Köyhien ihmisten auto

Dacitjakiiiat

Ja vanhojen papparaisten. Ei noilla kukaan autoista tietävä ajele. Niitä ostetaan kun autoliike tarjoo 7v maksuaikaa pienellä kk erällä. Olis hullua laittaa omia rahojaa tommoseen. Arvostus on heikompi kuin skodalla ja häpeä liikenteessä kuitenkin samaa luokkaa. Tehottomat koneet ja vanhaa tekniikkaa kaikissa autoissa. Ei ne paljoa maksa mutta ei siinä mitään saakkaan sitten.

68

1013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvädiili

      Ostin kun annettiin huopatöppöset ilmaiseksi kaupan päälle.

    • vanhaaon

      Joo, toi Kian CRDI konekin alkaa olla jo vanha. Kun se tuli niin klonkkarin ja skeidan dieselit olivat vielä vuosikausia pumppusuutin-härpäkkeitä.

    • Riollavallan

      Kia on järkiostos, 75% on vakuutusboonuksia, ei tule Rio kalliksi. Autoja on ollut vuosien varrella useita merkkejä, 1v ajellu Riolla ja ei voi muuta kuin kehua kokonaisuutta. Normaalit ihmiset valitsevat auton tarpeen mukaan, suuri perhe tarvitsee tietysti isomman auton ja toisille riittää Rion tilat. Velaksi en ole ostanut koskaan autoa, minusta on selvempää käteiskauppa, auto on heti oma kun lyö rahat pöytään ja ei tarvitse maksaa koronkiskureille, eikä vakuutusyhtiölle turhaan ylimääräistä.

      • oletko_miettinyt

        Miten paljon olet maksanut vuosien aikana turhaan vakuutusmaksuja tuon 75% eteen.


      • Riollavallan
        oletko_miettinyt kirjoitti:

        Miten paljon olet maksanut vuosien aikana turhaan vakuutusmaksuja tuon 75% eteen.

        Pakollisen liikennevakuutuksen ottamisesta ei voi kieltäytyä ja sen nyt maksaa ilomielin kun tiellä on nykyisin jos jonkinlaista törppöä ja hörhöä. Siinä mielessä olen maksanut turhasta että ei ainuttakaan kolaria n.50v ajo-aikana. Kilometrejä on kertynyt aikaisemmin ammattiajossa lukematon määrä, nykyisin jo vapaaherrana ei tule kuin alle 20000 km/v. Rio tuntuu 1v ajon jälkeen aivan kohtuuhyvältä autolta minun kokemuksen mukaan ja hinta/laatusuhde on jopa erinomainen.


    • mmnnbb

      Älä persaukinen rutise

      • Riollavallan

        Kateus on kamala tauti, suorita koulusi kunnialla loppuun ja hanki kunnon ammatti niin sinäkin voit ostaa uuden auton käteisellä:DD


      • johtotähti-V8
        Riollavallan kirjoitti:

        Kateus on kamala tauti, suorita koulusi kunnialla loppuun ja hanki kunnon ammatti niin sinäkin voit ostaa uuden auton käteisellä:DD

        tiedoksi vaan kiia ei olekkaan auto ,vaan sardiinipurkki jossa on alla 4 kumista pyörää ja mopoauton moottori kitisee nokalla, ei siis AUTO


      • Riollavallan
        johtotähti-V8 kirjoitti:

        tiedoksi vaan kiia ei olekkaan auto ,vaan sardiinipurkki jossa on alla 4 kumista pyörää ja mopoauton moottori kitisee nokalla, ei siis AUTO

        N.50v ajokokemuksella eri automerkeistä voin todeta että Kia on yllättävän hyvä auto myyntihintaan nähden. 60-luvulla kun japanilaiset autot tulivat suomeen niin niitäkin epäiltiin kilpailijoiden toimesta tarkoitushakuisesti vaikka mistä. Kokemukset ja myyntiluvut kuitenkin osoittivat että laatu on ollut lujaa. Nyt on käynnissä samanlainen mollauskampanja Kia autoista, kun kilpailijat eivät pysy enää mukana autojensa ylihinnoittelusta johtuen.


      • 8kahdeksas
        johtotähti-V8 kirjoitti:

        tiedoksi vaan kiia ei olekkaan auto ,vaan sardiinipurkki jossa on alla 4 kumista pyörää ja mopoauton moottori kitisee nokalla, ei siis AUTO

        Jos missä, niin tällä palstalla kateus rehottaa.


    • Duunarikin

      Kuka on köyhä eli miten se mitataan?
      Ostin viime vuonna 2 autoa käteisellä, toinen oli uusi KIa, siis olen kait köyhä kun en velaksi ostanut?

      • autotohtori-tietää

        ostit siis paskakasan elikkä kiian . tilaappa paikka mielisairaalaan , kun ostit kiiiiiiiiiiiiian, kukaan täysipäinen ei todellakaan osta kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiia , joka on kuin poljettu tonnikalapurkki.


      • vajaap

        Tohtori, sillä stetoskoopilla ei kuunnella sitten alapäätä, sillä kurlutus kuuluu nyt yläpäästä! Laskutaitokin näyttää riittävän vain nallekarkkien laskemiseen. Uusia Kioja on rekisteritilastojen mukaan ostettu vuodesta toiseen useampia tuhansia. No jos laskee nallekarkkeja niin ei äidin antamat taskurahat riitä ostamaan niitä tuhansia.

        Suomessa on siis useammanvuoden ajalta jo kymmeniätuhansia vajaapäitä, ja sinä täysipäinen joudut ajamaan tuossa joukossa, sääliksi käy!


      • Duunarikin
        autotohtori-tietää kirjoitti:

        ostit siis paskakasan elikkä kiian . tilaappa paikka mielisairaalaan , kun ostit kiiiiiiiiiiiiian, kukaan täysipäinen ei todellakaan osta kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiia , joka on kuin poljettu tonnikalapurkki.

        Minä ostan mitä haluan ja sinä mitä kykenet?


    • Itellä on likvidiä arvo-osuustilit täynnä, mutta ostin osamaksulla kun korko oli tasa 1 prosentti. Neljässä vuodessa maksan korkoja 280 euroa. Eli en käytännössä mitään. Rahat tuottaa paremmin muualla.

      • entäs_muut_kulut

        Avausmaksu, kk-maksut jne. Oletko muuten saanut auton omistajalta luvan tehdä autoon muutoksia?


      • entäs_muut_kulut kirjoitti:

        Avausmaksu, kk-maksut jne. Oletko muuten saanut auton omistajalta luvan tehdä autoon muutoksia?

        Ei ole muita kuluja. Avausmaksu ja kk-erä kulut pyöreä 0 e.


      • entäs_muut_kulut kirjoitti:

        Avausmaksu, kk-maksut jne. Oletko muuten saanut auton omistajalta luvan tehdä autoon muutoksia?

        Ketä kiinnostaa onko autoon asennettu takaspoileri, isommat vanteet ja kalvotettu lamput. Halutessa kaikki saa irti tunnissa. Ja ei rahoitusyhtiö edes tiedä mitä varusteita autossa oli myynti hetkellä. Ei noita edes merkitä rekisteriotteeseen.


      • Olet_siis_yksi
        KiaRio_RS kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa onko autoon asennettu takaspoileri, isommat vanteet ja kalvotettu lamput. Halutessa kaikki saa irti tunnissa. Ja ei rahoitusyhtiö edes tiedä mitä varusteita autossa oli myynti hetkellä. Ei noita edes merkitä rekisteriotteeseen.

        palstan teini-ikäisistä vakiovänkääjistä. Amistuuninkia puhtaimmillaan.


      • BMW-700-SARJA-AUTO

        perseaukinen teinarilippis selittää ,ei ollut rahaa ostaa autoa ,osti peltisenkulkuneuvon osamaksulla 72 erää ja kun viimeinen erä on maksettu kulkuneuvo onkin täysi valmis purkaamolle, jotenka rahat meni täysin paskapönttöön,siinä sulle pelle tuottoa.
        kalvotetut lamput ,annan mun kaikki kestää ,eikö ne pysy muuten koossa.


      • ciggififf
        BMW-700-SARJA-AUTO kirjoitti:

        perseaukinen teinarilippis selittää ,ei ollut rahaa ostaa autoa ,osti peltisenkulkuneuvon osamaksulla 72 erää ja kun viimeinen erä on maksettu kulkuneuvo onkin täysi valmis purkaamolle, jotenka rahat meni täysin paskapönttöön,siinä sulle pelle tuottoa.
        kalvotetut lamput ,annan mun kaikki kestää ,eikö ne pysy muuten koossa.

        Sai sentään ajaa. Toisin kun sun lohjo seisoo pihalla. Kun ei ole varaa katsastaa tai saatikka ostaa polttoainetta. Olet aika onneton. Sit voit tulla puhumaan kun tuo bmw 7 sarja on esim v.2012.


      • pihakeinu
        BMW-700-SARJA-AUTO kirjoitti:

        perseaukinen teinarilippis selittää ,ei ollut rahaa ostaa autoa ,osti peltisenkulkuneuvon osamaksulla 72 erää ja kun viimeinen erä on maksettu kulkuneuvo onkin täysi valmis purkaamolle, jotenka rahat meni täysin paskapönttöön,siinä sulle pelle tuottoa.
        kalvotetut lamput ,annan mun kaikki kestää ,eikö ne pysy muuten koossa.

        Menkää nyt te helvetin pemari kuskit,helvetin kuuseen,olette jo niin epämiellyttävän näköisiäkin koko sakki.Tuli tässä vähän aikaa sitten eräästä pemari piiskasta,puoli minkkiturkki päällä eräs vääräsäärinen eukko ulos,ukko meni ratin taakse piiloon,kun näki,että vilkaisin rekkaria.Nordeahan oli omistaja Että siitä vaan pers aukinen kaulusköyhälistö.Panisinkohan haltian vielä tähän.Lopettakaahan nyt pikku hiljaa tämä pelleily.


    • plösö

      Kia on Kivojen Ihmisten Auto

    • Marttiiiiiiii

      Kerran erehdyin ajamaan Kialla. Ja nyt en enää muuta huolikaan. On niin laadukas peli.

      • BMW-700-SARJA

        taitaapi olle pääsi jo lahonnut myös, kun tollasta sontaa kirjoittelet. ei kukaan täysipäinen ihminen osta tollasta tonnikalapurkki kyhäelmää, kuin kia.auton kanssa sillä ei ole muuta yhtäläisyyttä kuin 4 kpl pyöriä alla , ja nekin jotain vitun linglongpong kumeja.


      • Kuules lukihäriönen poikanen. Naapurillani on audissa kesä renkaina LingLongit ja talvipyörinä pinnoitetut Nordicmasterit. Kuinkas suu nyt pannaan?

        Riossani oli ostaessa alla Kumhot ja Continentalit.


      • BMW-700-SARJA
        KiaRio_RS kirjoitti:

        Kuules lukihäriönen poikanen. Naapurillani on audissa kesä renkaina LingLongit ja talvipyörinä pinnoitetut Nordicmasterit. Kuinkas suu nyt pannaan?

        Riossani oli ostaessa alla Kumhot ja Continentalit.

        silti ne linglongpong renkaat on ihan paskat vaikka tyhmällä naapurillasi on ne audin alla.kiinalaisia sekundarenkaita jotka ,kyllä sopivat hyvin yhtä sekundoíhin autoihin kuten kia, hyundai , dacia ja singsong ,kaikki taattua paskaa tonnikalapurkkitehtaalta.


      • mauriiiiiiiiiii
        BMW-700-SARJA kirjoitti:

        silti ne linglongpong renkaat on ihan paskat vaikka tyhmällä naapurillasi on ne audin alla.kiinalaisia sekundarenkaita jotka ,kyllä sopivat hyvin yhtä sekundoíhin autoihin kuten kia, hyundai , dacia ja singsong ,kaikki taattua paskaa tonnikalapurkkitehtaalta.

        http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288750656484.html


      • Kiaan_ihan_hyvät

      • mullakiaudijamichelinit
        KiaRio_RS kirjoitti:

        Kuules lukihäriönen poikanen. Naapurillani on audissa kesä renkaina LingLongit ja talvipyörinä pinnoitetut Nordicmasterit. Kuinkas suu nyt pannaan?

        Riossani oli ostaessa alla Kumhot ja Continentalit.

        Mitä, onko niissä kioissa sekarengastus alla? Onko ne jotain kierrätys kamaa? Mun ostamisssani autoissa on ollut aina vain saman sarjan renkaat. Kaikki siis samaa merkkiä.


      • Sekarenkaillamennään
        mullakiaudijamichelinit kirjoitti:

        Mitä, onko niissä kioissa sekarengastus alla? Onko ne jotain kierrätys kamaa? Mun ostamisssani autoissa on ollut aina vain saman sarjan renkaat. Kaikki siis samaa merkkiä.

        Meilläkin on molemmissa eri merkkiset talvirenkaat kuin kesärenkaat. Mutta onko se sekarengastus kun eivät ole yhtaikaa käytössä? Mullahilla (mamu?) outo käsitys sekarenkaista?


    • kiallakinpääsee

      Sehän makuasia sanoi koira ku..... Mikäs siinä jos tykkää pönköttää egoaan ja ostaa kalliimman auton ja seisottaa sitä korjaamolla sitten milloin minkäkin vian johdosta. Mulle auto on kulkuväline, eikä mikään jatke.

    • htrujtty

      Helppo tie kuljettavana kun vanha kansa muistaa miten japseja mollattiin rankalla kädellä 70-luvulla.Punta oli halpa ennen EEC:tä ja brittiautot kävi täällä kaupaksi ja japsien laadukkuus iski siten kipeästi ja varsinkin prätkät joita ei enään tarvinnut huoltaa Mäntsälässä kuten britti pyöristä lakoonisesti sanottiin.

    • pihakeinu

      Aja sinä pers aukinen porvari vaan ilmeisesti jollakin natsipiiskoilla,äläkä tule tänne mitään autoista tietämäton,itse pankin ritsalla loppu ikäs ajava idiootti,tai sanoisinko imbesilli .Häivy näiltä palstoilta ijäksi pois.

    • pihakeinu

      en voi mitään,mutta saan sinusta sellaisen kuvan ,että taidat itse olla varaton henkilö.

    • kiallinen

      Minä ostin uuden Kian, ja olen ihan tyytyväinen. Eihän se nyt mikään herkku ole mutta hyvin sillä kulkemaan pääsee. Eipä ole mieleeni tullut verrata sitä skodaan, ladaa olen lähinnä ajatellut. Saatan ajaa Kialla lopun elämääni tai saatan ostaa seuraavaksi paremman. Aika (ja rahat) näyttää. Kian ostin ainoastaan hinnan takia. Olen 52v.

    • Tsekkaa_ite

      Kun katselee Kia-kuskeja noin yleensä niin huomaa, että heidän keski-ikä on varsin alhainen, ei missään nimessä "pappojen" luokkaa. Tuo luokitus varmaan osuvimmin pätee Fordilla ajaviin. Eikä siinä mitään, ei minulla ole mitään Fordia vastaan. Pitää lisäksi muistaa, että joka päivä me kaikki vanhenemme.
      Minusta tuntuu, että Kia on nuorekkaiden, alaa tarkasti seuraavien insinöörien ja sen tyyppisten ihmisten valinta.

    • Olekko pikkaasentyhmä?Ostahanmersu,saat peräti 2vuodentakuun,ja maksat huolloista mansikoita.Kun ostat Kian,takuu on 7 vuotta ja huollot paljon halvempia.Mutta meitähänon moneenjunaan ja jokku jää vielä asemallekin.

    • Lue,edes ne ilmoitukset oikein.Ei se maksuaika oo 7vuotta.Kiassa on takuu7vuotta.Joten sopii sitä mersumiesten aateella,kun johtotähdessä on vain takuu2vuotta.No mersumiehillä on rahaa maksaa niitä remontteja,jotka Kia miehillä nemeneetakuuseen,jos niitä nyt edes Kiaan tulee.

    • KöyhienVai

      Kia Sorento hinta alkaen n. 43.000€.

    • Miettikää_elämäänne

      Tulin lukemaan kommentteja jos löytyisi kommentteja kia omistajilta, löysin viestejä joissa kia omistajat sanovat että on tyytyväisiä ja sitten muiden autojen omistajia jotka haukkuvat peltipurkiksi, tein päätöksen ostan kia rion taidan mennä jo huomenna delta autoo ja ostaa poies upo uuden auton. Pää syy koska vaikuttaa hyvältä autolta kohtuu halvalta. Lisäksi ilmeisesti muiden autojen omistajat eivät ole kovin iloisia ja mukavia koska heillä on aikaa tulla kia keskusteluun haukkumaan autoa ja kehumaan omaansa :D todella säälittää, haluan olla tyytyväinen huomenna koe ajolle tänään sain jo alustavia tarjouksia. Ilmoittelen sitten myöhemmin samalla palstalle olenko itsekkin tyytyväinen valintaan. Ps. Otatte autot "waaaay to serious" . Hankkikaa jotai muuta harrastuksia muuten valuu elämä hukkaan :)

      • Omariittää

        Jatkeen ostaneet tyytymättömiä valintaansa ja siksi tulevat tänne itkemään?


      • Nainen-32v

        Ostin/tilasin viikko sitten Kia Sportagen, tässä autoa odotellessa tulin lukemaan keskusteluja ja tein saman huomion: semmoset tyypit haukkuu autoa joilla ei oo minkäänlaista kokemusta koko merkistä.
        Itse en ole mitenkään merkkiuskollinen, monenlaista menopeliä on ollut. Nyt oli auton vaihdon aika ja ostopäätökseen vaikutti takuu ja hinta, ja tietysti auton ulkonäkö ja varusteet. Ainakin ulkomaisilla sivustoilla oli paljon hyviä kokemuksia autosta. Harmi että täällä kotimaassa on vaikea löytää asiallista keskustelua. Olisi mukava kuulla kokemuksia sellaisilta jotka oikeasti ovat auton omistaneet...ehkä taisin vain eksyä väärälle palstalle...


      • Kia_7vuoden_takuulla

        Ostin Kia Ceedin ja sitä nyt vielä odottelen. Sain hyvään hintaan, kun oli vielä muutama sellainen malli jäljellä mikä ei ollut saanut "kasvojen kohotusta". :) Koeajoin auton ja vaikutti hyvältä, etenkin hintaansa nähden. Turha vähän yli 20 000 euron autoa on verrata huomattavasti kalliimpiin autoihin. Voi toki verrata ja silloinkaan Kia ei juurikaan kalpene. Hyvä käyttöauto ja halvoilla kuluilla. Huollot kahden vuoden välein ja nekin edullisia verrattuna moneen muuhun merkkiin. Perusvarustelutaso LX-malleissa jo varsin runsas. Itse otin lisäksi vielä vakionopeudensäätimen(ohjausvasteen säätö mukana) ja metallivärin. Lämpöpaketti ja vetokoukku asennetaan myös. Hintaa yhteensä kertyi reilut 21000 ja hinta sisältää myös talvirenkaat aluvanteilla. Ei paha. :)


      • Kia_7vuoden_takuulla
        Kia_7vuoden_takuulla kirjoitti:

        Ostin Kia Ceedin ja sitä nyt vielä odottelen. Sain hyvään hintaan, kun oli vielä muutama sellainen malli jäljellä mikä ei ollut saanut "kasvojen kohotusta". :) Koeajoin auton ja vaikutti hyvältä, etenkin hintaansa nähden. Turha vähän yli 20 000 euron autoa on verrata huomattavasti kalliimpiin autoihin. Voi toki verrata ja silloinkaan Kia ei juurikaan kalpene. Hyvä käyttöauto ja halvoilla kuluilla. Huollot kahden vuoden välein ja nekin edullisia verrattuna moneen muuhun merkkiin. Perusvarustelutaso LX-malleissa jo varsin runsas. Itse otin lisäksi vielä vakionopeudensäätimen(ohjausvasteen säätö mukana) ja metallivärin. Lämpöpaketti ja vetokoukku asennetaan myös. Hintaa yhteensä kertyi reilut 21000 ja hinta sisältää myös talvirenkaat aluvanteilla. Ei paha. :)

        Niin ja olen alle 40-vuotias mies. Kovasti kehtaan Kialla ajella. :) En edes lähde kommentoimaan joitain lapsellisia kommentteja mitä tässäkin ketjussa on esiintynyt.


      • Nainen-32v

        Mukava kuulla että muitakin ennakkoluulottomia auton ostajia löytyy.
        Saapa nähä ollaanko kohta täällä kirjottamassa itkuvirsiä vai ajellaanko sitä tyytyväisinä Kia:lla. ;)


      • Kia_7vuoden_takuulla

        Nyt Kialla ajettu ekan viikon jälkeen vähän yli 1200km. Ei ole vielä osoittautunut huonoksi, itseasiassa päinvastoin, mutta laitan toki infoa jos moitteelle sijaa löytyy. Ainakin jos sitä löytyy enemmän kuin yleensä autoista. :)


      • audiboylove
        Nainen-32v kirjoitti:

        Mukava kuulla että muitakin ennakkoluulottomia auton ostajia löytyy.
        Saapa nähä ollaanko kohta täällä kirjottamassa itkuvirsiä vai ajellaanko sitä tyytyväisinä Kia:lla. ;)

        Näköjään myös vanhat piiat ajaa Kialla.


      • Nainen-32v
        audiboylove kirjoitti:

        Näköjään myös vanhat piiat ajaa Kialla.

        Ja vanhana piikana pysytään.
        Kialta saa kyllä niin hyvät kyydit ettei oo miehelle enää käyttöäkään ja kun ei oo elättäjän tarvettakaan.


    • Kokemustakin

      Hyvä valinta!

    • TDI_CRDi

      Olen ostanut uutena useamman merkkistä autoa mm. VW, Ford, Toyota. Yleensä ajan sellaiset 100tkm-150ykm ja vaihdan. Nyt on alla Kia ja en voi sanoa että olisi huonompi/parempi kuin nuo.
      Viimeisenä ostamaani VW:hen kyllästyin takuun 2-vuoteen ja päätin että seuraavassa pitää olla ainakin tuplat, siis joko 4-vuotta tai enemmän. No se rajasi autokauppojen määrää kivasti ja päädyin tähän.

      Nyt ajetti 65tkm ja ne mitä on pitänyt takuuseen tehdä on tehty nopeasti ja huolella.
      Olen tyytyväinen takuun toimintaan. Oikeastaan ainoa asia on mistä hieman narisen, on moottorin lievä tehottomuus verrattuna TDI-dieseliin. Tosin kulutuskin on pienempi.

      • Autovaari

        Kiitos aloittaja neuvosta. 45 vuoden autoilun jälkeen olen papparainen. Useiden eurooppalaisten ja japanilaisten merkkien jälkeen täytyypä harkita seuraavaksi Kiaa. Sportage automaatti kiinnostaa.


      • toyoyono

        Minulla on nyt ollut 9 uutena ostettua autoa putkeen, keskimäärin 80tkm ajettuna menneet vaihtoon, eikä minulla ole ollut kuin yksi takuukorjaus näissä. Yhteen autoon vaihdettiin kieroksi menneet jarrulevyt valmistajan piikkiin noin 60 tkm kohdalla.


    • Pointti_tämäkin

      Eihän Kiassa mitään vikaa sinänsä, mutta ei vain tee mieli asioida missään Konelassa, olipa sen nimi nykyisin mikä Delta tahansa!

      Omistuksen sanotaan olevan Britanniassa, mutta mitä se todistaa? Lontoossa asuu emigrantteina aika liuta Putinin lähipiiriin kuuluvia oligarkkeja, enkä ihmettelisi yhtään, jos Deltan omistavan brittiläisen sijoitusyhtiön takaa löytyisi nimenomaan heitä.

      Delta pitäköön Kiansa – minä en heikäläisten ovipumppua kuluta!

      • pestykiamies

        voihan tuon kian ostaa rintajoupilta tai laakkoselta, molemmilla olemassa edustus


      • Pointti_tämäkin

        Delta-konserniin kuuluvan yrityksen maahantuomia nuokin eri jälleenmyyjien tarjoamat Kiat ovat.

        Maahantuonti ja jälleenmyynti tapahtuvat eri Delta-yhtiöiden kautta ja jälleenmyyjä-Deltan ohella hoitavat tietyillä paikkakunnilla jälleenmyyntiä muut yhtiöt.


      • Köyhäihminen
        Pointti_tämäkin kirjoitti:

        Delta-konserniin kuuluvan yrityksen maahantuomia nuokin eri jälleenmyyjien tarjoamat Kiat ovat.

        Maahantuonti ja jälleenmyynti tapahtuvat eri Delta-yhtiöiden kautta ja jälleenmyyjä-Deltan ohella hoitavat tietyillä paikkakunnilla jälleenmyyntiä muut yhtiöt.

        Sama vaikka omistus Vinkuintiassa mutta ostin käteisellä joten kulkine oli heti oma!


    • Prööötti

      Vastikään oli autobildissä ceedin 100tkm testitulokset.

    • Sorento_Sweden

      Niinpä niin, köyhäthän ne Kialla ajelee??? Uuden Kia Sorennon (2,2CRDi AWD Business Luxury A/T 7P) hinta Suomessa alkaa noin 65.000 Eurosta.

      • Jukka_Ka

        Joo, jos köyhät ajelee Kialla niin millä minä ajelen kun ei ole varaa Kiaa ostaa?
        Täytynee laittaa lotto vetämään tai ostaa sitten jokin eurooppalainen kulkine.


    • Riolla tuli taas kyykytettyä Skoda kuskia aamuruuhkassa. Ei oikein Skodan ja kuskin kyvyt riittäneet, kun Rio RS painoi valoissa ohi. On se hienoa olla valkoinen mohikaani ja skalpeerata "kovempia" kärryjä päivittäin. Se on se kuskin ilme seuraavassa stopissa mikä tuo lämmön Rio kuskin sydämeen.

      Wrooommmm!!!!!!!!!

      http://kiariors.blogspot.fi/

    • hyvä_hintalaatu

      Kia Sorento 2.5 CRDI ylläti myönteisesti.
      Yrittäjän täytyy päästä lähtemään jok'ikinen aamu töihinsä satoi tai paistoi. Jos 20
      vuotta sitten joku olisi sanonut, että ajelelet joskus Korealaisella autolla, niin nenusta
      olisi taputeltu tasakärsä. Ostaessani epäröin mutta kilometrejä on kertynyt aikalailla
      tasan 300000 km. Ainoat remontit ovat jarrupalat, polttimot ja jarrulevyt (45€/kpl)
      Autoon on lisäksi helppo vaihtaa esim. polttimot, jarrupalat ja suodattimet.
      Eihän se hakkaa Toyotan Lantikkaa tai Lexusta, mutta työkaluna erittäin hyvä ja hintakaan ei paha. Olisin ostanut uuden sorennon, mutta tuli vastaan tekkapoo.
      Autolla saa hinata vain 2000 kg kokonaispainoista perävaunua. Omallani saa kiskoa
      2800 kg ja hyvin kulkee. Pudotus liittyy ilmeisesti tuohon 7 vuoden takuusekoiluun. Tuossa kohtaa Delta-auto (tai tehdas) menetti sekoilullaan varman asiakkaan.
      Tuli Toyotan hankinta.

    • papparaisettuloo

      Kuten myös VW, luulen että papparaisia siirtyy nyt Kia-leiriin. Vallankin jos on vielä sen verran kuuloa ja näköä jäljellä että on huomannut VW:n päästöskandaalin lehdistä tai TV:stä.

    • käteisosto

      Älä sure Naantalin köyhyyttä, Turku on rikas kaupunki. Jos ymmärrät sanonnan pointin, epäilen. PS. ei liity em. paikkakuntiin

    • kiva-ihmisen-auton-OMIST

      onko se väärin kun on köyhä ja ajelee kialla joka on KIVOJEN IHMISTEN AUTO näin on nännit.

    • Pappa_

      Kia on autona erittäin laadukas, mutta myös niin kallis, että ei tällaisella köyhällä papparaisella ole varaa siihen. Täytyy vaan tyytyä eurooppalaisiin kulkineisiin, joita saa paljon halvemmalla ja voi valita useasta merkistä.
      Kiasta haaveillaan, jos tässä joskus vielä rikastuisi...

    • 1000xx

      Kuuleppas piru parka,etkös ressukka satu tietämään että juuri ne vanhat papat ostavat autot käteisellä.Sinunlainen ressukka niitä ostaa velaksi ja tietysti silloinkin jonkin vanhan risan jos vielä sattuu saamaan laatumerkin niin voihan näillä palstoilla kerskua vaikkei sillä yhtään reissua ole käynyt!Häpeä jos oaat!!

    • Ajat_muuttuu

      Lukekaapas Kia Ceed:n autobildin 100 000 km kestotesti. Kovasti tykkäsivät Saksalaiset KIA:sta .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe