MITÄVITTUA??!! lehti ja pedofiilien metsästäjä

kiinnijäit112

Olemme tulleet myös tänne nuorten palstalle, ilmoitamme kaikista aikuisista 18 ja yli pedofiileistä jotka ovat yhteyksissä ja ehdottavat tapaamista ja sexsuaaliseen tekoon johdattamisesta. suomessa on suojaikäraja 16v. TIEDOKSI!!
Olemme 4 paivän aikana tehneet neljä rikosilmoitusta lapsensexsuaalisesta hyväksikäytöstä-ja siihen johdattamisesta.
pahintapaus hoitsukundi imatralta..mies 54v turusta. mies 38v lahden seutu,heinola, mies 28v helsinki. ja jatkossakin annamme tiedot poliisille ja teemme rikosilmoituksen poliisi sit tutkii.ip-tunnukset mistä viestit tullu tai puhelimesta

18

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Whitetrashlehti

      Vittu et kino, kai se o iha hyvä et teette tollee mut pitääks siit lähtee hakee jotai pokaalii ja hyväksyntää? Tulla tänne tollee leijuu asial?
      tarvitteks MV -lehde porukka jotai hyväksyntää, ja miksei teijä lehes pihuta ikin mitää venäläisist?

    • kiinnijäit112

      mitävittua?? Mitä ne venäläiset liittyy nyt tähän. politiikka on erikseen, tässä on kyse aikuisista ihmisistä jotka hakee seuraa, sexiseuraa alaikäsistä, joka jättää aina jälkensä lapsiin, toi sun kommentti kertoo jo paljo mihin porukkaan kuulut. jos hyväksyt sen että 54v turku pappa hakee seuraa 15v pojasta ja yrittää saada sitä sexuaaliseen tekoon, jos et vieläkään ole ymmärtänyt että suomessa on suojaraja 16v, ja tämä metsästys ei tule loppumaan olemme tyytyväisiä jo useampaan tapaukseen ja paljastukseen. onneksi näistä tulee jo tuomio kun yrittää hakea seuraa alaikäsistä.!!!!

    • kiinnijäit112

      mitävittua??!! mites toi lehtiliite liittyy pedifiileihin ja lasten hyväksikäyttäjiin nää limanuljaskat jotka pikkulapsia hyväksi käyttää saa sitä mitä haluu. osa tietysty voi kuulua johonki ryhmittymään ja tekee rikoksia mutta ei tee niitä ryhmittymän nimissä. mutta suurin osa vastustaa ja tulee vastuttamaan ja tekee kaikkensa ettei lapsiin kosketa. sen nää pedofiilit huomaa siin vaihees ku tuomio tulee ja vankilaan menee.

    • nicetry

      pakko hajoitaa tämä kupla, vaikka suomessa olisi 16v suojaikäraja mutta ne tuomiot ovat suunileen 1-4 vuotta ja pääsee uudestaan pedofiili leikimään hänen temmpujaan kun ei oppinut mitään vankilassa. jossaikin maissa ikäraja on 13-14v kuin 16v ja pedofiilejä yleensä kiinnostaa kaikken nuoremmat 5-12v välissä kuin murkkuikäiset nuoret 13-16v. että kannataa käydä lukemassa wikipediaa lisää.

    • kiinnijäit112

      Mitävittua??!! sun puheesta saa sen käsityksen nicetry et toivot et suojaraja laskettas 13v ja et se on suositeltavaa aikuisten hakee seuraa 5-12v. kyl nyt rupes oksettaan. tost huomaa et sul ei oo lapsii ja toivottavasti ei koskaan tule. toivottavasti saan selville kuka oot. ja sen mä toivon ettei pedofiilit ja lapsiin koskijat nää vapautumispäivää viitaten riihimäen vankilan tapaukseen..

      • nicetryagain

        voi helvetti mikä puhdas idiootti. en kyllä ole sanonnut että "HALUAN LASKE IKÄRAJAA" ja minulla on nolla kiinostus alle 18v. Kuten sanoin haluan ennemmin tuomioita nostaa että joskus ne pedofiilit tajuavat että onko järkevää touhua ja ihan sinun mielestyiksi että japanissa pahimillaan suojaikäraja on 11v että mene sinne sitä pedofiliaa taistelemaan kun halusit taistellea. Se joka hoitoa pitäisi hakea on juuri sinä yirtät käytää naurettavaa keinoa vääntää minun sanat kohta takasin minua joka on täysin lapsellista paskaa. Jos nyt tähän mentiin niin nimimerkillä Whitetrashlehti kertoi aika paljon minulle. Että ennemmin sinut pitää löytää ja laitaa tuomioon aserikoksen jälkeen. Että työnnäs se venäläis propaganda vituun täälltä suomesta. kiitos ja näkemiin.


      • nicetryagainandagain

        Korjaan että kyseinen henkilö nimeltä Janitskin Ilja on syylistynyt aserikokseen ja ylläpitää mitavittua.fi sivustoa. että kannataako lukea sitä venäjän propagandaa sokea pässi. ja huomaa muutekin miten kirjoitat on täysin lapselissta touhua. Silitikn olen sitä mieltä että kerro terapeutille että minulla on ongelma syylistää kaikki ihmisiet pedofiliaan kun maintaan asiaa edes yhden vitun kerran. että joo tällä kertaan voin hyvin mielin sanoa että kiitos ja näkemiin penikka.


    • KIINNIJÄIT112

      MITÄVITTUA??!! MUA EI KIINNOSTA SUN JUTTUS ENÄÄ JÄTETÄÄN ASIAN KÄSITTELY TÄHÄN. SANON VAAN. SIIN SULLE ESIMERKKIÄ LUE TOI TUUSULANTAPAUS. PÄIVÄ PELASTETTU!!! JA MUILLE VOIN SANOA ET VAROTTAVANA ESIMERKKINÄ TÄÄL NUORTENPALSTAL HAKEE SEURAA 3 AIKUISTA NIMIMERKEILLÄ OVAT ALAIKÄSIÄ JOTKA HAKEVAT SEURAA OMAN IKÄSISTÄ . NE AIKUISET JOTKA OTTAVAT YHTEYTTÄ NIIHEN EHDOTTAEN TAPAAMISTA, SEXUAALISEEN TEKOON EHDOTTAMISTA , SEXUAALISEEN JUTTELUUN. JOISTA KAIKKI ON SUOMEN LAIN MUKAAN RANGAISTAVIA, YRITÄMME KAIKIN KEINOIN PALJASTAA NE , JA ILMOITAMME POLIISILLE . TÄNÄÄN ERÄS MENEE TAPAAN NOIN 40V MIESTÄ TAPAAMINEN SOVITTU SE ON TÄNÄÄN PIDÄTYS SELLISSÄ.

    • TurwaTarkastaja

      Osanottoni. Varmasti hirveän hankalaa määritellä ketä täällä on , minkä ikäisiä ja onko häiriintyneet ajatukset mielessä... ainakin jos noita juttuja seuraa... ^^

    • kiinnijäät112

      MitäVittua??!! pedofiilinmetsästäjä. poliisiasemalta just tulin kuulustelus tunnin 40v miehen takia joka otti yhteyttä alle 16v poikaan sellasta ei ollu. tapaamis paikka tuuloksen ostoskeskus siviilipoliisit vastassa. kyseinen henkilö nyt kanta-hämeen poliisilaitoksella. poliisin kommentti tuttu henkilö. harrastanut pitkään alaikäisille viestittelyy ja tapaamista. hinausauto vei sen pedofiilin autonkin kyttikselle. oli kuulema vaimoansa hakemas mut viestiteltiin 2 päivää halus kumminki tavata 15v pojan. ja tätä jatketaan et nää lasten hyväksikäyttäjät jää kii.

    • KIINNIJÄIT112

      MitäVITTUA??!! POTTUU!! SÄHÄN SEN PEDOFIILI TIEDÄT MILTÄ PASKA MAISTUU KU OOT PIKKU POIKIEN PERSETTÄ NUOLLU. JA JOSSAIN VAIHEES SUL ON SELLASET HOUSUS KU TÖRMÄÄT TIETTYIHIN HENKILÖIHIN. KYL SÄ VIEL KII JÄÄT USKO POIS!!

    • alex119

      pottuu täs 15v kundi sul asiallisii vastauksii laitakko viestii kik nimimerkil, 16boy69

    • rfrfrfr

      Eikös 18v ole vielä nuori??

    • M18vM

      Sinänsä ihan järkevää tuo metsästäminen, ja että ilmoitetaan poliisille, kun joku epäilyttävä henkilö liikkuu nuorten palstoilla. Mutta en usko, että aloittaja on oikeasti kyseisestä lehdestä, vaikka sanookin: "Olemme tulleet myös tänne". Syykin on selvä. Jos aloittaja olisi lehden toimittaja tai avustaja, ei hänen tekstinsä olisi noin järkyttävän huonoa suomea. Nimittäin, nyt hän ei onnistu kirjoittamaan yhden yhtäkään lausetta, jossa ei olisi jotain huomautettavaa, mitä oikeinkirjoitukseen tulee.

    • luultavasti aloittajalla itsellään ongelmia kyseisen asiansa kanssa ja purkaa vihansa ja katkeruutensa muihin palstan käyttäjiin. Itse ainakin nostan syytteen heti kun tulee aiheeton epäily. Katsotaan sitten miten paksu lompakko mahtaa aloittajalta löytyä kun makselee korvauksia. Itse olen asiallisella tavalla pyrkinyt keskustelemaan (siis vain keskustelemaan-en hakemaan seuraa tai pyytämään kuvia tms). Jos joku siitä omassa sairaassa mielessään vääntää jotain pedofiliasyytettä niin vastuuseen joutuu varmasti. Ja muutkin jotka aiiheetta joutuvat samaan kohteluun tehdään siitä niin suuri korvausvaade aloittajalle että loppuu tuollainen peli alkuunsa.

    • KIINNIJÄIT112

      Mitävittua??!! ajattelin myöntää että olen itse pedofiili ja tykkään syödä omaa paskaa. olen 51 vuotias turusta ja toivon pääseväni vankilaan mahdolliseman pian olevani krobafiili ja pedofiili sekatunun paskiainen.

    • KIINNIJÄIT112

      Mitävittua??!! hoitsukundi väitätkö ettet hae alaikäsistä seuraa sulla ilmoituksia useilla seuranhakupalstoilla jossa pyydät alaikäsiä ottamaan YHTEYTTÄ YRITÄN SELVITTÄÄ SINUN TYÖPAIKKASI JA KYSELLÄ SAATKO TOIMIA NUORTEN PARISSA JA KUULUUKO TÄMÄ SINUN TOIMENKUVAAN JA MITÄ VITTUA SÄ TEET NUORTEN PALSTALLA VANHÄ ÄIJÄN KÖRILÄS TON KUVAN PERUSTEELLA SÄ OOT NOIN 40V ONKS NUORUUS JÄÄNY VÄHÄN PÄÄLLE. SIINÄHÄN ILMOTTELET VAIKKA KELLE PS. SUN KUVAS JA PROFIILIS ON JAETTU JO YMPÄRI SUOMEN.ETTEI KUKAAN ALAIKÄNEN VAHINKOSSAKAAN SUA TAPAIS

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe