terkkarilääkärit

sikkesairastaja

jos nyt sattuu saamaan ajan..pääsee sisään,kertoo esim että on pitempiaikainen kipu polvessa(leikattu) määrätty burana800,ei toimi kun vatsalääkkeenä...lääkäri(lue natsi)ei edes tutki ilmoittaa tylysti että lisää buranaa,lepoa,painoa pois...2pv päästä päivystykseen kovien kipujen takia,saa opiaattipohjasia mömmöjä(otan vaan yhden päivässä)viikon kuluttua oman lääkärin vastaanotolle(opiaatit loppu..)ehdotan josko tutkittas uudelleen koipi? ei..olet opiaattii riippuvainen,ylipainoinen,kotiin buranaa ja lepoa vaan.kanta.fi oli kommentti myös ei suositella kolmiolääkkeitä...kaippa kyseinen keskustan alueella vaikuttava lääkäri saa buranan valmistajalta thaimaan matkan? no nyt 6kk jälkeen on kuvattu ja leikkausjonossa uudelleen( banacod)kierukka rikki. en ole kännikaatuja en hirveen ylipainoinen enkä kovin vanha..kommentoikaa kokemuksia

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohtitekopolvea

      Buranafirmalta Thaimaan matka, hahhah. Tuollainen kaupunkilegenda elää. Ei firmat saa antaa edes kuulakärkikynää enää, ota asiasta selvää.
      Mun polvessa on pitkäaikainen kipu, ja siellä on kierukka rappeumatyyppisesti rikki.
      Ibuprofeiinia vaan napaan ja parasetamolia, sillä on eteenpäin mentävä. Ei mun polvet mistään tähystyksestä paremmaks muutu, eikä sunkaan. Aivan valtaosa polven tähystyksistä lienee turhia.

    • duunarivaan

      et ilmeisesti ymmärtänyt ketjun aloittajan huumoria,burana jutulla. tuskin ne lääkärit mitään saa mutta totta ettei mitää lääkkeitä hevin kirjoiteta eikä jatkotutkimuksia.aina luullaan ns.lomalintsariksi. itse siirryin jo 5v sitten vapaaehtoisesti vakuutuksen kautta käyttämään 100% yksitystä lääkärikeskusta,oli sitten flunssa,leikkaus ym..ja lääke on aina oikea.ja ihmiset huom:ei se lopuksi niin kallista ole ottakaa selvää..

    • fbjvigbjgrnfv

      BAnacodia ! :D
      Suora ohje sinulle: LAIHDUTA äläkä kitise.

    • Hannix

      Lääkäreissä on oikeitakin ihmisiä, mutta tarkalla kammalla niitä pitää etsiä. Luottamusta ei ole.Itse pitää tautinsa tietää, sitten voi saada ilmaista buranaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      784
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe