Ergowearin alushousut

Harkitseva

Onko kenelläkään kokemuksia Ergowearin alushousuista. Kannattaako ostaa? Ovatko laadukkaita? Entä ovatko ne käsin pestäviä?

4

1082

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ergowear

      Olen tilannut muutamat deadgoodundiesista ja olen ihan tyytyväinen. Huono puoli on se, että vanhat bokserit lojuvat nyt melkein käyttämättöminä, Ergowearit vaan istuvat niin paljon paremmin kuin muut. Laatu on kohtalaisen hyvä, pientä nyppyyntymistä ainakin puuvilla-elastaanikankaassa. Kannattaa tilata L-koko, jos normaalisti käytät kokoa M. Seuraa tarjouksia, ainakin DGU:lla on silloin tällöin -20% koko valikoimasta tai muita alennuksia. Maksaa voi vaikka Visalla tai PayPalilla. Kannattaa tilata kokeeksi vaikka parit kalsarit, ja katsoa miltä ne tuntuvat.

    • munapussi

      Kalsarivarantoni alkaa painottua jo Ergoweariin, olen käyttänyt muutaman vuoden ja olen pääsääntöisesti erittäin tyytyväinen. Ainoa miinus tulee pitkistä kalsareista, joissa lahkeet jää lyhyeksi (olen 186 cm) XL-koossakin eikä istuvuus ole paras mahdollinen. Lyhyet versiot ovat tosi mainioita ja laadukkaita ja "munapussi" tekee kalsareista suorastaan ylelliset sloggien ja blackhorsien rinnalla. Yleisesti edellisen kanssa olen samaa mieltä, että pitää tilata kokoa suuremmat, mitä on tottunut käyttämään (L sijaan tilaan XL) Olen tilannut suoraan heidän omasta verkkokaupasta www.ergowear.com, siellä on ajoittain parempia tarjouksia kuin deadgoodundiesilla, ovat silti melko hintavia, mutta laadusta maksaa mielellään.

    • Troilus

      Kiitos vihjeestä! Tilasin Ergowearin tangoja ja boksereita, jotka on tosi hyviä, täysin anatomisesti muotoiltuja. Tangoja käytän talvella pitkien alushousujen alla. Outoa ettei Ergowearia saa kaupoista. Tangoja ei muutenkaan ole viimeaikoina näkynyt kaupoissa.

    • Sexytpöksyt

      Jes, vihdoinkin kunnon alkkareita, tällaisia niiden pitää olla eikä mitään henkkamaukan tai dressmanin sikarumia kalsareita, meitsi tilas runsaalla satasella uusia pöksyjä ja totesin että ovat laadukkaat ja hyvin istuvat joten ei muuta kuin uusi tilaus sisään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe