Lenkkiseuraa Mikkelistä?

fundy

Moikka! Ettiskelen liikunnasta ja erityisesti hölkkäämisestä/juoksemisesta innostuneita tyyppejä mukaani lenkeille. Koira on, mutta seki jo sen verram vanha että juosta ei jaksa ja olis se kiva höpötelläki niitä näitä juostessa:) oon 22-vuotias nainen, mut lenkkikaverin iällä ei juurikaan merkitystä, kuha kemiat kohtaa ja pysyy kovemmassaki vauhissa mukana välillä:) oiskos tääl semmosia?

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikkumaan

      olen vähän yli 50 mies .onko hyvät muodot. tulen seuraksi

    • Lapamatoi

      onko pakko aina?

    • roolissataas

      selkeet on roolileikit.. :)

    • Lapaselleterveisiä

      Höpö höpö, tääl ei ton ikästen neitojen tarvii lenkkiseuraa ettiskellä. Lapanen se vaan jaksaa.

      • Ninnuhe

        Moi oon nainen25v, lenkkiseura kelpaisi. Miten sinut tavoittaa nii jutellaa lisää


      • fundy

        Hei osuinpas kivaa aikaa kattomaan uudestaa tätä palstaa oliko kukaa vastaillu! :) missäpäi sie asut? Pitää kekkaa vaikka joku paikka missä vaikka nähtäs :)


      • Ninnuhe

        Asun keskustan kupeessa lähellä sairaalaa. Entäs sie? Millaista lenkkiä yleensä tykkäät juosta?


      • fundy

        Parisen kilsaa keskustasta. Riippuu hiukka päivästä ja fiiliksestä, mutta parista kilsasta kymmeneen. En oo mikään himokuntoilija, mutta tykkään urheilusta :) entäpä sinä?


      • Ninnuhe

        Yleensä oon juoksennellu kalevankankaalla, menee semmonen 8-9km tiuhempaan tai lepposempaan tahtiin päivästä riippuen.


    • M_M_M_M_M_

      On outoa kirjoittelua.

      • Aloittaja_on

        selvästi palstan trollityttö Savonlinnasta.


      • rhrt
        Aloittaja_on kirjoitti:

        selvästi palstan trollityttö Savonlinnasta.

        Joo pysykää te molemmat Savonlinnan hullut siellä omalla palstallanne.


    • Raamikaslenkkeilijää

      Tykkään lenkkeillä ja pienet puskapainit onnistunevat varmaan sykkeen nostattamiseksi?

    • tyttömikkelistä

      moikka mullekin kelpaaa lenkki seuraa :P

      • Tyttö89mikkeli

        Moi, täällä kans yks jolle lenkkiseura kävis. Missäs ja miten juoksentelet?


      • fundy

        No heiii. Tuos aikasemmi kirjottelin et välistä rennot höpöttely lenkit on kivoja ja välillä sit juoksentelee hiukka kovempaa tahtiin.. Missäs millon mahd näkis, vois käyä vaiks jonkun reippaan kävelylenkinkin :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1796
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1564
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1387
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe