Sailor Apart hotel

Alanyastapalannut

Sailor Apart Hotel kohteli minua mielestäni erittäin törkeästi ja syrjivästi, vaikka maksoin heille koko hinnan heti käteisenä kun saavuin. Jouduin turvautumaan Alanyassa paikallisen poliisin apuun, joka ohjasi minut kuluttaja-asiamiehelle ja vaihdoin toiseen hotelliin. Sain takaisin vain osan maksamastani summasta.

Huoneistohotelli oli jääkylmä eikä lämmintä vettä tullut kuin vasta kolmantena päivänä. Minulle väitettiin, ettei lämmitys/tuuletin toiminut. Yritin nukkua saavuttuani kaksi tuntia, mutta heräsin siihen, että kehoni oli aivan jäässä enkä pystynyt edes puhumaan, olin ihan turtana kylmästä.

Respa toi makuuhuoneeseeni avoterassilämmittimen, pelkäsin, että se sytyttää tekokuidut yön aikana palamaan. Kaksi päivää valitettuani, he suostuivat laittamaan lämmityksen päälle, se siis toimi, mutta he halusivat vain säästää sähkössä. He sanoivat, että koska olen Suomesta, olen tottunut kylmään, enkä tarvitse lämmintä. Törkeää.

Minulla ei ollut lakanoita. Vaadin kaksi lakanaa, sillä päiväpeite oli käytetty, kova ja pölyinen. Patjat olivat tosi vanhoja ja haisivat. Huoneistossa oli hometta. Tulin todella sairaaksi.

Olin varannut kahden hengen huoneistohotellin ja maininnut että turkkilainen ystäväni tulee käymään siellä toisinaan, olemme 43-vuotiaita ja tunteneet toisemme 1,5 vuotta. Kun hän tuli ilmoittautumaan tiistai-iltana kahdeksan aikaan illalla, hänet heitettiin ulos hotellin aulasta. Hänelle oli sanottu, että hänen oleskelunsa hotellissa on laitonta. Vaadin respalta selitystä. Sitä ei tullut eikä hän suostunut soittamaan turistipoliisille.

Menin itse käymään poliisiasemalla. Sieltä sanottiin, että heillä olisi pitänyt pyytää mieheltä henkilöllisyystodistus ja pyytää häntä rekisteröitymään, jos hän jää yöksi. Poliisi ihmetteli hotellin asennetta. Vielä enemmän he ihmettelivät kun kuulivat että miesystäväni on vartija, Turkissa ei pääse vartijaksi ellei ole nuhteeton taustaltaan.

Hotellin terassialueella ei voinut oleskella, siellä oli vaarallinen työmaakuvio käynnissä koko ajan. Rakennuspauke oli hirveän äänekästä aamusta iltaan ja laastia sekä rakennuspölyä yms tippui terassille. Alussa kysyin että onko työmaa käynnissä, mutta respa valehteli ettei ole. Otin kuvia todisteeksi.

Sailor Apart hotel vaaransi terveyteni ja turvallisuuteni toistuvasti ja heitti ystäväni ulos hotellin aulasta perusteetta.

Törkeintä kohtelua oli se, että he syrjivät minua suomalaisena. Ruotsalainen pariskunta samasta hotellista oli maksanut viikon oleskelustaan vähemmän kuin minä, siis kaksi henkilöä yhteensä vähemmän kuin minä.

Onneksi sain paikallisilta viranomaisilta apua. Harkitsen, että vaadin kaikki rahani takaisin kyseisestä hotellista. Otin kuvia terassilta ja uima-altaalta. Ei mitään suojaverkkoja rakennustyömaan takia ja pauke oli ihan älytöntä. Hitsasivatkin.

Ei koskaan enää tähän paikkaan. Valitin paikasta myös Alanyan turisti-infoon kirjallisesti.

www.alanyasailor.com

1

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alanyastapalannut

      Olen taistellut nyt viikon tämän Sailor Apart hotellin kanssa, kun he olivat väittäneet, että en ole koskaan saapunut paikalle. Otin kuvia yltä päältä sisä- ja ulkotiloista, se ei ole mahdollista, jos en ole ollut rekisteröityneenä asiakkaana ko. hotellissa. Kaikkea sitä ihmiset yrittävät, kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää.

      Date: Thu, 16 Apr 2015 08:19:12 0200
      Subject:
      From: [email protected]
      To

      Varauksesi on nyt peruttu
      BOOKING.COM online hotel reservations

      Huomioithan, että varauksesi majoituspaikassa Sailor Apart Hotel (varausnumero: ***********) on peruutettu.
      Sailor Apart Hotel on ilmoittanut meille, että et saapunut paikalle sisäänkirjautumispäivänä. Tämän takia he ovat peruuttaneet varauksesi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe