Ihanaa 40 km/h

Perus-salolainen

On ilonpäivä kun saamme ajella edes 40 km/h. Lol. Jokohan ymmärtäisi lopettaa. 80-luvun teinipoppari. Lol.

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onkin

      Alinopeutta

    • liikenneturvaakin

      Isoveli valvoo

    • riittänee

      Kaahausta

    • okkkk

      On.

    • etana123456789

      Tästa saamme kiittää Nummentaloa!

      • merkillepannut

        Juu, ei Paimionkaan keskustassa yli kolmeakymppiä saa ajaa. Se on niin turvaisaa.


      • S-torttu

        Ketjun aloittaja aloitteleva mopo-autoilija joka korvantaustat vielä märkänä ovat.
        Salon keskustan liikenne on tullut paljon turvallisemmaksi kun nopeutta alennettiin ja pääkaduista tehtiin yksikaistaisia suuntaansa.
        Tosiaan, Vilhonkadulle sinne Aarresaaren päähän ja toivoisin nopeutta 20 - 30 km/h, mpo-auto pellet kaahaavat siinä.


      • nuori_mies_salosta

        Pelottaa jos autot kaahaavat kahtakymppiä. Mikseivät kaikki voisi vain kävellä? Verkkaisesti. Suut auki.


    • IsoJormakka

      En oikein käsitä mitä ketjun aloittaja hakee.
      Onko 40km/h sen mielestä liikaa vai liian vähän.

      Joku teinipilluko tämän ketjun aloitti kun sen mopoauto kulkeekin 45Km/h?

    • 40kmtunnissa

      Näin asiasta tietämätön kysyy, että miten se Nummentalo on tämän takana. Onko se joku Salon keisari ja ihan yksin saanut päättää moisesta jutusta. Olisi kiva saada joku asiallinen vastaus, eikä mitään vinkumista.

    • konstaapelle

      Ehdotan Vilhonkadulle enimmäisnopeudeksi 20 km/h, koska kapea ränni ja koululaiset poukkoilee miten sattuu tien ylitse.

      • pöpiksitullaan

        Älä vaan meme kertomaan terveydenhoitoalan ammattilaiselle


    • LäskitLähtöön

      Salon keskustan pitäisi olla täysin autoton. Kyllä ottaa kupoliin ne helvetin kaahailijat ja tyypit, jotka asuu keskustassa ja käyvät keskusta-alueen kaupoilla autolla. Muutama kilometrikään oo matka eikä mikään, jonka taittaa kätevästi vaikka polkupyörällä tai kävellen.

      • bmwonauto

        Taidat olla vihervasuri?


      • LäskitLähtöön
        bmwonauto kirjoitti:

        Taidat olla vihervasuri?

        Onko "vihervasuri" joku uusi haukkumasana, vai mikä oli tuo kysymyksen pointti? Oletko itse niin tyhmä, mitä nimimerkistäsi voisi päätellä?

        Identiteettini ja miehuuteni ei ole jostain peltiromusta riippuvainen.


      • bmwauto
        LäskitLähtöön kirjoitti:

        Onko "vihervasuri" joku uusi haukkumasana, vai mikä oli tuo kysymyksen pointti? Oletko itse niin tyhmä, mitä nimimerkistäsi voisi päätellä?

        Identiteettini ja miehuuteni ei ole jostain peltiromusta riippuvainen.

        Kyllä vihervasuri voi olla myös haukkumanimi. Etkö ole sinut itsesi kanssa kun olet läski? Laihduta.


      • LäskitLähtöön
        bmwauto kirjoitti:

        Kyllä vihervasuri voi olla myös haukkumanimi. Etkö ole sinut itsesi kanssa kun olet läski? Laihduta.

        Nimenomaan en ole läski, koska liikun päivittäin. Oletko itse läski, kun aloit vihervasuriksi haukkumaan, koska mielestäni kaupunkialueella asuvan ei kaiken järjen mukaan kuulu käydä kaupassa autolla tai pidän sitä peltiromusta riippuvaisena, vähintäänkin henkisenä läskinä, joka ajattelee vain omaa egoaan?

        Liikuntarajotteiset ja sen sellaiset ovat asia erikseen.


      • bmwauto

        En ole läski.
        Kasvaako sinun ego kun käyt kävellen kaupassa, jos kasvaa niin on aika pienestä kiinni. Siinähän kävelet tai menet julkisilla vesi- tai räntäsateessa hakemaan einestä, minä kyllä menen autolla.
        Taidat olla juurikin vihervasuri, raha tulee seinästä ja sähkö pistorasiasta.
        Pääasia että maailma pelastuu.


      • MeehänNyRillaamaanJuntti
        bmwauto kirjoitti:

        En ole läski.
        Kasvaako sinun ego kun käyt kävellen kaupassa, jos kasvaa niin on aika pienestä kiinni. Siinähän kävelet tai menet julkisilla vesi- tai räntäsateessa hakemaan einestä, minä kyllä menen autolla.
        Taidat olla juurikin vihervasuri, raha tulee seinästä ja sähkö pistorasiasta.
        Pääasia että maailma pelastuu.

        Voi että, että ihan vesi- tai räntäsateessa pitää käyttää Salossa julkisia tai autoa, jotta pääsee kauppaan. Joku armeijaa käymätön sivariko siellä huutelee?

        Taidat itse olla tyhmä ja heikko, kun et kestä sääolosuhteita edes sen vertaa, että kauppaan on päästävä peltiromulla, jonka polttoaine tulee tankkausautomaatista.

        Pääasia, että päästään rillaamaan ja leikkimään alfaurosta, jottei identiteettikriisi iske päälle.


      • bmwauto

        Joo kyllä se polttoaine tulee automaatista muttei sentään tankkausautomaatista:)
        Rillaamaan ei ole vielä tänä keväänä päässyt mutta sekin aika tulee.
        Kuinka homo pitää olla jos ei voi käydä kaupassa autolla?


      • VaiksKuiHomo
        bmwauto kirjoitti:

        Joo kyllä se polttoaine tulee automaatista muttei sentään tankkausautomaatista:)
        Rillaamaan ei ole vielä tänä keväänä päässyt mutta sekin aika tulee.
        Kuinka homo pitää olla jos ei voi käydä kaupassa autolla?

        Kyllä ne minun käsittääkseni ovat ihan tankkausautomaatteja ne automaatit, josta polttoainetta otetaan.

        Mitä väliä sillä on kuinka homo joku on? Onko pelko perseessä, että omat peltiromun taakse piilotetut mieltymykset tulevat esille, vai mihin tuo homokommentti liittyi?

        Tuu vaan rohkeasti kaapista ulos; et sä oo yhtään sen vähempi mies.


      • bmwauto

        Saahan sitä homo olla, kysyinkin kuinka homo pitää olla jos ei voi käydä autolla kaupassa.


      • VaiksKuiHomo
        bmwauto kirjoitti:

        Saahan sitä homo olla, kysyinkin kuinka homo pitää olla jos ei voi käydä autolla kaupassa.

        No mikä funktio tolla kysymysellä sitten on?

        Jos kunnon ylläpitäminen ja ympäristöstä edes vähän huolehtiminen, vaikka sitten jälkipolvia ajatellen, tekee musta homon, niin sitten olen homo. Jos nyt sateessa vähän hameenhelma kastuu, niin ei mun maailma siihen kaadu.


      • näinsemenee
        bmwauto kirjoitti:

        Saahan sitä homo olla, kysyinkin kuinka homo pitää olla jos ei voi käydä autolla kaupassa.

        "Äitii, mistä se bensa mun pemariin tulee, tuleeko sekin tisseistäsi joita vielä imen".
        "Äitii, tuutko vaihtamaan vaipat, multa tuli turuntiellä housuun kun Tojota ohitti mut"
        "Äitii, herätäthän mut sitten kun ne isin ryyppykaverit ovat kaikki naineet sua joka reikään".
        "Äitiii....


      • hommoo
        näinsemenee kirjoitti:

        "Äitii, mistä se bensa mun pemariin tulee, tuleeko sekin tisseistäsi joita vielä imen".
        "Äitii, tuutko vaihtamaan vaipat, multa tuli turuntiellä housuun kun Tojota ohitti mut"
        "Äitii, herätäthän mut sitten kun ne isin ryyppykaverit ovat kaikki naineet sua joka reikään".
        "Äitiii....

        Jollain alkaa kasetti hajoamaan. Lol


    • bmwauto

      Taidat olla vielä transvesti kun olet homo ja pukeudut hameeseen. Kaikille varmasti turvalisempaa kun jätät sen auton kotiin tai mieluiten myyt pois jos sellaisen omistat.

      • VoiEi-

        Kylläpä se Bemmemies koittaa nyt kovasti venytellä sitä pippeliä nimittelemällä ja käyttämällä jotain tuontiromuaan nimimerkkinä. :)


      • avensisauto

        Olisiko toyota avensis parempi nimimerkki


      • Rillimaisteri
        avensisauto kirjoitti:

        Olisiko toyota avensis parempi nimimerkki

        Kokeiles vaikka sellaista kuin "Pippelijatke".


      • bmwauto

        Jos ostan toyotan niin lyheneekö pippelini?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe