poliisit madepolulla

äimistynyt

mitä helvettiä siellä oikei tapahtuu? taas oli poliisit madepolulla. :O

50

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisitmennytkysymään

      jos se mieltäsi askarruttaa :-)

    • Pikkupirihuorat

      Sekakäyttäjät sielä vaan riehuu, ei mitään kummempaa. Huumeet ja viina eivät sovi näköjään kaikille. :)

      • Pikkupirihuorat

        Ainiin ja alaikäisiä myös joukossa mukana, mutta eipä taida äidin pikku kullannupun sekoilut kiinnostaa :)


    • joonhurjaksi

      meno yltynyt mävissä, ikävää..

    • oikeinko

      Ja virkavalta ja vuokranantaja vain antaa piripäitten seikoilla ja häiritä muita asukkaita ja tuhota toisten omaisuutta. Millä oikeudella?

      • lutsu

        Ootko säkin piripäissäs kun oikei seikoilla..


      • oikeinko

        Ei näin pienellä paikkakunnalla mikään jää salaisuudeksi, moni tietää tarkalleen, keistä on kyse ja mitä siellä on tapahtunut. Jos olisin piripäissäni, en todennäköisesti olisi huomannut muuta kuin oikeutuksen näihin terroritekoihin


      • vaipirinvoimalla
        oikeinko kirjoitti:

        Ei näin pienellä paikkakunnalla mikään jää salaisuudeksi, moni tietää tarkalleen, keistä on kyse ja mitä siellä on tapahtunut. Jos olisin piripäissäni, en todennäköisesti olisi huomannut muuta kuin oikeutuksen näihin terroritekoihin

        Mistä tiedätte kyseisten lasten käyttävän amfetamiiniä?alkoholia ja tupakkaa tiedän heidän käyttäneen!jos väitteenne pitää paikkaansa onkin vyyhdissä lisää selvitettävää.sosiaalitoimistoon ja poliisiin voi ottaa yhteyttä noissa alaikäisten päihde asioissa!


      • lutsukka

        Niinpä ei kannata levittää juttuja ja vääriä tietoja ennenkuin on FAKTAA tai pokkaa kirjoitella omalla nimellä...


      • hullj

        Autonhan ne sielä polttivat


      • oikeinko

        Mutta ei omaansa


      • oikeinko
        vaipirinvoimalla kirjoitti:

        Mistä tiedätte kyseisten lasten käyttävän amfetamiiniä?alkoholia ja tupakkaa tiedän heidän käyttäneen!jos väitteenne pitää paikkaansa onkin vyyhdissä lisää selvitettävää.sosiaalitoimistoon ja poliisiin voi ottaa yhteyttä noissa alaikäisten päihde asioissa!

        Ei ne alaikäiset vielä käytä huumeita, mutta ovat läheisissä väleissä paikallisten huumehörhöjen kanssa, jotka taas kostotoimina mm. polttivat parkkipaikalla auton


      • lutsukka

        Mitähän auton omistaja mahdollisesti teki? Jännä juttu että se ei tule ilmi oletkohan mahdollisesti itse..ja edelliseen yhtyen laita faktaa omalla nimelläsi ennenkuin nimittelet narkomaaniksi yhtään ketään..voiolla että saat syytteen kunnian loukkauksesta


      • oikeinko

        Ja lutsukka on tietty sun oma nimi? Taidat itse kuulua ko. häirikköjengiin, kun puolustelet niin kiihkeästi heidän kunniaansa


      • lutsukka

        Kuules oikeinko en edes asu mäntyharjulla mutta tiedän tapahtuman oikein hyvin ja sen verran tiedän myös laista että ketään ei ole oikeutta lyödä pesäpallo mailalla oli narkomaanitai ei niin metsä vastaa kuin huhuudetaan.enkä puolustele ns.tapahtumaa.mutta ihmisten kunniaa kyllä katso peiliin


      • oikeinko

        No sitten varmaan tiedät, mitä laki sanoo kotirauhanhäirinnästä, josta tämä yksipuolinen terroriaalto on lähtenyt liikkeelle. Voin sanoa suoraan, että jos minun huusholliini tullaan keskelläyötä sorkkaraudalla rähisemään, niin vastassa on järeämpiä ase, kuin vain pelkkä pesäpallomaila.

        Omalta osaltani päätän tämän tuloksettoman keskustelun tähän ja toivotan kaikille osapuolille rauhallisempaa loppukevättä!


      • Salapoliisi

        Tuohan jo uhkailua mitähän laki sanoo siihen..


      • ReijoM
        lutsukka kirjoitti:

        Niinpä ei kannata levittää juttuja ja vääriä tietoja ennenkuin on FAKTAA tai pokkaa kirjoitella omalla nimellä...

        Missäs sun nimi on ? Terveisin naapuritiellä asuva


      • Tuppukylä

        Vittu tää mäntyharju on kyllä yks saatanan junttien kylä. Täällä ihmiset puhuu paskaa minkä kerkiää. Täällä suomi24 ei kannata alkaa asioista puhumaa jos ei tiiä mitää asiasta. On se saatana kumma omassa elämässä tässä kusisessa kylässä ei mitää tapahu ni pitää netissä muitten asioita vääristellä.


      • mävionperseestä

        oikees oot..


    • StidiJaPyge

      Muistelen kun joskus aikoinaan Stidi ja Pyge ottivat opintolainaa ja haastelivat, miten alkavat tekemään bisnestä! Opintolainapäivä kun koitti,niin jätkät paineli silloiseen Pub olkkariin ja joivat kaikki rahansa. Siitä lähtien kummallekin on maistunut hapan ja oikein kunnolla!
      Ei tainneet kaverusten bisnekset rullata, eivätkä myöskään sen ihmeemmin saavuttaneetkaan mitään maallista....

    • mäviläisetjuorukellot

      kyllä taas ollaan tietävinään kuka käyttää alkoholii ja kuka huumeit.täs tapaukessa ei oo kysymys kummastakaan.vaan taloon muuttaneesta kusipäästä joka soittelee poliisit harvase ilta paikalle.vittuilakseen.joka paikkaan ilmottelee perättömyyksiä kanssaeöäjistään.kaikille ei rivitaloasuminen vaan sovi.ja nytkin sen on pois lähdettävä.suututtanut jo pakolaistalossa kaikki turhilla valituksilla.eikä siel millään sorkkaraudalla oo hilluttu vaan kyseinen tyyppi itse pesäpallo mailalla.no älkää huoliko rikosilmoitusten lista on jo pitkä!

    • silkkipaska

      Mä olen kuullut että kukaan ei ole mennyt asuntoon sorkkaraudalla ja se on kyllä ihan fakta tietoa ! plus se että millä tavalla voi syyttää alkoholistiksi/huumeiden käyttäjäksi jos ei tunne ihmistä yksi perhe saa yhden talon ihan sekaisin ja ei ole asunut edes montaa viikoa koko talossa, Ja olen samaa mieltä siitä että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan! ja mitä ihmiset täällä puhuu asioita jos ei ole edes varmoja mikä on totta ja mikä ei, minun mielestä on tyhmää puuuttua tuollaiseen paskaan! hankkikaa elämä!

    • eioleleikinasia

      Tämä naapurin mies kun lyö naapurin naispuolista henkilöä pesäpallomailalla (ilman syytä) niin mietityttääpä vain että saakohan tämän väkivaltaisen hullun avopuoliso/pieni lapsi tästä pesäpallomailasta osumaa myös?! Sääliksi käy heitä..

      • ReijoM

        Mistä arvelet että ilman syytä lyönyt? Aikaisemmin taisi lukea jotakin kuitenkin kotirauhanhäirinnästä keskellä yötä. Tuollaisessa tilanteessa täytyykin suojella omiaan eikä antaa ihmisten tunkeutua taloon sekopäisyyksissään.


      • hannariittamikkeli
        ReijoM kirjoitti:

        Mistä arvelet että ilman syytä lyönyt? Aikaisemmin taisi lukea jotakin kuitenkin kotirauhanhäirinnästä keskellä yötä. Tuollaisessa tilanteessa täytyykin suojella omiaan eikä antaa ihmisten tunkeutua taloon sekopäisyyksissään.

        Ja sekö oikeuttaa lyömään miehen naista?mennäänkö päiväkahville pekan leipään ja keskustellaan vähän tasa arvosta ja otetaan tämä naisten hakkaaja mukaan?


      • neitinöpönenä

        siel on aamulla ruuhkaa..


    • soikke105v

      voitte luokitella mut alkohotlistiksi mutta ette kyllä miksikän nistiksi/ huumeiden käyttäjäksi olen itse niitä vastaan että jos lopetetaan ihan suoralla kädellä toi paskan puhuminen

    • mäviläisetjuorukellot

      Kyllä tän kylän pahimpia vikoja on puuttuminen asioihin joita ei edes tiedä!sinne sossuunkin ilmotellaan kaikki arvailut mitä mielikuvitus vaan tuo.mikä idea siin on.aiheutetaan perheille turhaa mielipahaa.minusta sossuun ei pidä soittaa muita asioita kun minkä itse on nähnyt ja mistä voi olla varma.ja omien sanojen takana täytyy pystyä seisomaan omalla nimellä!

    • mävinjuorukellot

      Kyllä on mävissä muut ihmiset ain tietävinään asiat!vaikka todellisuudessa ei tiedetä mitään.sit kerrotaan suu vaahdossa kaikille et siel oli poliisit ja siel on huumeit ja juoppoja ja ja ja...toi on niin hanurista toi tyyli.sit kaik soittaa sossuun et nyt kyllä on tilanne päällä ja siel tapahtuu sit.ja tät.varmaan lapset on heitteillä....kukaan ei ymmärrä et kuinka paljon mielipahaa aiheutetaan ihan syyttömälle tavalliselle perheelle kun ilmotetaan sossuun täysin perättömyyksiä.kyllä pitäs ilmottaa vasta kun on itse nähnyt ja et voi seistä sanojensa takana omalla nimellä

      • Naapurityttö

        Näin! Kun asia ei teille kuulu nii ei sitä tarvii muiltakaan udella... antaa ammattilaisten hoitaa hommansa,eikä muiden tarvitse alkaa leikkiä salapoliisia tai kertoa perheen, tai muidenkaa yksityisasioita. Juuri tämä on niin ärsyttävää kun olevinaan tiedetään asiasta jotain ja sitte kerrotaan muille jutuista joissa ei ole päätä eikä häntää!!!


    • Todistaja

      no huhhuh... ihmiset jaksaa jauhaa, naapuri on poliisien kuullen uhkaillut naispuolista henkilöä. On se jo kertaallee lyönykki pesäpallo mailalla. Te ihmiset jotka haukutte meitä nisteiks niin lopettakaa vielä ku voitte! huom. Talossa asuu kenneliä pitävä ihminen joka on invaliidi jolla on 4 lasta, toisessa päädyssä Nainen joka asuu yksin, ottakaa asioista selvää jos noin kiinnostaa... Teen tästä rikosilmoituksen kunnia loukkauksesta ja väärien tierojen levittämisestä että...

      • Naapurityttö

        Hyvä! Jollain sentäs pyörii päässä muutakin kuin toisten asioihin puuttuminen!!!


    • pitskussaoli

      juttua että auto oli sytytetty tahallaan..

    • Kahvitauolla.

    • vonkaaja

      kivaa pöhinää!

    • Niemierkki

      Mäntyharjulle uusi vetovoimainen oppilaitos. Elämän koululaiset tuovat piritystä kunnan ankeaan arkeen.

      • Hamppiaiset

        nimenomaan kovat koululaiset.


    • paulasainio

      Kuulkaas sisäsittoset mäntyharjulaiset!mun perhettä ootte vainonneet jo kaks vuotta vaik ette mua ja mun lapsii oikeesti tunne ei käytetä aineita tai mitää!mut tää kusipäisyys jatkuu ja jatkuu Millo soitetaan sossuu tai kelle vaan eikä tulla face to face puhuu ja kyselee asioitten todellista perää.se kuka uskaltaa näin tehä on todellinen sankari!opettelisitte elämää oikeesti ennen ku arvostelette on mun neuvo.

      • Ärsyttääää

        Niinpä jos vaikka annnatte muiden elää omaa elämäänsä ja huolehditte omista asioistanne!!!


    • vainoamisesta

      kannattaa tehdä ilmoitus..

    • vittuuntunut_ihmine

      voiny saatana... perus mäntyharjua... toisten asiat kiinnostaa että saatas taas juttua kylälle..

      • tiivistettynä

        envalita.fi


      • halusitkuitenkin

        nostaa topicia ylös..
        nim toinen v.ttuuntunut


      • www.envalita.fi
        halusitkuitenkin kirjoitti:

        nostaa topicia ylös..
        nim toinen v.ttuuntunut

        envalit.fi


    • Jormis234g

      Uik uik raappahousut pyykkiin

    • Taistolainen66

      Siellä oli joku heilunut peenispumpun kanssa ja ulvonut et patterit oli loppu

      • oliskoCopyA

        Kukapa muukaan :(


    • vaiko

      Huh huh mitä paskaa täällä tulee....kylläh¨ä nää tyypit kaikki tuntee joita tämä asia koskee!!!

    • naapurinmamma

      Huimausaineita, niitä kun myydään ja käytetään niin poliisia tarvitaan. Paha asia.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      4405
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2438
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2161
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2126
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      118
      1775
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1442
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1412
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      335
      1367
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1327
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe