Palstamiesten ristiriitaisuus

pilluueiheruteille

Palstamiesten mukaan kumppaniksi kelpaa vain 17-vuotias ikineitsyt. Silti välistä huudetaan että nainen kuin nainen, iästä ja koosta riippumatta saa AINA miehen elämässä, jos vain itse haluaa. Koittakaa jo päättää, katkeruutenne ja epätoivoinen naisten lyttääminen oman egon pönkitykseksi haiskahtaa vahvasti. Nainen ei milloinkaan käyttäytyisi yhtä päättömästi kuin te p*llunkipeät äijät.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkea.hyvää.sinulle

      aika provosoiva viesti myös sinulta, eli taso on vastaava kuin palstan äärilaidan miehillä, eikö vain?

      "Silti välistä huudetaan että nainen kuin nainen, iästä ja koosta riippumatta saa AINA miehen elämässä, jos vain itse haluaa"

      riippuu mitä hakee, eli minkälaista suhdetta, mutta jos olet itse kaunismieli, niin ei varmastikaan pidä paikkaansa sinun kohdallasi, sinulle se vaikeampaa, mutta jos löydät niin sen arvoista.

      "Nainen ei milloinkaan käyttäytyisi yhtä päättömästi kuin te p*llunkipeät äijät."

      älä yleistä, suurinosa naisista kuin miehistäkin samaa joukkosielu juoksijaa, päätöntä menoa sanon minä, mutta en minäkään kaikkia naisia tuomitse

    • pitkuilli

      Näiden palstapaskojen älyttömät vaatimukset on niin itsestään selvästi sairaita, ettei sitä tarvitse edes erikseen kommentoida. Syyttävät kaksoisstandardeista ja syyllistyvät siihen itse.

      • kriteerit.on.kaikilla

        allekirjoitan vuodatuksesi lähes täysin, jokaisella saa olla kriteerinsä, kunhan itsekin toimivat kriteereidensä puitteissa, mutta sinä et voi sanoa, että jonkun kriteeri on sairasta, jos hän itsekin niin toimii, vai voitko?

        sittenhän minäkin voin leimata kaikki kriteerit sairaiksi, mitä kumppani ehdokas kertoo kriteereikseen, jos en satu olemaan samaa mieltä?

        eli älä yleistä, se on kyllä sairasta ilmoittaa kriteereikseen asioita, joita oma käytös ei tue.


      • mitessdf

        Onko sairaan älytön vaatimus, että nainen olisi neitsyt 17-vuotiaana?


      • pitkuilli
        kriteerit.on.kaikilla kirjoitti:

        allekirjoitan vuodatuksesi lähes täysin, jokaisella saa olla kriteerinsä, kunhan itsekin toimivat kriteereidensä puitteissa, mutta sinä et voi sanoa, että jonkun kriteeri on sairasta, jos hän itsekin niin toimii, vai voitko?

        sittenhän minäkin voin leimata kaikki kriteerit sairaiksi, mitä kumppani ehdokas kertoo kriteereikseen, jos en satu olemaan samaa mieltä?

        eli älä yleistä, se on kyllä sairasta ilmoittaa kriteereikseen asioita, joita oma käytös ei tue.

        Nimenomaan sairaalla tarkoitan sitä, että vaaditaan sellaista mitä ei itse ei haluta täyttää.


      • kriteerit.on.kaikilla
        pitkuilli kirjoitti:

        Nimenomaan sairaalla tarkoitan sitä, että vaaditaan sellaista mitä ei itse ei haluta täyttää.

        olet fiksu ja sen jo tiesinkin, olen myös sen sinulle tainnut monesti sanoa, jos en niin nyt sanon, olet todella harvinaisen fiksu, siis ihanan fiksu, äläkä ikinä arvioi itseäsi ja väitä, että suurin osa naisista on yhtä fiksuja, se ei pidä paikkaansa, ei ainakaan jos sanat ovat yhtä kuin teot.

        älä muutu vaikka sinua yritettäisiin muuttaa, äläkä koskaan ajattele, että sinun arvosi olisivat vääriä, luota itseesi ja intuitioosi, ajatuksesi ovat oikeita, jos kumppanin/ehdokkaan ajatukset herättävät ihmetystä tai varoituskellot alkavat jostain syystä soimaan, niin uskaltaisin väittää, että jokin ei ole ihan kohdallaan, kaikkea hyvää sinulle!


    • näiindon

      Mies haluaa neitsyen parisuhteeseen ja nainen haluaa sadoissa muissa naisissa kullinsa uittaneen miehen kumppanikseen.

      • ootko.tyhmä.taidat.olla

        ei kiltit ja kunnolliset naiset


    • Kilttiatm

      Naiset täällä kirjoittelee että me haluamme jonkun alaikäisen vaikka itse en halua ainakaan mitään alle 20 vuotiasta.

    • 854312

      Mikä ikäneitsyt 17v on. Hänhän on vielä alaikänen. Taitaa näillä kirjoittajilla olla muutama promilli veressä tai muita mömmöjä mukana.

      • ihan.ymmärrettävää

        aloitus on yhden fiksun naisen provo tai turhautumisen purkautuminen tekstinä palstalle, jolla on mennyt hermot muutamiin palstan miehiin, ihan syystäkin, kun sanovat yhtä ja tekevät toista, eli ei sen enempää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1749
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      60
      1493
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1414
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1382
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1349
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe