Turhimmista turhin

Paskaapaketissa

On tämä ja koko suomi24:n saitit. Lopettakaa koko suomi24!

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ylläbito

      Koska Apple on niin hyvä toimimattomuudessaan ei löydy mitään kirjoitettavaa.

      • Paskaapaketissa

        Juuri tällaista tarkoitin. Vastauksesi oli tyypillinen aivopieru, eihän täällä aiheesta muulla tavoin kirjoitetakaan...


      • TriPöhö
        Paskaapaketissa kirjoitti:

        Juuri tällaista tarkoitin. Vastauksesi oli tyypillinen aivopieru, eihän täällä aiheesta muulla tavoin kirjoitetakaan...

        Sullahan kiva tapa arvioida muiden kirjoituksia. Kannattaa ottaa lääkkeet tuplana


      • Pieruaivo
        TriPöhö kirjoitti:

        Sullahan kiva tapa arvioida muiden kirjoituksia. Kannattaa ottaa lääkkeet tuplana

        Ei roskasaitti lääkkeitä tarvitse. Täältä pääsee pois. Jatkakaa pireskelyjänne, poistun takavasemmalle.


    • ehdottaja

      ei tarvi lopettaa sun takia. Mene jonnekin muualle, niin kaikki on osaltasi hyvin.

      • Eikaivatatäällä

        Lateksi on saanut niin monta kertaa korvilleen ja toisena seniili Arppisa kanssa, että ovat polttaneet hihansa, he eivät pysty asialliseen keskusteluun.


      • Lateksimies
        Eikaivatatäällä kirjoitti:

        Lateksi on saanut niin monta kertaa korvilleen ja toisena seniili Arppisa kanssa, että ovat polttaneet hihansa, he eivät pysty asialliseen keskusteluun.

        Aika huvittavaa että kuvittelet muka nuin, kyllä se on niin että faktoja kun kerrotaan niin se ei tarkoita että olisi saanut korvilleen.
        ios käyttöjärjestelmää nopeampaa ei ole yhtään missään puhelimessa.
        Tämä on monta kertaa todistettu, androidissa on niin suuri viive että sellaista ei kannattaisi kyllä edes harkita.


      • lateksipieru

        Sönköti sönkön, höpöti lääry paskaa, tillin tallin. Pistä lateksipöksyt jkälkaas ja hypi tasajalkaa!


      • Annika14vee
        Lateksimies kirjoitti:

        Aika huvittavaa että kuvittelet muka nuin, kyllä se on niin että faktoja kun kerrotaan niin se ei tarkoita että olisi saanut korvilleen.
        ios käyttöjärjestelmää nopeampaa ei ole yhtään missään puhelimessa.
        Tämä on monta kertaa todistettu, androidissa on niin suuri viive että sellaista ei kannattaisi kyllä edes harkita.

        Eiks sul oo yhtään kaverii? Ei kannattais aina esittää jotain, kun kaikki kynät on sun penaalis nii tylsii.


      • Olet_pohjasakkaa
        lateksipieru kirjoitti:

        Sönköti sönkön, höpöti lääry paskaa, tillin tallin. Pistä lateksipöksyt jkälkaas ja hypi tasajalkaa!

        Näin. Palsta täynnä paskaa. Olet oiva esimerkki palstan paskasta, pohjasakasta


      • Oiskohannoin
        Lateksimies kirjoitti:

        Aika huvittavaa että kuvittelet muka nuin, kyllä se on niin että faktoja kun kerrotaan niin se ei tarkoita että olisi saanut korvilleen.
        ios käyttöjärjestelmää nopeampaa ei ole yhtään missään puhelimessa.
        Tämä on monta kertaa todistettu, androidissa on niin suuri viive että sellaista ei kannattaisi kyllä edes harkita.

        Itellä on kyllä toiminu samsung ja iphone ihan yhtä nopeesti joten oliskon tuo nyt ihan totta tuo sun "faktas" :-D niin paitsi että iphone tökkii enemmän.


      • Lateksimies
        lateksipieru kirjoitti:

        Sönköti sönkön, höpöti lääry paskaa, tillin tallin. Pistä lateksipöksyt jkälkaas ja hypi tasajalkaa!

        Mulla on lateksipöksyt jalassa mutta se ei silti muuta sitä tosiasiaa että android on iphonea hitaampi,


      • Lateksimies
        Oiskohannoin kirjoitti:

        Itellä on kyllä toiminu samsung ja iphone ihan yhtä nopeesti joten oliskon tuo nyt ihan totta tuo sun "faktas" :-D niin paitsi että iphone tökkii enemmän.

        Lue netistä tai kokeile itse, huomaat eron.
        Lataa vaikka joku piano softa ja kokeile.


      • Onkohannoin
        Lateksimies kirjoitti:

        Lue netistä tai kokeile itse, huomaat eron.
        Lataa vaikka joku piano softa ja kokeile.

        Mulla on ihan oikee piano kotona joten ei tarvitse sitä kännykällä soittaa


      • Latennssiman
        Onkohannoin kirjoitti:

        Mulla on ihan oikee piano kotona joten ei tarvitse sitä kännykällä soittaa

        se ei liity asiaan, sama kun sanoisi rttä on lankapuhelin niin ei tarvi kännykkää.


      • onkohannoin
        Latennssiman kirjoitti:

        se ei liity asiaan, sama kun sanoisi rttä on lankapuhelin niin ei tarvi kännykkää.

        No ei ole kyllä yhtään sama asia. Puhuttiin puhelinten nopeudesta ja sä käsket ladata jonkun ihme pianosovelluksen:-D edelleen en ole huomannut mitään eroa iPhonen ja Samsungin nopeudessa. Eikä niissä mitään eroa olekaan


      • Latencyman
        onkohannoin kirjoitti:

        No ei ole kyllä yhtään sama asia. Puhuttiin puhelinten nopeudesta ja sä käsket ladata jonkun ihme pianosovelluksen:-D edelleen en ole huomannut mitään eroa iPhonen ja Samsungin nopeudessa. Eikä niissä mitään eroa olekaan

        Et siis ole kokeillut, tietämättömyys voi riittää siihen että luulee nopeuden olevan samaa luokkaa.
        Siksi sanoin että pystyt kokeilemaan itse tämän nopeuden eron..
        Lue tuolta.
        http://superpowered.com/androidaudiopathlatency/#axzz3YQxsYY1p


      • onkohannoin
        Latencyman kirjoitti:

        Et siis ole kokeillut, tietämättömyys voi riittää siihen että luulee nopeuden olevan samaa luokkaa.
        Siksi sanoin että pystyt kokeilemaan itse tämän nopeuden eron..
        Lue tuolta.
        http://superpowered.com/androidaudiopathlatency/#axzz3YQxsYY1p

        Mä kuule kyllä ihan itse tiedän ku on kokemusta molemmista laitteista.


      • Latncyman
        onkohannoin kirjoitti:

        Mä kuule kyllä ihan itse tiedän ku on kokemusta molemmista laitteista.

        Heh heh, eli totuuden myöntäminen on hankalaa.
        No miten vain, jos ei faktat kelpaa.


      • Pmattarpeet
        Latncyman kirjoitti:

        Heh heh, eli totuuden myöntäminen on hankalaa.
        No miten vain, jos ei faktat kelpaa.

        Meillä on hei ihan omat tarpeet laitehankinnoillemme. Sinulla on tietysti sinun ihan ikiomat tarpeesi. Mitä sä näistä väittelet täällä pentu? Lopettasit jo


      • Penikka
        Pmattarpeet kirjoitti:

        Meillä on hei ihan omat tarpeet laitehankinnoillemme. Sinulla on tietysti sinun ihan ikiomat tarpeesi. Mitä sä näistä väittelet täällä pentu? Lopettasit jo

        Sinähän se väittelet, pentu.


      • Onkohannoin
        Latncyman kirjoitti:

        Heh heh, eli totuuden myöntäminen on hankalaa.
        No miten vain, jos ei faktat kelpaa.

        No kuule heh heh vaan sullekkin. Mä kyllä itse tiedän mitä nään kun oon molempia laitteta käyttänyt. Usko sä vaan kaikki roska mitä netissä julkastaan:-)
        Ja joi sulle on näemmä vaikeeta myöntää totuus:-D


      • Latencyman
        Onkohannoin kirjoitti:

        No kuule heh heh vaan sullekkin. Mä kyllä itse tiedän mitä nään kun oon molempia laitteta käyttänyt. Usko sä vaan kaikki roska mitä netissä julkastaan:-)
        Ja joi sulle on näemmä vaikeeta myöntää totuus:-D

        Mulle totuuden myöntäminen ei juuri ole ongelma,mmutta naurattaa nuo tekosyyt mitä sinäkin väität.
        Selitystä selityksen perään kun ei faktoja usko.

        Olikin kyllä niin odotettavissa, ensin jauhetaan että ei ole faktoja ja kun niitä annetaan alkaa selitys, seli seli seli.

        Heh heh, no jos et usko niin älä usko, totuuden myöntäminen voi olla hankalaa jos ei ymmärrä näistä asioista mitään.
        Ei ne oikeat testit ole mitään keksityyjä, se olisi jopa varmasti laitonta mustamaalaamista.


    • näiseo

      Täähä on jo ihan kuallu saitti, eihä tääl oo enää ku idiootit provoilijat

      • vielä_nopeempi

        Joo, lateksi-yrittäjällä ei oo muita kavereita. Betonilähiöyksiössään se kuvittelee, et sais jonku pennun ihaileen sen yhtä ja samaa sönkötystä lateksiseksiasuista Jätkä saa nopeesti, kun laittaa lateksit päälleen.


      • Enleikisunkaa
        vielä_nopeempi kirjoitti:

        Joo, lateksi-yrittäjällä ei oo muita kavereita. Betonilähiöyksiössään se kuvittelee, et sais jonku pennun ihaileen sen yhtä ja samaa sönkötystä lateksiseksiasuista Jätkä saa nopeesti, kun laittaa lateksit päälleen.

        Ja sulla on kavereita??


      • Lateksimies
        vielä_nopeempi kirjoitti:

        Joo, lateksi-yrittäjällä ei oo muita kavereita. Betonilähiöyksiössään se kuvittelee, et sais jonku pennun ihaileen sen yhtä ja samaa sönkötystä lateksiseksiasuista Jätkä saa nopeesti, kun laittaa lateksit päälleen.

        Josmmua tarkoitat niin on n. 40 vuodessa ehtinuäyt tulla kavereita enemmän varmasti kuin sinulla tulee koskaan olemaan.


      • Enleikisunkaa
        Lateksimies kirjoitti:

        Josmmua tarkoitat niin on n. 40 vuodessa ehtinuäyt tulla kavereita enemmän varmasti kuin sinulla tulee koskaan olemaan.

        Facebook kavereita? Entä oikeita kavereita? Tarkoitin vastata kylläkin "vielä_nopeempi" tyypille.


      • Kaikki_kotonako
        vielä_nopeempi kirjoitti:

        Joo, lateksi-yrittäjällä ei oo muita kavereita. Betonilähiöyksiössään se kuvittelee, et sais jonku pennun ihaileen sen yhtä ja samaa sönkötystä lateksiseksiasuista Jätkä saa nopeesti, kun laittaa lateksit päälleen.

        Järki hoi, äly ällös jätä....


      • Pakkoollatrolli

        Just Tekniikan Maailma totesi Androidin olevan n. 30% nopeempi.

        Miksi lateksipoitsu kaivaa vanhoja juutuuppivideoita todistaakseen Samsung Edgen olevan hitaampi...miksi vertaa i phone kuutosta samsusi mallliin 1 ajalta suuri nälänhätä.


      • Latencyman
        Pakkoollatrolli kirjoitti:

        Just Tekniikan Maailma totesi Androidin olevan n. 30% nopeempi.

        Miksi lateksipoitsu kaivaa vanhoja juutuuppivideoita todistaakseen Samsung Edgen olevan hitaampi...miksi vertaa i phone kuutosta samsusi mallliin 1 ajalta suuri nälänhätä.

        Huomaa että et edes linkkiä osaa avata jos luulet sen olevan you tube video.
        iphone 1 on jo nyky huippu android luureja nopeampi, fakta on fakta.


      • Aikaaijoijo

        http://www.digitoday.fi/viihde/2015/04/27/apple-kielsi-pierusovelluksen-apple-watchista--niita-on-jo-liikaa-iphonessa/20155251/66

        Kiertääkö lateksipöksyissä pöllyt aivoihin ?


      • Latencyman

      • Speedyiphonetarua

        Mihis nopeus katosi kun faktaa tuli...?


      • Latencyman
        Speedyiphonetarua kirjoitti:

        Mihis nopeus katosi kun faktaa tuli...?

        Mitä ihmettä sinä nyt horiset?
        Lue linkki niin tarvi enää jauhaa asiasta, toivottavasti olet jo ala-asteella oppinut sen verran Englantia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe