Muita haluttomuutensa salanneita?

Niimetin

Olen parisuhteessa rakastamani miehen kanssa, vaikka olen täysin haluton. Olen siis niin itsekäs, että jätin harkitusti kertomatta tästä suhteen alussa. En tiedä löytyykö muita samanlaisia, mutta kokeillaan. :) Itse olen tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen.

Olen 34-vuotias nainen ja yhteistä elämää nykyisen miehen kanssa on takana 7 vuotta. Aiemmat suhteet ovat kaatuneet ihan muihin syihin, mutta huomasin jo silloin ettei seksi kiinnosta. Nykyiselle miehelleni onneksi riittää seksiä kerta viikossa, mutta muunlaista läheisyyttä saan melkein joka päivä. :) Olen erittäin onnellinen löydettyäni miehen jolle tuo riittää, taitaa olla aika harvinaista.

Tähän suhteeseen alkaessani mietin pitkään pitäisikö haluttomuudesta kertoa, jotta mies tietäisi heti alussa mihin on ryhtymässä. Luin silloin netistä miesten mielilpiteitä haluttomista naisista ja totesin ettei tällaisen kanssa kukaan halua olla. En sitten kertonut. Mies ei tiedä vieläkään, koska päätin jo silloin suostua seksiin aina kun mies haluaa. Itse en halua seksi koskaan, joten omien halujeni mukaan on turha mennä.

Mun kroppa tuntuu reagoivan kosketukseen oikein, eli kostun kyllä hyvin, vaikka varsinaista halua ei ole. Esitän myös sängyssä aktiivista, koska arvelin miehen laukeavan nopeammin aktiivisen kuin lahnamaisen kumppanin kanssa. Kaikkein tyytyväisin olisin toki nopeisiin pikapanoihin, mutta miehellä tuntuu aina kestävän lähemmäs puoli tuntia. (Onkohan sillä joku häiriö, kun tuntuu että joka kerta saa tehdä vaikka mitä, että sen saa laukeamaan? Ja sittenkin se tosiaan kestää noin kauan? Olen kuitenkin tämän 7 vuotta keskittynyt sängyssä miellyttämään miestä, luulisin jo osaavani asian..)

Esitän tosiaan aktiivista ja nauttivaa. Pari kertaa olen pelännyt paljastuneeni, kun olen huomannut tekeväni jotain asiaa konemaisesti. Helpottaisi minua, jos pystyisin seksin aikana pohtimaan jotain kiinnostavampaa asiaa, mutta en osaa ajatella yhtä asiaa ja tehdä toista. Paras tekniikka on keskittyä seuraamaan miehen reagoimista ja mukauttaa oma toiminta siihen. Vaatii keskittymistä itse asiaan, mutta ainakin se loppuu silloin nopeammin. :) Feikkaamiseni on mennyt läpi paremmin kuin luulin, mies jopa luulee että saan orgasmeja yhdynnän aikana!

Klitoriksen hinkkaaminen sormin vielä menee, mutta nuoleminen tuntuu vain typerälle. Kerran - pari vuodessa hän sitä yrittää edelleen, vaikka olen ilmaissut ettei tarvitse. Toivottavasti se loppuu joskus kokonaan.



Tästä tulikin pidempi tarina kuin aluksi ajattelin. En ole tästä koskaan kertonut kenellekään, enkä myöskään aio kertoa.

6

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miesraukka, jos olet tosissasi, mutta siinä tapauksessa pisteet avoimuudesta :/

    • TotuusSattuu

      "Onkohan sillä joku häiriö, kun tuntuu että joka kerta saa tehdä vaikka mitä, että sen saa laukeamaan? Ja sittenkin se tosiaan kestää noin kauan? Olen kuitenkin tämän 7 vuotta keskittynyt sängyssä miellyttämään miestä, luulisin jo osaavani asian..)"

      Itse sanoisin että miehesi ei ole niin tyhmä kuin luulet. Kyllä mieskin huomaa jo noiden vuosien aikana että et ole täysillä mukana jos nyt et ole ihan maailman luokan näyttelijä. Itse olen ollut naimisissa jo kohta 15 vuotta ja tiedän tasan tarkkaan millä kerroilla vaimo on täysillä mukana ja milloin vähän vähemmän. Kyllä sen eron huomaa. Täysillä nauttiva ihminen ei ajattele mitään vaan menee vain tunteiden mukaan. Ja sitä ei oikein voi näytellä.
      Luulen että te molemmat tiedätte saman totuuden, ette vain puhu siitä.

    • niin_Pä_niin

      Dear Liz,

      I love my life and my job. I have an amazing husband named Eric who is the love of my life and nine-year-old twins, Trevor and Abigail, who are delightful when they aren't wreaking havoc in our playroom. I work as the Controller for a sports equipment company. My job is exciting and fun but it's taking over my personal life.

      I usually leave the office at about six but there's always email to answer after the kids go to bed. There are reports to write, and sometimes at the office there's no time to do that kind of quiet work.

      Eric is a one-man law firm and he works from home. He does a lot of the stuff that I don't have time to do, like grocery shopping and paying bills.

      We have a part-time caregiver after school who takes the kids to swim lessons and other activities.

      I am swamped between work and home. My boss Alex is a great guy but he relies on me for everything. We talk twice a day even when he's out of town, and at least twice a month I go into the office on the weekends and he's usually there, so we catch up on priorities.

      I am burning the candle at both ends as they say! It's taking a toll on my health and my family. The other night after the kids went to bed Eric sat down with me.

      "We have to talk about our credit cards," I said. "We have to move one balance to a lower-interest card and use my annual bonus to pay off the other one."

      "We have to talk about something more important than that," said Eric. "It's been five months since we made love. We are married. I love you.

      "There's no reason for us to have no sex life."

      Eric is right, but I'm so crazed all the time that I don't have energy for sex. Plus with two nine-year-olds in the house we don't get a lot of privacy. We could go away for the weekend, but our weekends are as busy as our weekdays!

      I miss the days when we had more time for one another, but I don't know how to change the way things are now.

      Eric said "We are not Amanda and Jason." Amanda is my sister and Jason is my brother-in-law. He works on an oil rig and he's gone for days at a time.

      Amanda told me that when he comes home their highest priority is to reconnect as a couple.

      I want to do the same thing but it seems impossible. I am 38 and in the prime of life. I don't want the romance to go out of my marriage and I truly love my husband.

      Here is the worst part. Last Friday I had to attend a meeting out of the office and I stopped at home on the way to the office, to get some papers. Eric said "Your dad is going to pick up the kids from school and take them to the movies."

      We were alone in the house for the first time in ages. I called my office and told them I wouldn't be back during the afternoon.

      Eric was literally kissing the back of my neck when I suddenly remembered a critical client email message I had to send out.

      I jumped up and said "Forgive me, I'll be right back!" and ran to my laptop to send the message.

      It took a little longer than I expected to send my message because I had to attach some files to it before it went out.

      When I got back to the bedroom Eric said "Your dad called. He and the kids will be back in twenty minutes." That was the end of that.

      What should I do?

      • NäinMeillä

        Lopeta netissä roikkuminen. Miksi olet nytkin tänne kirjoittamassa pitkiä sepustuksia kun voisit olla miehesi kanssa?


    • HuohJaHohhoijjaa

      Taidat olla mun eukko? Tosin tuo orgasmin feikkaaminen ei natsannut, hän ei vaivaudu edes siihen. Alkaa tehdä mieli vähän elävämpää naista.

    • toinenhaluton

      Noniin, sait sitten kivoja vastauksia. Täällä samassa tilanteessa oleva nainen, tosin jo 56, sairaus vienyt loputkin estrogeenin joten ei ole oikein haluja. Ennen olin todella halukas ja aktiivinen,
      Hormoneita en halua syödä kun niillä kamalia sivuvaikutuksia.
      Avoliitossa 3 v, rakastan tuota. miestä, ja joskus haluankin, mutta usein en.
      Olen miettinyt , etsinyt jotain luontaistuotetta, mutta ei taida sellaista löytyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe