Miksi Esko ei vastaa?

apinagorilla

Lieksan Lehdessä kahden muun ehdokkaan haastattelut. Epäreilua peliä, kun ei kommentoida vaalitulosta. Äänestäjien pettämistä pahimmillaan. Olisimme halunneet kuulla jälkitunnelmia ja tulevaisuuden suunnitelmia. Minä ja muut 1089 äänestäjää petetty.. Harmittaa, kun et antanut LL haastattelua.

49

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettynytsyvästi

      Meni ääni hukkaan epäluotettavalle ehdokkaalle, viimeinen kerta kun häntä äänestin!!!

    • ikinäenää

      Erosin jo puoluveesta yhden mölöpään takia.

    • jdfhiuehfuifhuifhiurhifu

      Eslkoapa ei tarvitse enää äänestää kun hän ei enää missään tapauksessa asetu ehdokkaaksi! Voitte haastatella marjetaa vaikka kerran viikkoon!

      • Et-oo-tosissas

        Mitä? Eikö asetu ehdolle edes kuntavaaleissa?


      • Väsähti
        Et-oo-tosissas kirjoitti:

        Mitä? Eikö asetu ehdolle edes kuntavaaleissa?

        Myöhästy junasta.


    • aivanummikko

      Onneksi ei moinen suupaltti päässy eduskuntaan,johan mykkä Kähkönen siellä kävi parikautta mykkäilemässä.

    • saippuakuplat

      Ehkä kokee hyysärilehdeksi.

      • Vässyy-vähemmästäi

        No sehän oli sanonu, että ei jaksa ruveta kommentoimaan. Kai hään oli sitten vaan väsyny.


    • kallistaLeikkiå

      Itkikö Marjeta kalliita ääniä? 38000 euroa upposi kun sulaan lumeen :D

    • saastunut

      Sammakkosuussa on hankala puhua. Öskö osaa vain juosta mediaa pakoon, muu ei onnistu.

      • vonkamiesa

        Poholoä olisi vastata pöhölöille jotka aiheuttavat vaan haittaa lieksalle sitoutunut lehti on koko ajan eskon kimpussa en todella ihmettele miksei vastaa., johan tuon näkee sokea reettakin ,mitä peliä on harjoitettu vuosia mutta alamäki koitti myös mollaajille nauhuripuoluolueelle


      • Kokemusta-on
        vonkamiesa kirjoitti:

        Poholoä olisi vastata pöhölöille jotka aiheuttavat vaan haittaa lieksalle sitoutunut lehti on koko ajan eskon kimpussa en todella ihmettele miksei vastaa., johan tuon näkee sokea reettakin ,mitä peliä on harjoitettu vuosia mutta alamäki koitti myös mollaajille nauhuripuoluolueelle

        Olipa sekavaa tekstiä, mutta koetin ymmärtää mitä tarkoitat tuolla kommentillasi.
        Tarkoitat ilmeisesti, ettei poliitikkojen tempauksista saisi kertoa äänestäjille?
        Sehän se vasta vihoviimeinen temppu olisi. Syy ei todellakaan ole tiedotusvälineiden, koska niiden tehtävänä on kertoa.
        Jokainen joka lähtee mukaan julkiseen toimintaan eli mm. politiikkaan, asettaa itsensä, tekemisineen ja sanomisineen, suurennuslasin alle. Minulle tämä oli itsestään selvää jo vuosikymmeniä sitten.


      • Haastattelu-oli
        vonkamiesa kirjoitti:

        Poholoä olisi vastata pöhölöille jotka aiheuttavat vaan haittaa lieksalle sitoutunut lehti on koko ajan eskon kimpussa en todella ihmettele miksei vastaa., johan tuon näkee sokea reettakin ,mitä peliä on harjoitettu vuosia mutta alamäki koitti myös mollaajille nauhuripuoluolueelle

        Jotakin tuollaista voi olla taustalla, koska antoi haastattelun maanantain Karjalaiseen.

        Demukoille ei taida tulla muuta lehteäkuin Lappu, koska täällä ulistaan...


    • Silloineiolesopiva

      Kansanedustajaehdokkaalta odotetaan mielipidettä.
      Sitä varten lehdistö ja muu media on, että me tavan kansa tietäisimme asioista.

      Aikamoinen kuva tulee politiikosta, jos niskuroi paikallislehteä vastaan.

      Ymmärsin jutusta, että oli vastannut toimittajalle, ettei jaksa keskittyä antamaan haastattelua. Väsynyt, vai " väsynyt" . Oli kumpi hyvänsä, antoi kyllä erikoisen kuvan ehdokkaana olleesta.

      • Lue.pöljä

        Esko vastasi jo Karjalaisessa.


      • Heh_

        Kuuleppas nimimerkki: Silloineiolesopiva.

        Ei ne anna aina ministeritason politiikotkaan joka lehteen haastattelua.


      • Älä-nyt-naurata
        Heh_ kirjoitti:

        Kuuleppas nimimerkki: Silloineiolesopiva.

        Ei ne anna aina ministeritason politiikotkaan joka lehteen haastattelua.

        Jesss! Hyvä rinnastus. Ministeritason. Ei taida ihan yltää sinne.
        Tosiasiahan on niin, että nimenomaan sille paikallislehdelle poliitikon tulisi antaa lausunto, koska sieltä paikallistasolta ne äänetkin tulee. Tuo murjottaminen on äänestäjien väheksymistä.


      • Kaikennäkönen
        Älä-nyt-naurata kirjoitti:

        Jesss! Hyvä rinnastus. Ministeritason. Ei taida ihan yltää sinne.
        Tosiasiahan on niin, että nimenomaan sille paikallislehdelle poliitikon tulisi antaa lausunto, koska sieltä paikallistasolta ne äänetkin tulee. Tuo murjottaminen on äänestäjien väheksymistä.

        Niin yli tuhat lieksalaista äänesti häntä. Ja nyt murjottaa, eikä,edes kiitä äänestäjiään.
        Olisi ollut todella kohteliasta kertoa mielipiteitään vaaleista ja puolueensa menestyksestä. Mutta kun ei. Siellä sihistään ettei paikallislehden kuulu tietää!


      • Lehdessä_oli
        Kaikennäkönen kirjoitti:

        Niin yli tuhat lieksalaista äänesti häntä. Ja nyt murjottaa, eikä,edes kiitä äänestäjiään.
        Olisi ollut todella kohteliasta kertoa mielipiteitään vaaleista ja puolueensa menestyksestä. Mutta kun ei. Siellä sihistään ettei paikallislehden kuulu tietää!

        Kiittihän tuo. Oletko sokea?


    • pötövskiv

      Liiv mii aloun, sanoi Özkö. Olisi edes perinteisen nou komment sanonut, mutta Özkö haluaa olla yksin. Kansanedustajahan on aina yksin, ehhehee...

    • VoikoOllaTotta

      Kylläpä ylenkatsoo kuntalaisia, kun ei paikallislehteen anna haastatteluja!

    • Eskosani

      oikein esko teki kun ei antanut haasttatelua,lieksan lappu on minun mielestä puoluuellinen lehti ei sitomaton.

      • La-la-la-la-laaa

        Niin just. Sitomaton on. Liimaamatonkin, mutta niinhän ne nuo paikalliset on kun sivumäärä on yleensä sanomalehteä vähäisempi.
        Kirjotteletko kännissä kun teksti on kuin koeranoksennosta?


      • Selvää on että Lieksan lehti on tahrannut maineensa eskon silmissä ja myöskin minun koska yhdyn ajatukseen että lehti ei edusta sitä tasapuolista tiedotustoimintaa jota odottaisin selvää on että pitkän aikaa on vain suuntaus ollut tiettyyn suuntaan ja jopa keltaisen lehdistön tapaan nykyisin joskin hieman nyt rauhoittunut
        Mielestäni toiminta on ollut hyvinkin tarkoitushakuista ja jopa tuollaiset kommentit eivät edusta hyvää tapaa kun tietää, että mitä lehti on koko ajan kirjoittanut.
        En kuitenkaan edusta tuota Eskon mielipidettä mutta kuitenkin ihmisenä ajattelen asioistä näin koska tiedotus esim nyt paljastuu kansalle ,että todella kaupungintalolla on ilmastoinnin kannalta ongelmaa ja oli ennen tuota lausuntoa siitä voin esittää dokumentit koska olen siihen asian aikanaan jo kiinnittänyt huomiota.
        Myöskin aikanaan mua kohdeltiin alle torihintojen häillä palstoilla kun puhuin kulttuurikeskuksen sisäilmaongelmistä mutta kuinka kävikään sen tiedätte.
        Todella ihmettelen näitä maalilla korjauksia pinta liippausta korjauksissa kuten kaupungintalon kohdalla.selvää oli se asia että todella sosiaalitoimen tiloissa oli kosteusongelma ja nyt sisäilmakeskuksen tutkimus sen osoittaa kellaritilojen osalta.
        Ounastelen kohta samaa asiaa terveyskeskuksen osalta joten palataan asiaan sitten


      • juupatijuux
        markkukorpinen kirjoitti:

        Selvää on että Lieksan lehti on tahrannut maineensa eskon silmissä ja myöskin minun koska yhdyn ajatukseen että lehti ei edusta sitä tasapuolista tiedotustoimintaa jota odottaisin selvää on että pitkän aikaa on vain suuntaus ollut tiettyyn suuntaan ja jopa keltaisen lehdistön tapaan nykyisin joskin hieman nyt rauhoittunut
        Mielestäni toiminta on ollut hyvinkin tarkoitushakuista ja jopa tuollaiset kommentit eivät edusta hyvää tapaa kun tietää, että mitä lehti on koko ajan kirjoittanut.
        En kuitenkaan edusta tuota Eskon mielipidettä mutta kuitenkin ihmisenä ajattelen asioistä näin koska tiedotus esim nyt paljastuu kansalle ,että todella kaupungintalolla on ilmastoinnin kannalta ongelmaa ja oli ennen tuota lausuntoa siitä voin esittää dokumentit koska olen siihen asian aikanaan jo kiinnittänyt huomiota.
        Myöskin aikanaan mua kohdeltiin alle torihintojen häillä palstoilla kun puhuin kulttuurikeskuksen sisäilmaongelmistä mutta kuinka kävikään sen tiedätte.
        Todella ihmettelen näitä maalilla korjauksia pinta liippausta korjauksissa kuten kaupungintalon kohdalla.selvää oli se asia että todella sosiaalitoimen tiloissa oli kosteusongelma ja nyt sisäilmakeskuksen tutkimus sen osoittaa kellaritilojen osalta.
        Ounastelen kohta samaa asiaa terveyskeskuksen osalta joten palataan asiaan sitten

        Olet Korpinen täysin oikeassa, terkkarin alakerrassa muhii home.


      • Bibi98

        Kuinkas vuodeosastoilla ??? Muhiikohan home sielläkin ???


    • Rakentajaraju

      Jos yhteisten asioiden hoito on ollut yhtä ala-arvoista, kuin miltä minusta tuntuu, niin ei ole Markunkaan syytä moittoa ketään, eikä mitään tahoakaan maineensa tahraamisesta. Maine on tahrattu jo ennen vaaleja. Ei ollut muuta kuin odotettavissa lopputulos .

      Harmittaa kun Lieksasta ei löydy yhtään valovoimaista ja rehtiä politikkoa, virkamieskuntakin pelkää kohta tehdä oikeasuuntaisia päätöksiä missään suhteessa, koska kaupungin johdolta puuttuu selkeä suunta ja selkäranka.

      Lautakuntien painenaulaumesta on havaittavissa, että kompressori yskii ja yritetään rakentaa jotain väkisin tylsä pää edellä.

      • selvää on että teet niin tai näin niin om parempi olla noiden "akkojen "kanssa varovainen ja uskon että näin kansanedustajaehdokas asian ajattelee ja se lienee viisautta koska kuitenkin asiat vääristellään.
        Miksi asian sanon näin siksi koska päätoimittja itse soitti minulle,että olen käynyt tapaamassa silloista kansanedustajaa ja syytti minuakin sellaisesta mitä en ollut sanonut, eli vakoilija ei puhunut totuutta soppajonossa käydessä eli jos noin hataralla pohjalla liikutaan niin silloin lehden toiminta on kuin keltainen lehdistö.
        Todella nyt odotan parempaa tulevaisuutta


    • Rakentajaraju

      No sepä on hyvä jos jaksat tässä "akkojen" valtakunnassa. Minä taas en olisi varovainen. Olisin mieluummin rehti, ja lopetaisin täällä räksyttämisen, jos ei ole selvää toteennäyttöä puolin eikä toisin.

      Miehiä ja tosinaisia täälläkin nyt tarvittaisiin.

      Vaikka kuinka oltaisiin Lieksassa "Isoo sorttia Pohjanmaalta", niin ei pelkätsun sanat riitä, tarvitaan oikeita perusteluja, sanankäytön valintoja ja miesmäisiä (tai tosinaismaisia) tekoja, sekä monipuolista vastuunottoa.

      Keskinkertaisuus ei riitä, jos tahtoo vaikuttaa. Ei varsinkaan pässipäinen tyhmyys.

      • Olen kyllä edelleen hyvinkin vastuun tunteva ihminen ja pystyn toimimaan myöskin nimelläni ja tänäänkin on hyvin vastuullinen tehtävä vaikka siitä asiasta ei oikein lehti tiedottanut kuka tällä erää toimii keräysvastaavana Eli pieni ele keräyksesta täytyy nyt tätä kautta muistuttaa,että tuo yhdistyksille tuleva osuus ei ole ihan noin vaan siitä vähennetään keräyskulut ,jotka ovat hyvin pieni summa työhön nähden ja myöskin pankin kulut jotka selvinevät myöhemmin

        Mielestäni olen rehti ja rehellinen ihminen koskaan aikaisemmin minua ei ole noin syytetty, On kuitenkin niin kuten totesin,että minun synniksi luetaan toistenkin synnit mutta toki olen hyvinkin yhteisvastuun tunteva ihminen ja pienen ihmisen puolella jotka eivät siihen itse pysty. Toki olen tänne tullut tuolta pohjanmaalta mutta kuitenkin elänyt täällä Lieksassakin jo vuodesta 1981 ja tullut pohjois Karjalaan 1973 asumaan ja tunnen siten täältä monenlaista elämää ja elämänarvoja myöskin solmiessani avioliiton Juuasta olevan naisen kanssa jonka saatoin tänne hautaan ja edelleen elän nyt Lieksasta syntyperäisen naisen kanssa.
        Tuollainen kirjoitus kohtaani jota rakentajaraju kirjoittaa on mielestäni hyvinkin rasistinen ilmaisu ja rauikkamaista selkään puukotusta joten joukossa tyhmyys tiivistyy sanoi aikanaan opettaja nuorille vastuuttomille johon joukkoon en kuulunut
        Mutta kyllä tänäänkin pääkirjoitus henkii yhteen suuntaan ja työ alkaa jo todettiin siinä kirjoituksessa eli selkeä ilmaisu joka osaa lukea ja tulkita asian


      • Philo-shoppailija
        markkukorpinen kirjoitti:

        Olen kyllä edelleen hyvinkin vastuun tunteva ihminen ja pystyn toimimaan myöskin nimelläni ja tänäänkin on hyvin vastuullinen tehtävä vaikka siitä asiasta ei oikein lehti tiedottanut kuka tällä erää toimii keräysvastaavana Eli pieni ele keräyksesta täytyy nyt tätä kautta muistuttaa,että tuo yhdistyksille tuleva osuus ei ole ihan noin vaan siitä vähennetään keräyskulut ,jotka ovat hyvin pieni summa työhön nähden ja myöskin pankin kulut jotka selvinevät myöhemmin

        Mielestäni olen rehti ja rehellinen ihminen koskaan aikaisemmin minua ei ole noin syytetty, On kuitenkin niin kuten totesin,että minun synniksi luetaan toistenkin synnit mutta toki olen hyvinkin yhteisvastuun tunteva ihminen ja pienen ihmisen puolella jotka eivät siihen itse pysty. Toki olen tänne tullut tuolta pohjanmaalta mutta kuitenkin elänyt täällä Lieksassakin jo vuodesta 1981 ja tullut pohjois Karjalaan 1973 asumaan ja tunnen siten täältä monenlaista elämää ja elämänarvoja myöskin solmiessani avioliiton Juuasta olevan naisen kanssa jonka saatoin tänne hautaan ja edelleen elän nyt Lieksasta syntyperäisen naisen kanssa.
        Tuollainen kirjoitus kohtaani jota rakentajaraju kirjoittaa on mielestäni hyvinkin rasistinen ilmaisu ja rauikkamaista selkään puukotusta joten joukossa tyhmyys tiivistyy sanoi aikanaan opettaja nuorille vastuuttomille johon joukkoon en kuulunut
        Mutta kyllä tänäänkin pääkirjoitus henkii yhteen suuntaan ja työ alkaa jo todettiin siinä kirjoituksessa eli selkeä ilmaisu joka osaa lukea ja tulkita asian

        Lehti siis jätti kertomatta jotain, joten siihen ei voi luottaa. Oliko se tieto olennaista jonkun yksittäisen lukijan kannalta? Entäpä muun lukijakunnan kannalta? Kuka määrittelee sen olennaisuuden? Luulisin, että sen määrittelee se joka jutun kirjoittaa, mutta voin olla väärässä. Ilmeisesti tällä kertaa jäi mainitsematta joku hyvin tärkeä nimi.

        Siirrytäänpäs kokonaan yksilötasolle ja pohditaan asiaa vielä.
        Missä vaiheessa yksittäinen ihminen muuttuu epäluotettavaksi tai syyllistyy peräti valehteluun?
        Jos minä en kerro mitään niin voiko siihen luottaa? Pitääkö paikkansa se mitä en sanonut? Olenko epäluotettava jos väistän kysymyksen ja puhun vaikkapa säästä? Syyllistynkö valehteluun jos jätän kertomatta mitä ajattelen?
        Entäpä mielipide? Muuttuuko mielipiden todeksi tai valheeksi kun sitä toistetaan tarpeeksi usein?
        Keksikää itse lisää kysymyksiä. Voitte myös vastailla, mutta muistakaa mielipiteen subjektiivisuus.


      • Olikovirhettä
        markkukorpinen kirjoitti:

        Olen kyllä edelleen hyvinkin vastuun tunteva ihminen ja pystyn toimimaan myöskin nimelläni ja tänäänkin on hyvin vastuullinen tehtävä vaikka siitä asiasta ei oikein lehti tiedottanut kuka tällä erää toimii keräysvastaavana Eli pieni ele keräyksesta täytyy nyt tätä kautta muistuttaa,että tuo yhdistyksille tuleva osuus ei ole ihan noin vaan siitä vähennetään keräyskulut ,jotka ovat hyvin pieni summa työhön nähden ja myöskin pankin kulut jotka selvinevät myöhemmin

        Mielestäni olen rehti ja rehellinen ihminen koskaan aikaisemmin minua ei ole noin syytetty, On kuitenkin niin kuten totesin,että minun synniksi luetaan toistenkin synnit mutta toki olen hyvinkin yhteisvastuun tunteva ihminen ja pienen ihmisen puolella jotka eivät siihen itse pysty. Toki olen tänne tullut tuolta pohjanmaalta mutta kuitenkin elänyt täällä Lieksassakin jo vuodesta 1981 ja tullut pohjois Karjalaan 1973 asumaan ja tunnen siten täältä monenlaista elämää ja elämänarvoja myöskin solmiessani avioliiton Juuasta olevan naisen kanssa jonka saatoin tänne hautaan ja edelleen elän nyt Lieksasta syntyperäisen naisen kanssa.
        Tuollainen kirjoitus kohtaani jota rakentajaraju kirjoittaa on mielestäni hyvinkin rasistinen ilmaisu ja rauikkamaista selkään puukotusta joten joukossa tyhmyys tiivistyy sanoi aikanaan opettaja nuorille vastuuttomille johon joukkoon en kuulunut
        Mutta kyllä tänäänkin pääkirjoitus henkii yhteen suuntaan ja työ alkaa jo todettiin siinä kirjoituksessa eli selkeä ilmaisu joka osaa lukea ja tulkita asian

        Lehti uutisoi Pieni Ele-keräyksen ja siinä toteuttamassa oleet yhdistykset. Summatkin tarkkaan selostettu, mikä kullekin yhdistykselle.
        Eli?
        Puuttuiko siitä uutisesta jotain?


      • eiei-eieiei
        Olikovirhettä kirjoitti:

        Lehti uutisoi Pieni Ele-keräyksen ja siinä toteuttamassa oleet yhdistykset. Summatkin tarkkaan selostettu, mikä kullekin yhdistykselle.
        Eli?
        Puuttuiko siitä uutisesta jotain?

        Ei puutu.


      • Olikovirhettä kirjoitti:

        Lehti uutisoi Pieni Ele-keräyksen ja siinä toteuttamassa oleet yhdistykset. Summatkin tarkkaan selostettu, mikä kullekin yhdistykselle.
        Eli?
        Puuttuiko siitä uutisesta jotain?

        Kyllä on ja sen tänään oikaisin toimittajalle eli pankin kulut 14e jotka menevät muualle menevistä kuluista sekä myöskin keräystoimikunnan kulut osittain eli mitä olen maksanut postimerkkejä ja kokouspaikan kahvituksen, yht 57e siksi kutsuin kokouksen kotiini ettei noita ulkopuolisia kustannuksia tule .Mutta todella jokainen tekee hyväntekeväisyyttä mutta kohtuutonta sitä on vastuunkantajalta ylemmäärin vaatia kustantamaan kaiken omista varoista joskin sitäkin teen aika paljon eri tahoille eli järjestöille
        Joten sillai


    • Rakentajaraju

      No sorry Markku jos otit edellisen itseesi. Lähinnä tarkoitin kyllä noita suurempia päättäjiä ja eduskunnan jauhajia. Ja myönnettäköön se että LL :n tietyissä linjauksissa olisi korjaamisen varaa...mutta ei niitä täältäkäsin korjata, tuskin tätä palstaa viitsii monikaan "järki-ihminen" lukea; saati tänne kirjoittaa. (Huom. taidan olla itsekin keskinkertanen typerys;)

    • Taasmentiinmetsään

      Voi hyvänen! Nyt se Lieksan Lapun syy kun ehdokas ei " jaksanut" antaa haastattelua!

      Olihan ruo sentään kiitos äänestäjille ko lehdessä, joten lopettakaa lehden mollaaminen!
      Korpinen, tee jotain niin suurta, että se ylittää uutiskynnyksen!
      Semmonenkin nimittäin on olemassa, uutiskynnys.

      • Kyllä olen tehnyt radiossa puhuin Pieni ele keräys tuotti paremmin nyt Lieksassa
        samoin nyt jopa Pielisen laulun konserttissa oli kuulijoita pitkästä aikaa joskin ei yksin minun ansiota mutta radiossa sekin tuli ilmaistua suorassa lähetyksessä.
        Viime kesänä uurtiskynnys ylittyi radioon mutta mitenkään lehti ei sitä noteerannut paikallisesti rukkasen heittoa josta idea tuli kun joskus minuakin suorastaan vituttaa mutta käänsin asian rikkaudeksi heitetään rukkasta ja eläkeläisryhmiä oli mukana kisassa pankakosken eläkeläiset voittivat kisan katsotaan jatkuuko kisa sitten?


      • Sinänsä tämä toimittaja ei syyllisty valehteluun ja nostatamaan epäolennaisia seikkoja esiin mutta selvää on että lehden linja on ollut ja taämän päiväisen pääkirjoituksen mukaan jälleen nuoleskelua tiettyyn suuntaa,että nimeltä mainiten nyt vaalityö jo alkaa joten päätelkää itse kenen pussiin puhutaan voi kauhistu muka puolueettomuutta ja tuota minulle tullutta puhelua joka perustu myöskin jopa seikkaan että olisi muka kuultu keskusteluni joka oli todella tuulesta temmattu ja vakooja taisi olla hyvinkin paikalla , en voi tuollaista lallätystä todella sietää missään nimessäMK


      • Koska jos lain mukaan joku kuulee ja levittää tietoa joka ei ole hänen kuultavaksi tarkoitettu syyllistyy jopa rikokseen
        koska nyt ainakin tuo tieto ei pitänyt paikkansa


      • Taas mentiin metsään sinulle vastine.Metsään olet olet mennyt jos nauhuripuolueen jäsenennä ylitit uutiskynnyksen niin nyt satoa korjataan voi sinua poloista mitä teit korkokengissäsi kuten olen asian ymmärtänyt lukuisista kirjoituksistasi joissa olet minua häpäissyt


      • Taasmentiinmetsään
        markkukorpinen kirjoitti:

        Taas mentiin metsään sinulle vastine.Metsään olet olet mennyt jos nauhuripuolueen jäsenennä ylitit uutiskynnyksen niin nyt satoa korjataan voi sinua poloista mitä teit korkokengissäsi kuten olen asian ymmärtänyt lukuisista kirjoituksistasi joissa olet minua häpäissyt

        En ole nauhuripuolueesta, enkä muustakaan. Enkä käytä korkokenkiä, enkä sentään homo enkä transu ole. Enkä ole toimittaja.
        Yritin selittää, että on olemassa uutiskynnys. Toimittajilla on oikeus valikoida sitä suurta informaatiota, jota tulviinovista ja ikkunoista, mikä niistä kiinnosta paikallisia ihmisiä, ja millä on tiedotusarvoa.
        Ei ehkä pankin perimät kulut ole sitä!
        Syytät lehteä ja toimittajaa, että nosti ehdokkaan kommentin esille, eli että vaalityötä on aloitettava tehdä seuraavia vaaleja varten.
        Politiikkona itse varsin hyvin tiedät, että näin on tehtävä. Se on jatkuva prosessi.
        Valitettavasti kolmas ehdokas ei antanut haastattelua, josta olisi voinut nostaa asioita pääkirjoitukseen. Vai olisiko pääkirjoituksessa pitänyt repostella, miksi ehdokas oli väsynyt.
        Mietipä, mistä toimittaja repii juttuja lehteen, jos haastateltava pakoilee, eikä anna mitään kommenttia. Jos haluaa olla piilossa, lehti varmarmaankin kunnioittaa sitä.
        Mielestäni olet puolueellinen lehden suhteen. Syytät aika rankasti päätoimittajaa. Varsinkin silloin, kun itse et ole päässyt juttuna lehteen,eikä nimeäsi ole mainittu.
        Itse olen ainakin saanut tietää hyvin kunnan asioista eri puolueitten näkökulmasta tasapuolisesti.


      • Kuitenkin olen saanut palautetta monilta eri puolueiden taholta siitä ,että olen ollut hyvin tasapuolinen kaikkien puolueiden edustajia kohtaan.
        Kuitenkin toivoisin myös että toimittajat suhtautuisivat minuunkin ihmisenä.
        Arvostelen vain tiedotustapaa toisinaan puolueelliseksi.Minulla on siihen perustuslaillinen oikeus joskin täällä on esitetty että en voisi lausua mitään ilman tuon"valvontakomission " lupaa että tiedotus kunnan asioista olisi yksissä käsissä siihen en ole valmis mutta en myöskään hyväksy sellaista että kkahvipöytäkeskusteluja viedään valtakunnan uutisiin sitä toimintatapaa moitin se on lööppimäistä jota en halua paikallisesti olevan MK


      • Jälleen tänään lauantaina sivulta 2 on lainaus yläkarjalehdestä eli todella vaalityötä tekee LL tuolla uutisella joten jälleen todiste sdp käsikassarasta


      • KaukaaHaettu
        markkukorpinen kirjoitti:

        Jälleen tänään lauantaina sivulta 2 on lainaus yläkarjalehdestä eli todella vaalityötä tekee LL tuolla uutisella joten jälleen todiste sdp käsikassarasta

        Vai koet sinä tuon vaalityöksi! Persujen vai?

        Voi Markku, olet saanut päähänpinttymän haukkaua paikallislehteä oikein urakalla.
        itsesi vaan nolaat, kunnläpi paistaa kateus, kun oma nimi ei ole joka lehdessä...


      • pää-äänenkannattaja
        KaukaaHaettu kirjoitti:

        Vai koet sinä tuon vaalityöksi! Persujen vai?

        Voi Markku, olet saanut päähänpinttymän haukkaua paikallislehteä oikein urakalla.
        itsesi vaan nolaat, kunnläpi paistaa kateus, kun oma nimi ei ole joka lehdessä...

        Ai verkkosukat ja kukkahatut kuvittelee että, Markku on ainut joka on huomannut lehden puolueellisuuden. Noloahan tämä on, lehti ja demariväki pitää lieksalaisia aivan untuvikkoina.


      • "Ämmät ne huutaa syö ja mässää minä vaan astioita tiskaan tässä" laulaa Hiski Salomaa


      • saippuakuplat
        pää-äänenkannattaja kirjoitti:

        Ai verkkosukat ja kukkahatut kuvittelee että, Markku on ainut joka on huomannut lehden puolueellisuuden. Noloahan tämä on, lehti ja demariväki pitää lieksalaisia aivan untuvikkoina.

        Puolueellisuus on kyllä huomattu. Markku puhuu asiaa ja joskus myös asian vierestä.


    • Ehdokas2019

      Yhteiskunnan varoilla toimiva tiedonvälitys suomessa on pitkältikin vasemmiston käsissä. Sama pätee paikallislehtiin. Käytyjen eduskuntavaalien kamppanjoinnssa ja vaalien jälkeisessäkin uutisoinnissa nämä vasemmistolaiset voimat yrittivät ja yrittävät kaikella tavoin puolustaa vasemmistolaista aatetta . Yleisradion poliitikan toimittaja Pekka Ervasti ja monet muut toimittajat olivat ja ovat edelleen oiva esimerkki tästä puolueellisuudesta. Ervastilla oli jo viimeisissä vaalikeskusteluissa ennen vaaleja vaikeuksia hillitä kiukkuaan persusuomalaisten galluplukujen noususta. Nyt sama mies kiukkuaa häpeilemättä ohjelmassa kuin ohjelmassa demareiden heikon menestyksen riivaamana. Toimittajien jos keiden pitäisi vaan tyytyä demokratian tuomaan tulokseen ja kertoa tuo tulos kansalle ilman mielenosoituksellista kiukkuamista.

    • pakoonmän

      Öskö on mennyt merten taa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe