Haluaisin taas katsoa

noitataienkeli

sinun silmiisi ja koskettaa katseellani. En vain löydä niitä ja muistanko enää kuinka katseesi lämpö tuntui sisällä lämpöisenä väreilynä. Yritän muistaa, vaikka muistikuva hälvenee kokoajan.Siitä kaikesta on niin kauan jo.
Kuinka hämmentävästi voikaan nainen katseellaan vaikuttaa syvästi.
Olen varmaan kohtaamassa itsessäni jotain heikkouden hetkiä, ei muuten voi tällasia tuntemuksia olla.

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silmätnuo

      Kuinka kauan?

    • KatseidenLumoa

      Taisit mainitakin silmistäni jotakin....Kertoisitko, mitä?

      • eräältämieheltä

        ..että ne on samanväriset kuin ex-naisystävälläni..näin sanoin päivälleen kuukausi sitten.


    • sielunpeilitlumoaa

      Kiinnostuin. Missä päin Suomea katselit tuon naisen lumoaviin silmiin ja onko siitä kauankin?

    • SamePlace

      Sama paikka ensi lauantaina. Kerrosta alempana? ;)

      • muutenjoo

        väärä kohde oot.


    • alottajalta

      Kuukausia monia silmistä hänen.
      Täytyy lähteä katsomaan unikuvista, josko muistuisivat mieleen selvemmin nuo pitkät katseet kaunottaren.

      • muistelen

        ..myös hänen katsetta, sitä tunnetta mitä hän sai katseellaan aikaan. Lähellä, mutta niin kaukana...halua tulla lähelle ja koskettaa. Kipinä sydämen tuo ei sammu milloinkaan. Viimeinen hetki, halaus.....sisintä repii ja sielua raastaa ikävä tää pohjaton.


      • OINiitäAikoja
        muistelen kirjoitti:

        ..myös hänen katsetta, sitä tunnetta mitä hän sai katseellaan aikaan. Lähellä, mutta niin kaukana...halua tulla lähelle ja koskettaa. Kipinä sydämen tuo ei sammu milloinkaan. Viimeinen hetki, halaus.....sisintä repii ja sielua raastaa ikävä tää pohjaton.

        Kaikki tuntuu jo niin kaukaiselta vaikkei siitä nyt niin pitkä aika ole. Nämä kirjoitukset sai muistelemaan hänen kanssaan vaihdettuja katseita ja lämpöä välillämme. Sulin hänen edessään <3 Ikävä. Ja se viimeinen halaus, oli tosiaan viimeinen, jäähyväiset konkreettisesti. Vaikka onhan hän olemassa, mutta ei niin kuin ennen.


      • vieläkerranalottajalta
        muistelen kirjoitti:

        ..myös hänen katsetta, sitä tunnetta mitä hän sai katseellaan aikaan. Lähellä, mutta niin kaukana...halua tulla lähelle ja koskettaa. Kipinä sydämen tuo ei sammu milloinkaan. Viimeinen hetki, halaus.....sisintä repii ja sielua raastaa ikävä tää pohjaton.

        Se viimeinen hetki oli halaus.Ikimuistoinen halaus.
        Sain sentään halata häntä ja katsoa syvälle sieluun.
        Taidan olla onnen pekka vaikka ei nimi olekaan.


      • muistelen
        vieläkerranalottajalta kirjoitti:

        Se viimeinen hetki oli halaus.Ikimuistoinen halaus.
        Sain sentään halata häntä ja katsoa syvälle sieluun.
        Taidan olla onnen pekka vaikka ei nimi olekaan.

        ..tule luokseni mun..sua kaipaan mies. Meillä jäi kaikki kesken...jatketaan siitä, mihin kaikki jäi. Syvempää tutustumista, läheisyyttä...Saithan minulta jotain ennen lähtöäsi.


      • muistelen
        vieläkerranalottajalta kirjoitti:

        Se viimeinen hetki oli halaus.Ikimuistoinen halaus.
        Sain sentään halata häntä ja katsoa syvälle sieluun.
        Taidan olla onnen pekka vaikka ei nimi olekaan.

        vielä hetken tänne sinua. Oletko ajatellut, miltä tuntuisi tavata pitkästä aikaa...jos molemmat olemme kiinni vielä siinä tunteessa.....voisitko kuvitella sitä tilannetta, kun tapaisimme....se on suurin haaveeni.


      • taidanollasealottajaviel
        muistelen kirjoitti:

        vielä hetken tänne sinua. Oletko ajatellut, miltä tuntuisi tavata pitkästä aikaa...jos molemmat olemme kiinni vielä siinä tunteessa.....voisitko kuvitella sitä tilannetta, kun tapaisimme....se on suurin haaveeni.

        Olenpa ajatellut lähes päivittäin kaivannut ajatellen samalla minkä tunteen ja myllerryksen mahtaisi se aikaan saada.Voisin kuvitella mutta samalla suuri pelko ja jännityksen ilmapiiri valtaa mieltä, kuinka kohtaaminen olisikaan mahdollista.
        Kaksin olisi se kaikkein parasta ilman ympäröivää, mutta miksei ympäröiväkin olisi ihan mieleinen josko kuitenkin tilannetta hieman muuttava mutta kunhan tapaisi ennen kun aika tiimalasissa valuu loppuun. Voiko kaipaukseen menehtyä.


      • sä-et-uskalla
        muistelen kirjoitti:

        vielä hetken tänne sinua. Oletko ajatellut, miltä tuntuisi tavata pitkästä aikaa...jos molemmat olemme kiinni vielä siinä tunteessa.....voisitko kuvitella sitä tilannetta, kun tapaisimme....se on suurin haaveeni.

        haaveena minullakin.


      • muistelen
        taidanollasealottajaviel kirjoitti:

        Olenpa ajatellut lähes päivittäin kaivannut ajatellen samalla minkä tunteen ja myllerryksen mahtaisi se aikaan saada.Voisin kuvitella mutta samalla suuri pelko ja jännityksen ilmapiiri valtaa mieltä, kuinka kohtaaminen olisikaan mahdollista.
        Kaksin olisi se kaikkein parasta ilman ympäröivää, mutta miksei ympäröiväkin olisi ihan mieleinen josko kuitenkin tilannetta hieman muuttava mutta kunhan tapaisi ennen kun aika tiimalasissa valuu loppuun. Voiko kaipaukseen menehtyä.

        Minäkin olen miettinyt lähes päivittäin..miltä tuntuisi tavata uudelleen, niin pitkästä aikaa. Pakahduttavat tunteet, jotka ovat pitkään sisällä olleet..vapautuisi..ihminen, ketä on kaivannut ja ikävöinyt niin paljon. Ilman mitään järjellistä selitystä näille tunteille...sait tuntemaan jotain niin outoa ja ajatuksia sekoittavaa..ja niin ihanaa. Mutta kuinka kauan ihminen jaksaa/kestää tällaista.

        Ikävä ja kaipuu nakertaa pala palalta...kuinka kauan tiimalasissa on aikaa..sitä emme tiedä. Toivon todella, että olisit siellä tunteinesi...hukassa ollaan oltu jo niin kauan.

        Heitä minulle kompassi ja kartta..niin löydän luoksesi.


      • kompassi_on
        muistelen kirjoitti:

        Minäkin olen miettinyt lähes päivittäin..miltä tuntuisi tavata uudelleen, niin pitkästä aikaa. Pakahduttavat tunteet, jotka ovat pitkään sisällä olleet..vapautuisi..ihminen, ketä on kaivannut ja ikävöinyt niin paljon. Ilman mitään järjellistä selitystä näille tunteille...sait tuntemaan jotain niin outoa ja ajatuksia sekoittavaa..ja niin ihanaa. Mutta kuinka kauan ihminen jaksaa/kestää tällaista.

        Ikävä ja kaipuu nakertaa pala palalta...kuinka kauan tiimalasissa on aikaa..sitä emme tiedä. Toivon todella, että olisit siellä tunteinesi...hukassa ollaan oltu jo niin kauan.

        Heitä minulle kompassi ja kartta..niin löydän luoksesi.

        niinpä..aika kuluu..löydät minut ilman karttaakin..


      • muistelen
        kompassi_on kirjoitti:

        niinpä..aika kuluu..löydät minut ilman karttaakin..

        Löytäisitkö sinä minut...auta minua löytämään luoksesi. Anna minun tietää, että olet siellä...anna edes hieman helpotusta tähän tuskaiseen kaipuuseen ja epätietoisuuteen.


      • sinä_oletkos
        muistelen kirjoitti:

        Löytäisitkö sinä minut...auta minua löytämään luoksesi. Anna minun tietää, että olet siellä...anna edes hieman helpotusta tähän tuskaiseen kaipuuseen ja epätietoisuuteen.

        sanooko kuunkuningatar mitään ?


      • tunnesiitä
        muistelen kirjoitti:

        Löytäisitkö sinä minut...auta minua löytämään luoksesi. Anna minun tietää, että olet siellä...anna edes hieman helpotusta tähän tuskaiseen kaipuuseen ja epätietoisuuteen.

        Löytäisin jos alkaisin etsimään. Minulla on vain tunne ettet halua tulla löytämäkseni.


      • Olisitkohalunnut
        muistelen kirjoitti:

        ..myös hänen katsetta, sitä tunnetta mitä hän sai katseellaan aikaan. Lähellä, mutta niin kaukana...halua tulla lähelle ja koskettaa. Kipinä sydämen tuo ei sammu milloinkaan. Viimeinen hetki, halaus.....sisintä repii ja sielua raastaa ikävä tää pohjaton.

        Osui ja upposi todella sanatonta viestintää; ikävää&kaipuuta!
        En unohda viimeistä hetkeä milloinkaan kanssasi sinun,, olisitko halunnut olla vain minun?


      • muistelen
        tunnesiitä kirjoitti:

        Löytäisin jos alkaisin etsimään. Minulla on vain tunne ettet halua tulla löytämäkseni.

        Mitään muuta en haluaisikaan kuin tulla löytämäksesi...Kyllä täälläkin pelonsekaisin, jännittynein ajatuksin sitä hetkeä ajattelen. Tuntuu, että kohtaaminen olisi oikeus ja kohtuus kaiken tämän kuluneen ajan jälkeen.Tiedäthän, että se kertoisi meillä tulevaisuuden suunnan..kenenkään muun kanssa en sitä lähtisi edes kokeilemaan.

        En ketään enemmän kuin sua..


      • tunnesiitä
        muistelen kirjoitti:

        Mitään muuta en haluaisikaan kuin tulla löytämäksesi...Kyllä täälläkin pelonsekaisin, jännittynein ajatuksin sitä hetkeä ajattelen. Tuntuu, että kohtaaminen olisi oikeus ja kohtuus kaiken tämän kuluneen ajan jälkeen.Tiedäthän, että se kertoisi meillä tulevaisuuden suunnan..kenenkään muun kanssa en sitä lähtisi edes kokeilemaan.

        En ketään enemmän kuin sua..

        Toivoisin sinun olevan juuri hän, kaipaamani. Mahdollisuus siihen on vain häviävän pieni.


      • muistelen
        tunnesiitä kirjoitti:

        Toivoisin sinun olevan juuri hän, kaipaamani. Mahdollisuus siihen on vain häviävän pieni.

        oletko edelleen aloittaja ja muutama tänne vastannut. Kyllä minäkin toivoisin, että olisit juuri hän...mutta aika monesti täällä erehtyy..niin useita samanlain kaipaajaa täällä on.

        Meillä oli puolen vuoden jakso lähimenneisyydessä, joka päättyi halaukseen..ennen kuin tiemme erkanivat. Meidän välillä oli jotain...se tunne on jäänyt syvälle ja tiukasti.


      • enalottajavaansivullinen
        muistelen kirjoitti:

        oletko edelleen aloittaja ja muutama tänne vastannut. Kyllä minäkin toivoisin, että olisit juuri hän...mutta aika monesti täällä erehtyy..niin useita samanlain kaipaajaa täällä on.

        Meillä oli puolen vuoden jakso lähimenneisyydessä, joka päättyi halaukseen..ennen kuin tiemme erkanivat. Meidän välillä oli jotain...se tunne on jäänyt syvälle ja tiukasti.

        Onnistuisikohan joku yhteydenotto juuri kaivattuun ennen tapaamista, niin saisi ehkä suurimmat jännitykset laukeamaan.
        Syvä kaipaus tuottaa paljon monenlaisia tunteita jotka heittelee mieltä ja aatoksia..


    • noita_sejuuri

      En ole muuta kuin erehtynyt suhteesi. Pakoilen sinua loppuelämäni. Miksi tuhlaisin taikaani sinuun?

    • Lapinnoitasukua

      Hänelle joka ajatuksissani on: Pidäthän rakas ihminen huolta itsestäsi. Että et näännytä itseäsi työnteolla. Ja koetat pitää välillä lomaakin? Ja syöt terveellisesti jne. Olen tällainen huolehtija, välillä rasittavakin murehtija. Toimin aika vahvasti intuitiolla sydämen asioissa. Muista että minulla ei ole koskaan ollut mitään omituisia taka-ajatuksia näissä kirjoituksissani. Olet vain jostain syystä tärkeä minulle. Rakas.

    • Erääsvaann

      Huoh... Kuin kynästäni kirjoitettu. Katsettas kaipailen, sitä voimaa ja sielujen sympatiaa mitä ammensit minulle. Tosin se halaus olisi voinut olla pahimmillaan jäähyväis hali... Mutta usko pois kaikkea muuta, sillä se on kantanut sinua sisimmässäni tähän päivään saakka. Kiitos, kaikesta mitä sain kokea kanssasi. Toivottavasti huominen tuo hymyn huulillesi

      • teelläalkaaallaloppuu

        Siis meikä niin ihastu sinuun nainen.voi miten sua mietinkään.jo yli 2 viikkoa kulunut yhteisestä aamuyöstä


    • eimuutatännealoittajalle

      Kirjoitit minusta.

      • ikävissäänonikävää

        Hienoa jos pystyy oikeesti tunnistamaan juuri oikeaa häntä ajateltua kaipauksen kohdetta.
        Tosi vaikeaahan se on laittaa tekstiä jonka vain oikea kohde tuntee omakseen.


    • Pitkäänkatsonut

      Missä katseemme kohtasi ja kauanko siitä on aikaa? Tulee mieleen itsellenikin eräs tilanne, jossa katseltiin pitkään ja syvälle silmiin...

      • tulelähemmaksiseuraavaks

        Peljästyttäviä kysymyksiä tämmöiset tuijottelut.


    • lämmittää

      Hyvin pysyy mielessä! Eipä ole ollut toista samanlaista hetkeä.

    • Palaanuseintunteeseen

      En ole unohtanut katsetta, joka lämmitti, suorastaan poltti sisintäni. Ihmettelen miten se palautuu usein mieleeni - olin kuin läpivalaistu - tunne oli yhteinen - silloin piilottelin roihuani!

      • Onkohankysesamasta

        Milloin tämä tapahtui sinulle? Kerro vähän enemmän....


      • liiankauanyritin

        Viime kesänä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1655
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      17
      1517
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1429
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      40
      1384
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1258
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1102
    Aihe