Miten päivä on kohdellut sinua

vastakappaleeni? :)

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäonni

      Hyvin Onniseni. Kiva olis touhuilla yhdessä. Käydä lenkillä, tehdä ruokaa, jutella, suudella, miettiä tulevaisuuden suuria siirtoja, välillä nahistella ja käpertyä illalla lusikka-asentoon ;)

      • nappaakadulta

        joku tee toi kaikki sen kanssa, sama lopputulos.


    • epäonni

      Niin ja tärkein, kuinka päivä sinulla on sujunut puolikkaani?

      • Tekäytätte

        Vääriä sanoja tietämättömyyttänne ja tyhmyyttänne, vieras ihminen ei ole koskaan sielunkumppani eikä puolikkaasi.


      • nämäjoille
        Tekäytätte kirjoitti:

        Vääriä sanoja tietämättömyyttänne ja tyhmyyttänne, vieras ihminen ei ole koskaan sielunkumppani eikä puolikkaasi.

        tämä täällä on elämän huvitusta ei ymmärrä noin pitkälle meneviä ja suuria sanoja ja asioita.


    • Onnettomuudekseen

      onneton.

    • Kiitos.kysymästä

      Vähän väsynyt, mutta paremmin nyt taas kuitenkin. Eilen pari asiaa mitä olin miettinyt tuntui taas vahvistuvan. Helpottanut oloa suuresti kun palaset aina välillä tuntuu loksahtelevan kohdalleen. Mitäs sun päivään? :)

    • elluhallo

      Kiroilen tosi harvoin.Tiädän tiädän poikani pieni muistutat minua siitä;TÄNÄÄN ON KIROILU PÄIVÄ ELI SAANKO LUVAN KIROILLA .AJATELKAA TÄHÄN KAIKKI MAHDOLLISIMMAT KAAMEIMMAT KIROSANAT MITÄ OSAATTE?????

    • Päivähyvin

      Hän huonosti, kuten aina.

    • Muutenihan

      Jees päivä. Mutta kahvi seura oli vanhentunut :)

    • käytuuliläpipääni

      Päivä on vasta aluillaan, tosin et maininnut mikä päivä...mutta tämä päivä tähän asti ok :) Entä siellä?

    • autolla

      Leppoisasti.. ruuanlaitto kesken. Mitähän puuhailet? Olen välillä hermostunut..
      Missing you

    • piristävähänkutenosaat

      Aika heikossa hapessa, tai tuntuu että happi loppuu kokonaan ja sukeltaa pinnan alle pikku hiljaa.

    • seolinminä

      yäs heräilen huomenta.

    • normaalipäivä

      Nyt näen Onnissa vain vasemmistokommarin jonka puolesta pitää toisten tehdä kaikki asiat. Esim. noin yksinkertaista kysymystä ei voi kysyä kyseessä olevalta henkilöltä itseltään! Onni ei ota mitään vastuuta omista velvollisuuksistaan parisuhteessa, vaan puhelee täällä vain kauniita. En ymmärrä mitä kukaan nainen voi nähdä hänessä jos vain näkee makean ulkokuoren alle.

      • vasen_on_oikea

        Helpommalla pääsisit jos käsittelisit oman elämäsi pettymyksiä, etkä projisoisi niitä täällä tuntemattomaan. Fiksaatiosi on tosi surullista. Lisäksi toisen poliittisen suuntauksen arvosteleminen ja siihen takertuminen on lapsellista. Vahvistat muuten omalta osaltasi kuvaani konservatiiveista kiihkoilijoina.


      • OnninFani1

        kertoisit vaihteeksi itsestäsi!


      • normaalipäivä
        vasen_on_oikea kirjoitti:

        Helpommalla pääsisit jos käsittelisit oman elämäsi pettymyksiä, etkä projisoisi niitä täällä tuntemattomaan. Fiksaatiosi on tosi surullista. Lisäksi toisen poliittisen suuntauksen arvosteleminen ja siihen takertuminen on lapsellista. Vahvistat muuten omalta osaltasi kuvaani konservatiiveista kiihkoilijoina.

        Suomessa vasemmisto on kyllä mielestäni sitä konservatiivista ja pysähtyneisyyteen tähtäävää porukkaa, toisin kuin suuressa osassa muuta maailmaa. Tietysti kaikenlaisia edustajia heistäkin löytyy, mutta niin monet heistä nimittävät itseään suvaitsevaisiksi mutta suuren osan ajasta he käyttävät silti sellaisten ihmisten tuomitsemiseen jotka eivät ole heidän kanssaan samaa mieltä. Oikeistossa on Suomessa vähän molempia, paitsi että Suomessa ei käytännössä oikeistoa ole ollenkaan. Kokoomuksesta ehkä muutama, mutta hekin olisivat kansainvälisessä vertailussa enemmän ehkä keskustaa.

        Mitä tahansa väriä tunnustaakin, niin mielestäni kaikkien pitäisi tehdä kaikkensa jotta kertoisi omista tunteistaan toisille, ellei jotain aivan ylitsepääsemätöntä ja kaiken kattavaa estettä ole. Minä olen kyllä aina kertonut, mutta Onni ei näytä olevan. Monia muunlaisia virheitä olen toki elämässäni tehnyt, mutta omasta mielestäni olen melko hyvin sinut niiden kanssa, vaikka itse oletkin toista mieltä. Tykkään kirjoitella välillä kärkkäästi, koska olen huomannut että se saa parhaiten ihmisiä liikkeelle. Ja rakkauden takia kannattaa lähteä liikkeelle.


      • normaalipäivä
        OnninFani1 kirjoitti:

        kertoisit vaihteeksi itsestäsi!

        Pyrin rehellisyyteen kaikessa tekemisessäni ja odotan sitä myös muilta. Aina ei pysty olemaan omalle itselleenkään rehellinen, mutta suoraselkäisyyteen pystyy kasvamaan. Olen monta kertaa elämässäni tunnustanut tunteeni henkilöille joihin olen rakastanut. Osa on jättänyt hiljaisuuteen ja osa vain antanut pakit. Kaikki merkit on ainakin eräässä tapauksessa viitanneet siihen, että hän olisi ollut enemmän kuin kiinnostunut mutta ei vain uskaltanut kohdata tunteitansa ja mahdollisesti kirjoitellut tänne palstoille, jonka takia itsekin olen täällä. Paras tietenkin olisi jos hän olisi valmis keskustelemaan aiheesta, mutta kun tilanne on mikä on niin minun vaikea päästä asiasta ylitse. Tässä asiassa olevan hieman katkeroitunutkin, mutta parhaani mukaan keskityn positiivisiin asioihin. Välillä se valitettavasti näkyy kiukutteluna esim. Onnille tiuskimisena täällä. Juuri Onni varmaankin siksi että hän on näkyvin hahmo täällä ja hänessä on kirjoitustensa perusteella paljon samaa kuin kaipaamassani ihmisessä, eli syvällisyyttä ja tunteiden voimakkuutta mutta ei selkärankaa kohdata henkiöänsä. Kaikki on tietenkin arvelua mutta sitähän nämä palstat muutenkin täysin ovat. Rakkaus on elämää kantava voima enkä halua että kukaan heittää sitä hukkaan, sen takia toivon että kukaan ei piilottaisi sitä jos sellaisen on sattunut löytämään. Omasta mielestäni se on melkein kuin oman sielunsa myymistä, jonka aikaansaa niinkin yksinkertainen asia kuin oma ego. Yritän parhaani mukaan välttää tuollaista ja välillä sorrun epärakentaviin sanoihin kun huomaan muiden tekevän samaa. Osittain se johtunee siitäkin että keinot oman tilanteen selvittämiseen meinaavat olla vähissä, niin siinä turhautuu vaikka sitäkin yrittää välttää.

        Tässä hieman itsetutkintaa minusta, kun sitä pyysit.


      • vasemmaltavihreä
        normaalipäivä kirjoitti:

        Pyrin rehellisyyteen kaikessa tekemisessäni ja odotan sitä myös muilta. Aina ei pysty olemaan omalle itselleenkään rehellinen, mutta suoraselkäisyyteen pystyy kasvamaan. Olen monta kertaa elämässäni tunnustanut tunteeni henkilöille joihin olen rakastanut. Osa on jättänyt hiljaisuuteen ja osa vain antanut pakit. Kaikki merkit on ainakin eräässä tapauksessa viitanneet siihen, että hän olisi ollut enemmän kuin kiinnostunut mutta ei vain uskaltanut kohdata tunteitansa ja mahdollisesti kirjoitellut tänne palstoille, jonka takia itsekin olen täällä. Paras tietenkin olisi jos hän olisi valmis keskustelemaan aiheesta, mutta kun tilanne on mikä on niin minun vaikea päästä asiasta ylitse. Tässä asiassa olevan hieman katkeroitunutkin, mutta parhaani mukaan keskityn positiivisiin asioihin. Välillä se valitettavasti näkyy kiukutteluna esim. Onnille tiuskimisena täällä. Juuri Onni varmaankin siksi että hän on näkyvin hahmo täällä ja hänessä on kirjoitustensa perusteella paljon samaa kuin kaipaamassani ihmisessä, eli syvällisyyttä ja tunteiden voimakkuutta mutta ei selkärankaa kohdata henkiöänsä. Kaikki on tietenkin arvelua mutta sitähän nämä palstat muutenkin täysin ovat. Rakkaus on elämää kantava voima enkä halua että kukaan heittää sitä hukkaan, sen takia toivon että kukaan ei piilottaisi sitä jos sellaisen on sattunut löytämään. Omasta mielestäni se on melkein kuin oman sielunsa myymistä, jonka aikaansaa niinkin yksinkertainen asia kuin oma ego. Yritän parhaani mukaan välttää tuollaista ja välillä sorrun epärakentaviin sanoihin kun huomaan muiden tekevän samaa. Osittain se johtunee siitäkin että keinot oman tilanteen selvittämiseen meinaavat olla vähissä, niin siinä turhautuu vaikka sitäkin yrittää välttää.

        Tässä hieman itsetutkintaa minusta, kun sitä pyysit.

        Porvaripaskiainen sinä olet, turha sitä enää selitellä. Alennat vain itseäsi kun niin huonosti esität ymmärtävää. Anna muiden elää niin kuin haluavat!


      • OnninFani1
        normaalipäivä kirjoitti:

        Pyrin rehellisyyteen kaikessa tekemisessäni ja odotan sitä myös muilta. Aina ei pysty olemaan omalle itselleenkään rehellinen, mutta suoraselkäisyyteen pystyy kasvamaan. Olen monta kertaa elämässäni tunnustanut tunteeni henkilöille joihin olen rakastanut. Osa on jättänyt hiljaisuuteen ja osa vain antanut pakit. Kaikki merkit on ainakin eräässä tapauksessa viitanneet siihen, että hän olisi ollut enemmän kuin kiinnostunut mutta ei vain uskaltanut kohdata tunteitansa ja mahdollisesti kirjoitellut tänne palstoille, jonka takia itsekin olen täällä. Paras tietenkin olisi jos hän olisi valmis keskustelemaan aiheesta, mutta kun tilanne on mikä on niin minun vaikea päästä asiasta ylitse. Tässä asiassa olevan hieman katkeroitunutkin, mutta parhaani mukaan keskityn positiivisiin asioihin. Välillä se valitettavasti näkyy kiukutteluna esim. Onnille tiuskimisena täällä. Juuri Onni varmaankin siksi että hän on näkyvin hahmo täällä ja hänessä on kirjoitustensa perusteella paljon samaa kuin kaipaamassani ihmisessä, eli syvällisyyttä ja tunteiden voimakkuutta mutta ei selkärankaa kohdata henkiöänsä. Kaikki on tietenkin arvelua mutta sitähän nämä palstat muutenkin täysin ovat. Rakkaus on elämää kantava voima enkä halua että kukaan heittää sitä hukkaan, sen takia toivon että kukaan ei piilottaisi sitä jos sellaisen on sattunut löytämään. Omasta mielestäni se on melkein kuin oman sielunsa myymistä, jonka aikaansaa niinkin yksinkertainen asia kuin oma ego. Yritän parhaani mukaan välttää tuollaista ja välillä sorrun epärakentaviin sanoihin kun huomaan muiden tekevän samaa. Osittain se johtunee siitäkin että keinot oman tilanteen selvittämiseen meinaavat olla vähissä, niin siinä turhautuu vaikka sitäkin yrittää välttää.

        Tässä hieman itsetutkintaa minusta, kun sitä pyysit.

        Mikset vaan myönnä että rakastuit Onniin mutta sait pakit, monta monta kertaa?


      • normaalipäivä
        OnninFani1 kirjoitti:

        Mikset vaan myönnä että rakastuit Onniin mutta sait pakit, monta monta kertaa?

        En voi tietää olenko rakastunut juuri ikäväpalstan Onniin, mutta olen kyllä saanut monta kertaa pakit. Hän kyllä muistuttaa Onnia niin hyvässä kuin pahassakin. Mutta kaikkien merkkien mukaan tämä henkilö on näistä pakeista huolimatta rakastunut myös minuun. Normaalisti tällaisessa tilanteessa asian yli olisi helppo mennä kun on saanut suorat rehelliset vastaukset. Omassa tilanteessani kuitenkin kaikki muut merkit (myös tosielämässä) viittaavaat toiseen ja se tekee tilanteesta erittäin vaikean minulle päästä yli. Jos tällaisen kerron kenelle tahansa, niin lähes itsestäänselvä reaktiohan on se että minun pitäisi vain jättää tämä taakseni koska hän ei selvästi ole minusta kiinnostunut. Totta on, että aika ohuiden oljenkorsien kanssa tässä anonyymipalstalla ollaan ja täytyy pitää itsensä hereillä ettei tilanteen mukana muutu vainoharhaiseksi. Elämä on kuitenkin taruakin ihmeellisempää ja monimutkaisempaa.


      • ansaitsetkultaa

        Sanoiko hän suoraan ettei ollut kiinnostunut sinusta vai mistä päättelit, kyselee yksi väärin ymmärretty??


    • omituistahöpötystä
      • syrjityinnöpöttäjä

        Epäilemättä epäilyttävää. :) sitä epäilinkin.

        Tämä kommentti testiksi. Tuskin menee läpi.


      • Edellinen
        syrjityinnöpöttäjä kirjoitti:

        Epäilemättä epäilyttävää. :) sitä epäilinkin.

        Tämä kommentti testiksi. Tuskin menee läpi.

        Ohoh. Ensimmäinen viesti läpi tälle päivälle. Näissä taitaa olla aika ja määrä rajoitus. Seuraavan viestin laitankin huomenna, jos muutamasta viestistä per päivä on tingittävä. Vai oliko eston syynä liian vähän viestejä:) ?


      • omituistahöpötystä
        syrjityinnöpöttäjä kirjoitti:

        Epäilemättä epäilyttävää. :) sitä epäilinkin.

        Tämä kommentti testiksi. Tuskin menee läpi.

        En tiedä kuka on edellinen, mutta nöpöttäjä on kieltämättä nätisti sanottu :)


    • Enpystyunohtamaan

      Rakkauden ikävässä rypien :( :)

    • UnOnni

      Huonosti. Kiitos kysymästä. Mites oma päiväsi on sinua kohdellut?

      • hunhonchina

        Onnellinen muistaa, tietää ja luottaa.


    • pistepistepiste

      Jokainen tässä ketjussa kirjoittava voisi tehdä palveluksen maailmalle ja riistää hengen itseltään mitä tuskaisimmalla tavalla. Kiitos ja olkaa hyvät.

      • erittäin_ikävää

        Kannattaa miettiä ainakin kaksi kertaa, mitä toivoo...


      • pistepistepiste
        erittäin_ikävää kirjoitti:

        Kannattaa miettiä ainakin kaksi kertaa, mitä toivoo...

        Miksi? Olen miettinyt riittävästi. Nykyään olen toiminnan kannalla mielummin.


      • sinämyös
        pistepistepiste kirjoitti:

        Miksi? Olen miettinyt riittävästi. Nykyään olen toiminnan kannalla mielummin.

        Sinä kirjoitit tähän ketjuun! Sinä kirjoitit tähän ketjuun! En silti toivo kenenkään noudattavan tätä ohjetta.


    • varmaanriesaksiasti

      No tässäpä on näitä vastakappaleita

    • HyvästiPahasti

      Olisit saanut kaiken muttet uskaltanut ottaa vastaan mitään. Kun ei kukaan pakottanut. Nimimerkkisi on vitsi. Huominen on jo parempi, kiitos.

    • Kaikkitahtovat

      palan onnea <3

      • Niinonnilla

        on myös pari fanaattista stalkkeria palstalla.


      • kirosana

        Onni tais tänään pongata yhden tuolla ulkona liikkuessaan. Ei hyvä.


    • kukaonhän

      Kertoisitko jotain vastakappaleestasi, kuka tämä onnellinen on?

    • yxvaan2

      On vata aamu, mut hyvin tähän mennessä.

    • Liianmonta

      vastausta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1605
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe