Palstan taso onaika huono

Palstan-lukija

Just naisten takia. Eikä se parannu ennen kun naiset pääsee eroon mies vihaastaan. Onneksi miehet kertoo täällä totuuden naisista ja niiden jännämiespoikaystävistään.

11

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pahaolet

      Hyi ku tekee ihan pahaa tollaiset kommentit :(
      Pahan kaivaja ko olet

    • RPR

      Ätmien hypergamian takia ätmit joutuu olemaan yksin. Ei mene jakeluun että omaa tasoa on oman ikäiset rumat vanhapiiat joilla on vakavia mt-ongelmia. Ätmi kun näkee itsensä komeana prinssinä jossa ei ole mitään vikaa niin kuvittelee sitten saavansa nuoren neitsyt tytön itselleen. Ja kun ei saa niin mieluummin vierittää syyn naisten harteille ettei aivot mene liian solmuun.

      • PeräkammarinHetekkaBlues

        Näin se vaan on! Vanhat pojat ja vanhat piiaat ne yhteensoppii!


      • RPR

        Jälleen yksi epätoivoinen yritys trollilta.

        Eikä kyseessä liene edes kovin fiksu trollo, sillä se sanoo ätmien olevan hypergamisia.


      • Kilttiatm

        No kun en kelpaa edes rumille. Eikä naiset ole niin rumia, harvoin näkee mitään satakiloisia naisia missään baareissa.


      • RPR kirjoitti:

        Jälleen yksi epätoivoinen yritys trollilta.

        Eikä kyseessä liene edes kovin fiksu trollo, sillä se sanoo ätmien olevan hypergamisia.

        Äitien vika. Ne kun kertovat ätmeille, että nämä ovat kunnon poikia ja ansaitsevat hyvän tytön. Tähän illuusioon sitten uskotaan vielä setä-ikäisenäkin, vaikka rumatkaan naiset eivät silmiään lainaa.


      • RPR
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Äitien vika. Ne kun kertovat ätmeille, että nämä ovat kunnon poikia ja ansaitsevat hyvän tytön. Tähän illuusioon sitten uskotaan vielä setä-ikäisenäkin, vaikka rumatkaan naiset eivät silmiään lainaa.

        Sanoo valkoritari jota motivoi ihan sama uskomus, joskin läskiksi lyötynä.

        Lisäksi se fakta ei muutu, että nainen palkitsee seksillä huonon, eikä hyvää käytöstä.


      • RPR kirjoitti:

        Sanoo valkoritari jota motivoi ihan sama uskomus, joskin läskiksi lyötynä.

        Lisäksi se fakta ei muutu, että nainen palkitsee seksillä huonon, eikä hyvää käytöstä.

        Miehillä ja naisilla on vähän erilainen käsitys siitä, mitä on hyvä ja mitä huono käytös.

        Naiset pitävät haasteellisista miehistä. Niinhän usein sanotaan, että nainen haluaa todistaa itselleen pystyvänsä muuttamaan rentun kotirintamamieheksi. Mutta jos tämä onnistuu, niin mistäs sitten haasteita tilalle? Eli ei kannata antaa liikaa periksi tai nainen etsii uuden koulutusprojektin.


      • "Ätmien hypergamian takia ätmit joutuu olemaan yksin. Ei mene jakeluun että omaa tasoa on oman ikäiset rumat vanhapiiat joilla on vakavia mt-ongelmia."

        Entä jos en kelpaa edes sellaisille? No ei hätää. Lähdenkin tästä heti iskemään vähintään 20-v minua vanhempia, läskejä yh-naisia, joilla on mielenterveysongelmia. Lisäksi heillä saa olla pahoja ongelmia päihteidenkäytön suhteen. Lupaan myös maksaa kurpan ja toisen miehen lasten elämisen kiltisti. Mitäköhän vielä keksin. No nainen saa kaiken lisäksi vittuilla minulle ja lyödä halutessaan turpaan.

        No nyt kun olen kuvaillut palstan naisen ja joidenkin miestenkin mielestä tasoiseni naisen, niin taidankin lähteä kuvailemaani "hehkeää prisessaa" metsästämään.


      • onnittelen
        super-atm kirjoitti:

        "Ätmien hypergamian takia ätmit joutuu olemaan yksin. Ei mene jakeluun että omaa tasoa on oman ikäiset rumat vanhapiiat joilla on vakavia mt-ongelmia."

        Entä jos en kelpaa edes sellaisille? No ei hätää. Lähdenkin tästä heti iskemään vähintään 20-v minua vanhempia, läskejä yh-naisia, joilla on mielenterveysongelmia. Lisäksi heillä saa olla pahoja ongelmia päihteidenkäytön suhteen. Lupaan myös maksaa kurpan ja toisen miehen lasten elämisen kiltisti. Mitäköhän vielä keksin. No nainen saa kaiken lisäksi vittuilla minulle ja lyödä halutessaan turpaan.

        No nyt kun olen kuvaillut palstan naisen ja joidenkin miestenkin mielestä tasoiseni naisen, niin taidankin lähteä kuvailemaani "hehkeää prisessaa" metsästämään.

        Onnea tasoisesi naisen metsästykseen. Kerrankin joku mies täällä tunnustaa tasonsa.


      • onnittelen kirjoitti:

        Onnea tasoisesi naisen metsästykseen. Kerrankin joku mies täällä tunnustaa tasonsa.

        Kiitos onnitteluista. Kyllä nyt sitten tasa-arvo toteutuu pariutumisen suhteen ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe