J. Mäntylä ylistää Miss Suomea ja itseään

omistusliitteitäpaljon

Upea uusi Miss Suomi!

19.4.2015 Jasmin Mäntylä

Vaikka Englannissa olenkin, niin seuraan säännöllisesti, mitä siellä Suomessa tapahtuu. Politiikasta kiinnostuneena henkilönä tämänpäiväiset Suomen vaalit ovat tosi iso juttu ja niitä voidaan huomenna puida täällä Labour -tiimimme kanssa.

Aikoinaan olin mukana useissa kauneuskilpailuissa, joten politiikan lisäksi malli- ja missimaailmaan liittyvät uutisoinnit tulee kyllä luettua aina.

Tykkäsin kovasti viime vuoden Miss Suomesta, eli Beasta ja tämän vuoden voittajasta olen todella iloisesti yllättynyt! Upea ja karismaattinen kaunotar, joka oli ehdottomasti kaunein ja edustavin finaaliporukasta. Hienoa on tietysti myös se, että Rosa-Maria Ryyti on kotoisin Oulusta, joka on myös minun synnyin- ja kotikaupunkini. :)

Valituksia hänen voitostaan on tietysti taas saanut lukea, heti finaali-illasta lähtien… Ja toinen joka kisan jälkeen toistuva ilmiö on ollut myös paljon esillä mediassa. Mallimammojen kommentit tuoreen Miss Suomen painosta ja mistä kohtaa pitää laihduttaa. Rosa-Maria on kuitenkin ottanut kommentit hyvin vastaan ja suhtautunut niihin aikuismaisella varmuudella.

Missit ja mallit ovat eri asia, vaikka toki missitkin mallintöitä tekevät. Ei missiksi sovi joku tikkulaiha ”persoonallisen” ja erikoisen näköinen tyyppi, vaan missin tulee olla kauniin naisellinen. Vaikkakin toki timmissä kunnossa.

Jälleen kerran myös muistutan siitä, että kun nuoret tytöt seuraavat uudesta Miss Suomesta kirjoitettuja nettikommentteja, niin kyllä siellä monellakin tulee ulkonäköpaineita. Jos Rosa-Marian näköistä naista haukutaan liian lihavaksi, miesmäiseksi tms., niin kuka sitten on kaunis?

Keskityttäisiin edes hetkeksi kannustamaan ja tsemppaamaan upeaa uutta Miss Suomea, jolla on mahtava vuosi luvassa! Täältä ainakin kovasti onnea kaunottarelle! ❤

xxx

https://blogbook.fi/jasminmantyla/

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uleåborough

      Mene Jasso ostamaan halpiskrääsää paappasi kanssa.

    • Toisetparempia

      Hieno juttu että osaa kehua myös toisia, en olis Jasusta uskonut. Tuo uusi missi ei silti ole mun mieleen.

      • hahahahahahahha

        Mutta miten noilla Jassun luettelemilla perusteluilla Jassu itse voi olla "malli"?

        Jassu ei täytä mallin mittoja, mutta ei myöskään missin mittoja.


    • Jassus_life

      Jassu oli aikoinaan itse liian lihava missikisoihin, myöhemmin laihdutti mutta koska on liian romuluinen niin ei pärjännyt mallimaailmassakaan. Liiallisen alkoholin käytön ja epäluotettavuuden takia menetti muut työpaikkansa, nyt sitten elää eläkeläisen elättinä ja tekee silloin tällöin jotain epämääräistä vapaaehtoistyötä. Ei suostu kertomaan mitä oikein tekee vaikka kysytty on lukuisia kertoja. Ilmeisesti kulkee joukon jatkona kantaen esitteitä ilmaisen lounaan toivossa jonka osasto tarjoaa tiimille. Tiimissä on Jassun mukaan hyvä huumori, ilmeisesti naureskellaan Jassulle ja Jassun töppäilyille.

    • Pantava_nilffi

      "Politiikasta kiinnostuneena henkilönä tämänpäiväiset Suomen vaalit ovat tosi iso juttu ja niitä voidaan huomenna puida täällä Labour -tiimimme kanssa."

      Mitähän se Jassu muka asiasta mitään ymmärtää ja toivottavasti ei rupea kenellekkään "puimaan" yhtään mitään, kääntyy pian saatavat veloiksi ja päinvastoin. Vaan ehkäpä ne leipureissa ymmärtävät asiat kuitenkin itse paremmin. Ja toisaalta, eihän Jassu voi mitään mistään tietääkään kun ei ole täällä paikan päällä, eikös se niin mennyt että vain paikan päällä olevat tajuavat asioiden oikean laidan? Nyt uusvasemmistolaisena Jasun pitäis olla kovasti maassa sdp:n tappiosta....

      • MahtavaaOis

        Eiköhän Jassu iloitse nyt Kepun menestyksestä kun tuleva pääministerikin on Oulun suunnalta kotoisin. Oiskohan Sipilästä Jassulle tekstarikaveriksi?


    • Megavauva

      Niinpä niin. Parhaillaan kovasti vasemmiston riveissä kampanjoiva päin-mäntyä-mäntylä ei osaa/pysty sanomaan yhtäkään mielipidettä vaalien tuloksesta vaan kirjoittaa pitkät lorinat missimaailmasta. Haluaisinpa olla kärpäsenä katossa kun Mäntylä "pui" Suomen vaaleja ihanassa tiimissään. Taitaa siellä nauru raikaa ja huumori kukkia kun timiläiset kuuntelevat Mäntylän analysointeja...

      • hshekö

        Joo, ihmetyttää, että vaalitulos kuitataan sivulauseella, mutta missistä riittää lätinää. No, kirjottaa siitä mistä osaa...


      • MoreThanJealous

        Totta kai Jassu analysoi viiltävästi oman puolueensa Kokoomuksen vaalimenestystä. Kommentoi myös vanhan tekstarikamunsa Ilkka Kanervan äänisaalista. Jos ihana tiimimme on Jassun tasoa niin heitä ei kiinnosta vähääkään miten Kokoomus sijoittuu Suomen poliittisella kartalla vaan että Dzääs tuntee kuuluisan poliitikon, ollut oven takanakin... OMG.


      • Niin_muah

        Niinpä. Jassun poliittisen toiminnan tarkoitus kun on bongata tunnettuja poliitikkomiehiä ja päästä läheisempään kanssakäymiseen.


      • VilpitönMotiivi

        Eikös yksi poliittisen vapaaehtoistyön tarkoitus ollut saada myös Jassulle itselleen tunnettuvuutta Briteissä, kiertelemällä ovelta ovelle. Niillä nurkilla kun eksoottinen ulkonäkö ei herätä minkäänlaista kiinnostusta ja Jassu haluaa tulla tunnetuksi muutakin kuin eläkeläisen elättinä.


    • Hobblaa

      "Kun päivät ovat kiireisiä ja tulen vasta illalla kotiin, salaatit ja keitot ovat kätevä valinta, mutta vapaapäivinä rakastan kokata ns. pitkän kaavan mukaan."

      No, emmä nyt sanois että keitot on kiireisen valinta. Ellei sitten kaada vaan pussista jauheet kattilaan, muutenhan juuresten kuorimiseen, pilkkomiseen, kypsymiseen ja soseuttamiseen kuluu rutkasti aikaa. Ja eihän foodiet mitään pussikeittoja syö. Jassu ei nähtävästi tiedä miten keitto valmistetaan ihan itse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe