miten lihoa

tiedoton

Tuntuu, että kaikkialla jankutetaan laihtumisesta, kuinka saada kapeat reidet, lantio jne. Mun ongelma on tuon vastakohta :D
Mun paino on pysynyt samana jotain kaks vuotta.. voi että kun haluaisin sitä läskiä vähän lisää luiden ympärille, varsinkin reisiin. Ne siis ovatkin se "pääongelma"
Haluaisin niin kovasti läskiä sinne ylä-ulkoreisiin, olen muuten hyväkuntoinen ym, reidet muuten ihan kivat, mutta suorahkot. :(

http://i.ytimg.com/vi/qfvR6KrJg-Q/maxresdefault.jpg
Tuossa kuva. Se oikeanpuolimmainen.. enkä halua sellasia liian muhkeita reisiä vaan vähän muodokkaammat. Ymmärsitte varmaan.

Mikä ihme nyt avuksi. Mitä pitäisi syödä? Olen pian 16-kesänen, jonkun 53 kiloo painava, jos jotain kiinnosti.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 150kg

      Syö enemmän kuin kulutat. Hampurilaisia, limsaa, sokeria, suklaata jne. joka aterialla ja muista pitää annoskoot isoina.

      • tiedoton

        Yrittänyt olen muttei siitä koskaan ole tullut mitään.. :/

        Kiitti :)


      • fitnessiiii

        ei se tulekkaan pelkällä syömisellä vaan sun pitää myös treenata kovasti että se läski muuttuu lihakseski.


      • tiedoton

        Olen suht hyväkroppanen eikä mun kehos ole paljoo läskiä :D Siinä se pointti onkin, haluun saada kehooni lisää läskiä enkä lihasta.

        Kyllä, liikun säännöllisesti ja siis löytyy sitä lihastakin ihan riittävästi


    • EhkäAuttaa

      Mäkin lihoin silloin nuorempana muutaman kilon kun koukutuin yhteen peliin enkä sitten mahtanut liikkua. Myös isot annokset auttavat lihomiseen. Toivottavasti sullekkin vähän läskiä tulis reisiis :) tzemppiä!

      • ex-tiedoton

        Haha :D mun paino pysyi samana, liikuin tai en. Kovasti väitin, että kyse oli lähes ainoastaan mun nopeasta aineenvaihdunnasta > otin itseäni niskasta kiinni, söin jonkun 2500-3000 kaloria päivässä parin viikon ajan ja lihoin 3-4kg.
        (vieläkin mietityttää, miten jaksoin ahtaa itseeni niin paljon ruokaa..)

        Olisittepa nähneet ilmeeni ja kuullut riemuni ku näin sen vaakalukeman!


    • pienitreenijakroppaok

      Toiset vain ovat pienempilihaisia kuin toiset eikä lihasmassan kasvattiminen onnistu vaikka miten yrittäisi.

      Etkö sitten ollut paikalla biologian tunnilla kun vartalotyypeistä kerrottiin - on niin ektomorfeja, endomorfeja kuin myös mesomorfeja, joihin itse kuulun - pieni fyysinen harjoitus ja lihasta on heti luiden päällä.

      Häpeilemättä uskallan sanoa, että pienellä treenillä saisin itseni timmiin kuntoon jos sitä haluaisin - geenistöni on tähän asiaan mukautuvainen.

    • nosekokkaus

      Älä syö paskaa vaikka niin moni kehottaakin vaan kunnollista sapuskaa yli oman tarpeesi, että elimistösi saisi liikaa ravintoa ja osa siitä edes kiinnittyisi luittesi päälle.

      Toki samalla sinun tulisi huomata, että jotkut vartalotyypit eivät vain lihoa vaikka kuten yrittää.

    • Nyra

      Mulla samantyyppinn ongelma :D ja oikeestikin rasva% alhainen ja lihas% korkea, kuntosalilla en käy ja en nyt paljoa mitään harrasta. Sinänsä erikoista, kun suvun väellä on aivan erilainen ruuminrakenne kuin minulla.
      Rasvaa saa lisää kehoon esim. kun vähentää lihasprosenttia, syö enemmän mitä kulutat, hyvälaatuisia hiilihydraattilähteitä ja rasvanlisäys. Lorauttele vaikka salaattiin, keittoon tai puuroon. Toki vartalotyyppi on kaikilla erilainen, mutta eri alueita kyllä pystyy muokkailla. :)

    • Ei2tyypindiabetesta

      Et kertonut että oletko 180 cm pitkä, mutta ei tuo painosi ainakaan mitenkään hirveän alhainen ole!
      Itse olen 170 ja painan 46-48 kg. Olen ollut rimpula aina, enkä edes halua lihoa, koska nyt ei ainakaan tarvitse pelätä suvussa kulkevaa metabolista oireyhtymää. Minihame näyttää paremmalta, kun ei ole pulleat reidet. :D

      • tiedoton

        170 senttinen minäkin. Ja mie tykkään kurvikkaista reisistä :)


      • Ei2tyypindiabetesta

        Jos olet 170 cm ja 53 kg olet juuri passelin kokoinen. Ihan turha toivoa, että miten lihoa, vaan ole tyytyväinen niihin mittoihisi ja ruumiinrakenteeseesi, mitä sinulla on. Me naiset emme ole koskaan tyytyväisiä itseemme ja hukkaamme aikaa turhaan vatvomiseen, kun senkin ajan voisi ELÄÄ. Kun saat puolet ikää lisää ja olet 32, mietit, miten laihtua ja saada kapeammat reidet. :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe