kOKEMUSTA ENNUSTAJISTA?

utelias1970

Millaisia kokemuksia olette saaneet eri ennustajilta.Ovatko tienneet mitään..?Siis ihan tarkasti ja se on sitten tapahtunut mitä on ennustettukin.?Itselläni on kokemusta sekä puhelinennustajista,sekä sähköposti-ennustajista ja sähköpostilla oli paljon tietävämpi henkilö jonka ennustavat tapahtumat toteutuivat hyvin lyhyessä ajassa n.kolmessa kk:ssa.Otin samalta ennustajalta ja taas on mennyt kaikki niinkuin hän ennustikin.Hieman jo pelottaakin miten voi tietää toisten asioita niin tarkkaan.Uskon että on oikeitakin ennustajia ja niitä on n.1 sadasta.En mainosta täällä ketään ja haluankin pitää hänet luottoennustajanani.En tiedä ottaako edes enää uusia asiakkaita kun hänelle on niin pitkät jonot aina.Minkälaisia kokemuksia teillä on.Olisipa kiva lukea niistä.

12

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hurlumheip

      Mä olen puhunut Sonjan, Iiriksen, Anjan, Angelan, Sinikan ja Veeran kanssa Unilista ja nykyhetki sekä ajatuskäyrä on se mitä he kertovat mutta mitä tulee tulevaan niin eipä ole toteutunut mutta kyllähän ne puhuisi niin kauan kuin antaa puhua jolloin asiakas ei saa mitään mutta he sitten tietysti tienaavat.. onkohan tämä sitten sitä selvänäkemistä kun lukee ihmisten ajatuskäyrää :) Siltä se vähän vaikuttaa, ikävä kyllä mutta kerron kyllä sitten täälläkin jos joskus vielä tapahtuu kun voi ne silti olla totta mutta tällä erää ei oikein siltä näytä kun piti olla Iiriksen mukaan töissä tammikuussa mutta en ole joten mitä tuosta voi päätellä :)

      • mietinvaan

        Miksi sä olet soittanut noin monelle? ja eri ihmiselle.


    • apuaennustajaltsaanut

      Kokemusta on ja menetin jopa aikoinani liittymäni ja jouduin siirtymään prepaid-liittymään kun soitin päivittäin ennustajille.Menetin sukulaiseni ystävyyden sekä luottamuksen kun soitin jopa hänenkin puhelimellansa hänelle isohkon laskun .Olin todella pahassa solmussa silloin elämäni kanssa.Sitten löysin meedio-selvänäkijä Seijan ,joka auttoi minua ja näki tulevaisuuteeni hyvin ja usein.Hän on nyt edesmennyt ja sain häneltä ennen kuolemaansa jo ennustajan nimen ja sähköpostiosoitteen ja hän oli tämän Seijan oma luotto-ennustaja ,koska ennustajat eivät saa ennustaa itsellensä sillä se kuulemma tietää pahaa tai huonoa onnea..?Tämän ennustajan ennustukset ovat myös minulle toteutuneet sekä luonteeni hän kuvasi hyvin.Hän tekee korteista pöydät ja ennustaa niistä,myös syntymäaika tarvitaan.Ainut huono puoli vaan on todella pitkä jonotusaika hänelle ,mutta minulla ei ole mihinkään enää kiire ja elämänikin on jo paremmassa kunnossa enkä ole soitellut prepaidilläni enää ennustajille ,opin läksyni kun menetin melkein ystävyyteni rakkaan sukulaiseni kanssa sekä menetin luottotiedot useiksi vuosiksi.En nykyään kysy muilta kuin sarijohanna4:ltä ,piti mainita tuo numero koska näitä tuli yhtäkkiä kaksi sarijohannaa kun toinen vei tämän tunnetun ja arvostetun ennustajan sähköpostiosoitteen!!! hän vain röyhkeästi varasti toisen asiakkaat keksimällä saman sähköpostiosoitteen ja oikea ennustaja joutui lisäämään numeron 4 nimensä perään.Tämä oli juuri tapahtunut kun pyysin ennustusta hotmailissa ja laitoin vahingossa tälle väärälle ja huomasin että kysymyksessä oli joku ihan outo ihminen ja en ennestään tuntenut tätä ja sain onneksi erään tuttavani kautta selvitettyä oikean osoitteen ,oikealle ihmiselle.Tämä toinen ei ollut ennustaja vaan käsittääkseni pelkkä astrologi.Oikea siis tietää hyvin tarkasti asioita jotka tapahtuvat elämässäsi tulevina vuosina ja jos haluaa selvittää jotain elämässään ja on vaikeuksia tai umpisolmussa elämänsä kanssa ja käyttää paljon aikaa ja rahaa puhelinennustajiin,suosittelen lämpimästi tätä ihanaa,kannustavaa auttajaa ja lämmintä ihmistä.

    • Realisti42
      • näinkinon

        Hitto miten röyhkeää mainontaa! Sen verran olen näkijä minäkin, että huomaan kuinka näkijä mainostaa itseään. Vähän on noloa toimintaa... joo on varmaan jonoa ihan, ja kilin vitut ;)
        Ei ole niitä maksavia asiakkaita, niin täällä mainostetaan ties kuinka monella nimellä. Heh heh. Uusi huijaus tuo hyväntekeväisyysjuttu. Ei viitsisi valehdella noin räikeästi. Tuo tuli siitä, kun jotkut protestoi, ettei näkijän lahja pysy, jos ottaa rahaa. Varmaan nyt kukaan olisi ihan oikeasti kysellyt 80 ennustelijalta. Täyttä valetta ;D
        Kenenkään sähköpostiosoitetta EI myöskään voi varastaa! Tuo jo paljastaa koko jutun keksityksi ja mainoskikaksi. Jos yrittää rekisteröityä jo käytössä olevalla tunnuksella, niin tulee tieto, että tämä on jo käytössä, kokeile jotain muuta.
        Tämä on jotenki hauskaa, kun joku toinen näkijä häipyy kuukausiksi, niin toinen aktivoituu mainostamaan itseään. Ties kuinka monen sähköpostin takana on yksi ja sama huijari, joka taitaa erilaiset tyylit kirjoittaa ja manipuloida asiakkaita. Jotenkin sairasta ja noloa toimintaa.
        Onneksi näitä käyttää vain pieni määrä ihmisiä. Osa oppii ennemmin tai myöhemmin luottamaan itseensä ja lopettamaan tällaiset lasten satuhetket. Turhinja tyhmin ammatti maan päällä. Ihme ja kumma, ettei ole laissa kiellettyä.
        Kannattaa miettiä kerran jos toisenkin, jos tosissaan harkitsee antavansa jollekin tuntemattomalle rahaa. Kukaan heistä ei tee tätä hämärähommaa vain auttaakseen ihmisiä. Se raha niille jotain merkitsee. Meistähän voisi kuka vain halutessaan tehdä samoin. Anonyymi email vaikka ja suuret lupaukset ja mainokset eri nikeillä. Kun keksityt jutut ei osukaan kohdalleen ja tulee paskaa niskaan, niin lopettaa homman ja aloittaa uudella sähköpostilla ja tyylillä. Tietysti pimeänä, eihän näitä kukaan valvo.
        Jos joku asia on liian hyvää ollakseen totta, se ei yleensä ole totta. Kukaan näkijä ei näe täysin toisen ihmisen luonnetta ja mahdollisuuksia. Sen tietää parhaiten jokainen itse. Jos ei näe, niin kannattaa pyytää apua jostain muualta kuin ammattihuijareilta, joilla ei muuten ole välttämättä muuta oikeaa ammattia kuin tuo huijaus.


      • Realisti42

        näinkinon: Sinulla on varmaan ollut huono päivä. Hengitä välillä. Ja kyllä olen se sama kirjoittaja.


      • johanonjoo
        näinkinon kirjoitti:

        Hitto miten röyhkeää mainontaa! Sen verran olen näkijä minäkin, että huomaan kuinka näkijä mainostaa itseään. Vähän on noloa toimintaa... joo on varmaan jonoa ihan, ja kilin vitut ;)
        Ei ole niitä maksavia asiakkaita, niin täällä mainostetaan ties kuinka monella nimellä. Heh heh. Uusi huijaus tuo hyväntekeväisyysjuttu. Ei viitsisi valehdella noin räikeästi. Tuo tuli siitä, kun jotkut protestoi, ettei näkijän lahja pysy, jos ottaa rahaa. Varmaan nyt kukaan olisi ihan oikeasti kysellyt 80 ennustelijalta. Täyttä valetta ;D
        Kenenkään sähköpostiosoitetta EI myöskään voi varastaa! Tuo jo paljastaa koko jutun keksityksi ja mainoskikaksi. Jos yrittää rekisteröityä jo käytössä olevalla tunnuksella, niin tulee tieto, että tämä on jo käytössä, kokeile jotain muuta.
        Tämä on jotenki hauskaa, kun joku toinen näkijä häipyy kuukausiksi, niin toinen aktivoituu mainostamaan itseään. Ties kuinka monen sähköpostin takana on yksi ja sama huijari, joka taitaa erilaiset tyylit kirjoittaa ja manipuloida asiakkaita. Jotenkin sairasta ja noloa toimintaa.
        Onneksi näitä käyttää vain pieni määrä ihmisiä. Osa oppii ennemmin tai myöhemmin luottamaan itseensä ja lopettamaan tällaiset lasten satuhetket. Turhinja tyhmin ammatti maan päällä. Ihme ja kumma, ettei ole laissa kiellettyä.
        Kannattaa miettiä kerran jos toisenkin, jos tosissaan harkitsee antavansa jollekin tuntemattomalle rahaa. Kukaan heistä ei tee tätä hämärähommaa vain auttaakseen ihmisiä. Se raha niille jotain merkitsee. Meistähän voisi kuka vain halutessaan tehdä samoin. Anonyymi email vaikka ja suuret lupaukset ja mainokset eri nikeillä. Kun keksityt jutut ei osukaan kohdalleen ja tulee paskaa niskaan, niin lopettaa homman ja aloittaa uudella sähköpostilla ja tyylillä. Tietysti pimeänä, eihän näitä kukaan valvo.
        Jos joku asia on liian hyvää ollakseen totta, se ei yleensä ole totta. Kukaan näkijä ei näe täysin toisen ihmisen luonnetta ja mahdollisuuksia. Sen tietää parhaiten jokainen itse. Jos ei näe, niin kannattaa pyytää apua jostain muualta kuin ammattihuijareilta, joilla ei muuten ole välttämättä muuta oikeaa ammattia kuin tuo huijaus.

        no ainakin epäilen että Nina Kallio toimii Sarijohannana myös vaimikälieseniminytolikaan


      • jaksaajauhaasontaa
        johanonjoo kirjoitti:

        no ainakin epäilen että Nina Kallio toimii Sarijohannana myös vaimikälieseniminytolikaan

        Ei muuten pidä paikkansa vaikka miten epäilisit.


    • jepanica

      Mä olen saanut ite apua/selvänäköö Kristallikellolta ja ei oo kyllä mikään törkee rahastaja vaik ottaa maksun.., eli on vastaillut mun tilanteessa joskus jotai maksuttakin, kun tilanne on ollut mikä on. Tosin mä en ees kehtais pyytää ilmaisia kattomisia näkijältä, duuniaan nekin tekee.. näis on hyviä ja huonoja olemassa.. kokeiltu on.. Mul oli masennusta vuosia ja se sai jotenkin mut tajuumaan että voin iteki auttaa itteeni..

      • Anonyymi

        Hyvä kun sait kristallista apua. Hän pyörii Facebookissa ja on aikaa kysyä ja hänen vastata 15 Min. Maksu oli pieni. Ai hyvänen aika miten pieleen meni. Hän epäonnistuu osassa ja toisessa osassa pärjää. Vauhtia liikaa. Yleensä ottaen suurin osa ennustajista ei osaa, heistä tulee psykologeja jonka kautta he pyörittävän asiakkaan sanomaan itse oikean vastauksen. Asiakkaat eivät sitä tajua vaan ennustaja vastaa sillä mitä sai kuulla ja oikein meni. Asiakas helpottui. Totuus on aina siellä sydämessä, se on vaikeaa vain myöntää. On aitojakin mutta hyvin vähässä määrin. Valitkaa ne jotka eivät ota maksua. Ilmaiset eivät saa rahaa vaan hyvän mielen jos voivat auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun sait kristallista apua. Hän pyörii Facebookissa ja on aikaa kysyä ja hänen vastata 15 Min. Maksu oli pieni. Ai hyvänen aika miten pieleen meni. Hän epäonnistuu osassa ja toisessa osassa pärjää. Vauhtia liikaa. Yleensä ottaen suurin osa ennustajista ei osaa, heistä tulee psykologeja jonka kautta he pyörittävän asiakkaan sanomaan itse oikean vastauksen. Asiakkaat eivät sitä tajua vaan ennustaja vastaa sillä mitä sai kuulla ja oikein meni. Asiakas helpottui. Totuus on aina siellä sydämessä, se on vaikeaa vain myöntää. On aitojakin mutta hyvin vähässä määrin. Valitkaa ne jotka eivät ota maksua. Ilmaiset eivät saa rahaa vaan hyvän mielen jos voivat auttaa.

        Minäkin sain avun kristallikellolta, soitin ja vaistosi masennukseni ym ennen joulua. On taitava ohjaamaan mieltä jotenkin parempaan "tilaan". minä maksoin etukäteen, kuulema osa jättänyt maksun , niin ei enää anna luottoa. Paljon tykkäyksiä näkyy joo olevan facebookissa. Kertoo jotakin hänestä. Hinta ei huimaa päätä. Ainut miinus, että päivisin ei ota puheluita, kun lapset&mies ei kotona. Aina ei kaikki onnistu kaikille, senkin oon huomannut.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe