Ubuntu 15.04 (Vivid Vervet)

Vivid_Vervet

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Technical preview versiot ei kiinnosta.

    • 15.04_tuki

      2016-01 Tuettu
      Kerneli 3.19.3

    • mate15.04
    • ihateubuntu

      Tuollainen 15.04 on ollut (testi)käytössä siitä asti kun ensimmäiset versiot tulivat.
      Viimeksi päivittyi viikonvaihteessa.
      Miksiköhän M(atti)-Kar(vakorva) jatkuvasti mainostaa , etten sanoisi ymmärtämättömyyttään?

      • Minä odotan mieluummin sitä valmista versiota, eli 16.04 LTS.


    • asdadsadsadsdsa

      Minä odottelen 15.10 versiota, jossa on Linux 4.0, jota ei sitten ikinä tarvitse rebootata. Kunhan 16.04 LTS tulee, niin sen asennan puhtaasti.

      • manjaro

        Ei tarvi odotella, asenna Manjaro. Siinä on Linux 4.0.


      • asdadsadsadsdsa
        manjaro kirjoitti:

        Ei tarvi odotella, asenna Manjaro. Siinä on Linux 4.0.

        Manjaro kun ei ole Ubuntu, joten ei kiitos... On minulla Ubuntussakin Linux 4.0, tosin 4.0 on vielä yleisesti kehitysversio, joten pitää kuitenkin odotella.


      • asdadsadsadsdsa
        asdadsadsadsdsa kirjoitti:

        Manjaro kun ei ole Ubuntu, joten ei kiitos... On minulla Ubuntussakin Linux 4.0, tosin 4.0 on vielä yleisesti kehitysversio, joten pitää kuitenkin odotella.

        "4.0 on vielä yleisesti kehitysversio"
        jaa löytyyhän se jo stable 4.0.


      • asdadsadsadsdsa kirjoitti:

        "4.0 on vielä yleisesti kehitysversio"
        jaa löytyyhän se jo stable 4.0.

        Ei merkitystä. Se tarkoittaa vain sitä, että Linuxin kehittäjät pitävät jotain releasea jonkin aikaa vakaana ja se on läpäissyt vasta kehittäjien oman laatuseulan.

        Se QA on porrastettu ja se on valmis vasta sitten kun se on vaikka siinä Ubuntu 16.04 LTS:ssä, Red Hat Enterprise 8:ssa, Debian 9:ssä jne. Sitä kehittäjien tekemään Linuxia pitää vähän koeajella että saa loput bugit pois ennen kuin laitetaan valmiiseen tuotteeseen.


      • manjaro
        asdadsadsadsdsa kirjoitti:

        Manjaro kun ei ole Ubuntu, joten ei kiitos... On minulla Ubuntussakin Linux 4.0, tosin 4.0 on vielä yleisesti kehitysversio, joten pitää kuitenkin odotella.

        Manjarossa sitä ei tarvikaan etsiskellä ympäriämpäri nettiä, se kun on suoraan mukana repoissa. Ja enää ei tarvi buuttailla päivitysten jälkeen.


      • asdadsadsadsdsa
        manjaro kirjoitti:

        Manjarossa sitä ei tarvikaan etsiskellä ympäriämpäri nettiä, se kun on suoraan mukana repoissa. Ja enää ei tarvi buuttailla päivitysten jälkeen.

        Manjaro on niin buginen(uusinta uutta), että eipä kiinnosta. Liekkö tuo viritelmä on edes hyvä palvelimeen, eipä taida olla.
        Ei Ubuntuun tarvitse kerneliä etsiskellä
        http://kernel.ubuntu.com/~kernel-ppa/mainline/
        Tosin mikä kiire on valmiissa maailmassa. 4.0 on hyvä palvelimeen, muuten ei juurikaan hetkauta.


      • heh_harrastelijat
        manjaro kirjoitti:

        Manjarossa sitä ei tarvikaan etsiskellä ympäriämpäri nettiä, se kun on suoraan mukana repoissa. Ja enää ei tarvi buuttailla päivitysten jälkeen.

        Varmaan hyvä tuo manjaro ja tuki pelaa :-)
        Googletus kertoo:
        #https://manjaro.org/
        Tämä sivusto voi olla hakkeroitu.

        "Tulokset, joissa on merkintä Tämä sivusto voi olla hakkeroitu
        Miksi tämä viesti näytetään?

        Tämä sivusto voi olla hakkeroitu -merkintä näytetään, kun uskomme, että sivusto saattaa olla hakkeroitu. Hakkeri on voinut muuttaa sivuston vanhoja sivuja tai lisätä uusia roskasivuja. Sivusto voi johtaa roska- tai haittaohjelmasisältöön.

        Suosittelemme, että vältät sivustolla käymistä niin kauan kuin tämä viesti näytetään hakutuloksen yhteydessä."


      • Manjaro

      • trollit_vittuun

    • Kake123

      Hyvältä vaikuttaa..

    • jep-jep

      UbuntuMATE:na ihan OK kokeilusydeemi.

    • asasacacs

      Virhettä vain antaa kun yritän bootata usb-tikulta. Missä vika?

      • ihateubuntu

        Siinä ettet kerro mitä virhettä.


      • asasacacs
        ihateubuntu kirjoitti:

        Siinä ettet kerro mitä virhettä.

        Jotain boot error ja tulee aina vaan uudelleen. Ei katsos muisti pelaa kuin kuvissa.


      • sumea_kristallipallo
        asasacacs kirjoitti:

        Jotain boot error ja tulee aina vaan uudelleen. Ei katsos muisti pelaa kuin kuvissa.

        Luultavasti biosin asetuksista kiinni.


      • asasacacs
        sumea_kristallipallo kirjoitti:

        Luultavasti biosin asetuksista kiinni.

        Biosista ei varmaan kiinni. Outoa kyllä että piti biosin asetuksista laittaa tikku ylimmäksi, jotta boottas tikulta 14.04 versioon, jonka olen kyllä aiemmin tähän asentanut samaisella tikulla. Sain nyt suttuisen kuvan, jospa saan selvää. gfxboot.c32: no a COM32R image, tehty 14.04 Käynnistyslevyn luonti -ohjelmalla.
        tuosta alusta(gfx) en ole varma, kun on niin suttuinen kuva. Viimeksi kun kokeilin jotain alphaa niin ei sekään toiminut oikein.


      • asasacacs
        asasacacs kirjoitti:

        Biosista ei varmaan kiinni. Outoa kyllä että piti biosin asetuksista laittaa tikku ylimmäksi, jotta boottas tikulta 14.04 versioon, jonka olen kyllä aiemmin tähän asentanut samaisella tikulla. Sain nyt suttuisen kuvan, jospa saan selvää. gfxboot.c32: no a COM32R image, tehty 14.04 Käynnistyslevyn luonti -ohjelmalla.
        tuosta alusta(gfx) en ole varma, kun on niin suttuinen kuva. Viimeksi kun kokeilin jotain alphaa niin ei sekään toiminut oikein.

        Tuolta löytyi apuja
        http://askubuntu.com/questions/486602/ubuntu-14-04-lts-live-usb-boot-error-gfxboot-c32not-a-valid-com32r-image


    • Vivid

      Hyvin toimii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe