En vaan osaa

Mieseiosaa

päästää ketään luokseni henkisellätasolla. Se on minun autiosaareni,jossa asuu vain minä ja mielikuvitukseni.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruokitveteen

      Jos joku rantautuu saarellesi, pidät hänet vedessä, vai?

      • Mieseiosaa

        Menen piiloon metsikköön ja olen piilossa niin kauvan, että lähtee,kun luulee ettei siellä olekaan ketään.


    • Älykkö

      Mielikuvitus on tärkeä henkisellä tasolla.
      Älä vähättele itseäsi hyvä ihminen.
      Tunnetko olevasi lukossa? Jos pelkäät avautua niin kertooko se sinun herkkyydestäsi jotain?
      Ajattelen siis olen!

      • Mieseiosaa

        olen todella haavoittuvainen, etenkin rakkausasioissa.


      • Xelius
        Mieseiosaa kirjoitti:

        olen todella haavoittuvainen, etenkin rakkausasioissa.

        Kaikki ovat rakkaudessa haavoittuvaisia.


      • itseriittoista
        Mieseiosaa kirjoitti:

        olen todella haavoittuvainen, etenkin rakkausasioissa.

        niinkuin muka muut ei olis, mikä sä sen kummempi oot ku muutkaan.


      • Mieseiosaa
        itseriittoista kirjoitti:

        niinkuin muka muut ei olis, mikä sä sen kummempi oot ku muutkaan.

        En ole sen enempää ku kukaan muukaan, mutta herkempi olen kuin moni muu. Elät muumilaaksossa etkä ole poistunut sieltä jos mielestäsi maailmassa kaikki on yhtä haavoittuvaisia.


    • tekopyhääpuppua

      Tiedätkö mies että tuolla tavalla satutat muita ihmisiä? Olet itse ehkä haavoittuvainen ehkä et, mutta teet pahaa sille joka sinusta mahdollisesti tykkää. Jos oikeasti olisit haavoittuvainen, ymmärtäisit asiaa sen toisenkin kannalta etkä piilottelisi metsässä.

      • turhalähestyä

        Samaa mieltä.


      • Mieseiosaa

        Osaat varmaan lukea, en osaa! Mua ei ole eläessäni kukaan kohdannut tunnetasolla. Vähiten kaipaan syyttelyä ja väheksyntää.


      • ihmehönöilyä
        Mieseiosaa kirjoitti:

        Osaat varmaan lukea, en osaa! Mua ei ole eläessäni kukaan kohdannut tunnetasolla. Vähiten kaipaan syyttelyä ja väheksyntää.

        Itse aloitat syyttelyn heti? Mieti nyt vähän enemmän kun luulisi olevan kapsiteettia. Ei kukaan voi, jos et päästä lähelle.


    • entäjos

      Onko sua loukattu lapsuudessa niin perusteellisesti että vaikutukset näkyvät yhä? Mitä jos aloittaisit pienin askelin. Ei koko eväspakkia tarvitse läväyttää pöydälle kerralla. Tarjoat ensin omenan ja säästät muut eväät myöhempään ajankohtaan.

    • Nmklio

      Aina on olemassa "wilson"

    • rakastatmua

      Minut olet jo tainnut päästää.

    • Haaksirikkoutunut

      Jospa joku tulee istumaan saarellesi rantahiekkaan ja teeskentelee ettei näe sinua... Olet kuitenkin utelias ja kurkistelet puiden takaa. Ei se mitään, sen jonkun täytyy olla tosi sinnikäs ja rauhallisesti odottaa että tulet esiin.

      • Hyvin-sanottu

        Toinen näkee haavoittuvuuden ja ehkä jopa pelkää omaa haavoittuvuuttaan, jonka takia lähestymistä ei tapahdu koskaan. Mutta jos toinen on sinnikäs, ei pakene ja pysyy aina lähellä...niin kaikki on mahdollista. :)


      • jotaintässä
        Hyvin-sanottu kirjoitti:

        Toinen näkee haavoittuvuuden ja ehkä jopa pelkää omaa haavoittuvuuttaan, jonka takia lähestymistä ei tapahdu koskaan. Mutta jos toinen on sinnikäs, ei pakene ja pysyy aina lähellä...niin kaikki on mahdollista. :)

        Tuossa on perää.

        Ymmärryksen ja molemminpuolisen luottamuksen kautta onnistuu. Halusta hyväksyä ja rakastaa.

        Mitä suuremmat tunteet, sen haavoittuvammaksi tulee. Pelko kaiken päättymisestä alkuunsa johonkin omaan epäkohtaan voi tehdä varovaiseksi. Itselle asetetut korkeat vaatimukset, kun haluaisi antaa toiselle parasta ja kaikkensa, mutta pelkää olevansa pettymys. Vaikka mitään vaatimuksia ei kannattaisi asettaa. Nopeasti rustasin jotain.


      • Mieseiosaa

        Täytyy olla todella sinnikäs ja tykätä paljon.


    • Ujostisilmäillä

      Ymmärrän, en osaa minäkään.
      Näennäisesti avoin, ei kerro kaikista niistä suojapanssareista, jotka minuuden ympärille on vuosien saatossa rakennettu.
      Tositilanteessa sitä vain helposti jähmettyy, aivot lyö tyhjää, aika kuluu, nielaiset, kädet hikoilee... Eihän se koskaan mielikuvituksessa niin mene. Päiväunelmissa kävelet toisen luo, kuiskaat korvaan jotain kaipauksesta ja siitä, miten hyvältä toinen näyttää. Itsevarmana pyöräytät toisen hymyhuulin itsesi lähelle....
      Ja -poks- takaisin todellisuuteen: Tuijotat hölmistynyt ilme päällä toisen lähestymiselettä ja yrität näyttää kiireiseltä, puna tosin saattaa paljastaa kiihtyneen tilasi ja silmätkin jos lattiasta uskallat ne kohdistaa muualle kuin vastapäiseen seinään....

      • rohkeuttakerännyt

        Hyvin kirjoitettu, tulee eilinen mieleen;) sisälläni kuohui, vaikka näytti ehkä muulta.


      • Keepcalmand

        carry a Watermelon :)


    • iamarock

      eikö tuota läheisyyttä vois harjoitella ja opetella yhdessä toisen kanssa pikkuhiljaa? jos on rakkautta, luottamusta ja halua...

    • tuotoimii

      Haaksirikkoutunut ilmaisi asian tosi hienosti. "Jospa joku tulee saarellesi rantahiekkaan istumaan ja teeskentelee, ettei näe sinua."
      Tuo taktiikka toimii, varovasti lähestyen, pikkuhiljaa tutustuen, ilman odotuksia.

    • Luoja

      Hienostihan tuo on onnistunut jos minulta kysytään :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe