Autoliikkeet hyvillään, kun palsta täynnä höpöä.

SUUpuhtaax

Heh... eipä nämä palsta-höpöt, PerSut ja muut veronpoisto-uskovaiset "adfads" pää-äänen (aisan) kannattajanaan kiihkopäissään enää muista autoliikkeitä haukkuakaan! Hienoa, että on muuta ajanvietettä ja veronpoisto-odotteluissaan antavat meidän rehellistä työtä tekevien ammattilaisten olla rauhassa!
Hienoa Soini! Jatka populistin elkein ja Hakkaraiselle ministerin salkku niin riittää puheenaiheita ja huolissaanoloa!

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persutokkiinsa

      Stubbi on taas kokoomuksen Hakkarainen.
      Ei voi ottaa niin vakavasti mitä suusta tulee mutta ääniä riittää?

    • Piiri221

      Niin ja voi sitä älämölön määrää, kun auton hankintaveroa korotetaan poiston sijaan... on siinä persuilla jytkyt housuissaan itkussa pidättelemistä.

    • EiPoistuVero

      HyväHyvä!! Ootte te vaan niiiiiiiin höpönassuja että!

    • SisäPiirisTäh

      Keskusta Kokoomus PS sovittu.
      Tällä kokoonpanolla oikeat puolueet Keskusta Kokoomus vievät ja PS harjoittelee hallituksessa oloa oppipoikana. Niin ohuesta rintamasta kuin heillä edustajia on (Hakkaraisia jne.) ei ministerinsalkuille ole täyspäisiä ottajia montaakaan.

      Näin ollen suurimman osan populistisista vaaliteemoistaan nielevät kuin miehet (tai maksulliset naiset) ja autovero on yksi suurin lasti nieltäväksi. No, eiköhän tuo jytkyt housuissa onnistu sekin. Todellinen jytky nieltäväksi tuleekin vasta silloin, kun autoveron KOROTUS poksahtaa julkisuuteen. No, populismin tohtori Soini kääntelee sen tietenkin "Tämä oli jo edellisen hallituksen aikana päätetty asia, en ota vastuuta." vaikka on hyvin ollut asiasta / päätöksestä tietoinen jo ennen vaaleja. No eipä siinä, näinhän tuo politiikka toimii kaikilla puolueilla ja kansa näkee vain sen mikä nähtäväksi annetaan.

      Autoveron KOROTUS tulee 2015 samoihin aikoihin, kun leasing autoille päiväkohtainen verotus taputellaan laiksi ja edelleen samaan aikaan, kun 1500euron romuautohyvitys polkaistaan autokauppaa vauhdittamaan.

      Toisin sanoen tällä palstalla riittää porinaa ihan muista asioista kuin autoliikkeen "huijari"-toiminnasta kun ei kertonut ettei auton takaoven aukaisu toimi sisäpuolelta tonnin tötterössä.

    • Habbopoikaoot

      Habbo hotelliako pelaat?
      Vuosiin en ole nähnyt kenenkään käyttävän sanaa höpö.

      • SUUpuhtaax

        Minä en tiedä Habbo-hotellista, mutta päivittäin autokauppiaitten kanssa tavataan höpöjä ja höpöiksi heitä on kutsuttu jo vuosikymmeniä. Toki muitakin lempinimiä järkensä menettäneille autosta haaveilijoille ja erityisesti palstoilla huru-ukkona valittajille on, hieman riippuen paikkakunnasta ja toki kauppiaan ikäsegmentistä.

        Olkoon nimike sitten vaikka "kuningaskuluttaja", "olettaja-asiantuntija", "mistään mitään oikeasti tietämätön-höpö" tai "oman elämänsä intiaani", niin alan ammattilaiset tietävät mistä puhutaan. Ja muulla ei väliä olekaan, sinä Habbo-hotelleinesi mukaan lukien.

        Jokatapauksessa hienoa, että vähäisille aivosoluilleen on riittävän kovaa käyttöä (ettei vaan kihahtais kattila pohjaan?) autoverotuksen parissa ja taas edelleen sen poistoa toivoessaan (ja kun ei tule vaan korottuu, niin leikkaako pannu kiinni?).
        Edelleenkin palstan häröin huuhaa-ukko "adfads" pää-äänen (aisan) kannattajanaan kaikkine vääristellyine poimintoineen milloin mistäkin keskustelupastalta tai uutisoinneista jotka kääntää parhaimmillaan täysin päälaelleen.

        Pitäähän sitä pohdiskeltavaa olla ja aina parempi, jos höpöt pohtii olemattomia ja tulematonta autoveronpoistoa sen sijaan, että haukkuisivat höpöpäissään rehellisiä autoliikkeitä kun olettivat virhevastuun olevan uuden auton takuuseen verrattava ja "huijariliike" ei puslaa ilmaiseksi vaihtanutkaan...


      • höpöbomb
        SUUpuhtaax kirjoitti:

        Minä en tiedä Habbo-hotellista, mutta päivittäin autokauppiaitten kanssa tavataan höpöjä ja höpöiksi heitä on kutsuttu jo vuosikymmeniä. Toki muitakin lempinimiä järkensä menettäneille autosta haaveilijoille ja erityisesti palstoilla huru-ukkona valittajille on, hieman riippuen paikkakunnasta ja toki kauppiaan ikäsegmentistä.

        Olkoon nimike sitten vaikka "kuningaskuluttaja", "olettaja-asiantuntija", "mistään mitään oikeasti tietämätön-höpö" tai "oman elämänsä intiaani", niin alan ammattilaiset tietävät mistä puhutaan. Ja muulla ei väliä olekaan, sinä Habbo-hotelleinesi mukaan lukien.

        Jokatapauksessa hienoa, että vähäisille aivosoluilleen on riittävän kovaa käyttöä (ettei vaan kihahtais kattila pohjaan?) autoverotuksen parissa ja taas edelleen sen poistoa toivoessaan (ja kun ei tule vaan korottuu, niin leikkaako pannu kiinni?).
        Edelleenkin palstan häröin huuhaa-ukko "adfads" pää-äänen (aisan) kannattajanaan kaikkine vääristellyine poimintoineen milloin mistäkin keskustelupastalta tai uutisoinneista jotka kääntää parhaimmillaan täysin päälaelleen.

        Pitäähän sitä pohdiskeltavaa olla ja aina parempi, jos höpöt pohtii olemattomia ja tulematonta autoveronpoistoa sen sijaan, että haukkuisivat höpöpäissään rehellisiä autoliikkeitä kun olettivat virhevastuun olevan uuden auton takuuseen verrattava ja "huijariliike" ei puslaa ilmaiseksi vaihtanutkaan...

        Habboa sinä pelaat ja siellä pyörittelet ''bisneksiäsi''.
        Ei kukaan aikuinen nykypäivänä käytä sanaa höpö.
        Varmaan sana peelo on myös käytössäsi ihan arkikielenä?


      • SUUpuhtaax
        höpöbomb kirjoitti:

        Habboa sinä pelaat ja siellä pyörittelet ''bisneksiäsi''.
        Ei kukaan aikuinen nykypäivänä käytä sanaa höpö.
        Varmaan sana peelo on myös käytössäsi ihan arkikielenä?

        Heh... vai niin.
        Oletko nähnyt, miten minkki reagoi, kun sen laittaa häkkiin? Minä olen ja se näyttää aivan samalta kuin sinä. Muutama höpön kuvaus lisää:

        Minkki:
        Tulet kiertelemään ja autoja ihmettelemään; pyörit autojen ympärillä, puikkelehdit välistä toiseen, kurkit sisään ikkunoista, pyyhit rilleistäsi huuruja kun tutkit hintalappuja kun et voi todeksi uskoa miten on noin edulliset hinnat ja tunnin sukkuloituasi pihaa ympäri luikahdat portin saranapuolelta karkuun jos myyjä lähestyy myyntiaikeissa sinua kysyäkseen millaista autoa olet etsimässä vai oletko kadottanut evääsi autojen alle.

        Hiiri:
        Vastaavanlainen kuin minkki, mutta yllättäen vieläkin ujompi. Kiertelee, vilkuilee, ihmettelee ja menee täysin lukkoon kun myyjä yllättää kysymyksellään: "Terve! Voinko auttaa?" Hiiri on siitä jännä höpö, että hiiren voi kesyttää. Ohjailla koeajolle, ohjailla kauppapapereille ja edelleen ohjailla kotiin juuri ostamallaan autolla. Hiiri tajuaa vasta kotona, että on taas ostanut budjetilleen liian kalliin auton ja elää kituuttaa pari-kolme-vuotta pelkillä jyvillä ja mysleillä ja makselee autonsa vikisten pois.

        Siinä pari eläinaiheista asiakaskuvausta, löytyykö nämäkin Habbo-pelistäsi?


      • PuhKarhu
        SUUpuhtaax kirjoitti:

        Heh... vai niin.
        Oletko nähnyt, miten minkki reagoi, kun sen laittaa häkkiin? Minä olen ja se näyttää aivan samalta kuin sinä. Muutama höpön kuvaus lisää:

        Minkki:
        Tulet kiertelemään ja autoja ihmettelemään; pyörit autojen ympärillä, puikkelehdit välistä toiseen, kurkit sisään ikkunoista, pyyhit rilleistäsi huuruja kun tutkit hintalappuja kun et voi todeksi uskoa miten on noin edulliset hinnat ja tunnin sukkuloituasi pihaa ympäri luikahdat portin saranapuolelta karkuun jos myyjä lähestyy myyntiaikeissa sinua kysyäkseen millaista autoa olet etsimässä vai oletko kadottanut evääsi autojen alle.

        Hiiri:
        Vastaavanlainen kuin minkki, mutta yllättäen vieläkin ujompi. Kiertelee, vilkuilee, ihmettelee ja menee täysin lukkoon kun myyjä yllättää kysymyksellään: "Terve! Voinko auttaa?" Hiiri on siitä jännä höpö, että hiiren voi kesyttää. Ohjailla koeajolle, ohjailla kauppapapereille ja edelleen ohjailla kotiin juuri ostamallaan autolla. Hiiri tajuaa vasta kotona, että on taas ostanut budjetilleen liian kalliin auton ja elää kituuttaa pari-kolme-vuotta pelkillä jyvillä ja mysleillä ja makselee autonsa vikisten pois.

        Siinä pari eläinaiheista asiakaskuvausta, löytyykö nämäkin Habbo-pelistäsi?

        Mistäs minä tiedän, sinähän sitä habboa pelaat kun käytät tuota höpö-sanaa.
        Minä kävin viimeksi siellä 2005 kun se lanseerattiin.
        Kuka on sitten leijona tuossa sinun eläinvertailussa? Entäs gekko? Naapurin mummo? Nalle Puh?
        Minkälaisia ostajia he ovat mielestäsi?


      • SUUpuhtaax
        PuhKarhu kirjoitti:

        Mistäs minä tiedän, sinähän sitä habboa pelaat kun käytät tuota höpö-sanaa.
        Minä kävin viimeksi siellä 2005 kun se lanseerattiin.
        Kuka on sitten leijona tuossa sinun eläinvertailussa? Entäs gekko? Naapurin mummo? Nalle Puh?
        Minkälaisia ostajia he ovat mielestäsi?

        Minä en ole Habboa pelannut koskaan, en edes sivustolla käynyt.
        Taitaa nyt olla niin, että sinä olet sitä ikäluokkaa, jotta voisit olla tyttäreni (sitä sukupuoltahan sinä kuitenkin lienet?) ihan äkkiä laskien tuosta 10-vuotta sitten habboa pelailustasi päätellen (lienee 6-16-vuotiaiden peli?) olet ilmeisimmin max.25-vuotias ja minä suhteessa jo sen verran vanhempi, että käytän jo liian vanhoja sanontoja kuten höpö-ukko asiakkaasta.
        Oli miten oli, näillä mennään ja kehittele sinä ikäpolvellesi ja sukupuolellesi ominaisia nimikkeitä ja minä jatkan näillä vanhoilla tutuilla höpö, hiiri ja minkki -tyylisillä vertauskuvilla.


      • BubbaHash
        SUUpuhtaax kirjoitti:

        Minä en ole Habboa pelannut koskaan, en edes sivustolla käynyt.
        Taitaa nyt olla niin, että sinä olet sitä ikäluokkaa, jotta voisit olla tyttäreni (sitä sukupuoltahan sinä kuitenkin lienet?) ihan äkkiä laskien tuosta 10-vuotta sitten habboa pelailustasi päätellen (lienee 6-16-vuotiaiden peli?) olet ilmeisimmin max.25-vuotias ja minä suhteessa jo sen verran vanhempi, että käytän jo liian vanhoja sanontoja kuten höpö-ukko asiakkaasta.
        Oli miten oli, näillä mennään ja kehittele sinä ikäpolvellesi ja sukupuolellesi ominaisia nimikkeitä ja minä jatkan näillä vanhoilla tutuilla höpö, hiiri ja minkki -tyylisillä vertauskuvilla.

        Samalla perusteella sinäkin olet alle kolmenkymmenen kerran olet habboa edelleen pelaamassa.
        Tuo sun nimimerkkisikin puoltaa sitä, ettet välttämättä ole edes aikuisiässä vielä.
        X-kirjaimen lisääminen, sun tapauksessa SUUpuhtaax on teini-ikäisten hommaa, ei mitenkään aikuisen.

        Eli, jatka vain habbon pelaamista ja höpöilyäsi.
        Mites, onko monta peeloa tullut vastaan siellä viimeaikoina?


    • Habbohotel

      Totta koko aloitus. Eipä ole haukuutuina ollut muut kuin Kamux ja sekin edelleen palstalla tuttuun, täysin perustelemattomaan tyyliin "Ne on uskovaisii lestoja, kaikki autonsa on tuontiautoja ja ruuvattuja, en oo käyny enkä käy..."
      Jepjep. Jatkakaa.

    • pspsps

      Aloittaja ei halua provikkapalkkaisena automyyjänä asiakkaita häiritsemään omaa rauhaansa. Totuus vaan taitaa olla sellainen että puntti tutisee pahasti kun kauppa ei käy.

    • HappoHotel

      Vai että höpö.
      Oletko sama kaveri joka toisella foorumilla lauleskelit jotain tämän tapaista: Habbomaa on paras paikka, Habbomaa on iloinen. Siellä monet peelot laulaa, höpöksi sanat muuttuneet.
      Samaan hengenvetoon huusit joistain habbokolikoista ja bisneksistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe