Kuinka monesta poissaolosta jää luokalle yläateell

unelijas

Siis mikä on se "tuntiraja" eli kuinka monelta tunnilta on pitäny olla pois et jää luokalle yläasteella

20

6171

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhjhjhh77

      mulla on 204poissaoloo,en tiiä et jäänkå luokalle.

      • kshffdtd

        Miten sulla voi olla 204 poissaoloo, kun koulu päiviä on vuodessa about 180?


      • retarded222222222222222

        180 Päivää? Kyse on tunneista facepalm...


      • unelijas

        Mulla 202


      • Luokalle

        Myöhässä mut mulla reilusti yli 300


      • Anonyymi
        kshffdtd kirjoitti:

        Miten sulla voi olla 204 poissaoloo, kun koulu päiviä on vuodessa about 180?

        Poissaolot ovat tunteja mitä olet ollut poissa, ei koulupäiviä.


      • Anonyymi
        kshffdtd kirjoitti:

        Miten sulla voi olla 204 poissaoloo, kun koulu päiviä on vuodessa about 180?

        Ei päivää vaa tuntia


    • kuopion

      En tiiä monestako mutta kaverillani on lähes 300 eikä oo vielä tullu mitään uhkauksia,joten kunhan edes osan niistä saa pois sieltä helekutin wilmasta ja loppuvuodesta hyvin niin kys se hoituu. Ja tietty riippuu ootko jo ysillä, koska silloin opettajat ei mieluiten jätä ketään luokalle.

    • Pelkääjä

      Muassa huolettaa että jään luokalle 5. koska mulla on poissa oli ja jo 54h. :-[ :'( monestakin poissa olosta voi jäädä luokalle ala-asteella?

      • Anonyymi

        Ei tosta ainakaan, jos joka viikko on pois luokalle jäät varmasti. ÄLKÄÄ LINSTATKO TYHMÄT PERKELE


    • Pelkäääjä2

      Siis muassa ei muassa

    • koulu

      Jäät luokalle sitteku numerot tippuu neloseen koska opettajat ei pysty antamaan numeroa näytön puuttessa. Ei ole mitään tuntirajaa.

    • Olin 500h poissa ja ketään ei edes kiinnostanut, että eipä siinä huolta olle.

    • Anonyymi

      olen mikael jordan karhuvuoren koulusta olen ahdistunut siintä että minua kiusataan että olen hom0. Minua hakataan ja pissataan minun päälle koska olen köyhä paskakasa jolla ei ole elämää. En tiiä mitä teen, koska minun is lyö minä. Minä syön aina näkkäri ja painaa 34kg, haluan olla menestynyt elämässä mutta elämä on yhtä tikku kuin minä. Antakaa apua PLs. Help!

      • Anonyymi

        hahahahah


      • Anonyymi

        Mee terkalle


    • Anonyymi

      Noh sen verran tiedän ku yks kaverini jäi luokalle niin siin oli joku raja 500-600 mut joo kirjoitan myöhäs

      • Anonyymi

        Mul vasta 200 tuntia ja nyt jo uhkaillaan luokalle jättämisellä


    • Anonyymi

      Voiks jäädä luokalle jos oon ollu 140 oppituntia pois??

      • Anonyymi

        Ei


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe