki kiinnosti, nyt se saattaa mennä sit toisinpäin. Se sit tökkää monelle. Oman itsetunnon saa romuuntumaan helposti jos muuten on mukava ja naaman tilalla pizza. :o)


      • Edwardo_ja_röntgenaalto

        Uuden tiedon valossa, kriteerisi lienee lopulta melko taivaissa, kun seurakin on noin ylevää kaikinpuolin.

        Siinä se ongelma lienee, eikä siinä ettei listaamiesi kriteereitten miehiä olisi. Sinulta vain jäi puuttumaan listasta "vahingossa" ne pari halutuinta ja vaikeinta eli komeus ja status... Eihän kekkereihin muuten kehtaa ilmestyä, jos ei ole kunnon saalis esiteltävänä.


      • KyllästynytN
        Edwardo_ja_röntgenaalto kirjoitti:

        Uuden tiedon valossa, kriteerisi lienee lopulta melko taivaissa, kun seurakin on noin ylevää kaikinpuolin.

        Siinä se ongelma lienee, eikä siinä ettei listaamiesi kriteereitten miehiä olisi. Sinulta vain jäi puuttumaan listasta "vahingossa" ne pari halutuinta ja vaikeinta eli komeus ja status... Eihän kekkereihin muuten kehtaa ilmestyä, jos ei ole kunnon saalis esiteltävänä.

        Mutta tosiaan nämä "fiksut ja viisaat" eivät välttämättä ole se sosiaalisesti vilkkain ryhmä, tai kulje niinkän valtavirran mukana.

        - Tämä on juuri se ongelma, mutta kyllä niitä fiksuja ja viisaita löytyy aika yllättävistä paikoista. Itse en ylenkatso ihmisiä ulkonäön tai stauksen mukaan.
        Ellei henkilö itse anna siihen aihetta!

        Sinulta vain jäi puuttumaan listasta "vahingossa" ne pari halutuinta ja vaikeinta eli komeus ja status...
        - Ärsh, väärin taas. Ei niissä "kekkereissä" kaikki mitään komeita ole. Mitään huippukomeaa miestä en edes halua, koska kauniit pojat ovat mielestäni liian tylsiä. Ei ne kaikki rahallakaan rellestä, tai jos rellestävät, niin eivät sillä pröystäile. Aika vaatimattomia suurin osa rahasta huolimatta.

        Tärkeintä että on siististi puettu ja hyväkäytöksinen ja se älykkyys on aika iso . Se, että osaa keskustella, koska minulle se on hyvin tärkeää ja viehättävää.
        Monet ulkonäölliset seikat ovat oikeasti aika toissijaisia kunhan ulosanti on hyvä. Miehen ei kuulu olla komea, vaan "särmä" ja huumorintajuinen. Vatsaakin saa olla! En haluaa pyykkilautavatsaista, pitkää ja komeaa mallimiestä vaikka sellaisen varmaan saisinkin. Koska he eivät "iske" minuun. En minä silti tarkoita, että saa olla ihan seinästä repäisty- itsestään pitää pitää huolta.


      • Edwardo_ja_älyämpäri
        KyllästynytN kirjoitti:

        Mutta tosiaan nämä "fiksut ja viisaat" eivät välttämättä ole se sosiaalisesti vilkkain ryhmä, tai kulje niinkän valtavirran mukana.

        - Tämä on juuri se ongelma, mutta kyllä niitä fiksuja ja viisaita löytyy aika yllättävistä paikoista. Itse en ylenkatso ihmisiä ulkonäön tai stauksen mukaan.
        Ellei henkilö itse anna siihen aihetta!

        Sinulta vain jäi puuttumaan listasta "vahingossa" ne pari halutuinta ja vaikeinta eli komeus ja status...
        - Ärsh, väärin taas. Ei niissä "kekkereissä" kaikki mitään komeita ole. Mitään huippukomeaa miestä en edes halua, koska kauniit pojat ovat mielestäni liian tylsiä. Ei ne kaikki rahallakaan rellestä, tai jos rellestävät, niin eivät sillä pröystäile. Aika vaatimattomia suurin osa rahasta huolimatta.

        Tärkeintä että on siististi puettu ja hyväkäytöksinen ja se älykkyys on aika iso . Se, että osaa keskustella, koska minulle se on hyvin tärkeää ja viehättävää.
        Monet ulkonäölliset seikat ovat oikeasti aika toissijaisia kunhan ulosanti on hyvä. Miehen ei kuulu olla komea, vaan "särmä" ja huumorintajuinen. Vatsaakin saa olla! En haluaa pyykkilautavatsaista, pitkää ja komeaa mallimiestä vaikka sellaisen varmaan saisinkin. Koska he eivät "iske" minuun. En minä silti tarkoita, että saa olla ihan seinästä repäisty- itsestään pitää pitää huolta.

        No johan on!

        Juu ja tiedän kyllä että fiksummat tuppaa viihtyä hyvin omissa oloissa. Mutta kuulostaa silti melkosen oudolta, kun et sinä minusta listannut mitenkään kovin erikoista miestä. Toki tuo älykkyys on edelleenkin vähän suhteellista.

        No jospa mentäisiin kahville, niin voisi vaikka loppua tuo etsiminen sinultakin?


    • Piittaamaton

      Joko se sopiva koira on löytynyt?

    • 5e6j5eww

      Varmaan tuollaisen listan täyttävä henkilö on olemassa mutta hänen kriteerinsä ovat sellaiset joita sinä et täytä, paitsi ehkä omasta mielestäsi.
      Mulla on hyvin vaikea ymmärtää miksi joku korostaa joitain asioita niin paljon, kuten älykkyyttä, ja mainitsee itse saaneensa testeissä hyviä tuloksia :D
      Älykäs ihminen etsii ja löytää kumppanin hyvin helposti, eikä koe tarvetta todistella yhtään mitään.
      Pelkästään tuo iljettävä aids-potilas- vertaus on jo omiaan kertomaan luonteestasi, saati sitten että mies voisi ihan itse säädellä miten se muna seisoo, tai kenen kanssa.

      Pysy vanhana piikana/lesbona, jooko?

      • Vanhanaikainen

        ....Minä ainakin haluan miehen, joka ei ole ollut monen naisen kanssa... :o

        Nykymaailmassa meno on sen verran hurjaa että harva 15-vuotias on enää neitsyt.... minä aivan varmasti jään vanhaksipiiaksi koska itse en halua harrastaa satunnaista seksiä ja haluaisin miehen joka itsekkin olisi vakavasti liikenteessä :(.... taitaa se miehen osa olla vaikea kun pitää miehisyttään todistella, olla perheen pää jne......olen ajatusmaailmaltani jotenkin toisaikainen etten edes odota löytäväni mitään....:((


      • KyllästynytN

        .... :DDTämän listan täyttävä hlö varmasti juoksisi mua pakoon!

        Jollain asialla minun täytyy vaan kerskailla, koska en tod. ole mikään kovan luokan kaunotar millään mittapuilla. No, niin, no. Kenties ole loppujenlopuksi tyhmä.

        Tuo aloitus oli hieman kärkäs kyllä, oli huono päivä ja menkat tulloo...

        Otan neuvostasi vaarin ja jään miehettä :)


    • KyllästynytN

      Nyt on löytynyt! :)

      • löytyypäs

        No mies vai koira? :oD


      • KyllästynytN

        No, se koira :) Miestä tuskin edes ansaitsen tällä hetkellä.Täytyy kehittyä ihmisenä. Koira tuo jo iloa räntäiseen suomalaiseen arkeen.


      • löytyypäs

        No kieltämättä ainoa asia mitä voi marmattaa, on siitä tyypistä joka peilistä katsoo vastaan. On vaikea myöntää itsessään ikäviä ja huonoja puolia, mutta jos on oikein kriittinen, on myös vaikea tajuta myönteisiäkin puolia. Mutta olemalla 100 %;sti oma itsensä, on helpompi elää. En ole itsekään vielä lähellekään valmis sanomaan mitä mä olen tai kuka mä olen, mutta olen ymmärtänyt, että ne asiat, mitkä tekee minusta minut, on minun vahvuuksia ja niiden kanssa on opeteltava elää...jos toinen niistä pitää, niin on se suhde sellaisen ihmisen kanssa vaivatonta. :o)


    • Eioleei

      Aloitit listan 6 kertaa "ei ole" sen sijaan että olisit kertonut mitä hänessä on. Kaksi päälle ei. Ja aloitit sekä lopetit siihen että tällaista ei ole. Lisäksi niissäkin kahdessa kerrassa kun kerroit mitä hänessä on, kerroit etupäässä miten toivot hänen elävän omaa elämäänsä, jättävänsä sinut rauhaan ja olevan erakko joka matkustelee. Jonka päälle valitsit hänen tyylinsä mikä ei saa olla muoti, vaan sinun tyylisi mutta hänen pitää olla oman tyylisensä.
      Luettelet mitä ei ole ja ei niitä kyllä olekaan. Kaikki negatiivisen kautta, kaikki epäluottamuksen kautta ja hyvä ihminen, miksi ihmeessä se mies edes kiinnostuisi sinusta? Hänellähän on kunnianhimoa, oma elämä ja oma tyyli, menoja, - ja häntä ei ole!
      Olet siis 100% oikeassa. Kannattaa ottaa koira. Toivotaan että se ei tuota sinulle pettymystä.

      • KyllästynytN

        Hyvä pointti! Huomaa lievä ironia aloitustekstissäni.
        Olen itse asiassa tuollaisenkin joskus tavannut, mutta naisesta hän etsi vain äitiä lapsilleen eikä oikein pitänyt naista edes tasa-arvoisena miehen rinnalla.


    • VatsarannanKiiski

      " Älykäs (eritt. tärkeä piirre, osaa keskustella politiikasta, historiasta, puhuu muita kieliä)"

      Olen pääpiirteissään lueskellut tuon edellä olleen keskustelun, mutta palaan silti tähän "älykkyyden määritelmään", koska minulle älykkyys merkitsee jotakin ihan muuta kuin tässä kuvattuja asioita.

      Tunnen monia "virallisesti" älykkäitä (Mensan testissä jäsenyysrajan ylittäneitä), jotka eivät osaa monia kieliä, jotka eivät tunne lainkaan historiaa ja jotka eivät ole pätkääkään kiinnostuneita politiikasta. Nämä tuntemani ihmiset osaavat kyllä matemaattisesti mallintaa monimutkaisiakin asioita (tuulivoimalan siipiä, planeettojen liikkeitä, kansantalouden lainalaisuuksia, ...) tai kirjoittaa tietokoneohjelmia, jotka ratkaisevat erittäin monimutkaisia ongelmia. Ovatko he siis älykkäitä?

      On jotenkin surkuhupaisaa, että jotkut tahot ovat ottaneet "älykkyyden" ikään kuin omaksi omaisuudekseen ja määrittelevät ihmiset älykkäiksi vain, jos he omaavat juuri samoja älykkyyden osa-alueita kuin heillä itsellään on, mutta tuomitsevat muunlaista älykkyyttä omaavat vähemmän älykkäiksi tai jopa tyhmiksi.

      Esímerkiksi minä en olisi älykäs (vaikka osaan toki useampiakin kieliä: Fortan, Basic, Cobol, Algol, Pascal, C, C , Java, ...), koska omaan ilmeisesti "vääränlaista" ajattelukykyä. Itse asiassa meillä ei olisi mitään yhteisiä keskustelunaiheita.
      --------------
      Jäin myös miettimään mitä tuo itsestä huolehtiminen ja urheilullisuus tarkoittaa. Esimerkiksi minä en pukeudu jonkun tyylin tai ismin mukaisesti, vaan mahdollisimman mukavasti (= vähemmän tyylikkäästi). Mitä tuo urheilu tarkoittaa? Salilla käyntiä (= narsismia) vai kelpaako kestävyysurheilua (maratonia, pitkän matkan pyöräilyä, ...) harrastava ruipelo.
      --------------
      " Ymmärtää että minulla on myös omaa elämää enkä ole kenkään kodinkone/pillu/pentukone vaan että minulla on kunnianhimoa ja päämääriä elämässä."

      Eli että miehen pitää laittaa sinulle ruoka ja huolehtia pyykinpesusta yms, koska "sinulla on oma elämä", joka on tärkeämpi kuin yhteinen arki. Niinkö?

      • KyllästynytN

        vastaus: Ei, vaan sitä että molemmat pystyvät kommunikoimaan keskenään ja ottavat vastuuta asioista keskenään kuin normaalit aikuiset. Tosiaan myös se, että osaa suhtautua naiseen ihmisenä ja että minussa olisi muutakin kiinnostavaa kuin alapää vaan olisin myös ystävä, kumppani.


    • Ranold

      Yhtälö on jo siltä osin mahdoton ettet itse hallitse oikeinkirjoitusta (tekstisi on huolimatonta, viimeistelemätöntä ja kirjoitusvirheitä vilisevää että on helppo todeta sinun olevan ylipainoinen, koulutuksen osalta ainoastaan peruskoulun yläasteen suorittaneeksi ylipainoiseksi luuseriksi jolla on kaiken lisäksi voimakas akne.

      • KyllästynytN

        Totta, olen kirjoittanut nuo kieli poskessa ja vähän extempore-kiireen kalvamana lentokentällä :). Auts, aika paha. Kyllä, minäkin olen vain ihminen.

        Terveisin: Normaalipainoinen, yliopistosta ja kauppakorkeasta aikoinaan valmistunut ei-aknesta kärsivä nainen.


    • Jan_Cee

      Entä jos pystyn perusteelmaan nationalistisuuteni syvällisesti ja älyllisesti ja pystyn luomaan sellaiset raamit joiden puitteissa ajatusmaailma saakin terveen ja tarpeellisen muodon? Tästä tulisi parin kolmen päivän keskustelunaihe, mutta jos vastaanottaja lyö jarrut päälle heti kättelyssä koska *taikasana* niin sittenhän se ei ole nationalistin vika...

      Lisäksi varoitan vakavasti sinua ottamasta koiraa koska pidät matkustelusta. Koirat tarvitsevat lauman ja tuntevat olonsa turvalliseksi kun lauma pysyy koossa, jos reissaat paljon koiran lauma hajoaa jatkuvasti ja vaikka paikalla ollessasi varmasti olisit koiralle hyvä on poissaolosi kärsimystä.

      • Reebu

        Koiran voi ottaa mukaan matkoille. Sellainen pieni, perhoskoira menee hyvin autossa ja vaikka laukussakin paikkaan kuin paikkaan.

        Terv. Kokeillut


      • Jan_Cee
        Reebu kirjoitti:

        Koiran voi ottaa mukaan matkoille. Sellainen pieni, perhoskoira menee hyvin autossa ja vaikka laukussakin paikkaan kuin paikkaan.

        Terv. Kokeillut

        No veikkaisin että "Matkustelu" tässä tapauksessa tarkoitti ehkä muutakin kuin jokakesäistä matkaa punkalaitumelle hyttysensyötiksi suvun mökille...


    • Reebu

      No itse olen ajanut Euroopan halki koira takapenkillä. Kevyesti meni. Rekkukin voi hyvin.

    • Annabellat93

      Nationalismin syvällinen perustelu tarvitsee ponnahdusalustaksi aika juntin mielen.

      • Vasemmisto-nationalisti

        Jos haluat perheen on perheesi ja sen hyvinvointi yksi nationalistinen intressi.

        Samoin lähiympäristösi hyvinvointi on luonteeltaan nationalistinen asia.

        Jos ajattelemme että ihmiskunnan tehtävä on lopulta päätyä globaaliin unifikaatioon ja se todellakin tapahtuu - tiedätkö mistä on kyse? Nationalismista globaalilla tasolla.

        Nationalismi on johdos luonnollsiesta sosiaalisesta ryhmäytymisestä, yhteisön hyvinvointiin pyrkimisestä ja kulttuurista joka sitoo ihmisiä yhteen. Nationalismi ei ole vain luonnollista - se on meillä ihan geeneissä.

        Jos asetat rajaksi "Kuuluu nationalisteihin" vs. "Ne ihmiset joilla on väliä" olet tehnyt nationalismin johon kuuluvat kaikki muut paitsi ne joita pidät "Väärinä nationalisteina".

        Kun kaikki muu otetaan ihmisiltä pois - heille jää vain toisensa ja sosiaalsiet suhteet. Tuo verkosto on nationalismin perusta. Mitä esim. Palestiinalaiset yrittävät tehdä? He yrittävät luoda omaa aluettaan, omaa yhteisöään ja sen yhteisön symbolinen yhteinen nimittäjä on Palestiina, palestiinaan kuuluminen, sen jäsenenä oleminen - on nationalismia - ja jos se loppuu ovat kaikki palestiinalaiset kuolleet koska heillä ei ole muuta.

        Vieläkö tekee mieli morkata nationalismia - joka siis on jotain aivan muuta kuin baarin takanurkan perusn ähkyily kymmennen kaljan jälkeen?


    • mytologianmaisteri

      Älykkyys ja kunnianhimo eivät ole yhtäaikaisesti vuorovaikuttavia ja olemassa olevia ominaisuuksia tasapainoisessa psyykkeessä.

      • 02Perustele

        Perustelu. Toisaalta kyllä (esim. Mussolini, Hitler).


      • Edwardo_ja_kallotikku
        02Perustele kirjoitti:

        Perustelu. Toisaalta kyllä (esim. Mussolini, Hitler).

        No nuo nyt ei taida olla kuitenkaan sieltä älykkäimmästä päästä, jos aletaan ihmiskuntaa laittamaan jonoon. Eivät toki mitään pölvästejäkään. Älykkäimmät yksilöt eivät yleisesti ottaen jaksa vaivautua haalimaan muiden arvostusta, koska se tuntuu typeryksien arvostukselta ja mitä älykäs nyt sillä tekisi? Tuskin palstalaiset ovat erityisen otettuja, vaikka joku katupulsu sattuisikin kehumaan, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

        Keskimääräisen älykkyyden alueella liikkuvilla sitten arvostuksen hankinta joka ilmenee kunnianhimona. Mutta taas on varmasti maailmaan mahtunut kaikenlaista vipeltäjää, eli poikkeuksia varmasti on, ja paljon kun käsitellään noin vaatimatonta joukkiota.


    • brbrgbrgbrb

      Muut täytän ihan täydellisesti, mut puhun vain huonohkoa englantia, enkä voi sanoa olevani mitenkään erityisen kunnianhimoinen.

    • dr.lääkäri

      Korjaappas ensin oma asennevammasi ja etsi vasta sitten miestä.
      Diagnoosisi: Hiekkaa vitussa, ääri feminismi, vanne pään ympärillä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe