Keijutyttö

Kolmikymppinen_vaan

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi_näkemys_asiasta

      No jos yhtään helpottaa, niin et ole ainoa...

      • Hyvä_idea

        Joku voisi keksiä jonkin uintitekniikkaan liittyvän vaikean kysymyksen, josta saisi väännettyä avauksen, johon vastaamista se ei voisi vastustaa.


    • MieliMaassa

      Vitun masentunut ja onneton olo muutenkin :-(

      • Hyvä_idea_no_2

        Lähdetäänkö huomenna kotikäynnille kukkakimpun kanssa? Joku tyrkkää sen nopeasti ovenraosta ennen kuin tulee nyrkki naamaan.


      • MieliMaassa
        Hyvä_idea_no_2 kirjoitti:

        Lähdetäänkö huomenna kotikäynnille kukkakimpun kanssa? Joku tyrkkää sen nopeasti ovenraosta ennen kuin tulee nyrkki naamaan.

        Toljanter joutaisi mennä.


      • Kesäkeiju

        Löydät ihanan Keijutyttösesi !


    • Don--Juan

      Tahdotko 'keijutyttö', että rekisteröin nimimerkkini ja ryhdyn palstamieheksesi? Nauttisin yli kaiken, että minut yhdistettäisiin sinuun romanttisessa mielessä. Saisit kiusoitella minua vapaasti kaikilla mahdollisilla tavoilla ja aina kun ehtisin, flirttailisin sinulle takaisin. Minulla ei ole palstalla mustasukkaisia naisystäviä, joten et joutuisi kuuntelemaan pahoja puheita heidän taholtaan. Olen hieman vanhempi herrasmies, mutten niin vanha, ettenkö tuntisi sinuun vetoa ;-)

      Tutustu linkkiin!

      https://www.youtube.com/watch?v=zZ6ZlYkeeYQ

    • SitäToivovatMutta

      Älä anna Kittielle ja Toljanterille sitä iloa et lähdet lopullisesti.

      • Tervetuloa_takaisin

        Jep.Kompataan. Toljanterin avaus on siivottu pois samoin kuin kittien susta kirjoittama törky. Nyt vaan takaisin reippaana tyttönä :)


      • Tervetuloa_takaisin kirjoitti:

        Jep.Kompataan. Toljanterin avaus on siivottu pois samoin kuin kittien susta kirjoittama törky. Nyt vaan takaisin reippaana tyttönä :)

        Minä olin poiston takana, että tilanne rauhottuisi. Ketään ei olla ajamassa palstalta pois. se että puolustin tonttua, teidän väärinkäsitykseltä ja sanoin mielipiteeni varatun naisen perään seuraamisesta oli rehellinen totuus. Nyt rauha palstalle ja ystävällisyyttä kehiin ja juttelua eri palstalaisten kanssa. :)


      • Hyvä-neuvo
        Kittiechi2 kirjoitti:

        Minä olin poiston takana, että tilanne rauhottuisi. Ketään ei olla ajamassa palstalta pois. se että puolustin tonttua, teidän väärinkäsitykseltä ja sanoin mielipiteeni varatun naisen perään seuraamisesta oli rehellinen totuus. Nyt rauha palstalle ja ystävällisyyttä kehiin ja juttelua eri palstalaisten kanssa. :)

        Mitä jos keskittyisit pelkästään oman leiviskäsi hoitelemiseen. Rajoitat keskustelua ja puutut pikkumaisesti asiaan kuin asiaan. Kiinnität huomiota juttuihin, jotka eivät sinulle lainkaan kuulu.

        Paukutin poistoja noin 20 kpl. Tämä tiedoksi alapuolellani olevalle kirjoittajalle.


    • 1000kertaaYÖK

      Mulla olisi teille yksi pieni pyyntö. Älkää enää avatko ketjuja tai kirjoittako viestejä, joissa mainitaan mun nimimerkki tai minuun liittyvä lempinimi. Jos haluatte olla mulle mieliksi, niin yrittäkää ennemmin poistaa yksi mun kirjoittama viesti, joka on alkanut jälkikäteen kaduttaa ja harmittaa. Se löytyy allaolevasta ketjusta ja on kirjoitettu 8.4. klo 13:27. Siitä löytyy myös ainakin pari tarkoitushakuista väännöstä, mutta ne saa mun puolesta olla.

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/13516576

      • Don--Juan

        Osallistuin talkoisiin ihanan neidon pyynnöstä. Ensi viikolla palaat takaisin, eikö vaan ;-)


      • Yksi_avulias

        Samoin tein minä. Nähtäväksi jää et poistuuko :)


      • Luetunymmärrys

        Päästäkääpä ketju putoamaan, koska hän ilmiselvästi sitä toivoi.


      • Nettiritarit

        Homma on hoidettu. Viestisi näyttää kadonneen bittiavaruuteen jo nyt sunnuntaina ;) Ehkä asiaa auttoivat ne noin 100 ilmiantoa, jotka teimme porukalla puolestasi ;) Toisaalta jollakulla saattoi olla myös yhteys jonnekin... Onko lisätoiveita?


      • Shefu_oli_hereillä
        Nettiritarit kirjoitti:

        Homma on hoidettu. Viestisi näyttää kadonneen bittiavaruuteen jo nyt sunnuntaina ;) Ehkä asiaa auttoivat ne noin 100 ilmiantoa, jotka teimme porukalla puolestasi ;) Toisaalta jollakulla saattoi olla myös yhteys jonnekin... Onko lisätoiveita?

        Heti eilen se häipyi. Nopeasti ton poistopyynnön jälkeen.


      • Ex-uintikaverisi

        Muista ensi kerralla osoittaa ylistyspuheet oikeaan osoitteeseen, eikä sellaiselle, joka ei niitä ansaitse ;)


    • tikkeri

      minä näin kuulkaas abc llä sellaisen kassaneitin että meinas valahtaa kuravellit punttiin! huhhui mikä missi ja vieläpä blondi

    • Wokeuplikeinhimillistic

      Leonord,
      tai keijuista kaunein!

      Ole Leonord
      mun keijuista
      se kaunein ...

      Leonord itsekseen
      siirtyi seinän viereen
      ihmisiksi
      muistoina koskettamaan
      vierasta

      Inhimillisyytenä
      muistoista
      ottamaan
      kaiken
      eri ihmisten,
      oman elämän
      muuttaakseen...

    • Tule_takaisin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe