KRP:n tutkijoiden objektiivisuus?

objektiivisuusko

Annetaanko KRP:stäkin lausuntoja syyttäjän tueksi?

"Tähän asti tutkituissa tuomioissa FBI:n asiantuntijat todistivat yli 95-prosenttisesti syyttäjän eduksi. Yksikön 28 tutkijasta peräti 26 liioitteli näytteiden vastaavuuksia.

Yhteensä 32 henkilöä tuomittiin kuolemaan, ja heistä 14 on kuollut joko tuomion seurauksena tai vankilassa.

– FBI:n kolme vuosikymmentä kestänyt mikroskooppinen hiusanalyysi vastaajien osoittamiseksi syyllisiksi oli täydellinen katastrofi, sanoo syyttömien oikeutta ajavan Innocence Projectin toinen perustaja Peter Neufeld."

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1429488166926.html

Tarkoittaako tässä hius todella hiusta?! Miksi muka vain hiusanalyysissa - miksi ei kaikissa muissakin?!

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terapeuttiStråle

      Kun ajattelee epri-rekisterin huolettomasti kyhänneiden viranomaisten edesvastuuttomuutta ja mm. Auertutkimusten KRP-peräistä harhauttamista virheellisin ja vääristellyin tutkimustulosten paljastuessa, otsikon kysymys vaikuttaa aiheelliselta.

      • sepyöriisittenkin

        Kun ajattelee epri-rekisterin huolettomasti kyhänneiden viranomaisten edesvastuuttomuutta niin herää sekin kysymys että oliko juuri sieltä taholta peräisin se rahaputkenhautaaja, peittääkseen omia ja kollegoidensa jälkiä


      • todellisuustarkistus

        Ok, teidän ajatuksenne perustuvat oikeudenmukaisuuteen tai johonkin kuvitelmaan hyvästä, kivasta ja rehellisestä maailmasta ja Suomesta. Oletteko nyt ihan varmoja, ettei tuo kuvitelmanne ole vain naiivi olettamus todellisuudesta, ja siitä, että siten on Suomessa myös säädetty vastuukysymykset ja lait?


      • sepyöriisittenkin
        todellisuustarkistus kirjoitti:

        Ok, teidän ajatuksenne perustuvat oikeudenmukaisuuteen tai johonkin kuvitelmaan hyvästä, kivasta ja rehellisestä maailmasta ja Suomesta. Oletteko nyt ihan varmoja, ettei tuo kuvitelmanne ole vain naiivi olettamus todellisuudesta, ja siitä, että siten on Suomessa myös säädetty vastuukysymykset ja lait?

        Kysymyksesi on niin laaja-alainen että se vaatii useamman päivän pohdintaa. Siitä olen varma että täällä poliisipalstalla joku aika sitten joku kirjoitti ettei sillä ole väliä, kuka rahaputken hautasi. Että kyllä Aarnio saadaan tuomittua vaikka rahaputken hautaajan persoona jää selvittämättäkin.


      • simppelihomma

        Miten niin selvittämättä?! Itsehän ne sen teki ja itse tietävät. Joku ylempi virkamies vain käski kätkeä ja toinen käski löytäessä syyttää Aarniota. Ihan lainmukaista. Kuulemma.


      • rouvaTappinen
        simppelihomma kirjoitti:

        Miten niin selvittämättä?! Itsehän ne sen teki ja itse tietävät. Joku ylempi virkamies vain käski kätkeä ja toinen käski löytäessä syyttää Aarniota. Ihan lainmukaista. Kuulemma.

        Poliisiketjuissa väitettiin että kaksi kälviäläistaustaista poliisia olisi haudannut rahaputket, Lahti ja Niemi.
        Ainakin noiden poliisien nimet on kovin yleisiä Suomessa. Ja operaation tarkoitus oli ketkuilla KRP:n vasikalle Henri Puumalalle.
        Uskonko vai enkö? En tiedä.


      • einäyttöä
        rouvaTappinen kirjoitti:

        Poliisiketjuissa väitettiin että kaksi kälviäläistaustaista poliisia olisi haudannut rahaputket, Lahti ja Niemi.
        Ainakin noiden poliisien nimet on kovin yleisiä Suomessa. Ja operaation tarkoitus oli ketkuilla KRP:n vasikalle Henri Puumalalle.
        Uskonko vai enkö? En tiedä.

        Kuka Henri Puumala? Kyllä rahaputkioperaation tarkoitus oli käräyttää Jari Aarnio ja rva Aarnio.


      • 1234321
        einäyttöä kirjoitti:

        Kuka Henri Puumala? Kyllä rahaputkioperaation tarkoitus oli käräyttää Jari Aarnio ja rva Aarnio.

        Henri Puumala kuuluu olevan KRP:n valeprofeetta.


    • terapeuttiStråle

      Syyttäjät hakevat valituslupaa KKO: lta.
      Toivotaan että KKO: sta löytyy myös tuomareita jotka osaavat hyväksyä sen tosiasian että Porin poliisi harrasti nettikäräjöintiä ihan liian innokkaasti, AA: n pään menoksi.
      Syyttäjät ovat itsepintaisia. Mutta niin ovat myös rehelliset nettipuolustajat.

      • gangstalking

        Gang stalking?


      • Laupiaat

        Suomi on tullut tien päähän siinä mitä oikeus järjestelmän pikainen remontti nyt heti vaatii..sillä ei voi olla niin etteikö asia kiinostaisi suurta osaa yhteiskutaa..oikeusturva kuuluu ihan kaikille..perustuslain mukaan jota nyt rikotaan rikoksia tehden niin poliisit kuin syyttäjät ja lakimiehet katsoo läpi sormien jättäessään monesti uhrinsa oman onnen nojaan..rikoksen tekijät tulee saada vastuuseen ja tuomiolle sekä vastaamaan hek koht omaisuudellaan aineelisista vahigoista ja kärsimyksistä..ylenemis automaatti rikoksen tekojen motiivina on lopetettava..


      • pseudotieteet

      • faktaakiitos
        Laupiaat kirjoitti:

        Suomi on tullut tien päähän siinä mitä oikeus järjestelmän pikainen remontti nyt heti vaatii..sillä ei voi olla niin etteikö asia kiinostaisi suurta osaa yhteiskutaa..oikeusturva kuuluu ihan kaikille..perustuslain mukaan jota nyt rikotaan rikoksia tehden niin poliisit kuin syyttäjät ja lakimiehet katsoo läpi sormien jättäessään monesti uhrinsa oman onnen nojaan..rikoksen tekijät tulee saada vastuuseen ja tuomiolle sekä vastaamaan hek koht omaisuudellaan aineelisista vahigoista ja kärsimyksistä..ylenemis automaatti rikoksen tekojen motiivina on lopetettava..

        Miten tarkkaan tiedät uuden perustuslain säännökset, jotta voit sanoa, että sitä rikotaan? Ja jos rikotaan, niin millä kohdin?


    • pitäätietääperusta

      Tässä on linkki maisteritason tutkielmaan, jossa tarkastellaan uutta perustuslakia, josta saat ajatuksellesi pohjaa.

      https://www.doria.fi/bitstream/handle/10024/92341/Löthman.Henri.pdf?sequence=2

      Samoin on tehty uuden perustuslain lisäksi käskytyslaki, jossa sanotaan, että ylempi virkamies antaa käsky alemmalle siitä, että "miten jonkin asian suhteen on meneteltävä", ne voivat olla epämääräisiä, tulkinnanvaraisia (mielivaltaisia) ja niitä pitää totella, eikä pääsääntöisesti käskystä saa valittaa. Nämä käskyt, voivat olla jopa suullisia, eivätkä ne perustu virkamiesten hallintolakiin.

      http://www.minilex.fi/a/hallinnon-sisäiset-virka-ja-sotilaskäskyt

      Minun tutkimani mukaan - nämä ovat siis uusia lakea - näiden perusteella Suomessa on ihan mikä tahansa mahdollista ja lainmukaista. Ja kun otetaan vielä vallan kolmijako-oppi, niin Suomessa ei ole enää demokratiaa, koska Suomessa ei ole vallan kolmijako-oppi enää voimassa, vaikka se oli mukana vielä perustuslain esitöissä.

      Suomessa on nyt kesitetty valta.

      "Vallan kolmijako-oppi tarkoittaa Montesquieun mukaan, että vallan väärinkäytön estämiseksi lainsäädäntövalta, tuomiovalta ja toimeenpanovalta on erotettava toisistaan.
      Vallan kolmijako-oppi on perustava osa länsimaisten demokratioiden hallintomuotoa. Suomen hallitusmuodossa kolmijako-oppi otettiin käyttöön itsenäistymisen jälkeisenä vuonna 1919, mutta alkuperäisestä mallista luovuttiin ajan kuluessa kytkemällä lainsäädäntövalta ja toimeenpanovalta kiinteästi toisiinsa. Perusajatus säilyi kuitenkin edelleen uuden perustuslain esitöissä."

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Vallan_kolmijako-oppi

      Jos samassa kappaleessa sanotaan, että länsimaisen demokratiassa on voimassa vallan kolmijako-oppi ja sitten sanotaan, että Suomen uudessa perustuslaissa se oli mukana vain esitöissä, niin se tarkoittaa sitä, että Suomessa ei ole enää länsimainen demokratia, ymmärrätkö? He voivat tehdä nyt ihan mitä haluavat, tai pikemminkin, sitä mitä ylempi virkamies käskee.

      • rouvaTappinen

        Olen jo kauan miettinyt että linja-organisaatioajattelu on johtanut nykyiseen oikeudenmukaisuuden rappiotilaan ja perusoikeuksien mielivaltaiseen käyttöön poliisin organisaatiossa. Siellä ei tunneta jakoa sulle-mulle. Siellä on voimassa jako mulle -mulle-mulle.


      • rouvaTappinen
        rouvaTappinen kirjoitti:

        Olen jo kauan miettinyt että linja-organisaatioajattelu on johtanut nykyiseen oikeudenmukaisuuden rappiotilaan ja perusoikeuksien mielivaltaiseen käyttöön poliisin organisaatiossa. Siellä ei tunneta jakoa sulle-mulle. Siellä on voimassa jako mulle -mulle-mulle.

        Olen kyllä aika huonosti ilmaissut huhtikuussa tuolla viimeisellä virkkeellä mitä tarkoitin( luultavasti ilmaisu johtuu siitä että joku kanssasisar samoja asioita pohtiessaan oli päätynyt tuollaiseen poliisiasenteen kuvailuun).
        Tarkoitan nyt ainakin sitä kuinka vaarallista on olla organisaation huipulla. Poliisiorganisaatio voi antaa alaisille tehtäviä joissa ei ole otettu huomioon ihmisen perusoikeuksien suojelutarvetta. Peitepoliisin käyttö Auerin perheen vakoojana olisi vaatinut alisteisessa asemassa olevien ( naisen ja hänen lapsiensa) perusturvan pohdintaa . Mahtoiko jäädä tekemättä? Nytkö se on sitten tehtävä?


      • annulismiturvattava
        rouvaTappinen kirjoitti:

        Olen kyllä aika huonosti ilmaissut huhtikuussa tuolla viimeisellä virkkeellä mitä tarkoitin( luultavasti ilmaisu johtuu siitä että joku kanssasisar samoja asioita pohtiessaan oli päätynyt tuollaiseen poliisiasenteen kuvailuun).
        Tarkoitan nyt ainakin sitä kuinka vaarallista on olla organisaation huipulla. Poliisiorganisaatio voi antaa alaisille tehtäviä joissa ei ole otettu huomioon ihmisen perusoikeuksien suojelutarvetta. Peitepoliisin käyttö Auerin perheen vakoojana olisi vaatinut alisteisessa asemassa olevien ( naisen ja hänen lapsiensa) perusturvan pohdintaa . Mahtoiko jäädä tekemättä? Nytkö se on sitten tehtävä?

        Pitäiskö sallia lasten raiskailu ja miesten murhaaminen annulismin nimissä, kas siinäpä pohdittavaa.


      • terapeuttiStråle
        annulismiturvattava kirjoitti:

        Pitäiskö sallia lasten raiskailu ja miesten murhaaminen annulismin nimissä, kas siinäpä pohdittavaa.

        Ei niin hetkeäkään, ne temput on poissuljettu ehdottomasti annulismissa. Muuten et ole aito annelisti jos sitä et tajua.
        Ja aito annulisti toivoo että murhaaja lopulta saadaan selville, vai saatiinko selville jo kun Sipoon Hindsbyn kaksoisitsemurhapoliisipariskunta saapui viimeiselle rastille. Mutta ne asiat eivät ole puhelinsoitoilla paljastettavissa.


      • tyräpeutti
        terapeuttiStråle kirjoitti:

        Ei niin hetkeäkään, ne temput on poissuljettu ehdottomasti annulismissa. Muuten et ole aito annelisti jos sitä et tajua.
        Ja aito annulisti toivoo että murhaaja lopulta saadaan selville, vai saatiinko selville jo kun Sipoon Hindsbyn kaksoisitsemurhapoliisipariskunta saapui viimeiselle rastille. Mutta ne asiat eivät ole puhelinsoitoilla paljastettavissa.

        Et ole aito annulisti jos haluat saada auerskan vastuuseen tekemästään murhasta etkä hyväksy sen tekemiä raiskauksia, sinut erotetaan persekerhosta.


      • aksioomat.hukassa
        tyräpeutti kirjoitti:

        Et ole aito annulisti jos haluat saada auerskan vastuuseen tekemästään murhasta etkä hyväksy sen tekemiä raiskauksia, sinut erotetaan persekerhosta.

        Et ymmärrä ollenkaan aitoa annulismia.


    • FBIopetuslapset
    • koirankarvasta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe