Ihanat naiset

Keväälläkuumottaa

Uskomattoman seksikkäitä vartaloita on jo tänään näkynyt kaupungilla useampia. Tiukkoja farkkupeppuja, syvään uurrettuja kaula-aukkoja. Akateemisia naisia, joilla on jakku ja lyhyt hame, joka paljastaa upeat sukkahousuihin verhotut sääret. Liikunnallisia naisia myös: Kireitä juoksuhousuja kiinteine peppuineen ja treenattuja hoikkia vartaloita näkyy myös.

Valtava tarve vietellä joku nainen vuoteeseen, kuiskutella korviin hassuja sanoja rakkaudesta ja ikuisesta onnesta. Eihän se kestä - mutta lyhytkin hekuma voi piristää molempien mieltä! Ei oteta elämää turhan vakavasti, vaan nautitaan siitä. Kaikilla on silloin paljon helpompaa!

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisennäkökulma

      Naisilla ei ehkä ole valtava tarve vietellä juuri sinua. Voi olla, että naisilla on näin paljon helpompaa.

    • Mestarin-neuvo

      No jos huijaat jonkun hyväuskoisen naisen suhteeseen kanssasi lurittelemalla ties mitä valheita, niin kun kiinni jäät vaimollesi, niin muista sanoa että se paha munahaukka iski sinut.

    • Himoitsija

      Kai pieni lemmenleikki meille sallitaan, näin, kun kerran kohdataan. Kai pieni lemmenleikki meille sallitaan, näin, kun salaa suudellaan!

      Kenenkään ei tarvi tietää tästä, kukaan ei koskaan tietää saa...

      • pelottaako

        On uskottomuuspalstalla joten himoitsija on ilmeisesti ns. varattu. Taitaa olla kuitenkin tossun alla kun salaa vaan haaveilee. Rohkea mies kertoo kumppanille.


    • enuskoen

      Vai että vartaloita on näkynyt kaupungilla. Onko myös pää ollut mukana?

    • terteterwrwar

      Hyi saakeli, näin hiljan uskottomasta ukosta eronneena sinkku-virkanaisena tulee lähinnä ällö olo... Siis joku kaikkien "vartaloiden" perään kuolaava urpoko joka naisen unelma, älä nyt naurata..!!! Tuollainen lätisijä joutaa seurustelemaan jatkossakin oman tumppunsa kanssa.

      • Niinsevainmenee

        Voi kun tietäisit, miten monta akateemista "ikuinen sinkku" ja "miehet ovat sikoja" -tyyppistä naista olen vietellyt vuoteeseen... Kyllä se on miehen charmi, joka puree aina, kun osaa tietyt asiat sanoa. Yksikin kuiski korvaan "Sä olet paskamainen sika, mut mä haluun sua."

        Ja jokaisen kerran olen paljaalla päästänyt. :)


      • juuvainiin
        Niinsevainmenee kirjoitti:

        Voi kun tietäisit, miten monta akateemista "ikuinen sinkku" ja "miehet ovat sikoja" -tyyppistä naista olen vietellyt vuoteeseen... Kyllä se on miehen charmi, joka puree aina, kun osaa tietyt asiat sanoa. Yksikin kuiski korvaan "Sä olet paskamainen sika, mut mä haluun sua."

        Ja jokaisen kerran olen paljaalla päästänyt. :)

        Jokainen saa kertanaisia (ja miehiä), jos haluaa. Että paljas kelpaa, kertoo naislaumasi korvien välistä, mutta vielä enemmän sinusta. Et välitä oman vaimosi ja perheesi terveydestä (juu, eräitä tauteja voi tuoda reissuilta kotiin, jopa omille lapsilleen). Ei mitään, pidä hauskaa kertanaisten kanssa. Tiedät riskit, mitä itsellesi ja perheellesi otat.


      • Niinsevainmenee
        juuvainiin kirjoitti:

        Jokainen saa kertanaisia (ja miehiä), jos haluaa. Että paljas kelpaa, kertoo naislaumasi korvien välistä, mutta vielä enemmän sinusta. Et välitä oman vaimosi ja perheesi terveydestä (juu, eräitä tauteja voi tuoda reissuilta kotiin, jopa omille lapsilleen). Ei mitään, pidä hauskaa kertanaisten kanssa. Tiedät riskit, mitä itsellesi ja perheellesi otat.

        Täytyy olla tarkka pelisilmä, että tietää millaisen naisen kanssa heittäytyy lemmenseikkailuihin. Toki olen käynyt jo ihan varmuuden vuoksi vuosittain testeissä. Aina puhdas! :)


      • juuvainiin
        Niinsevainmenee kirjoitti:

        Täytyy olla tarkka pelisilmä, että tietää millaisen naisen kanssa heittäytyy lemmenseikkailuihin. Toki olen käynyt jo ihan varmuuden vuoksi vuosittain testeissä. Aina puhdas! :)

        Tiedät, oelaat riskillä. Yksi kumiton kerta riittää, elämän kokoiseen katastrofiin.


      • totuuson
        Niinsevainmenee kirjoitti:

        Täytyy olla tarkka pelisilmä, että tietää millaisen naisen kanssa heittäytyy lemmenseikkailuihin. Toki olen käynyt jo ihan varmuuden vuoksi vuosittain testeissä. Aina puhdas! :)

        Miten se vaimolle kertominen? Oletko pelkääjämies sen asian suhteen? Minäkin heittäydyn kaltaistesi miesten kanssa. Helpolla saa eikä jää (yleensä) ruikuttamaan perään. Samalla kuitenkin halveksin heidän pelkuruutta vaimoaan kohtaan.


    • itsenäinen

      Onneksi ei tarvitse olal tommosten tyhjäpäiden kanssa missään tekemisissä:)YÄK, siis sulle ap

    • urpomikäurpo

      Nauti vaan mielikuva on useimmiten parempi kuin todellisuus! Hitto että miehet on urpoja! T:vartalo

    • eivoisanoa

      Voi kun vois sanoa miehistä samaa! Yhtään kunnon vartaloa ei ole vastaan kävellyt vaan joko junttiverkkariääliöitä kaljamahoineen tai jotain pelle bodareita. Itseään täynnä olevat sliipatut ja kuolaavat kusipään näköiset on kans oma sarjansa vaikka vartalo olisikin kunnossa niin naisena huom katson tosiaan sitä päätäkin. Jos se pää näyttää kusipäältä on seksikkyys kaukana siitäkin! Katselen siis minäkin itseäni mieluimmin tai niitä muita kireitä naisia joilla on se pääkin kunnossa.

    • Koollaonväliä

      Näin naisena on ihanaa, kun orastava kesä paljastaa nuoren, treenatun miehen lihaksikkaan ylävartalon ja tiukat pakarat. Ymmärrän halusi, sillä meillä naisilla on ihan samat fiilikset :) . Tosin, tuo akateemisuus ei tuo meikäläiselle säväreitä, hikinen ja tiukka työmies kylläkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe