naisen peppu

eilaneito

Toivoisin miehiltä asiallisia mutta rehellisiä vastauksia. :)

Elän parisuhteessa, en ole koskaan voinut kävellä mieheni edessä peppu paljaana, tiedän tosi outoa mutta minua nolottaa koska minulla on ns. lättäpeppu. ja tähän voisi sanoa että treenaa, mutta myönnän suoraan että en ole urheilullinen ihminen, yritän aloittaa välillä jotain mutta se sitten taas tyssää.. sanottakoon nyt vielä että en ole mikään läski, mutta kyllä minulla on joku n. 5 kiloa ylipainoa.

Tiedän että jokainen mies tykkää pyöreäpeppuisista ennemmin kuin lättäpepuista?
Liekkö tämä ongelma minun päässäni, mutta jos kävelisin mieheni edellä lättäpeppu keikkuen niin mitä hän siitä ajattelisi? vertaako hän sitä parempaan pyöreä peppuiseen?
kyllä hän peppuni siis on nähnyt mutta en koskaan sitä ns esittele.
hän kuitenkin kiinnittää huomiota esim kaupungilla naisten takapuoliin jotka on näitä muodokkaita joten se taas masentaa lisää :( en tiedä mitä ajattelisin tästä...onko se nyt niin että peppuni on vaan ns ei minkään näköinen....

kiitos jos jaksatte vastata.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peppumies

      No joku on humoristisesti kertonut, että on olemassa peppumiehiä ja tissimiehiä. Itse kuulun ehdottomasti peppumiehiin, eli voin kai opastaa. :o) Minusta siinä pepussa on vaan jotain sellaista alkukantaista hienoa. Ei se oman kullan peppu ole niin muototärkeä ainakaan minulle. Jos rakastan sen pepunheiluttajaa, niin se on se ydin, ei niinkään sen muoto. Itse seukkailen naisen kanssa jolla ei ole timmi peppu, mutta kyllä hyväilen silti sitä mielelläni. Laita vaikka sukkahousut jalkaan ja minihame, kun alat siivoilla ja nostella tavaroita lattialta. Korosta pyllistämällä pitkään ja hartaasti miehellesi...Jos se on peppumies, niin se käy kimppuusi oitis. Tosiaan voisi lopettaa lapinlahdenlintuja mukaillen...nainen! Muista perse! Ole vaan ylpeä pepustasi. :o)

    • pikkutisut

      Joo, on mullakin vähän lättä, niin ja pienet tisut ja mun rakkaalla on kalju ja kaljamaha, mutta ei se tahtia haittaa... Miehillä pyllyjen seuraaminen on sisäänrakennettu mekanismi. ; )

    • neuvonantajaM

      Minä sanon, että yksi vittumaisimpia asioita mitä nainen voi tehdä, on juuri tuo, mitä sinä teet: kitinää siitä mitä on tai ei ole.

    • pallomahamies

      Naisten kannattaisi twerkata miehen edessä, kyllä siitä kiihottuu.
      Alkaa seisomaan kun ajattelenkin, että haistelisin pikkuhousuja ja nainen heiluttelisi
      paljasta takapuolta edessäni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe