Iltalehti: Voikkaalla tapahtunut perhesurma

weruiobvzdnmvb

26

2237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomannut5

      No ilmankos siinä vähän yli viisi tuli muutamia poliisiautoja vastaan vilkut päällä.

    • Voikas

      Missä päin voikkaata on käynnyt

    • woikas

      Kuka paukutteli??

    • ohhoh

      Onko tapahtunut Multahovintiellä? :o

    • veik

      Ketä ne oli?

      • tyiihg

        Joo niin oli. Mistä arvasit?


      • hkgf

        Niin oli.


    • oijoijoi

      Kuka ampui?

    • 45910

      47.v isä riisti 44.v äidin hengen. Lapset ja muut omaiset jäivät suremaan. Annetaanko olla?

      • läheinen

        Olen samaa mieltä, lopettakaa tästä asiasta kommentointi. Antakaa lasten ja meidän läheisten surra rauhassa.


    • 45740

      Voimia kaikille lähiomaisille

    • eilähikeskiikäinen

      Eli eivät siis olleetkaan keski-ikäisiä mitä iltapaska ja kouvostoliiton sanomat antoivat ymmärtää. Yleensähän keski-ikä on se 50v eli puolet eliniästä.
      Eivät olleet kumpikaan 50v.
      Se siitä keski-iästä.
      Parempi nimite voisi olla vaikkapa lähi-keski-ikäinen.

      • Per12334212

        Puolet keski-iästä 50v? Kuinka monta 100 vuotiasta tunnet? Eiköhän keski-ikänen ole suomessa 38-40 miehissä jos se on puolet elinästä keskimäärin..


      • Per12334212

        Ja korjaankin heti eli puolet ELINiästä 50v, mut asia pysy silti samana


      • 120vuodentavoite
        Per12334212 kirjoitti:

        Ja korjaankin heti eli puolet ELINiästä 50v, mut asia pysy silti samana

        Olisi pitänyt sitten syntyä kiinalaiseksi.


    • loppusuoralla

      No kyllä reilusti yli itä-Suomen keski-iän jos täällä elinikä melkein sama 55 kun rajantakana...

    • yksittäistapaus

      Oliko "yksittäistapaus"?

    • tuntematonsydän

      Voisiko tilanteen antaa olla. Miettikää miltä lapsista tuntuu lukea tätä keskustelua! Olivat kuitenkin hienoja ihmisiä. Toivon että sen verran inhimillistä olisi ajatella lapsen parasta ja antaa heille rauhan surra ja päästä yli traumaattisesta kokemuksesta. Sydän antaa ymmärtää kun sitä osaa kuunnella, ja voi hyvin kun sitä osaa käyttää. ♥

    • Kejfjfjxjjx

      Paperiliiton lehti 03/2015 kansikuva.

    • Pivjrvpgjvnpjgrn

      Draamaa kaipasitte ja sitä saitte, olisitte jättäny lavertelematta miehelle naisen uudesta elämästä. Juoruilevat haaskalinnut ovat kai nyt tyytyväisii. Oisitte antanu miehen toipuu rauhassa erosta, mutta ei, kun piti sotkeentuu toisten asioihi!! Hävetkää!!!

    • minuaeikiinnosta

      "Puolet keski-iästä 50v? Kuinka monta 100 vuotiasta tunnet? Eiköhän keski-ikänen ole suomessa 38-40 miehissä jos se on puolet elinästä keskimäärin.."

      En tunne mutta tiedän.
      Meinaat siis olla varma että kuolet jo vasta 80 vuotiaana? Ok.... no on sulla sitten
      aika masentava näkökulma elämällesi. Sittenhän tässä alkaa tulla kiire!
      Minä olen kyllä sitä mieltä että keski-ikä on puolet sadasta ja tulee olla pyrkimys
      päästä siihen sataseen.
      Vitut noista tilastollisuuksista, ketä ne kiinnostaa.

    • vanhainmökkiomatupa

      aiheesta poiketen maalla asuvat ihmiset elävät pisimpään.
      Siellä ei ole väkivaltaa, kaupungin melua ja hälyä.
      Siellä on onnellisia mukavia ihmisiä, joiden päivä ei kulu netin ääressä naama näytössä kiinni
      vaan aina löytyy tekemistä raikkaassa ilmassa, luonnonhelmassa.

      Voi voi näitä kaupunkilaisia.

      • kouvolanpsykiatri

        Naamasta päätellen maalaiset eivät ole onnellisia, syrjäytyneitä juoppoja, mielenterveysongelmaisia jotka eivät tule toimeen kenenkään kanssa. Siksi ajautuneet maalle asumaan purkukuntoisiin taloihin.


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      298
      3325
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1349
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1044
    Aihe