Pidetään Ollaan rohkeita päivä!

PakkiPäivä

Tänään pyydetään jokainen vähintään yhdeltä naiselta pillua!!! OK? Oikein Pyytämällä pyydetään!!

18

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmel

      No ei vitussa.

    • PakkiPäivä

      Voidaan sitten yhdessä surra pakkivitutusta.

    • saletisti.ei.natsaa

      Takuupakit

      • eikö.tuo.toimikkaan

        =D


    • Äädämi

      Riittääkö jos pyydän anonyymisti netissä? Kaikki tämän lukevat naiset, antakaa pillua, pliide pliide pliide!

    • jotta.näin.on

      Melko varma tapa saada pakit, sanoisin et 99,8%:sti.
      Jos sulla on ennestään toimiva suhde jo olemassa niin mahdollisestikin järjestyy,
      mutt ei se ihan noin töksäyttämällä kysymys ääneen...no,ei ainakaan mua sytyttäis.
      Kyllä se on ne pienet teot ...katseet ...kosketukset..ehkä musiikki.
      Pyydä vaikka ulos...kävelylle, lenkille, kahvilaan, leffaan...kait sä jotain keksit.
      Poimi vaikka leskenlehtiä ojanpientareelta ja anna ne hänelle.

      • PakkiPäivä

        Eihän sitä voi saada jollei Pyydä.

        -Ei asiat vaan tapahdu!!!


      • jotta.näin.on

        Jaa et kävelet vain muijan luo ja esität asias ykskantaan ja suoraan.
        Mut ole sit nopea refleksinen, kipakka nainen voi jo tossa kohtaa tarjota korvapuustin.
        Niin onhan se lohduttavaa et jotain sentään sai.
        Yrittäisit edes pikkasen hienompaa lähestymistä.
        Sano vaikka et likalla on soma hymy tai jos sillä on hymykuopat niin huomio ne.
        Koittaisit tutustua häneen jotenkin, ennenkuin olet pilannut kokonaan senkin mahdollisuuden.
        Törppö mainees muuten leviää kuin kulovalkea, muijien keskuudes,
        jos suoraan menet vonkaan.


    • ätmi--

      antakaa pillua

    • pilluX

      pillu

    • HC-ATM

      Ei alle 180-senttisen miehen kannata pyytää.

    • ktm-mies

      Pitääkö sitä miehen mennä itsensä nolaamaan ?

    • Ainakin Ravintolapäivä ja Siivouspäivä ovat syntyneet siitä, että joku on saanut idean ja lähtenyt viemään sitä eteenpäin. Miksi ei yhtä lailla voisi kehittää "Iskupäivän" ja tehdä siitä "ilmiön". Ei muuta kuin somen avulla rummuttamaan ideaa. Myös lehdet on hyvä saada kiinnostumaan aiheesta, ehkä myös järjestöjä, onhan yksinäisyys Suomessa suuri ongelma. Siitä se lähtee!

      Mutta arvaan että aloittaja ei ole halukas tekemään yhtään mitään _oikeasti_ vaan kyseessä on taas vain halu valittaa. Tai olla se pikkulapsi, joka mankuu äidilleen, että "mullei oo mitään tekemistä, keksi mulle tekemistä". Ätmeillä se vain on muuttunut muotoon "mä en saa ite pillua, hanki mulle pillua".

      • tikrulilia

        Iskupäivä olisi oikeasti aika kiva idea. Silloin voisi järjestää esimerkiksi piknikin tai vastaavan, jolle osallistumalla ilmaisisi olevansa kiinnostunut tutustumaan uusiin ihmisiin. Siellä voisi sitten pienemmällä kynnyksellä käydä juttelemassa uusille tyypeille.

        Tosin palstan ätmit ei varmaan voisi osallistua, kun ovat alle 180cm.


      • PätkäAtm
        tikrulilia kirjoitti:

        Iskupäivä olisi oikeasti aika kiva idea. Silloin voisi järjestää esimerkiksi piknikin tai vastaavan, jolle osallistumalla ilmaisisi olevansa kiinnostunut tutustumaan uusiin ihmisiin. Siellä voisi sitten pienemmällä kynnyksellä käydä juttelemassa uusille tyypeille.

        Tosin palstan ätmit ei varmaan voisi osallistua, kun ovat alle 180cm.

        Tosin palstan ätmit ei varmaan voisi osallistua, kun ovat alle 180cm.

        Siellä olisi tietenkin oltava portsari joka mittaa ja alimittaiset ei pääse sisään tapahtumaan.


      • idontcare
        tikrulilia kirjoitti:

        Iskupäivä olisi oikeasti aika kiva idea. Silloin voisi järjestää esimerkiksi piknikin tai vastaavan, jolle osallistumalla ilmaisisi olevansa kiinnostunut tutustumaan uusiin ihmisiin. Siellä voisi sitten pienemmällä kynnyksellä käydä juttelemassa uusille tyypeille.

        Tosin palstan ätmit ei varmaan voisi osallistua, kun ovat alle 180cm.

        Ai vähän niinku sinkkulaiva ja muut sellaiset? Iskupäivää voi viettää vaikka joka päivä jos huvittaa ja rohkeutta riittää. Rohkeus taitaa olla suurin este.


    • Kilttiatm

      Ei pysty. Naiset ei tykkää kun vonkataan pillua heti.

    • leikkikentät_kovikset

      Aloitus on tuollainen pikkupojan aloitus kun pitää puhua tuhmasti että vaikuttaisi isommalta pojalta. Ihan hyvä idea kyllä olisi sellainen iskupäivä, että tekee edes yhden aloitteen. Nuo lapselliset pillunpyytelyt ei toimi edes vitsinä. Parhaimmillaan se aloite voi kyllä johtaa siihen pilluun, jos sitä on vailla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe