Olin huomaavinani palstalla pienehköä liikehdintää

neutronitnukkuvat

Taisi kuitenkin olla pelkästään jonkinlainen näköharha ja alitajunnassa olevan ajatuspoimun luonnollinen repeämä.
Ihminen kun kuvittelee jotakin huomaavansa, niin oma mielikuvitus täyttää puuttuvan tiedon näennäisellä mielikuvalla, joka muuraa umpeen kaiken välistä pois jääneen ja unohduksiin painuneen olemattoman harhakuvan meneillään olevasta tapahtumasta, jolla ei lopultakaan ole mitään tekemistä käynnissä olevaan maailmankuvan laajentumiseen sisäisen ajatusharhan viitoittamalla oikopolulla itse pääasiaan.

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylänraittivaikenee

      Täällä on nyt vaalien jälkeinen taantuma.
      Mitä tuli tehtyä ja ketä äänestettyä.
      Kun ei se asia miksikään kuitenkaan muutu ja lupaukset jäävät pelkiksi lupauksiksi.
      Mutta turha täällä on valittaa, kun kerran itse on ollut vaikuttamassa tulokseen.

      • iloisempaailmettä

        nii mutta kun se mun ääneni on kuin kärpäsen kakka itämeressä.


      • siilimuori
        iloisempaailmettä kirjoitti:

        nii mutta kun se mun ääneni on kuin kärpäsen kakka itämeressä.

        Minun äänenipä on vielä minulla, lällällää. En sitä pois antanut.


      • mimmimum-mi
        siilimuori kirjoitti:

        Minun äänenipä on vielä minulla, lällällää. En sitä pois antanut.

        Harkitsetko vielä....minä annoin ja olen tyytyväinen päätökseeni...kahden välillä..


      • k-kk
        siilimuori kirjoitti:

        Minun äänenipä on vielä minulla, lällällää. En sitä pois antanut.

        Minä se tuuleen huusin,kyllä helpotti.


      • siilimuori
        mimmimum-mi kirjoitti:

        Harkitsetko vielä....minä annoin ja olen tyytyväinen päätökseeni...kahden välillä..

        Ei se auta enää harkita kun ääniannonmahollisuus meni jo. Mutta tyytyväinen olo kun en itteeni huiputtanut.. Että muka ääni, pah.


      • siilimuori
        k-kk kirjoitti:

        Minä se tuuleen huusin,kyllä helpotti.

        Kohta tsunami syytää jätteet silmille. Kohta meil ei joka tapauksessa ole kuin tuulen huuhtoma peese,


      • 1eero

        Jaa, on niin hiljaista ettei Kaikukaan vastaa. Kerro siili hyvä vitsi ?


      • siilimuori
        1eero kirjoitti:

        Jaa, on niin hiljaista ettei Kaikukaan vastaa. Kerro siili hyvä vitsi ?

        En minä ossaa, oon hirrrrrveen huono vitsinkertoja. Kun kuulen hyvän vitsin niin kohta sen unohan.


      • 1eero
        siilimuori kirjoitti:

        En minä ossaa, oon hirrrrrveen huono vitsinkertoja. Kun kuulen hyvän vitsin niin kohta sen unohan.

        Kohta on männä tunti eikä kukkaan virkkana mitää, mitä tuo haettoo


      • siilimuori
        1eero kirjoitti:

        Kohta on männä tunti eikä kukkaan virkkana mitää, mitä tuo haettoo

        Hitsi kun telkkarissakin näkyy jotain ihme jäkiekkoo, hyvät salkkarit peruttu tältä illala. Onneks kohta alkaa Maajussille morsian että edes jottain töllöttämistä.


      • ehhhehee
        1eero kirjoitti:

        Kohta on männä tunti eikä kukkaan virkkana mitää, mitä tuo haettoo

        Turkulainen soitti tutulleen tampereelle, tulisitko parinvaihto bileisiin. Kuinka paljon tulee porukkaa ? No jos sinä ja vaimosi tulette.


      • 1eero
        ehhhehee kirjoitti:

        Turkulainen soitti tutulleen tampereelle, tulisitko parinvaihto bileisiin. Kuinka paljon tulee porukkaa ? No jos sinä ja vaimosi tulette.

        Mitenkä se onnistuu näin yksinäiselle !
        Voisha sitä kysyä et lainootko eukkoas.


      • töttörööö
        1eero kirjoitti:

        Mitenkä se onnistuu näin yksinäiselle !
        Voisha sitä kysyä et lainootko eukkoas.

        Vaihda kättä .


    • tyhjäätäynnä

      Eipä täällä paljoa liikettä nykyään oikeastaan ole lainkaan.
      Muutama tänne jumiutunut yrittää joskus herättää keskustelua, mutta vastaukset ovat helppo arvata, kun itsensä kanssa keskustelee.

      • kuoleva.palsta

        Monet ovat poistuneet eikä uusia tule.


      • Friikki

        Niin kun tuli se uusi Frii-kanava niin monet katselee sen koukuttavia ohjelmia. Monella on nääs tallentava digiboksi, ja joihinkin bokseihin voi tallentaa kahtakin kanavaa yhtäaikaa:)


      • Pitääkin joskus kokeilla ,tota ittens kans jutteluu, ei ainakaan riitaa pitäis tulla.


      • eppu2
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Pitääkin joskus kokeilla ,tota ittens kans jutteluu, ei ainakaan riitaa pitäis tulla.

        Minä puhun tuolle kissalle, vaikka aamulla ennen kaheksaa hää rupesi puhumaan mulle ja kun en viitsinyt heti nousta ulos päästämään, hyppäsi rinnan päälle. No sitten pääsi.
        Eikös tuo itsensä kanssa riitely ole aika hedelmällistä, kun koko ajan voi hallita tilannetta.


      • HauHauSanoiTurri

        Eli sä riitelet mirris kanssa, et yksin. Mirri määrää, sä joudut pomppaa sängystä.


      • eppu2
        HauHauSanoiTurri kirjoitti:

        Eli sä riitelet mirris kanssa, et yksin. Mirri määrää, sä joudut pomppaa sängystä.

        Se on aina voittanut, kun ei se hyväksy vastalauseita. Turha yrittääkään.


      • siilimuori

        Minun sisarellani on "puhuva" koira. Hupanen :D.


      • hymm
        siilimuori kirjoitti:

        Minun sisarellani on "puhuva" koira. Hupanen :D.

        Meilläkin oli joskus.


      • eläkeukko
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Pitääkin joskus kokeilla ,tota ittens kans jutteluu, ei ainakaan riitaa pitäis tulla.

        No itsensä kanssa juttelu ei ole kovinkaan vaikea laji.
        Ennen työelämässä ollessani olin paljon yksin. Olen sellainen äänen ajattelija.
        Kerran eräs rakentaja pääsi yllättämään kun oli suunnittelemassa jotain juttua siellä työmaalla. Hän kysyi kenen kanssa sinä täällä juttelet. Sanoin että se on tuo vihreä pikku-ukko tuossa vasemmalla olkapäällä.
        Sanoin ettei kannata olla huolissaan, emme yleensä päädy riita asteelle.


      • "Katse Itseen"

        Jos tämä kokoomusnuori, joka hakkasi venäläismummon kuoliaaksi tai tämä somalimurhaajaraiskaaja, jota ollaan vapauttamassa, puhumattakaan Andreas Breivikistä, olisi kyennyt Itsensä kanssa edes pieneen vuoropuheluun, eli kysymään Itseltään:
        Mitä minä nyt oikein olen tekemässä?
        Olisivatko järjettömät teot jääneet tekemättä?
        Vuoropuhelu Itsensä kanssa saattaa vaikuttaa niin ettei ihminen ryhdy "tuumasta toimeen" :)


    • Tämäontotuus

      Nämä itseään intellektuelleina tai muuten erinomaisina yksilöinä pitävät, häätävät muita , jotka haluaisivat keskustella , eikä kehua itseän ja erinomaisuuttaan.

      • tytsykkäinen

        Juuri näin minäkin sen sanoisin.


    • hymm

      Uudet harrastukset ovat vieneet mukanaan. Ei netti ole unohtunut vaan olen melkeinpä lisännyt käyttöä, tosin muuhun tarkoitukseen kuin keskustelupalstalle. Vilkuilen sitäkin välillä ja kirjoitankin jotakin jos sopivaa aihetta sattuu olemaan tai ei satu olemaan muutakaan tekemistä, yleensä on.

      Eikä ole sitäkään pätemisen tarvetta. Olenpahan vain alkanut tekemään sitä josta olen pitänyt, eikä tunnu vastenmieliseltä. Harrastukset ovat tuoneet mukanaan paljon uusia kavereita ja sekaan olen mahtunut.

      Keskustelkaa te joilla on aikaa ja halua ja viihdytte keskenänne. Katson joskus mitä olette keskustelleet, ehkä kirjoitankin jotakin.

      • raaja.rikki

        Minä olen väliaikaisesti raajarikkoinen ja kirjoittaminen on vaikeaa. Luen palstaa.


      • varpailla
        raaja.rikki kirjoitti:

        Minä olen väliaikaisesti raajarikkoinen ja kirjoittaminen on vaikeaa. Luen palstaa.

        Millä sitten tuon kirjoitit? Voihan sen kynän laittaa vaikka varpaitten väliin.


      • eläkeukko

        Ettet vaan olisi eksynyt vahingossa tuonne aikuisviihde sivuille.


      • joutavia

        Miksi aina sinulla on se alapää mielessä. Mene lääkärille tai osta capsoliinia.

        Harvemmein aikuisviihdesivut ulkona,metsissä, tai kerhoissa näkyvät.

        Elämää on muuallakin ja nettiä voi käyttää moneen muuhun parempaankin asiaan.


    • paree.pysyy.poissa

      Joku joka luulee omistavansa palstan on saanut aikaan joukkopaon. Kärjekkäät mielipiteet nimimerkeistä joitten sanottiin häiritsevän ja sotkevan pikku piirin laadukasta keskustelua eivät innosta kirjottamaan. Saattaa täs iteki joutuu silmätikuksi jos menee väärään ketjuun

      • niinpä.onnii

        Olet aivan oikeassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe