Yhden yön juttu hotellissa?

mitenon

Oletteko viettäneet yhden yön juttuja hotelleissa? Kahden hengen huoneessa majoittuessa on tiedettävä myös toisen henkilön henkilötiedot (etu- ja sukunimi). Mutta mistä tämän voi tietää hotellivarausta tehdessä kun mahdollinen seuralainen löytyy vasta baarista/yökerhosta?!? Vai oletteko vain varanneet yhden hengen huoneen (sopu sijaa antaa)?

25

9150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • portterieeri

      kuinka vanha olet?
      Jos tiedät, että saat seuraa otat tietenkin kingsize vuoteen. Kuka ny pikkuvuoteessa mitään tekis?
      Ja ei sitä toista tarvi kirjata, ellet halua viedä aamupalalle.. silloin pistät kännisen vosun täyttää majoituskortin ja maksat 20e.

      • Ketjun_aloittaja

        "Ja ei sitä toista tarvi kirjata, ellet halua viedä aamupalalle.."

        Yritäs tehdä hotellivaraus netissä 2 hengen huoneeseen tai käy paikanpäällä hotellissa varaamassa 2 hengen huone. Molempien henkilöiden etu- ja sukunimitiedot ovat pakollisia. Toisen henkilön etu- ja sukunimen keksiminen ei sallittua.

        Olen 20-vuotias.


      • Ketjun_aloittaja kirjoitti:

        "Ja ei sitä toista tarvi kirjata, ellet halua viedä aamupalalle.."

        Yritäs tehdä hotellivaraus netissä 2 hengen huoneeseen tai käy paikanpäällä hotellissa varaamassa 2 hengen huone. Molempien henkilöiden etu- ja sukunimitiedot ovat pakollisia. Toisen henkilön etu- ja sukunimen keksiminen ei sallittua.

        Olen 20-vuotias.

        Se mieshän voi ottaa siitä hotellista huoneen itselleen ja koettaa pokaa naisen itselleen hotellin baarista tai yökerhosta. Kyllä siellä pääsee helposti luikahtaa sen miehen mukana hänen huoneeseensa (kokemusta on) ja hoidella sen miehen kanssa ne yhden yön nainnit ja vaikka vielä aamupanotkin ja käydä vielä pikasuihkussa. Sitten voi lähteä pois vaikka yksin, ei respa ole ainakaan multa koskaan kysynyt, että onko mulla ollut hotellihuone siellä vai oonko mä edes hotellin asiakas.


      • Ketjun_aloittaja
        Tajia kirjoitti:

        Se mieshän voi ottaa siitä hotellista huoneen itselleen ja koettaa pokaa naisen itselleen hotellin baarista tai yökerhosta. Kyllä siellä pääsee helposti luikahtaa sen miehen mukana hänen huoneeseensa (kokemusta on) ja hoidella sen miehen kanssa ne yhden yön nainnit ja vaikka vielä aamupanotkin ja käydä vielä pikasuihkussa. Sitten voi lähteä pois vaikka yksin, ei respa ole ainakaan multa koskaan kysynyt, että onko mulla ollut hotellihuone siellä vai oonko mä edes hotellin asiakas.

        "... koettaa pokaa naisen itselleen hotellin baarista tai yökerhosta. Kyllä siellä pääsee helposti luikahtaa sen miehen mukana hänen huoneeseensa (kokemusta on)..."

        Vaan entäs jos naisen pokaakin jostain muualta kuin hotellin baarista ja saapuu tämän kanssa vaikka klo 02 aikaan hotelliin. Kyllä siinä varmaan vastaanotosta tiedustelevat että onko tosiaan vain yhden hengen huone varattu.


      • Ketjun_aloittaja kirjoitti:

        "... koettaa pokaa naisen itselleen hotellin baarista tai yökerhosta. Kyllä siellä pääsee helposti luikahtaa sen miehen mukana hänen huoneeseensa (kokemusta on)..."

        Vaan entäs jos naisen pokaakin jostain muualta kuin hotellin baarista ja saapuu tämän kanssa vaikka klo 02 aikaan hotelliin. Kyllä siinä varmaan vastaanotosta tiedustelevat että onko tosiaan vain yhden hengen huone varattu.

        Miksi sun pitää sitten ottaa enää siihen aikaan huonetta hotellista? Mikset sä käy hoitelemassa niitä panoja vaikka jossain rauhallisessa paikkaa ulkona? Tai mene naisen asunnolle. Tai miksi sä vie häntä sun omalle asunnollesi?


      • ketjun_aloittaja
        Tajia kirjoitti:

        Miksi sun pitää sitten ottaa enää siihen aikaan huonetta hotellista? Mikset sä käy hoitelemassa niitä panoja vaikka jossain rauhallisessa paikkaa ulkona? Tai mene naisen asunnolle. Tai miksi sä vie häntä sun omalle asunnollesi?

        Jos olen menossa vieraalle paikkakunnalle niin pitäisi hotelli varata etukäteen.


      • Mutta miksi se nainen on pakko viedä sinne hotelliin? Jos sä saat pokattua naisen itsellesi niin voittehan te mennä taxilla sen naisen asunnolle jos se hänelle käy. Jos ei käy niin voi olla, että sä et edes saa häneltä vaan sä joudut tyytyy omaan käteesi.


      • ketjun_aloittaja

        Kai tässä sitten omaan käteen joutuu tyytymään. Mutta siis porukka ei ole vienyt hotelliin ketään seuralaista? Ainakaan yhden hengen huoneeseen? Kahden hengen huoneen voi toki varata, mutta seuralaisen nimi pitäisi tietää ennakkoon.


      • zinaid

        Kun varaat huoneen hotels.comin kautta, voit ottaa kahden hengen huoneen, eikä tarvitse seuralaisen nimeä tietää. Työmatkaan aika usein yksin ja aina ei edes ole yhden hengen huoneita vaan varausivustovaraa suoraan kahden hengen huoneen, joissain hotelleissa lukee, että hotelli voi veloittaa extraa toisesta yöpyjästä. Yhden kerran olen vienyt omaan huoneeseen kaverin osaksi yötä.


      • ketjun_aloittaja

        Tämä oli hyvä kommentti, sillä tässä tuli ilmi se, että jos varaa 2 hengen huoneen hotels.comin kautta, niin toisen henkilön tietoja ei tarvitse tietää. OK, hyvä juttu jos asia on todella näin! En voi tarkistaa asiaa kun kirjoitan mobiililaitteella. Mainitsit myös, että kerran olet vienyt yhden hengen huoneeseen seuralaisen. Eivätkö ne sanoneet vastaanotosta tähän asiaan mitään? Tyyliin että, "ylimääräinen yöpyjä maksaa extraa" tai että "yhden hengen huoneessa saa majoittua vain 1 henkilö"


      • Täti
        ketjun_aloittaja kirjoitti:

        Tämä oli hyvä kommentti, sillä tässä tuli ilmi se, että jos varaa 2 hengen huoneen hotels.comin kautta, niin toisen henkilön tietoja ei tarvitse tietää. OK, hyvä juttu jos asia on todella näin! En voi tarkistaa asiaa kun kirjoitan mobiililaitteella. Mainitsit myös, että kerran olet vienyt yhden hengen huoneeseen seuralaisen. Eivätkö ne sanoneet vastaanotosta tähän asiaan mitään? Tyyliin että, "ylimääräinen yöpyjä maksaa extraa" tai että "yhden hengen huoneessa saa majoittua vain 1 henkilö"

        Respasta täti vastaa. Yksin yöpyvä voi tietenkin varata kahden hengen huoneen, se maksaa extraa mutta toisen yöpyjällä tietoja ei tarvitse ilmoittaa jos vaikkapa soittaa respaan tai laittaa s-postilla varauksen. Ja hotels.comin kautta ei tarvitse kuin varaajan tiedot. Suosin kannattamaan vain yhden hotellin/ketjun palveluita aina kun mahdollista, sillä paljon majoittuvat asiakkaat palkitaan. Eli esim 1hh hinnalla 2hh (tätä tehdään paljon). Niin ja perusideana se, että jos tulee aamiaiselle niin pitää sen maksaa, muuten ok. Eikä niitä respoja oikeasti jaksa kiinnostaa viiden aikaan yöllä kuka on kirjoilla missäkin huoneessa ja kuka ei. :)


      • reissaaja_____

        Kajaanin Sokos hotelli on itsellä ollut ainoa paikka jossa asiaan on puututtu!
        Maksoin yhdeltä hengeltä mennessäni, aamuyöstä raahasin huoneeseen paikallisen muijan pantavaksi. Ei keretty aamutoimiltamme edes aamupalalle. Uloskirjautuessa respan täti kohteliaasti ilmoitti että koska olin "yökaverin" tuonut niin pitää veloittaa ylimääräistä. Tais olla 30 euroa :)

        No oli siinä sille rahalle vastinetta... :)


      • Anonyymi
        Ketjun_aloittaja kirjoitti:

        "... koettaa pokaa naisen itselleen hotellin baarista tai yökerhosta. Kyllä siellä pääsee helposti luikahtaa sen miehen mukana hänen huoneeseensa (kokemusta on)..."

        Vaan entäs jos naisen pokaakin jostain muualta kuin hotellin baarista ja saapuu tämän kanssa vaikka klo 02 aikaan hotelliin. Kyllä siinä varmaan vastaanotosta tiedustelevat että onko tosiaan vain yhden hengen huone varattu.

        Noh ei todellakaan kysele niillä
        Vaihtuu työntekijät siellä


    • Panomies123

      Kerran iskin Kuopiosta Rauhalahden tansseista naisen ja kun ei voitu mennä heille ja minun asunto oli kaukana niin hetken ajeltuamme otettiin huone eräästä hotellista. Ihan omilla nimillä otettiin eikä kukaan ihmetellyt. Aamulla vein sitten muijan kotiinsa torttu leivottuna.

    • Ikis__M

      Vaikka otat yhden hengen huoneen on se käytännössä useimmiten kahden hengen huone ihan jo siksi etttei hotellin kannata pitää erikseen niitä yhden hengen punkkia missään kun aina voi tulla kahden hengen varauksia.

      • ketjun_aloittaja

        Jatkan jankkausta kun asia ei näytä tulevan vieläkään selväksi. Saako sinne yhden yön huoneeseen viedä yöksi muuta porukkaa kuin itsensä?!? Meinaan eikös seuralaisen vienti ole kiellettyä ja tästä voi saada häädön hotellista tai ainakin joutuu maksamaan extraa ylimääräisestä yöpyjästä?


      • Tässävastaus
        ketjun_aloittaja kirjoitti:

        Jatkan jankkausta kun asia ei näytä tulevan vieläkään selväksi. Saako sinne yhden yön huoneeseen viedä yöksi muuta porukkaa kuin itsensä?!? Meinaan eikös seuralaisen vienti ole kiellettyä ja tästä voi saada häädön hotellista tai ainakin joutuu maksamaan extraa ylimääräisestä yöpyjästä?

        "Saako sinne yhden yön huoneeseen viedä yöksi muuta porukkaa kuin itsensä?!? "

        Omenahotellin sivuilta lainattua:
        "Ainoastaan etukäteen rekisteröityneet vieraat saavat oleskella hotellin tiloissa sekä huoneissa. Koko ryhmä voidaan poistaa hotellista mikäli tätä sääntöä vastaan rikotaan."


    • Eikö kukaan ikinä ole ollut hotellissa. Itse olen ainakin raahannut hotelliin toistakymmentä naista, eikä ikinä ole kysytty mitään. Olen jopa käynyt aamiaisella osan kanssa.

      • alfreeed

        Onko sinulla ollut käytössä yhden vai kahden hengen huone?


    • kaisaraisa

      Varaat huoneen jossa on 2h sänky. Matkustat yksin. Jos tulee seuralainen kesken nmajoittumisen, ilmoitat respaan että toinenkin henkilö majoittuu huoneessa. Tod. nk nimeä ei tarvita, ainoastaan maksat yöpymisen.

    • kuiop

      Jos sulla on hotelli huone ..ei kukaan kysele kenen kanssa sä sinne menet ... ei ainakaan multa ole kukaan kyselly !!!

    • öitsijä

      Yövyn hotelleissa yksin, mutta olen varannut kahden hengen huoneen yhdelle henkilölle. Jos tulee seuraa niin tulee. Ei se sen kummallisempaa ole.

      • Yksinkin__

        Juuri näin... Kaikissa yöpymispaikoissa ei tarvitse edes lappuja täytellä. Ihmettelin tätä, mutta ei kuulema ole pakollista.


    • Vitut siellä mitään kysellä.. Sulla on huone ja jos pokaat jonkun, niin sen kun menette yhdessä hotellille. Ei ne mitään kysele.
      Omena hotelleissa ei ole edes koko respaa..Itse kun liikun etempänä, niin otan aina kun mahdollista omenasta huoneen. On isot sängyt vakiona ja vaivaton homma, sekä huoneissa mikrot, joka on helvetin hyvä juttu.

      • Ovivahti yleensä kysyy, jos meet aamuyöllä, että ootko kirjoilla/ oletteko kirjoilla täällä. Vastaat, että olette ja voit näyttää lätkääsi. that´s all.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe