naisten peput

eilaneito

Toivoisin miehiltä asiallisia mutta rehellisiä vastauksia. :)

Elän parisuhteessa, en ole koskaan voinut kävellä mieheni edessä peppu paljaana, tiedän tosi outoa mutta minua nolottaa koska minulla on ns. lättäpeppu. ja tähän voisi sanoa että treenaa, mutta myönnän suoraan että en ole urheilullinen ihminen, yritän aloittaa välillä jotain mutta se sitten taas tyssää.. sanottakoon nyt vielä että en ole mikään läski, mutta kyllä minulla on joku n. 5 kiloa ylipainoa.

Tiedän että jokainen mies tykkää pyöreäpeppuisista ennemmin kuin lättäpepuista?

Liekkö tämä ongelma minun päässäni, mutta jos kävelisin mieheni edellä lättäpeppu keikkuen niin mitä hän siitä ajattelisi? vertaako hän sitä parempaan pyöreä peppuiseen?

kyllä hän peppuni siis on nähnyt mutta en koskaan sitä ns esittele.

hän kuitenkin kiinnittää huomiota esim kaupungilla naisten takapuoliin jotka on näitä muodokkaita joten se taas masentaa lisää :( en tiedä mitä ajattelisin tästä...onko se nyt niin että peppuni on vaan ns ei minkään näköinen....

kiitos jos jaksatte vastata.

14

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nikelson

      Ei pitäisi katsoa naista pepusta.Kyllä mulle menee sun peppumallisi lättäpeppu.Katson aina reisien väliin milaiset alkarit naisella on onko ringi,tai muu malli ehkä ie olenkaan on niin tiukan näköinen vako.

    • PepustaAsiaa

      Pyllyn täytyy olla pehmeän oloinen, pyöreähkö, pyörivä ja keinuva.

    • kauheeta

      Miehet tajuatteko mitä teette. Lyötte ihmistä joka kärsii omasta tilastaan. Ette ole sen kummempii kuin muutkaan, päivastoin. Sydämen asenne tärkein, ulkoinen olemus ei. Miten paljon te miehet loukkaatte naisia typeryydellänne. Herätkää huomaan oma ittenne ja katsokaa peiliin. Onko enää aihetta sanoo mitään, ei takuulla. HÄVETKÄÄ

    • Jaa en tiedä vertaako hän sinun peppuasi noihin suoraan ajatellen mun muijallani on lättäpeppu ja tuolla on niin nätti. tuskin, mutta kyllä hän voi salaa toivoa pääsevänsä käpälöimään sellaista.

      "hän kuitenkin kiinnittää huomiota esim kaupungilla naisten takapuoliin jotka on näitä muodokkaita joten se taas masentaa lisää :( en tiedä mitä ajattelisin tästä...onko se nyt niin että peppuni on vaan ns ei minkään näköinen."

      Millä tavalla hän kiinnittää huomiota? Vaikka omalla naisellani olisi täydellinen peppu, niin silti luultavasti kiinnittäisin huomiota myös muiden peppuihin, hyviin ja huonoihin. On kuitenkin törkeää huomautella asiasta kumppanilleen, esim että kato kato, tai edes näkyvästi kääntyä katsomaan.

      Peppua on muuten myös helppo treenata ja tulokset näkyvät nopeammin kuin monissa muissa lihaksissa, koska ne ovat kehon suurimmat lihakset.

    • ätliheim

      Minkäs sille itse voi jos vanhemmiltaa on sanut sellaiset geenit,ettei ole niitä pyöreitä pakaralihaksia.

    • TätiLila

      Mulla on pyöreä, pehmeä ja kiinteä peppu luonnostaan. Peppuni ei tee musta onnellisempaa tai mitenkään parempaa ihmistä. Huomaan miesten ja naistenkin katsovan tarakkaani eikä se tunnu mukavalta. Mut silti; Arvostakaa omaa vartaloanne ja sen toimivuutta. Iloitkaa siitä, mitä teillä on. Turhaa miettiä, mitä puuttuu. Jos voit ja asia tuntuu tosi tärkeältä, ala treenaa. Kotonakin voi tehdä jo paljon pepun pyöristämiseksi.

    • peppumies.not_homo

      Paha sanoa tohon mitään...... pistä belfie niin pohditaan joukossa!

    • Laiskannaisenvinkki

      Googleta callanetics, siinä on pari pakaraliikettä jotka nostaa ja pyöristää pyllyä, oikeasti. Jos ahkerasti tekee paria liikesarjaa joutuu pian ostamaan kokoa suuremmat farkut. Kerran viikossa sarja (2 liikettä, molempia 100kpl /puoli) tehtynä nostaa ja pyöristää pyllyä muttei kasvata kokoa. Kuulin kerran naisesta joka jaksoi treenata toista puoltaan enemmän ja tekikin niin, ja kävi hullusti ja toinen pakara kasvoi valtavaksi palloksi :D eli tasapuoleisesti niin toimii ;)

    • Ukkon

      Nainen ilman persettä, Tfyi saatana :(

    • mr.kannikka

      Sama... lituska persus on ehdoton mielenkiinnon tappaja. Naisellani pitää olla pehmeyttä kannikoissa ja kannuissa. Hottista katella sen menoa, perse keikkuu herkullisesti ja rinnat on just kunnon kokoiset. Tietty alla herkkä ja suloinen luonne, johon helppo rakastuu... tän kruunaa viel paksu ja pitkä luonnonvaalea hiusputous... mun nainen. Ihana. Paras.

    • Tiputiii

      Millainen perä sillä miehelläsi sitten on? Tuskin kovin treenattu, muuten hän varmaan olisi yhtä urheilullisen ihmisen kanssa parisuhteessa. Joten olkaa vain rauhassa perienne kanssa ja ihailkaa yhdessä muitakin pylleröitä kaduilla. Ja jos kovin vielä häiritsee, niin osta ne housut jotka saa joka peen näyttämään hyvältä!

    • dfsgsgdfsgsg

      Hohhoijaa, mitä väliä tuommoisilla on? Jos miestäsi haittaa, niin hän varmaan sitten etsii itselleen paremman perseen juttukaveriksi. Vaihtoon tuollainen miehen irvikuva.

    • vainnäonon

      no jaa, voi olla lituska, housut jalassa, mutta entäs peppu pyrtyssä, valmiina ottaamaan melaa takaa!! jes, kyllä muuttuu lituskakin

    • Usko_Armas

      Ei rakkaus pyllyä katso. Ei todellakaan. Ja miehet nyt on sellaisia että katselevat muitakin - ei siitä kannata välittää - voithan sinäkin katsella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5168
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1343
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1036
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      948
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      727
    Aihe